Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 7 - stemronde

0 views
Skip to first unread message

Survivor Organisatie

unread,
Jul 23, 2004, 9:47:16 AM7/23/04
to
Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
meeste stemmen is het zondag over en uit..

Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!

Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zondag 23 juli 15.00 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.

Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Aeryn
Odo
George
Picard
Willow
Fred
Mal
Mulder
Crichton
Faith
Kaylee

Kirk is deze ronde immuun.


--

Saskia & Andrea!

http://survivor.nksf.nl

Message has been deleted

Dave M. Stork

unread,
Jul 23, 2004, 10:12:52 AM7/23/04
to
George

--
Dave

<CoryS> You know it's a bad sign when you call ISP support to change
some dns servers around and they ask if the ip address you just gave
them was a phone number or IP address.
http://bash.org/?269275

starfleet

unread,
Jul 23, 2004, 10:30:55 AM7/23/04
to

> Odo

Bij gebrek aan Kirk.

Anne

Scrumpy

unread,
Jul 23, 2004, 10:34:42 AM7/23/04
to
"Survivor Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote in message
news:2mcj7aF...@uni-berlin.de...

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

=> Fred

Greetz,
/Scrumpy


Joe King

unread,
Jul 23, 2004, 10:36:44 AM7/23/04
to

"Survivor Organisatie"

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

> Odo

Vertrouw nooit een palindroom...

Joe


Jonathan Black

unread,
Jul 23, 2004, 10:50:16 AM7/23/04
to
Survivor Organisatie wrote:
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

CRICHTON!

Georgia/Fred/Odo supporters, unite!

Bye,
--
jonathaN http://www.nksf.nl/

O.o .o. ......o. .00.

Hans Versteegt

unread,
Jul 23, 2004, 11:02:30 AM7/23/04
to

Zo, Starbuck eruit. Wat een verrassing.
Nou ja, niet echt.

Volgende !


Harmony,
Hans.

Brian Dickens

unread,
Jul 23, 2004, 11:17:01 AM7/23/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met
> de meeste stemmen is het zondag over en uit..

George. Is ze soms vergeten dat ze zondag weer met "Dead like me" bezig
moet?

=- Brian

--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl

Meriadoc

unread,
Jul 23, 2004, 11:47:35 AM7/23/04
to
Team lucht blijft teveel gespaard, dus stem ik nog maar eens op

> Mulder


--
Meriadoc

"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )

Gert-Jan Kramer

unread,
Jul 23, 2004, 12:08:06 PM7/23/04
to
> George

Ik bedoel: Georgia. :)

GJ

--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/

George van Hal

unread,
Jul 23, 2004, 12:10:04 PM7/23/04
to

Joe King wrote:

>>Odo
>
>
> Vertrouw nooit een palindroom...

Rotflol!

Mazzel,
George

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


George van Hal

unread,
Jul 23, 2004, 12:13:39 PM7/23/04
to

Jonathan Black wrote:
> Survivor Organisatie wrote:
>
>>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
>
> CRICHTON!
>
> Georgia/Fred/Odo supporters, unite!

Interessante optie....daar ga ik eens even over nadenken, want op zich
heb ik helemaal niks met Chrichton....

Randomcybrarian

unread,
Jul 23, 2004, 12:48:23 PM7/23/04
to
George van Hal wrote:

> Jonathan Black wrote:
>> Survivor Organisatie wrote:
>>
>>>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>>
>>
>> CRICHTON!
>>
>> Georgia/Fred/Odo supporters, unite!
>
> Interessante optie....daar ga ik eens even over nadenken, want op zich
> heb ik helemaal niks met Chrichton....

Of Fred/Odo supporters unite en stem op Georgia.

Of Georgia/Fred supporters unite en stem op Odo

Of Odo/Georgia supporters unite en stem op Fred.

Hoeven we John niet bij te betrekken hoor.


--
Random

Wouter Valentijn

unread,
Jul 23, 2004, 12:50:06 PM7/23/04
to

"George van Hal" <hal0...@planet.nl> schreef in bericht
news:4101385C...@planet.nl...

>
>
> Joe King wrote:
>
> >>Odo
> >
> >
> > Vertrouw nooit een palindroom...
>
> Rotflol!

Discriminatie!!!
Palindromen hebben ook rechten!

--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.


Wouter Valentijn

unread,
Jul 23, 2004, 12:52:44 PM7/23/04
to

"George van Hal" <hal0...@planet.nl> schreef in bericht
news:41013933...@planet.nl...

>
>
> Jonathan Black wrote:
> > Survivor Organisatie wrote:
> >
> >>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
> >
> >
> > CRICHTON!
> >
> > Georgia/Fred/Odo supporters, unite!
>
> Interessante optie....daar ga ik eens even over nadenken, want op zich
> heb ik helemaal niks met Chrichton....

