unieke fotos Radio London

hans knot

Zo vlak voor de radioday kwam er een prachtige e mail met bijlagen
binnen met gescande dias van Ron Bunninga, de zoon van kapitein
Bunninga van de MV Galaxy het toenmalige zendschip van Radio London.
De dias zijn genomen in de haven van Hamburg en ik denk dat het begin
1968 is geweest dat ze zijn geschoten. Ondermeer is er te zien dat de
Galaxy een uitgebreide opknapbeurt heeft gekregen inclusief een
verfbeurt. Op een van de foto's is de terecht trotse kapitein te zien,
geflankeerd door de toenmalige reservekapitein Angenent. De exclusieve
foto's zijn te zien op de volgende sites:
www.hansknot.com
www.offshore-radio.de
www.radioday.nl

geniet ervan en eventueel tot zaterdag op de radioday

Hans Knot

Herman Uit Gent

Herman Uit Gent

On 10 nov, 20:38, hans knot <hans.k...@gmail.com> wrote:
Hans, Zet er http:// en dan www enz voor aub anders kan kan de url
link niet worden door gelinkt

Rink

"Herman Uit Gent" <lent...@hotmail.com> schreef in bericht
Herman,
De links van Hans doen het uitstekend.
Ik hoef nooit http:// er voor te zetten.
Sterker nog: www. hoeft ook vaak niet meer!
Wellicht een instelling van jouw browser aanpassen?
Succes,
Rink

WeetJijVeel

On 10 nov, 20:38, hans knot <hans.k...@gmail.com> wrote:
Nooit begrepen waarom de Galaxy helemaal naar Hamburg werd versleept,
had Duitsland in 1967 niet al een anti-zeezenderwet.
Nederlandse haven (geen anti-zeezenderwet) was veel logischer geweest.
Message has been deleted

Herman Uit Gent

On 13 nov, 01:55, "Rink" <rink.hofhaaldit...@planet.nl> wrote:
Ik krijg dit te zien als ik wil door linken zonder http er voor " The
requested URL /www.hansknot.com was not found on this server. That’s
all we know " Met http er voor dus niet. Nee hoef niks aan te passen
in mijn browser instelling. Indien dit het geval was dan zou ik dat
heel lang ontdekt hebben trouwens er zijn nog meer mensen die net
hetzelfde probleem hebben als ik. Echt moeilijk is dat niet het is een
gewoonte

Herman

Herman Uit Gent

Duitsland heeft die getekend toen het mislukte RNI project uitlekte
beging 1968 of 1969 zoals hier eerder werd vermeld. Ja das inderdaad
wel een hele goeie waarom moest die versleept worden naar Duitsland ?

Herman

WeetJijVeel

> Herman- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Ik begrijp het.
Zoiets hou je niet geheim, zeker als de schepen kant en klaar in een
Duitse haven liggen.
Misschien dus toch beter in Nederland de voorbereidingen gedaan,
dekmantels als zou het een concurrent voor Veronica worden, je verzint
maar wat, en dan al zendend op volle zee naar de Duitse kust varen.
Tja, dan wordt het lastiger zo'n anti zeezender wet.
Nu begrijp ik wel beter waarom RNI werd gestart, men wilde de Duitse
markt, maar met die anti zeezenderwet werd het niks, net als Caroline
het niet redde in 67-68.
De adverteerders doen het gewoon niet.

Herman Uit Gent

On 14 nov, 18:57, WeetJijVeel <r...@radioparadijs.nl> wrote:
Ik wou het ook wel eens weten. Dus heb ik Hans Knot een mail gestuurd
en dit is zijn antwoord

Het schip werd verkocht aan een Griekse rederij die niets met Big L te
maken had en ging zijn eigen weg, naar Hamburg. 2 jaar later en het
schip lag nog steeds in Hamburg en plotseling waren anderen
geïnteresseerd in het zendschip.

Namen contact met de Griek die akkoord ging maar niet vertelde dat er
enorme liggelden nog betaald dienen te worden en dus kwam het schip
toen de haven niet uit

Met groet Hans Knot

Herman