schema TV-uitzendingen Olympische Spelen ???

Kristoff Bonne

Gegroet,

Heeft er iemand enig idee als er al schema's beschikbaar zijn precies
wanneer welke disciplines van de Olympsche Spelen wanneer uitgezonden
worden? (voor de VRT, NOS of FTA-zenders op satelliet)

Op de website van de OS vind je wel de informatie wanneer precies welke
disciplines wanneer doorgaan, maar aangezien op bijna elk moment er wel
minstens twee of meer sporttakken tegelijktijd bezig zijn, vermoed ik
dat de TV-omroepen dus serieus gaan moeten kiezen wat ze wanneer uitzenden.

Ik ben o.a. geinteresseert in Taekwando, maar aangezien dat dat een
"kleine" sport is, vermoed ik dat ze dat dus niet live gaan uitzenden en
dat het dus nogal "zoeken" zal zijn om net die uitzendingen te vinden.

Iemand enig idee?

Cheerio! Kr. Bonne.

Mark

je kunt via sport.nl kijken bij media, daar zie je het uitzendschema van de
nos.
ook via www.mediacourant.nl kun je bij programma's vooruit kijken wanneer er
wat gaat plaats vinden.

groet Mark