Moeilijk, moeilijk.
Ik reken mezelf tot onder andere het Crichton/Fred/Odo kamp.
Ik wacht even af hoeveel stemmen Fox Mulder deze keer gaat krijgen.
Als hij Georgia passeert gaat mijn stem naar hem.

Mark van der Wal

unread,
Jul 23, 2004, 12:57:27 PM7/23/04
to

Maar als alle Fred/Odo/Georgia supportes samenwerken en op John
Crichton (of Aeryn) stemmen... Dan is er een groter stemblok, en dus
betere kansen voor Fred/Odo/Georgia.

groet,
Mark

--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats

Randomcybrarian

unread,
Jul 23, 2004, 12:58:44 PM7/23/04
to
Wouter Valentijn wrote:

>> Joe King wrote:
>> >>Odo
>> >
>> >
>> > Vertrouw nooit een palindroom...
>>
>> Rotflol!
>
> Discriminatie!!!
> Palindromen hebben ook rechten!

Ach, het recht zelf is een palindroom

Ius sui


--
Random
(ius sui=recht op jezelf)

Randomcybrarian

unread,
Jul 23, 2004, 1:01:59 PM7/23/04
to
Mark van der Wal wrote:


>>>> CRICHTON!
>>>>
>>>> Georgia/Fred/Odo supporters, unite!
>>>
>>> Interessante optie....daar ga ik eens even over nadenken, want op zich
>>> heb ik helemaal niks met Chrichton....
>>
>>Of Fred/Odo supporters unite en stem op Georgia.
>>
>>Of Georgia/Fred supporters unite en stem op Odo
>>
>>Of Odo/Georgia supporters unite en stem op Fred.
>>
>>Hoeven we John niet bij te betrekken hoor.
>
> Maar als alle Fred/Odo/Georgia supportes samenwerken en op John
> Crichton (of Aeryn) stemmen... Dan is er een groter stemblok, en dus
> betere kansen voor Fred/Odo/Georgia.

Zo lust ik er nog wel een paar. Als alle Chrichton, Kaylee, Faith, Kirk,
Aeryn, George, Malcolm, Mulder, Picard, Willow en Fred supporters
samenwerken is Odo er zo uit.


--
Random

Johan

unread,
Jul 23, 2004, 1:08:34 PM7/23/04
to
On Fri, 23 Jul 2004 15:47:16 +0200, Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het zondag over en uit..

George


--
Johan
Gepost in de op 1 na leukste nieuwsgroep van het universum
de DMC is de leukste groep van het universum
http://www.dutchmystcommunity.com

Wouter Valentijn

unread,
Jul 23, 2004, 1:13:08 PM7/23/04
to

"Randomcybrarian" <randomDE...@nksf.nl> schreef in bericht
news:Xns952FC1AA...@140.99.99.130...

> Mark van der Wal wrote:
>
>

<knip>


> Zo lust ik er nog wel een paar. Als alle Chrichton, Kaylee, Faith, Kirk,
> Aeryn, George, Malcolm, Mulder, Picard, Willow en Fred supporters
> samenwerken is Odo er zo uit.
>

Als Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Odo, Kaylee, Fred, Crichton, Aeryn en
Picard supporter is mijn keuze beperkt tot of Georgia of Mulder.

Ronald Pothuizen

unread,
Jul 23, 2004, 1:48:03 PM7/23/04
to
>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

George

Who is (s)he?

;-P

Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net

Rianne

unread,
Jul 23, 2004, 1:55:35 PM7/23/04
to
>
> Aeryn
> Odo
> George
> Picard
> Willow
> Fred
> Mal
> Mulder
> Crichton
> Faith
> Kaylee
>
> Kirk is deze ronde immuun.

Mulder (zo goed ken ik oom Fox (me heet ook Mulder) nou ook weer niet :) )

Rianne

SF

unread,
Jul 23, 2004, 1:59:38 PM7/23/04
to
Dooie Georgie

SF

"Hans Versteegt" <hans.ve...@consunet.nl> schreef in bericht
news:13a2g0t9vp7u63eg1...@4ax.com...

Niek

unread,
Jul 23, 2004, 2:58:10 PM7/23/04
to
George van Hal wrote:
> Interessante optie....daar ga ik eens even over nadenken, want op zich
> heb ik helemaal niks met Chrichton....

Chrichton is een heerlijk schreeuwende Amerikaan. Eh, ik weet
niet of dit nu voor of tegen hem pleit als ik dat zo opschrijf.
Het is wel wat hij is. Je mag dat of je mag dat niet. In
Chrichton mag ik dat wel. Denk er nog wel goed over na, George.

--
Niek

Dave M. Stork

unread,
Jul 23, 2004, 3:10:54 PM7/23/04
to
Niek wrote:

>George van Hal wrote:
>> Interessante optie....daar ga ik eens even over nadenken, want op zich
>> heb ik helemaal niks met Chrichton....
>
>Chrichton is een heerlijk schreeuwende Amerikaan.

