Waarom mag Lazovic jouw moeder niet neuken

Kl@@s

Als zij, ze moet toch nog tachtig worden ?, dat nou lekker vindt, dat
er zo'n gek over haar heen raast, dan moet zij dat toch weten ?
Bovendien weet die man wat scoren en de paal raken is.
Laat de relisoos EO enCU zich niet met zondagvoetbal bemoeien.

De NOS had dat en de spreekkoren nooit uit mogen zenden.

Het is de pers, die deze dingen verzint en daarom laat gebeuren, net
zo als die kredietcrisis en de recessie.

donderdag 20 november 2008 22:58

(Novum) - PSV heeft Danko Lazovic maximaal beboet voor zijn gedrag in
het met 4-1 verloren uitduel met Ajax zondag. Dit meldt de Eindhovense
club donderdag op de clubwebsite. De club doet geen uitspraken over de
hoogte van de boete. Vrijdag heeft de Servische aanvaller een gesprek
met hoofdtrainer Huub Stevens over het voorval.

Lazovic, die donderdag terugkeerde van een oefeninterland met Servië,
had direct bij aankomst in Eindhoven een gesprek met algemeen
directeur Jan Reker. De 25-jarige Serviër excuseerde zich tegenover
Reker voor zijn gedrag en heeft de geldboete geaccepteerd.

De aanvaller is niet gelukkig met de weinige speelminuten die hij
krijgt. Zondag kwam hij, bij een 1-0 achterstand, vlak na rust in het
veld. Hij stelde Ibrahim Afellay prompt in staat de gelijkmaker binnen
te tikken. Na het doelpunt schold Lazovic in zijn moedertaal richting
de PSV-bank en tegen Stevens in het bijzonder. Een Servische tolk
verklaarde later dat hij 'ik neuk je moeder' zou hebben gezegd.

Een Servische tolk en een liplezer ? mou moe !
Volgens mij zei ie waar Vladic verboirgen zat.

Orac

Als Lazovic mijn moeder zou neuken krijgt-ie de grootste ruzie met me.
Kom nou, dat mens ligt al 14 jaar onder de grond, laat haar lekker met
rust zeg!

San Nicolas

Jij vindt het echt een belediging,niet?
Waarom eigenlijk ? Wat betekent het dan wel, emotioneel ?
Voor mij klinkt het nog milder dan het Amerikaanse mother focker,wat
ze tegen hun stiefvader zeggen.

Je zegt tegen een vent van 60, dat je het met zijn moeder van 80 doet.
Ikzou in de lach schieten en vragen of die antiqair is geworden,of in
jouw geval Necrofiel.

Een storm in een glas urine, meer niet
De hoogstestraf en boete 5000 Euro, voor Lazovic ook al een lachertje

Orac

San Nicolas schreef:

> Jij vindt het echt een belediging,niet?
> Waarom eigenlijk ? Wat betekent het dan wel, emotioneel ?
> Voor mij klinkt het nog milder dan het Amerikaanse mother focker,wat
> ze tegen hun stiefvader zeggen.

Ja, ik ben echt overstuur.

Kl@@s

PSV'er Danko Lazovic is in afwachting van een Nederlands paspoort. De
aanvaller heeft het document aangevraagd en hoopt in de komende
maanden duidelijkheid te krijgen.

Met een Nederlands paspoort vergroot Lazovic zijn kansen om een
werkvergunning te krijgen in Engeland of Spanje, omdat hij dan EU-
ingezetene wordt. Met het Servische paspoort van de goaltjesdief wordt
dat een stuk lastiger, weet het Eindhovens Dagblad.

Het moet toch niet gekker worden: Lazovic Nederlander.
Straks maakt ie een doelpunt in het Nederlandse elftal en dan rent ie
naar de vip tribune, waar Willem Alexander zit en dan schreeuwt ie:
"ik neuk je moeder en je vrouw en al je schoonzussen.
En dat alleen maar, omdat ie zijn achter achter achter neef Vladic
niet voor gezinshereniging naar Nederland mag laten komen ?