Dawsons Creek vanaf 1 juli op Net 5

Jan Paul Kramer

DAWSON, JOEY, JEN EN PACEY ZIJN TERUG OP NET 5 IN 'DAWSON'S CREEK'
'Dawson's Creek' vanaf zondag 1 juli , tussen 19.10 en 20.00 uur.
Niet alleen in de VS, maar ook in vele Europese landen is de serie 'Dawson's
Creek een absolute hit. Dawson's Creek is een dramaserie over vier tieners
met opspelende hormonen en een scherpe tong, die het maximale uit hun
tienertijd halen. De beroemde hitserie 'Dawson's Creek' is vanaf 1 juli te
zien op NET 5. De draad wordt halverwege het derde seizoen weer opgepakt,
daar waar verder waar FOX 8 een aantal maanden geleden gestopt is.
In het derde seizoen starten de personages als eerstejaars op Capeside High.
We maken kennis met twee nieuwe reguliere personages. Brittany Daniel gaat
de rol spelen van Eve, een wilde verleidelijke laatstejaars studente met een
onorthodoxe kijk op gevaar. Michael Pitt speelt de rol van Henry, een
energieke quarterback van het studenten footballteam. Hij blijkt erg
verlegen te zijn in het bijzijn van de andere sekse en heeft een groot
gebrek aan zelfvertrouwen.
Bron: Persbericht Net 5
--
MediaNed - http://www.medianed.com/
Actueel medianieuws, e-zine, links, kijk- & luistercijfers

Melluh

Original message info:
Date: Mon, 18 Jun 2001 15:49:44 +0200.
Writer:"Jan Paul Kramer" <jan-pau...@medianed.com>.

>DAWSON, JOEY, JEN EN PACEY ZIJN TERUG OP NET 5 IN 'DAWSON'S CREEK'
>'Dawson's Creek' vanaf zondag 1 juli , tussen 19.10 en 20.00 uur.

Yes! Eindelijk. Na 3 keer uitstellen/afstellen van Fox8 was de hoop me
langzaam in de schoenen aan het zakken. Ik hoop maar dat net5 wat
vriendelijker omgaat met hun kijkers en het niet een half jaartje
laten lopen en dan weer een half jaar niet.

>Bron: Persbericht Net 5

Ik kan het niet zo snel vinden op hun pagina....

Melluh,
--
內躬偕爻,虜,齯滌`偕爻,虜,齯滌`偕爻,虜,齯滌`偕爻,虜,
Ugh! Ik heb gesproken.

Trommelaar

Jan Paul Kramer wrote

> De beroemde hitserie 'Dawson's Creek' is vanaf 1 juli te zien op NET 5.
> De draad wordt halverwege het derde seizoen weer opgepakt, daar
> waar verder waar FOX 8 een aantal maanden geleden gestopt is.

Goh, ik had verwacht dat ze de hele reeks (i.v.m. de zomertijd) in z'n
geheel zouden herhalen, zodat in september de nieuwe afleveringen zouden
volgen.

Ik had dit eigenlijk gehoopt, omdat ik na aflevering 12 afgehaakt ben. Nu
mis ik een groot stuk.

Gegr. Martijn.

Melluh

Original message info:
Date: Mon, 18 Jun 2001 15:07:39 GMT.
Writer:"Trommelaar" <d.vanh...@chello.nl>.

De eerste 2 seizoenen hebben ze al 2 keer uitgezonden, dus eigenlijk
wel fijn dat ze eindelijk eens doorgaan. In Amerika/Engeland zijn ze
al eind 4e seizoen geloof ik.
Spijtig te horen dat Michelle Williams (Jennifer 'Jen' Lindley) niet
meer mee doet aan seizoen 5.

victor

"Melluh" <mel...@dsinet.org> schreef in bericht

> [...]
> al eind 4e seizoen geloof ik.
> Spijtig te horen dat Michelle Williams (Jennifer 'Jen' Lindley) niet

kun je alsjeblieft in het vervolg aangeven dat er een spoiler volgt??

Victor

Melluh

Original message info:
Date: Tue, 19 Jun 2001 00:29:36 +0200.
Writer:"victor" <vic...@keyaccess.nl>.

>"Melluh" <mel...@dsinet.org> schreef

>kun je alsjeblieft in het vervolg aangeven dat er een spoiler volgt??

Dit kun je volgens mij nauwelijks een spoiler noemen. Vandaag stond er
ook op de voorpagina van een krant 'Friends cast stopt ermee'.
Als ik gezegd had dat Jen 3 baby's krijgt van zowel Pacey, Dawson en
Jack, dan was het wel een spoiler geweest. (voorbeeld verzin ik
trouwens, voor de duidelijkheid).

Trommelaar

Melluh wrote

> Dit kun je volgens mij nauwelijks een spoiler noemen. Vandaag stond er
> ook op de voorpagina van een krant 'Friends cast stopt ermee'.

Wat heeft Friends met Dawsons Creek te maken?

Gegr. Martijn.

Melluh

Original message info:
Date: Tue, 19 Jun 2001 14:40:26 GMT.
Writer:"Trommelaar" <d.vanh...@chello.nl>.

Zucht, dat je overal dat soort dingen ziet. Je weet 2,5 jaar voordat
je werkelijk ziet dat iemand uit de serie vertrekt dat ze gaat
vertrekken. Big deal.

Trommelaar

Melluh wrote

> Zucht, dat je overal dat soort dingen ziet. Je weet 2,5 jaar voordat
> je werkelijk ziet dat iemand uit de serie vertrekt dat ze gaat
> vertrekken. Big deal.

Zucht, niet zo happen Melluh! :-)

Gegr. Martijn.

Richard M.

Katie Holmes terug op de buis!!!!

Jurriën Kok

to victor

victor wrote:

Ze is er gewoon bij hoor, volgend jaar (s5), zover ik weet. :)
Voor degene die het nog niet wisten (t'is oud nieuws): The WB heeft season5 EN 6
al aangekocht...

Maar het werd inderdaad eens tijd dat ze het weer gingen uitzenden, de rest van
season3 dat nu uitgezonden gaat worden is trouwens erg leuk. Ook season4
trouwens, anders, maar wel leuk.

MasterOni

Melluh

Original message info:
Date: Tue, 03 Jul 2001 02:23:36 +0200.
Writer:Jurri螚 Kok <jurri...@hccnet.nl>.

>Maar het werd inderdaad eens tijd dat ze het weer gingen uitzenden, de rest van
>season3 dat nu uitgezonden gaat worden is trouwens erg leuk. Ook season4
>trouwens, anders, maar wel leuk.

Ik weet dat het in Engeland en de VS voorloopt, maar hoe heb je ze
gezien? Schotel?
Als je ze toevallig gezien hebt op iets wat je van internet kan
downloaden (niet die prut-real-media postzegel formaat) dan ben ik
geintresseerd! Ik kan er zelfs wat ter download aan bieden, heb een
snelle lijn hier.