Maar hij schreeuwt wel pop-culture references!

--
Dave (het geheim van Farscape, Buffy, Stargate SG1, Simpsons
etc...!!!)

George van Hal

unread,
Jul 23, 2004, 3:20:58 PM7/23/04
to

Niek wrote:

> Chrichton is een heerlijk schreeuwende Amerikaan. Eh, ik weet niet of
> dit nu voor of tegen hem pleit als ik dat zo opschrijf. Het is wel wat
> hij is. Je mag dat of je mag dat niet. In Chrichton mag ik dat wel. Denk
> er nog wel goed over na, George.

Doe ik natuurlijk ;-) Ik heb zelf ook erg weinig met Odo (vond ik
eigenlijk altijd het minste DS9 karakter), en ik zie eerlijk gezegd
Chrichton er nog niet uitvliegen, nu. Maar misschien helpt het in een
latere ronde. Ik heb om die reden al eerder eens op Crichton gestemd ;-)

Randomcybrarian

unread,
Jul 23, 2004, 3:21:58 PM7/23/04
to
Dave M. Stork wrote:

> Niek wrote:
>
>>George van Hal wrote:
>>> Interessante optie....daar ga ik eens even over nadenken, want op zich
>>> heb ik helemaal niks met Chrichton....
>>
>>Chrichton is een heerlijk schreeuwende Amerikaan.
>
> Maar hij schreeuwt wel pop-culture references!

Non stop zowat en dat is hartstikke leuk om te zien. Diverse verwijzingen
in 1 aflevering zelf en het is al een halve sport om ze allemaal te vinden
in wat hij allemaal schreeuwt :)

De Farscape fansites staan er vol mee dus Google naar hartelust, mensen!


--
Random

marbel

unread,
Jul 23, 2004, 3:47:48 PM7/23/04
to

Australier Niek ;-)

Marjolein

--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

SjoerdH

unread,
Jul 23, 2004, 4:00:14 PM7/23/04
to
marbel wrote:

> On Fri, 23 Jul 2004 20:58:10 +0200, Niek <ni...@nksf.nl> wrote:
>
>> Chrichton is een heerlijk schreeuwende Amerikaan.
>

> Australier Niek ;-)

Nee joh, hij heet toch geen Bruce? ;-D

Sjoerd

--
Steun FvS2004[tm]!

Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>

"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)

Ries

unread,
Jul 23, 2004, 3:55:25 PM7/23/04
to
SjoerdH wrote:

> marbel wrote:
>
>> On Fri, 23 Jul 2004 20:58:10 +0200, Niek <ni...@nksf.nl> wrote:
>>
>>> Chrichton is een heerlijk schreeuwende Amerikaan.
>>
>>
>> Australier Niek ;-)
>
>
> Nee joh, hij heet toch geen Bruce? ;-D

Nope, she's a sheila!

Groetjes,
(Bruce) Ries

Sander Verbrugge

unread,
Jul 23, 2004, 4:06:09 PM7/23/04
to
Brian Dickensremove-this-part:

>> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met
>> de meeste stemmen is het zondag over en uit..
>
> George. Is ze soms vergeten dat ze zondag weer met "Dead like me" bezig
> moet?

Ooit gehoord van vooraf opnemen? ;-)

--
Duck (vindt dat Team Water wel erg uitgedund wordt -- stemt alleen op
iemand uit een van de andere twee teams!!)

Dennis Versteeg

unread,
Jul 23, 2004, 4:07:28 PM7/23/04
to

>George

wordt nu wel eens tijd.

-dennis-

Dave M. Stork

unread,
Jul 23, 2004, 4:08:26 PM7/23/04
to
George van Hal wrote:

>Ik heb om die reden al eerder eens op Crichton gestemd ;-)

Grrrr

--
Dave ("God, I love science fiction!")

George van Hal

unread,
Jul 23, 2004, 4:13:36 PM7/23/04
to

Dave M. Stork wrote:
> George van Hal wrote:
>
>
>>Ik heb om die reden al eerder eens op Crichton gestemd ;-)

> Grrrr

Tja. Waar heb jij tot nu toe zoal op gestemd? ;-)

The Doctor

unread,
Jul 23, 2004, 4:33:26 PM7/23/04
to
Survivor Organisatie wrote:
> Mulder

Al was het maar om Team Water te redden.

//Doc.

--
"Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen" - Loesje

begin Your_MS_program_incorrectly_interprets_this_as_an_attachment.txt

The Doctor

unread,
Jul 23, 2004, 4:35:29 PM7/23/04
to
Jonathan Black wrote:
> Survivor Organisatie wrote:
>
>>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
>
> CRICHTON!
>
> Georgia/Fred/Odo supporters, unite!

