Geert Wilders was vroeger een neger

1 view

Euker Voorn

Geert Wilders was vroeger een neger in Venlo en is dmv plastische
chirurgie en huidbleking langzaam verblankt. Hij heeft op zijn
landgoed een soort van kermis cq dierentuin waar veel jonge kindertjes
uit de buurt zich komen vermaken. Iemand die one two three bij elkaar
kan optellen weet voldoende. Ik sprak vandaag ene Sjefke en die heeft
een en ander even uit de doeken gedaan.
Message has been deleted

Euker Voorn

On Wed, 31 Mar 2010 23:12:46 +0200, Janus <em...@liever.niet> wrote:

>On Wed, 31 Mar 2010 22:15:01 +0200, Euker Voorn wrote
>(in article <94b7r5ts6tvkjhi0t...@4ax.com>):

>Jij maakt daar toch al die kiddie porn van jou.

Niet meer in Venlo, ik kwam er al snel achter dat porno met kindertjes
die met een zachte g praten, niet verkoopt.

pipodekloon

On Wed, 31 Mar 2010 22:15:01 +0200, Euker Voorn <eu...@voorn.com>
wrote:

Hij heeft ook altijd een aap en een gifslang bij zich.