Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 2 - stemdraad

0 views
Skip to first unread message

Andrea! en Saskia

unread,
Jul 13, 2004, 10:09:26 AM7/13/04
to
Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de deelnemer
met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.

Stemmen graag alleen als reactie op *dit* bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!

Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande donderdag 13.00 uur. De klok van
De Organisatie is heilig.

Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Crichton
Kirk
Gabrielle
Faith
Kaylee
Aeryn
Odo
George
Marcus Cole (B5)
Starbuck
Picard
Wesley
Willow
Fred
Mal
Mulder

(Avon heeft immuniteit.)

--

Andrea! en Saskia

http://survivor.nksf.nl

Eelco

unread,
Jul 13, 2004, 10:23:30 AM7/13/04
to
>
> (Avon heeft immuniteit.)
>

hmz...

Dan maar Wesley :)

--
Eelco

Brian Dickens

unread,
Jul 13, 2004, 10:58:36 AM7/13/04
to
Andrea! en Saskia wrote:

> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
> deelnemer met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.

Jammer genoeg geen kans om op Avon te stemmen, dus deze keer dan maar
Wesley. Weg met die snotaap.

=- Brian

Ninia

unread,
Jul 13, 2004, 12:02:50 PM7/13/04
to
Andrea! en Saskia zei:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Starbuck

--
Ninia

Bart Dinnissen

unread,
Jul 13, 2004, 12:07:47 PM7/13/04
to
Andrea! en Saskia:

> Wesley

Goh, staat die er nog in? :-)

--
Bart

Gert-Jan Kramer

unread,
Jul 13, 2004, 1:06:45 PM7/13/04
to
> Starbuck

Ik vind het best een sympathieke vent, maar ik vind hem minder
geschikt als Survivor. Ik gun hem dat-ie teruggaat naar het hotel
op Risa om daar lekker aan het zwembad te liggen met een paar
Risaanse schonen en een grote sigaar in het hoofd ipv te moeten
ploeteren door de modder. :)

GJ

--
Gabrielle: The Ultimate Survivor
http://home.planet.nl/~kram0471/GABRIELLE/
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/

Dennis Versteeg

unread,
Jul 13, 2004, 3:22:08 PM7/13/04
to
Ik blijf bij de stem die ik de vorige keer deed: George.

-dennis-

Randomcybrarian

unread,
Jul 13, 2004, 1:30:46 PM7/13/04
to
Andrea! en Saskia wrote:

> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
> deelnemer met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.

> Wesley

Consequent stemgedrag van me :) Plus, een ander team mag nu iemand zien
vertrekken vind ik.


--
Random

Giovanni Wassen

unread,
Jul 13, 2004, 1:32:44 PM7/13/04
to
Andrea! en Saskia spammed:

> Wesley

--
Gio
http://extatix.web-log.nl

Joe King

unread,
Jul 13, 2004, 2:00:50 PM7/13/04
to

"Andrea! en Saskia"

> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor.


Hmmm... moeilijk...

> Wesley

Not :-)

Joe


Meriadoc

unread,
Jul 13, 2004, 2:17:14 PM7/13/04
to
> Andrea! en Saskia wrote:
[...]
Ik blijf consequent stemmen op

>
> Mulder

--
Meriadoc

"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )

Firsa

unread,
Jul 13, 2004, 3:24:36 PM7/13/04
to
> Starbuck

gr, Firsa


Ronald Pothuizen

unread,
Jul 13, 2004, 3:27:01 PM7/13/04
to
Andrea! en Saskia gooide dit in nl.kunst.sf+fantasy:

>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Wesley mag eruit!

Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net

The Doctor

unread,
Jul 13, 2004, 3:59:41 PM7/13/04
to
Gert-Jan Kramer wrote:
>>Starbuck
>
>
> Ik vind het best een sympathieke vent, maar ik vind hem minder
> geschikt als Survivor. Ik gun hem dat-ie teruggaat naar het hotel
> op Risa om daar lekker aan het zwembad te liggen met een paar
> Risaanse schonen en een grote sigaar in het hoofd ipv te moeten
> ploeteren door de modder. :)

XSander kan ons vast wel even vertellen in welke aflevering van
Galactica 1980 Starbuck zijn ultieme survivorschap bewijst door samen
met een Cylon op een planeet gestrand te zijn en aldaar een vrouw aan
een baby te helpen en zo Dr. Zee te redden.

En met een beetje mazzel vertelt ie dan ook nog dat ie deze week op TV
komt zodat je kan gaan bekijken waarom je het zo ontzettend mis hebt.

//Doc.