We do, Maar de keus is Mulder geworden.

George van Hal

unread,
Jul 23, 2004, 4:38:35 PM7/23/04
to

The Doctor wrote:
> Jonathan Black wrote:
>
>> Survivor Organisatie wrote:
>>
>>> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>>
>>
>>
>> CRICHTON!
>>
>> Georgia/Fred/Odo supporters, unite!
>
>
> We do, Maar de keus is Mulder geworden.

Hier in elk geval niet, hoor...

Mazzel,
George
Die alleen Mulder stemt als het écht niet anders kan...

The Doctor

unread,
Jul 23, 2004, 4:36:44 PM7/23/04
to
Wouter Valentijn wrote:
> "Randomcybrarian" <randomDE...@nksf.nl> schreef in bericht
> news:Xns952FC1AA...@140.99.99.130...
>
>>Mark van der Wal wrote:
>>
>>
>
>
> <knip>
>
>
>>Zo lust ik er nog wel een paar. Als alle Chrichton, Kaylee, Faith, Kirk,
>>Aeryn, George, Malcolm, Mulder, Picard, Willow en Fred supporters
>>samenwerken is Odo er zo uit.
>>
>
>
> Als Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Odo, Kaylee, Fred, Crichton, Aeryn en
> Picard supporter is mijn keuze beperkt tot of Georgia of Mulder.

Nou, tis dat Kirk immuun is, en Odo en Goerge allebei in Water zitten.
Daarmee is ook mijn keus Mulder geworden.
DOe gezellig mee!

The Doctor

unread,
Jul 23, 2004, 4:37:21 PM7/23/04
to
Wouter Valentijn wrote:
> Ik wacht even af hoeveel stemmen Fox Mulder deze keer gaat krijgen.
> Als hij Georgia passeert gaat mijn stem naar hem.

Wordt aan gewerkt.

Randomcybrarian

unread,
Jul 23, 2004, 4:43:32 PM7/23/04
to
The Doctor wrote:

> Wouter Valentijn wrote:
>> Ik wacht even af hoeveel stemmen Fox Mulder deze keer gaat krijgen.
>> Als hij Georgia passeert gaat mijn stem naar hem.
>
> Wordt aan gewerkt.

Pom pom pom ..

--
Random
(trekt snel weer de stekker van de wekkerradio eruit bij Doc)

Wouter Valentijn

unread,
Jul 23, 2004, 6:17:20 PM7/23/04
to

"The Doctor" <D...@freemail.nl> schreef in bericht
news:410176DC...@freemail.nl...


<knip>

> Nou, tis dat Kirk immuun is, en Odo en Goerge allebei in Water zitten.
> Daarmee is ook mijn keus Mulder geworden.
> DOe gezellig mee!

Ik wacht nog af....
Ik zal traditioneel de tweede dag stemmen. Laat.
Nou ja, traditioneel... Pas vanaf dit jaar geloof ik. In 2002 sprong ik er
altijd gelijk op.

Brian Dickens

unread,
Jul 23, 2004, 6:37:19 PM7/23/04
to
Sander Verbrugge wrote:

>> George. Is ze soms vergeten dat ze zondag weer met "Dead like me"
>> bezig moet?
>
> Ooit gehoord van vooraf opnemen? ;-)

Nee.

:)

=- Brian

--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl

Niek

unread,
Jul 23, 2004, 6:59:38 PM7/23/04
to
marbel wrote:
>> Chrichton is een heerlijk schreeuwende Amerikaan. Eh, ik weet niet of
>> dit nu voor of tegen hem pleit als ik dat zo opschrijf. Het is wel
>> wat hij is. Je mag dat of je mag dat niet. In Chrichton mag ik dat
>> wel. Denk er nog wel goed over na, George.

> Australier Niek ;-)

Eh Chrichon is toch een Amerikaan?

--
Niek

Randomcybrarian

unread,
Jul 23, 2004, 7:03:04 PM7/23/04
to
Niek wrote:

Chrichton (of beter gezegd Ben Browder voor hen die de acteur wel scheiden
van het personage dat hij speelt) is een rasechte Amerikaan. Hij heeft
gestudeerd in Londen en dat meen ik altijd te kunnen horen aan zijn
uitspraak.

http://www.imdb.com/name/nm0112871/


--
Random

marbel

unread,
Jul 23, 2004, 7:09:21 PM7/23/04
to

Lol. Een Amerikaan die in Londen gestudeerd heeft en in een Australische
serie speelt. "een acteur uit het Engels taalgebied' zullen we maar zeggen

Wouter Valentijn

unread,
Jul 23, 2004, 7:20:05 PM7/23/04
to

"Niek" <ni...@nksf.nl> schreef in bericht
news:2mdjiqF...@uni-berlin.de...

Yup.
From Texas no less. (afaik)
Yeahaa!

