RDS signalen op de kabel bijv. 100%NL U P C

Nei Neis

Bij UPC loopt het signaal van Sky Radio vast. Bellen met 1 2 0 0 heeft
geen zin. UPC geeft aan dat je pluggen dan niet goed zijn! Als je dan
zegt dat andere RDS signalen wel goed zeggen, dan zeggen ze dat er
storing bij het netwerk van UPC is. Zij wil het liever de storing niet
doorgeven er zijn bovendien ook geen andere meldingen geweest. En zo
vertelde ze me dat UPC er waarschijnlijk toch niets mee doet. Ik heb het
idee dat de medewerkerster gewoon dit niet wil doorgeven, kost te veel
tijd en bij een callcenter moet je de gesprekstijden goed in toom houden
natuurlijk zeker bij UPC anders wordt je contract gewoon niet verlengd.

Sky Radio RDS werkt al sinds december niet meer blijft hangen op Sky
Radio en bij Radio Veronica blijft hij hangen op Radio. Classic Fm werkt
sinds deze week niet meer blijft hangen op Liszt.

Is dit lokaal iets bij mij in de wijk of werkt het RDS in geheel
Friesland niet bij UPC of zelfs bij alle UPC kabelaars niet?!

Herbert Visser

"Nei Neis" <nospam...@nospam.nl> schreef in bericht
Ik heb je posting even doorgemailed aan de technische verantwoordelijke
bij UPC die ook echt hierover gaat.

Herbert Visser

WeetJijVeel

On 5 feb, 21:44, "Herbert Visser" <herbertvis...@chello.nl> wrote:
> "Nei Neis" <nospamnom...@nospam.nl> schreef in berichtnews:jgmmcj$2iar$1...@nl-news.euro.net...
>    Herbert Visser- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Er is echt iets radikaal mis mert dioe kabelboeren die zelf weinig
storingen zien (slechte monitoring) en elke klant met een terechte
klant het bos in sturen.
Tip voor hun: zet een monitor cub op van dedicated kijkers/luisreaars
die direct contact hebben met mensen die er over gaan.

Dirk T. Verbeek

Op 05-02-12 20:47 schreef Nei Neis:
Gelukkig is er voor veel zenders nog gewone ouderwetse FM.

Herbert Visser

"Herbert Visser" <herber...@chello.nl> schreef in bericht

> Ik heb je posting even doorgemailed aan de technische verantwoordelijke
> bij UPC die ook echt hierover gaat.
>
> Herbert Visser

Inmiddels is het probleem gefixed.

Herbert Visser