--
"Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen" - Loesje

begin Your_MS_program_incorrectly_interprets_this_as_an_attachment.txt

Sander Verbrugge

unread,
Jul 13, 2004, 4:09:29 PM7/13/04
to
The Doctor:

>> Ik vind het best een sympathieke vent, maar ik vind hem minder
>> geschikt als Survivor. Ik gun hem dat-ie teruggaat naar het hotel
>> op Risa om daar lekker aan het zwembad te liggen met een paar
>> Risaanse schonen en een grote sigaar in het hoofd ipv te moeten
>> ploeteren door de modder. :)
>
> XSander kan ons vast wel even vertellen in welke aflevering van
> Galactica 1980 Starbuck zijn ultieme survivorschap bewijst door samen
> met een Cylon op een planeet gestrand te zijn en aldaar een vrouw aan
> een baby te helpen en zo Dr. Zee te redden.

Die ep heb ik nog niet gezien, maar ik weet nog dat je dat in #nkSF
opmerkte toen Galactica 1980 1x10 "The Return of Starbuck" op tv was.

--
Duck.

Take my love / Take my land / Take me where I cannot stand
I don't care / I'm still free / You can't take the sky from me
Take me out / To the black / Tell 'em I ain't comin' back
Burn the land / And boil the sea / You can't take the sky from me

Jan Willem Knopper

unread,
Jul 13, 2004, 4:19:41 PM7/13/04
to
Ooit in een nieuwsgroep zei Andrea! en Saskia hetvolgende:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
Wesley

(op een ongequote regel zodat het meetelt in de statistieken van wallie
;)

Jan Willem

Mari

unread,
Jul 13, 2004, 4:27:04 PM7/13/04
to
Andrea! en Saskia schreef:

> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
> deelnemer met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.
>
> Stemmen graag alleen als reactie op *dit* bericht. Voor discussies
> over de stemming graag een andere draad beginnen!
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande donderdag 13.00 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
>
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Wesley

Groetjes,
Mari


--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!

Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004

Message has been deleted
Message has been deleted

Saskia

unread,
Jul 14, 2004, 4:35:02 AM7/14/04
to
Mijn stem gaat naar Marcus Cole.

--

Saskia

http://survivor.nksf.nl
http://www.fotolog.net/saskya

Rianne

unread,
Jul 14, 2004, 7:09:24 AM7/14/04
to
"Andrea! en Saskia" <surv...@geenspam.nksf.nl> schreef in bericht
news:gveryfroikep.gi3vwfnvp45c$.dlg@40tude.net...

> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
deelnemer
> met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

> Starbuck

Nou ja met Avon onder immuniteit dan maar de andere onbekende.

Rianne

--
"I commit! I'm committed! I'm a committee."
--Buffy in '7.07 - Conversations With Dead People"
www.geocities.com/riann328
www.geocities.com/nksfsurvivor2004


Hans Versteegt

unread,
Jul 14, 2004, 7:30:35 AM7/14/04
to
On Tue, 13 Jul 2004 16:09:26 +0200, Andrea! en Saskia
<surv...@geenspam.nksf.nl> wrote:

>Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de deelnemer
>met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.

Wesley

Harmony,
Hans.

Jonathan Black

unread,
Jul 14, 2004, 9:23:24 AM7/14/04
to
Andrea! en Saskia wrote:
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Starbuck

Bye,
--
jonathaN http://www.nksf.nl/

P@rick

unread,
Jul 14, 2004, 10:57:03 AM7/14/04
to
Also sprach Andrea! en Saskia

> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor.

Starbuck


--

Bye, Patrick

"I log on for company
My ISP comforts me"

Godspeed - Catatonia

Johan

unread,
Jul 14, 2004, 11:17:05 AM7/14/04
to
On Tue, 13 Jul 2004 16:09:26 +0200, Andrea! en Saskia wrote:

> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de deelnemer
> met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.

Starbuck


--
Johan
Gepost in de op een na leukste nieuwsgroep van het universum
de DMC is de leukste groep van het universum
http://www.dutchmystcommunity.com

SjoerdH

unread,
Jul 14, 2004, 11:18:07 AM7/14/04
to
Andrea! en Saskia wrote:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

*Starbuck*

Sjoerd

--
Steun FvS2004[tm]!
Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>

"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)

George van Hal

unread,
Jul 14, 2004, 11:33:26 AM7/14/04
to

Andrea! en Saskia wrote:

<knipperdeknip>

Nou, daar gaan we weer: Starbuck mag wat mij betreft naar huis!

Mazzel,
George

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagneniews op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


Niels

unread,
Jul 14, 2004, 11:42:56 AM7/14/04
to
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>

Kirk

In een nog geheim communice tussen Gaby en mij heeft ze aan gegeven dat
Kirk - al hebben ze nu het voertuig kunnen bemachtigen van de struikrovers -
door zijn ouderdom - niet vooruit te branden is en telkens maar zit te
treuzelen. Met het vriendelijke verzoek nu Avon Immun is te trachten Kirk
een por te geven ...