SjoerdH

unread,
Jul 23, 2004, 7:22:02 PM7/23/04
to
Ries wrote:

> SjoerdH wrote:
>
>> Nee joh, hij heet toch geen Bruce? ;-D
>
>
> Nope, she's a sheila!

Chrichton's a sheila?!?!

/me gaat even wat dingen heroverwegen. ;oD

Niek

unread,
Jul 23, 2004, 7:30:51 PM7/23/04
to
Randomcybrarian wrote:
> Chrichton (of beter gezegd Ben Browder voor hen die de acteur wel scheiden
> van het personage dat hij speelt) is een rasechte Amerikaan. Hij heeft
> gestudeerd in Londen en dat meen ik altijd te kunnen horen aan zijn
> uitspraak.

Maar hij speelt toch de Amerikaan Chrichton?

--
Niek

marbel

unread,
Jul 23, 2004, 7:46:52 PM7/23/04
to

yep, ik dacht australier omdat de serie australisch is, maar hij woont er
pas vanaf 2002 en in de serie istie uit amerika

Niek

unread,
Jul 23, 2004, 7:57:48 PM7/23/04
to
marbel wrote:
> On Sat, 24 Jul 2004 01:30:51 +0200, Niek <ni...@nksf.nl> wrote:
>
>> Randomcybrarian wrote:
>>
>>> Chrichton (of beter gezegd Ben Browder voor hen die de acteur wel
>>> scheiden van het personage dat hij speelt) is een rasechte
>>> Amerikaan. Hij heeft gestudeerd in Londen en dat meen ik altijd te
>>> kunnen horen aan zijn uitspraak.
>>
>>
>> Maar hij speelt toch de Amerikaan Chrichton?
>
>
> yep, ik dacht australier omdat de serie australisch is, maar hij woont
> er pas vanaf 2002 en in de serie istie uit amerika

/me veegt zich het zweet van het voorhoofd

Poeh, poeh, dat is een moeilijke geweest.

--
Niek

marbel

unread,
Jul 23, 2004, 8:00:39 PM7/23/04
to

LOL

NIEK HAD GELIJK

Maakt dat het makkelijker ;-)

marjolein

Niek

unread,
Jul 23, 2004, 8:06:44 PM7/23/04
to
marbel wrote:
> NIEK HAD GELIJK
>
> Maakt dat het makkelijker ;-)

Een heel klein beetje.

--
Niek

marbel

unread,
Jul 23, 2004, 8:17:02 PM7/23/04
to

;-)

Marjolein

Dave M. Stork

unread,
Jul 24, 2004, 7:37:01 AM7/24/04
to
Randomcybrarian wrote:

>Niek wrote:
>
>> marbel wrote:
>>>> Chrichton is een heerlijk schreeuwende Amerikaan. Eh, ik weet niet of
>>>> dit nu voor of tegen hem pleit als ik dat zo opschrijf. Het is wel
>>>> wat hij is. Je mag dat of je mag dat niet. In Chrichton mag ik dat
>>>> wel. Denk er nog wel goed over na, George.
>>
>>> Australier Niek ;-)
>>
>> Eh Chrichon is toch een Amerikaan?
>
>Chrichton (of beter gezegd Ben Browder voor hen die de acteur wel scheiden
>van het personage dat hij speelt)

PEOPLE!!!!
It's Crichton!!!!!!!!

Not Chrichton, Crighton or Chrighton!!!!!!

--
Dave (i should get payed for this...)

Niek

unread,
Jul 24, 2004, 8:05:07 AM7/24/04
to
Dave M. Stork wrote:
> PEOPLE!!!!
> It's Crichton!!!!!!!!

Ik dacht ik type net zolang door totdat Dave gaat reageren. Het
heeft nog even geduurd....

--
Niek

Giovanni Wassen

unread,
Jul 24, 2004, 8:07:28 AM7/24/04
to

Randomcybrarian

unread,
Jul 24, 2004, 8:15:12 AM7/24/04
to
Niek wrote:

Beetje tegenvallende reactietijd zelfs. Vroegah was Dave sneller :)


--
Random

Niek

unread,
Jul 24, 2004, 11:37:22 AM7/24/04
to
Survivor Organisatie wrote:
George

Ik heb even geen duidelijke motivatie, alleen dat ik het minst
met haar heb.

--
Niek

DG

unread,
Jul 24, 2004, 11:52:48 AM7/24/04
to
Survivor Organisatie schreef:
> Crichton

Omdat hij niet Kryten van Red Dwarf is. Als ik dat eerder had geweten...

--
Danny.


George van Hal

unread,
Jul 24, 2004, 11:50:31 AM7/24/04
to

Survivor Organisatie wrote:

> Odo

Bye bye Odo. Het ging tussen hem en Crichton, maar ik denk dat het Odo
stem potentieel wat hoger is. Daarnaast is George/Aeryn ook een leuker
2-persoonsteam dan Odo/Aeryn.

