Openbaar verzoek aan Martijn Dekker

w8in

Beste Martijn,

aangezien zo langzamerhand een hele horde nieuwsgroeplezers kotsmisselijk
van jouw reclame-uitingen wordt, wil ik je hierbij (nogmaals) verzoeken op
te houden met die onzin.
Ik kan me herinneren dat je enkele weken geleden beloofd had te stoppen.
Het ging enige weken goed, maar je bent nu weer net zo hard bezig.
Je homepage en je werk kunnen misschien wel prachtig zijn, maar misschien
besef je je niet hoe irritant je bezig met met het vervuilen van de
nieuwsgroepen.

Voordat je weer van die scheldkannonades en doodwensingen (van o.a. mij)
over je heen krijgt, kun je beter stoppen. Houdt het leuk.

Met vriendelijke groeten,

w8in :)

Ed de Groot

w8in heeft geschreven in bericht <01bd6713$d0f9e700$fb0103c7@vanderputte>...

Ik heb hier maar een korte zin voor nodig:

GEHEEL MEE EENS !!!!!!!!!!!!

jean-pierre damen

Affirmative!

Martin Heffels

On Wed, 15 Apr 1998 15:58:40 +0200, jean-pierre damen <sj...@telebyte.nl> wrote:

>Affirmative!

Staat hij dan nog niet in jullie kill-file?
Scheelt een hoop ergernis hoor ;-)

Salu,

-martin-

W. Timmer

Martin Heffels wrote:

Ik zou het dolgraag willen, maar hoe maak je zo'n kill-file met Netscape
Communicator als NG-lezer???
Trouwens: Wil er hier nog iemand lid worden van het commitee: "Martijn D. moet
ritueel geslacht worden"??

--
Gtx,

Timmer

** Motorrijden? Eng! **
- Annemarie Jorritsma, Minister VROM

** Timmer wordt vaak gesignaleerd op een rode Honda PC 800 uit 1992
en soms in het weekend op een zwarte Yamaha XS 650 Special uit 1980.

Guy Sie

Martin Heffels wrote:
> Staat hij dan nog niet in jullie kill-file?
> Scheelt een hoop ergernis hoor ;-)

Jammergenoeg heb ik geen flauw idee hoe je killfiles instelt bij Netscape :).

> -martin-

Guy

Guy Sie

W. Timmer wrote:
> Trouwens: Wil er hier nog iemand lid worden van het commitee: "Martijn D. moet
> ritueel geslacht worden"??

Wordt dat dan een gezamenlijke actie van het hele commitee of wordt er om de eer
geloot?

Guy

Frank Koevoets

Op Wed, 15 Apr 1998 13:27:09 GMT, schreef z...@mestreech.demon.nl
(Martin Heffels) dit berichtje:

>Staat hij dan nog niet in jullie kill-file?
>Scheelt een hoop ergernis hoor ;-)
>

>Salu,
>
>-martin-

Ze hebben geen agent en ik heb geen idee of ns en ie ook killfiles
kunnen maken...maar ook ik ben het met iedereen eens! die Dekker mot
ff stoppuh met z'n reclame.

frank.

Caspar

w8in wrote:

Hoera !

Caspar

--

"Fight The Future"

<<Goodtogo, 'cause the man with the hammer is watching my back and...
I don't wanna get caught in the Act !!>>

Hein van der Wielen

Maar jongens!

Ik vind dat je dit niet kunt maken om iemand dit op te leggen!!!!!

desalniettemin ben ik het er geheel mee eens.

Nokken met die meuk. Ik kon de URL 1 maand geleden al dromen; ik heb er nu
al nachtmerries over.

Hoi,

Hein van der Wielen
Radio Decibel
http://www.decibel.nl

w8in wrote in message <01bd6713$d0f9e700$fb0103c7@vanderputte>...

(nogmaals) verzoeken op
>te houden met die onzin.

>w8in :)

W. Timmer

Guy Sie wrote:

Iedereen krijgt een stukje....

W. Timmer

Guy Sie wrote:

> Jammergenoeg heb ik geen flauw idee hoe je killfiles instelt bij Netscape :).

Boehoehoe....snif snif...kom ik nooit van Martijn D. af??!! Boehoehoe.....

Martin Heffels

On Wed, 15 Apr 1998 18:30:06 +0200, Guy Sie <guy...@speed.A2000.nl> wrote:

>Jammergenoeg heb ik geen flauw idee hoe je killfiles instelt bij Netscape :).