>
> (Avon heeft immuniteit.) Helaas pindakaas
>
> --
>
> Andrea! en Saskia
>
> http://survivor.nksf.nl


Ries

unread,
Jul 14, 2004, 1:01:03 PM7/14/04
to
Andrea! en Saskia wrote:
> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de deelnemer
> met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.
>
>

en ik stem:

Aeryn

Groetjes,
Ries

Wouter Valentijn

unread,
Jul 14, 2004, 1:27:01 PM7/14/04
to

"Andrea! en Saskia" <surv...@geenspam.nksf.nl> schreef in bericht
news:gveryfroikep.gi3vwfnvp45c$.dlg@40tude.net...
> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
deelnemer
> met de meeste stemmen is het donderdag afgelopen.
>

Logica dicteert hier:

Starbuck.

--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.


BoBjUh

unread,
Jul 14, 2004, 1:48:07 PM7/14/04
to

"Andrea! en Saskia" <surv...@geenspam.nksf.nl> wrote in message
news:gveryfroikep.gi3vwfnvp45c$.dlg@40tude.net...

> Starbuck


Lieven Marchand

unread,
Jul 14, 2004, 5:07:23 PM7/14/04
to
Andrea! en Saskia <surv...@geenspam.nksf.nl> writes:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>

> Starbuck


--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.

Niek

unread,
Jul 14, 2004, 6:32:31 PM7/14/04
to
Andrea! en Saskia wrote:
> Starbuck

Niet dat ik wat tegen hem heb maar ik wil graag Wesley nog even
in het spel houden.

--
Niek

Andrea!

unread,
Jul 14, 2004, 6:38:21 PM7/14/04
to
Tsja, toch Wesley, gewoon omdat ik Starbuck graag nog even zou willen
houden.

--
Andrea!


blaat

unread,
Jul 14, 2004, 6:46:10 PM7/14/04
to
Wesley


Saskia

unread,
Jul 14, 2004, 6:48:01 PM7/14/04
to
Andrea! zei:

> Tsja, toch Wesley, gewoon omdat ik Starbuck graag nog even zou willen
> houden.

Oooooooh!

--

Saskia (had ik nou maar op Starbuck gestemd) ;-)

http://survivor.nksf.nl
http://www.fotolog.net/saskya

Andrea!

unread,
Jul 14, 2004, 7:01:03 PM7/14/04
to
Saskia wrote:
> Andrea! zei:
>
>> Tsja, toch Wesley, gewoon omdat ik Starbuck graag nog even zou willen
>> houden.
>
> Oooooooh!

Ooooooh! En nog reageren in de stemdraad ook! Nou, ik ook!

LOL

--
Andrea!


Dennis SCP

unread,
Jul 14, 2004, 8:12:02 PM7/14/04
to
Andrea! en Saskia <surv...@geenspam.nksf.nl> wrote:

> Wesley

Niet tegen Wesley of voor Starbuck maar voor de teamgeest en Wesley is
geen teamspeler.
--
Dennis SCP

The Doctor

unread,
Jul 14, 2004, 11:49:04 PM7/14/04
to
Wesley

Ik had hem op zich nog wel langer moeten houden, maar het is een keus
tussen Wesley de suffe nerd of Starbuck de rasoverlever met het gouden hart

En tja, dat wint Starbuck met een mijl voorsprong.

Wesley mag opkrassen omdat Starbuck zoveel leuker is.

//Doc.

http://www.xs4all.nl/~dok33/starbuck/

Mark van der Wal

unread,
Jul 15, 2004, 2:29:52 AM7/15/04
to
Wesley

-- Om Starbuck te behouden

Wouter de Vries

unread,
Jul 15, 2004, 3:22:13 AM7/15/04
to
On Tue, 13 Jul 2004 16:09:26 +0200, Andrea! en Saskia wrote:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Starbuck

--
Grtz,
Wouter de Vries

Marc

unread,
Jul 15, 2004, 3:47:40 AM7/15/04
to

Wesley

--
Marc


starfleet

unread,
Jul 15, 2004, 5:25:40 AM7/15/04
to

"Andrea! en Saskia" wrote:

> Starbuck

Weg ermee.

Anne

marbel

unread,
Jul 15, 2004, 6:18:19 AM7/15/04
to
On Tue, 13 Jul 2004 16:09:26 +0200, Andrea! en Saskia
<surv...@geenspam.nksf.nl> wrote:

Starbuck

Het zal geen verrassing zijn ;-)

Marjolein

--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

Sander Verbrugge

unread,
Jul 15, 2004, 6:59:02 AM7/15/04
to
Andrea! en Saskia:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
> Starbuck

Starbuck, dus. Even eens een heel close finish van maken :)

--
Duck.

Take my love / Take my land / Take me where I cannot stand
I don't care / I'm still free / You can't take the sky from me
Take me out / To the black / Tell 'em I ain't comin' back
Burn the land / And boil the sea / You can't take the sky from me

0 new messages