En besides, ik heb odo altijd al het minst leuke DS9 karakter gevonden...

Mazzel,
George

--

Saskia

unread,
Jul 24, 2004, 11:53:21 AM7/24/04
to
"Survivor Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote in
news:2mcj7aF...@uni-berlin.de:

Ik had 'm graag nog even gehouden, maar ik denk dat George toch iets leuker
gezelschap is. Liever had ik op Aeryn gestemd, maar het ziet er niet naar
uit dat daar op dit moment veel bijval voor zal zijn, dus ga ik toch maar
voor

O D O

(sorry jon)

--

Saskia

O.o .o. .o. ......o. .00.

http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com

Andrea!

unread,
Jul 24, 2004, 6:10:42 PM7/24/04
to
'stemronde', pffft, als niemand het corrigeert doe ik het wel.

En George, doei!

--
Andrea!


Ries

unread,
Jul 24, 2004, 6:06:19 PM7/24/04
to
Survivor Organisatie wrote:
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het zondag over en uit..
>
> Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
> stemming graag een andere draad beginnen!
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zondag 23 juli 15.00 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.

En ik stem op Odo!

Groetjes,
Ries

Mark van der Wal

unread,
Jul 24, 2004, 6:15:53 PM7/24/04
to
On Fri, 23 Jul 2004 15:47:16 +0200, "Survivor Organisatie"
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
George

Om mijn favoriet te behouden.

groet,
Mark

--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats

SjoerdH

unread,
Jul 24, 2004, 6:21:19 PM7/24/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>

> Kaylee

Ken haar totaal niet, dus help ik haar nu eindelijk maar eens aan haar
eerste puntje.

Sjoerd

--
Steun FvS2004[tm]!

Dave M. Stork

unread,
Jul 24, 2004, 8:09:37 PM7/24/04
to
Randomcybrarian wrote:

I still have schedule time to watch all those Stargate SG1 eps. That
has priority :-D

--
Dave

Revenge of the Sith : Finally not a dorky subtitle!

George van Hal

unread,
Jul 24, 2004, 8:53:30 PM7/24/04
to

SjoerdH wrote:
> Survivor Organisatie wrote:
>
>> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>>
>> Kaylee

Ai, en dat van m'n partner-in-crime ;-)

Mazzel,
George
Ook een groot Kaylee-fan

p.s.: Ga Firefly kijken! It rocks :-p

--

SjoerdH

unread,
Jul 24, 2004, 9:06:17 PM7/24/04
to
George van Hal wrote:

>
> SjoerdH wrote:
>
>> Kaylee
>
> Ai, en dat van m'n partner-in-crime ;-)

Ach, 't is AFAIK je enige favoriet die niet bij mijn favorieten zit, dus
voorlopig heb je niet al te veel last van me. ;-D

> Mazzel,
> George
> Ook een groot Kaylee-fan
>
> p.s.: Ga Firefly kijken! It rocks :-p

Tja, moet ik wel 't begin ergens vinden. Heb er een hekel aan midden in
een serie te vallen. :-p

Sjoerd

--
Steun FvS2004[tm]!

marbel

unread,
Jul 24, 2004, 9:22:40 PM7/24/04
to
On Sun, 25 Jul 2004 03:06:17 +0200, SjoerdH
<sjoerd...@REVERSEmoc.liamtoh> wrote:

> George van Hal wrote:
>> SjoerdH wrote:
>>
>>> Kaylee
>> Ai, en dat van m'n partner-in-crime ;-)
>
> Ach, 't is AFAIK je enige favoriet die niet bij mijn favorieten zit, dus
> voorlopig heb je niet al te veel last van me. ;-D
>
>> Mazzel,
>> George
>> Ook een groot Kaylee-fan
>> p.s.: Ga Firefly kijken! It rocks :-p
>
> Tja, moet ik wel 't begin ergens vinden. Heb er een hekel aan midden in
> een serie te vallen. :-p

http://versaphile.com/download/firefly.html

Marjolein (nog steeds behulpzaam type)

Lieven Marchand

unread,
Jul 25, 2004, 5:06:52 AM7/25/04
to
"Survivor Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> writes:

> Odo

--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.

Niels

unread,
Jul 25, 2004, 6:15:15 AM7/25/04
to
Beste Mede NKSFers,

Zo, ik heb lang genoeg gewacht ... de spanning is te snijden hiero ... ik
kon het niet langer aan .. dus...
aangezien ik wel meer van George zou willen vernmemen in haar eerste wild
west survivor hoop ik dat deze stem andere op het idee brengen om me te
steunen ... ik had liever Mulder er uit gestemd, om zo de 3 Teams en
everredig aantal kandidaten te laten hebben, maar zoals de stemmen nu liggen
zal het geen effect hebben om nu op mulder te gaan stemmen.

