Gevraagd : Tunes kinderseries jaren 70.

Robin Hensen

Wie-o-wie heeft er nog materiaal op LP, single, Cd of Md liggen waarop
tv-tunes van kinderseries uit de jaren 70 staan. Te denken valt aan Stuif es
in, De Film van Ome Willem, Beertje Collargol enz.

Laat me even weten wat je er voor vraagt.

Alvast bedankt !

Groeten,

Robin

Rien

"Robin Hensen" <hen...@dse.nl> wrote in message

> [...]
es
> in, De Film van Ome Willem, Beertje Collargol enz.

k ken wel beertje alchohol, en t gaat zo:

"Ik ben beertje alchohol, beertje dat kan drinken
met mijn vette berenpens zuip ik me telkens lens
ik drink heel erg veel, smijt het allemaal door mijn keel
als ik dronken ben, krijg ik toch zo'n gore stem:
BOOEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUH"

ook goed? ;-)

wie heeft hier een mp3tje van? =)

babette

Wellicht kun je iets met www.bubblegum.demon.nl
staan tunes en fragmenten op van al die oude series.
Erg leuk en....goh, dat is lang geleden! :)

Robin Hensen <hen...@dse.nl> schreef in berichtnieuws

869q0u$don$1...@news.tue.nl...