Berichtje van Radio Mi Amigo.

nico

Hallo iedereen. Ik vond onderstaande er-mail in mijn e-mail box:

1. Stan Haag

2. 31 Augustus

1. Je bent nooit te jong om de stemmen uit het verleden te vergeten. Deze zondag om 11.00 uur veel spreeks uit Playa. Een uur lang de stemmen uit de ZeeZendertijd met de muziek van nu in 55 jaar Pop Historie. Deze zondag hoort je oor o.a. Stan Haag en Bokkebroek

2. De programmering voor 31 augustus 2012 is rond daarover binnenkort meer.

Vriendelijke groet,

Hendrik van Nellestijn.

http://www.radiomiamigo.eu