En daarom is nu mijn stem gevallen op
Odo

Een goede trip naar huis gewenst,

Niels - Die andere SF fan

> http://survivor.nksf.nl
>
>
>


Randomcybrarian

unread,
Jul 25, 2004, 6:53:37 AM7/25/04
to
Dave M. Stork wrote:

>>> Ik dacht ik type net zolang door totdat Dave gaat reageren. Het
>>> heeft nog even geduurd....
>>
>>Beetje tegenvallende reactietijd zelfs. Vroegah was Dave sneller :)
>
> I still have schedule time to watch all those Stargate SG1 eps. That
> has priority :-D

Je bedoelt dat je ze nu nog niet allemaal gezien hebt?

Goh ..

:)


--
Random

Hans Versteegt

unread,
Jul 25, 2004, 6:54:33 AM7/25/04
to
On Fri, 23 Jul 2004 15:47:16 +0200, "Survivor Organisatie"
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
>meeste stemmen is het zondag over en uit..

George

Harmony,
Hans.

Sander Verbrugge

unread,
Jul 25, 2004, 6:59:44 AM7/25/04
to
Survivor Organisatie:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

> Odo

Genoeg redenen om voor hem te kiezen -- en een daarvan is uiteraard dat ik
George in Survivor wil houden...

--
Duck (Aeryn/Georgia is toch veel interessanter dan Aeryn en een emmertje?)

George van Hal

unread,
Jul 25, 2004, 7:46:04 AM7/25/04
to

SjoerdH wrote:

> Ach, 't is AFAIK je enige favoriet die niet bij mijn favorieten zit, dus
> voorlopig heb je niet al te veel last van me. ;-D

Hehe, nee, idd. We delen volgens mij alleen Kaylee niet als favoriet,
dus dat scheelt. Alhoewel...dan delen we vast ook Mal niet, zeker?

>> p.s.: Ga Firefly kijken! It rocks :-p
>
>
> Tja, moet ik wel 't begin ergens vinden. Heb er een hekel aan midden in
> een serie te vallen. :-p

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=150418&searchtype=genre&id=0&p=57&g=72&adudisc=y&cpage=1&Cur=258

EUR 44 later heb je de complete serie thuisstaan. En geloof me, het is
het dubbel en dwars waard :-)

Mazzel,
George
Heeft de serie laten schieten op download omdat het niet klikte,
out-of-order, maar werd hélemaal overtuigd door de DVD set

--

Message has been deleted

Randomcybrarian

unread,
Jul 25, 2004, 7:58:52 AM7/25/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het zondag over en uit..

Odo

Om het spannender te maken :)


--
Random

Wouter Valentijn

unread,
Jul 25, 2004, 8:08:10 AM7/25/04
to

"Survivor Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2mcj7aF...@uni-berlin.de...

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het zondag over en uit..
>

Georgia Lass.
Ook wel bekend als George.

--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.

Mari

unread,
Jul 25, 2004, 8:09:16 AM7/25/04
to
Survivor Organisatie schreef:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met >
de meeste stemmen is het zondag over en uit..

Odo mag van mij gaan.

Ik ben iets te dol op Georgia (en op onze eigen George ook hoor)

Mari

--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!

Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004

marbel

unread,
Jul 25, 2004, 8:14:43 AM7/25/04
to
On Fri, 23 Jul 2004 15:47:16 +0200, Survivor Organisatie
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

Odo

sorry Jonathan en Mark, maar Aeryn met George vind ik leuker als team dan
Aeryn en Odo

marjolein

R.Wieser

unread,
Jul 25, 2004, 8:50:03 AM7/25/04
to
Survivor Organisatie <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in berichtnieuws
2mcj7aF...@uni-berlin.de...

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het zondag over en uit..

Eruit : Odo

Groeten,
Ruud


SjoerdH

unread,
Jul 25, 2004, 9:50:20 AM7/25/04
to
marbel wrote:

> http://versaphile.com/download/firefly.html
>
> Marjolein (nog steeds behulpzaam type)

Hey, bedankt! :-) Net de eerste aflevering gezien en ben meteen fan. :o)

marbel

unread,
Jul 25, 2004, 9:56:02 AM7/25/04
to
On Sun, 25 Jul 2004 15:50:20 +0200, SjoerdH
<sjoerd...@REVERSEmoc.liamtoh> wrote:

> marbel wrote:
>
>> http://versaphile.com/download/firefly.html
>> Marjolein (nog steeds behulpzaam type)
>
> Hey, bedankt! :-) Net de eerste aflevering gezien en ben meteen fan. :o)
>
> Sjoerd

Pffftttt, gelukkig, nog op tijd nu alle firefly kandidaten er nog in
zitten ;-)

marjolein (heeft het op tv gezien maar de dvd's zijn onderweg)

Dennis SCP

unread,
Jul 25, 2004, 10:46:00 AM7/25/04
to
Survivor Organisatie <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote 2 days, 0 hours
ago:

> Odo
--
Dennis SCP

Saskia

unread,
Jul 25, 2004, 10:49:52 AM7/25/04
to
denni...@multiweb.nl (Dennis SCP) wrote in news:1ghhnvd.xqkp0v1bo6l6mN%
denni...@multiweb.nl:

> Survivor Organisatie <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote 2 days, 0 hours
> ago:
>
>> Odo

Potverdorie!