Dat is waar. Het schijnt bij Netscape te kunnen m.b.v. een Javascript. Ik
heb daar eens wat mee geexperimenteerd, maar kwam niet echt tot bevredigende
resultaten. Op de helppagina's van Netscape staat ook niet bijster veel
hierover. Jammer. Maar daarom ben ik dan overgestapt naar een echte nieuws-
lezer die wel kan filteren :)

Salu,

-martin-

Keunen

Frappant hoor....ik heb er nooit last van....of ik ben immuun gewroden
of ik hit gewoon de delete knop....werkt heel aardig...maar het heeft
me eerlijk gezegd nog nooit bewust geirriteerd.....

Stella

"I'm the figurehead on a ship of fools" - Covenant

Martin Heffels

On Wed, 15 Apr 1998 22:13:45 +0200, "W. Timmer" <Wouter...@student.kun.nl> wrote:

>Boehoehoe....snif snif...kom ik nooit van Martijn D. af??!! Boehoehoe.....

Misschien kunnen we met z'n allen wat geld bij elkaar leggen voor een
huurmoordenaar? Iemand nog een recente Soldier of Fortune bij de hand?

Salu,

-martin-

Bart

Hier sluit ik mij volkomen bij aan... Dat die de nieuwsgroepen lastig viel
dat was al randje maar dat die nu ook E-mail's gaat rondstrooien met
verzoeken om Links naar zowel zijn eigen als de "haal **** & ***** terug op
de radio" sites te maken mag die van mij van het Net worden verbannen!!

Bart

Nederland Live - Concertinformatie
http://www.mnn.nl/pop/agenda/bdg
bar...@mnn.nl

w8in heeft geschreven in bericht <01bd6713$d0f9e700$fb0103c7@vanderputte>...
>Beste Martijn,

The Crazy Dutchman

Some snakes had crawled into z...@mestreech.demon.nl (Martin Heffels)'s
keyboard and wrote:

Misschien is een ira lid een goede keuze?
Die hebben, gezien de huidige stand van zaken, toch ff niks te
doen.....

>Salu,
>
>-martin-

+++The Crazy Dutchman+++
v...@universal.nl
If it can't be fixed, it ain't broken

Richard

On Thu, 16 Apr 1998 21:16:47 GMT, v...@universal.nl (The Crazy
Dutchman) wrote:

>Some snakes had crawled into z...@mestreech.demon.nl (Martin Heffels)'s

>Misschien is een ira lid een goede keuze?
>Die hebben, gezien de huidige stand van zaken, toch ff niks te
>doen.....

Heeft die dominee Pacely (ofzoiets) nog iets te doen op maandagavond?

hihi

Richard

Guy Sie

The Crazy Dutchman wrote:
> Misschien is een ira lid een goede keuze?
> Die hebben, gezien de huidige stand van zaken, toch ff niks te
> doen.....

Misschien kunnen we beter gewoon een kettingkje met een kruisje om z'n
nek hangen en hem dan in noord ierland droppen, en wachten tot een groep
het weer niet eens is met het verdrag...

Kost het ons niks.

Guy

Erick van Emmerik

MH> Misschien kunnen we met z'n allen wat geld bij elkaar leggen
MH> voor een huurmoordenaar?

Ik heb geldgebrek en ontbeer een geweten, dus kom maar op met je bod.
--
| via Korsakov Utrecht

Frank Koevoets

Op Thu, 16 Apr 1998 21:16:47 GMT, schreef v...@universal.nl (The Crazy
Dutchman) dit berichtje:

> [...]

>Misschien is een ira lid een goede keuze?
>Die hebben, gezien de huidige stand van zaken, toch ff niks te

Goed plan, tja ik zou anders Pol Pot wel aan kunnen bevelen, die heeft
er tenslotte al 20 miljoen rituele slachtingen opzitten maar die heeft
onlangs zichzelf ritueel geslacht.....

H Bron

Ik sluit me er natuurlijk ook van top to toe toe aan =8*)

Henk

No University

Bart <the...@xs4all.nl> schreef hier:

>Martijn zelf misschien wel, maar zijn interieur ziet er straks heel
>anders uit, en er missen een aantal zaken (vooropgesteld dat Martijn
>in een flat woont :-)))))))

Hoho! First things first. Nochtans is de overlast van Arthur <xx1...@wxs.nl>
groter. Zie nl.internet.misbruik.

A-doei, Adri
--
Bugvrij, goedkoop, op tijd, werkbaar. Kies er twee.

Joost Aarts

Ook in Netscape kun je kill-filters instellen,

Start Netscape op en ga naar Collabra discussion groups . Ik beland dan in
het Message Center. Kies vervolgens de optie edit (helemaal bovenaan, in
letters, na de blauwe regel). Daar kun je mail filters instellen.

Succes !

Joost Aarts

(...)

> [...]
>hierover. Jammer. Maar daarom ben ik dan overgestapt naar een echte nieuws-

Javascript ? Niks Javascript, zie mijn bericht elders in deze rubriek.
Gewoon via Collabra. Message Center, optie Edit (Communicatyor 4.04)