--

Saskia (te laat :-( )

Dennis SCP

unread,
Jul 25, 2004, 11:17:39 AM7/25/04
to
Saskia <sas...@nospamnksf.nl> wrote:

> denni...@multiweb.nl (Dennis SCP) wrote in news:1ghhnvd.xqkp0v1bo6l6mN%
> denni...@multiweb.nl:
>
> > Survivor Organisatie <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote 2 days, 0 hours
> > ago:
> >
> >> Odo
>
> Potverdorie!

Ja, jammer dat ik het te laat zag dat het tussen saaie Odo en bijdehante
Georgia ging. Wie doet er ook een herinnering 45 minuten voor tijd, m'n
computer roept echt niet de hele tijd 'you've got post'.

Maar ik wist dat ik te laat stemde hoor, het is niet dat ie te laat
doorkwam dus je hoeft je niet bezwaard te voelen. Ik was even
geconcentreerd met iets anders bezig op m'n computer en mistte de
deadline.
--
Dennis SCP

George van Hal

unread,
Jul 25, 2004, 12:26:38 PM7/25/04
to

SjoerdH wrote:
> marbel wrote:

<knip link>

Kan dit wel eigenlijk, volgens onze FAQ? Vroeg ik me ineens af :-)

>> Marjolein (nog steeds behulpzaam type)
>
>
> Hey, bedankt! :-) Net de eerste aflevering gezien en ben meteen fan. :o)

\o/ Je hebt heel Serenity al gekeken? Wow, da's snel. Nou, dan zie je
denk ik ook meteen waarom Kaylee tot m'n favorieten behoort. En nou,
hups, die DVDs bestellen :-)

Mazzel,
George

--

marbel

unread,
Jul 25, 2004, 12:39:19 PM7/25/04
to
On Sun, 25 Jul 2004 18:26:38 +0200, George van Hal <hal0...@planet.nl>
wrote:

>
>
> SjoerdH wrote:
>> marbel wrote:
>
> <knip link>
>
> Kan dit wel eigenlijk, volgens onze FAQ? Vroeg ik me ineens af :-)

Het is geen superkwaliteit, en op de website staat ook bijvoorbeeld:"At
the behest of numerous requests, complete with stories about converting
many new viewers with these videos, I have decided not to take this page
down. I highly encourage those who like what they see to buy the DVD set,
which is very nicely done and full of goodies. Also, for news about the
Firefly movie and prospects for the series' future, check out
FireflyFans.net." en er staan alleen de afleveringen op die op tv zijn
geweest (ook hier). Dus dat is meer alsof je een video uitleent vind
ik...????

Marjolein

George van Hal

unread,
Jul 25, 2004, 12:43:41 PM7/25/04
to

marbel wrote:

> Dus dat is meer alsof je een video uitleent
> vind ik...????

Yup, vind ik op zich ook wel, ja. Maar ik weet alleen niet of het kan,
maar aangezien ik er verder niemand over gehoord heb, zal het wel goed
zijn :-)

Rianne

unread,
Jul 25, 2004, 1:36:31 PM7/25/04
to
George van Hal wrote:
>
>
> marbel wrote:
>
> > Dus dat is meer alsof je een video uitleent
>
>> vind ik...????
>
>
> Yup, vind ik op zich ook wel, ja. Maar ik weet alleen niet of het kan,
> maar aangezien ik er verder niemand over gehoord heb, zal het wel goed
> zijn :-)
>
Komt mij wel goed uit, Ik heb Our Mrs Reynolds gemist toen het op tv
kwam omdat de stroom uitviel en de video het dus niet deed. Kan em nu
mooi zo even zien. (De DVD's moeten wachten tot mijn budget het toelaat.)

Rianne

Niels v/d Spek

unread,
Jul 25, 2004, 2:37:48 PM7/25/04
to
On Sun, 25 Jul 2004 17:17:39 +0200, Dennis SCP <denni...@multiweb.nl>
wrote:

[knip]


> Ik was even
> geconcentreerd met iets anders bezig op m'n computer en mistte de
> deadline.

Valle niet alle schermen uit ... een paar min voor de deadline? Volgende
keer dan maar instellen ;)
scheelt als je zeker wil zijn dat de juiste vertrekt,

Niels - Die ander SF fan

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

0 new messages