Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!
Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande donderdag 27 juli 16.00 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.
Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Aeryn
Odo
Picard
Willow
Fred
Mal
Crichton
Faith
Kaylee
Mulder heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.
--
Saskia & Andrea!
Lees: 29 juli
--
Andrea!
--
Dennis SCP
> Mal
Wordt mijn stug doorzetten in deze ronde uiteindelijk beloond en gaat Mal
weg? I hope so...
=- Brian
--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl
>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
Mal
Heb ik helemaal niets mee.
groet,
Mark
--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats
--
Andrea!
Nou ik zou het sneu vinden voor Aeryn om helemaal alleen naar de eindbasis
te moeten laten gaan, dus zou ik Odo er nog even in laten. Of laat aeryn
overplaatsen naar het Team waar het minste survivors in zitten dan mag Odo
gelijk naar huis ... nieteens naar rise :P
Hmm heb toch wel een zwak voor Picard ... mischien dan toch een van de
dames ditkeer ...
wat te zeggen van Faith? ... ik roep maar wat ... de andere dames hebben
veel meer aanhang.
Niels - Ja die andere SF fan
--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/
Crichton.
Of hoe je die naam ook schrijft!
--
Danny.
Nee, sorry, Het Boek heeft je verdoemd.
Niemand heeft een betere kont dan Starbuck :P
//Doc.
Stemmetjes opbouwen. Desnoods voor later.
--
Danny.
--
Andrea!
Nee joh dat is niet zielig.
Andrea!
(die al Odo heeft gestemd)
NEE! Crichton is cool!!
--
Andrea!
Dat stemmen wordt steeds moeilijker en met steeds meer pijn in
het hart. Maar ja, als ik al die survivors op een rijtje zie
staan dan is het toch Odo waarvan ik denk dat hij de heel klein
beetje mindere is. Arme Odo. En ook arme Aeryn als Odo eruit
gestemd wordt want dan loopt zij daar nog alleen rond als ik het
goed begrepen heb.
--
Niek
> Niels v/d Spek wrote:
>> Nou ik zou het sneu vinden voor Aeryn om helemaal alleen naar de
>> eindbasis te moeten laten gaan, dus zou ik Odo er nog even in laten.
>
> Nee joh dat is niet zielig.
>
> Andrea!
> (die al Odo heeft gestemd)
Nou, als Aeryn supporter vind ik het nog niet eens sneu. Op dit moment is
Odo niet veel meer dan een blok aan haar been dus om te zeggen dat ik er
rouwig om zou zijn als hij ging .. nee.
Mocht Odo weggestemd worden dan wel het verzoek aan De Organisatie om Team
Water te hernoemen naar Team Aeryn :)
--
Random
Je bent vast verrast wat George daarover te melden zal hebben.
--
Niek
Doe dan Odo. Ik heb gisteren Picard weer in actie gezien en
iemand die in drie tijden tegelijk kan leven is toch wel een
enorme survivor.
--
Niek
Heel erg cool, te cool. Ook die kunnen we echt nog niet missen.
--
Niek
Even ter herinnering: het liep in 2 van die tijden (en met twee
Enterprises) niet echt best af. Pure mazzel dat het een (pico)seconde voor
de vernietiging van de 3e Enterprise toch nog lukte.
--
Random
Nee, inderdaad, die moet ook nog blijven. Hij heeft Winona nog voor
iedereen die op hem stemt!
--
Random
Crichton
--
Dave (this is NOT a vote!)
>Odo of Fred? Wie heeft pech en mag weg?
Ik heb met beiden niet echt veel... Maar als ik tussen deze twee moet
kiezen, dan Odo.
--
Dave (/me wants a all female survivor :-P)
Maar het is gelukt en daar gaat het toch om.
--
Niek
Iris
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
> Odo
Hij mag nog steeds weg :-)
Joe
gr, Firsa
> Nou ik zou het sneu vinden voor Aeryn om helemaal alleen naar de
> eindbasis te moeten laten gaan, dus zou ik Odo er nog even in laten.
> Of laat aeryn overplaatsen naar het Team waar het minste survivors in
> zitten dan mag Odo gelijk naar huis ... nieteens naar rise :P
Ze zijn bijna bij de samenvoeging dus da's geen reden meer...
--
Saskia
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
Aeryn.
Ze sneuvelden afaik toch alle drie?
En toen kwam hij weer bij het 'echte' uit.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.
Wie? :)
> Mal
--
http://www.uss-waldorf.info
Dutch Star Trek sim/rpg
Andrea! wrote:
> Hee, ze gaan op Mal stemmen! Marjolein, George, andere Fireflyfans, verenigt
> u, en laten we even iemand bedenken die we beter kunnen missen. Odo? Picard?
Ik zie het, en het loopt storm op dit moment!
/me smapt alle Mal stemmers
Foei!
Ik stel inderdaad voor om Odo te stemmen....dat ga ik zo meteen ook maar
doen....
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
Odo!!
Giovanni Wassen wrote:
>>Mal
>
>
> Wie? :)
/me smapt Gio
Ga. Firefly. Kijken.
De Organisatie wrote:
> Odo
Anne
> Andrea! wrote:
>> Hee, ze gaan op Mal stemmen! Marjolein, George, andere Fireflyfans,
>> verenigt u, en laten we even iemand bedenken die we beter kunnen
>> missen. Odo? Picard?
>
> Ik zie het, en het loopt storm op dit moment!
>
> /me smapt alle Mal stemmers
>
> Foei!
Nou zeg ik snap er werkelijk niks van. Ik had Mal genoteerd als
kanshebber voor de titel en nou zit iedereen inene te stemmen op de
coolste kapitein met de mooiste billen!
Potverdepotver...
> Ik stel inderdaad voor om Odo te stemmen....dat ga ik zo meteen ook
> maar doen....
Ja sorry, ik heb al gestemd.
--
Saskia (stemt liever met hart dan met hoofd)
> Odo
Voor jou, Mal!
Jongen: maak er wat van! Je kunt het!
--
Bart
Mal
-dennis-
whaargh, dacht dat ronde 8 nog een dag doorliep en daardoor totaal
gestemd daar. dom dom van me. Affijn, dat gaat niet nog een keer voorkomen.
Ik stem:
Odo
Groetjes,
Ries
>>>Mal
>>
>>
>> Wie? :)
>
> /me smapt Gio
>
> Ga. Firefly. Kijken.
Tsk, ik wilde Fred stemmen, wees blij man :)
> Hee, ze gaan op Mal stemmen! Marjolein, George, andere Fireflyfans,
> verenigt
> u, en laten we even iemand bedenken die we beter kunnen missen. Odo?
> Picard?
pfffttt....
Om je de waarheid te zeggen, ik snap er niets meer van. Ik heb altijd het
idee dat survivor leuk is omdat mensen het leuk vinden en meedoen, en er
dingen omheen bedenken. Als je een kandidaat echt niet leuk vind, of als
je een eigen kandidaat hebt die bedreigt wordt, dan begrijp ik dat je anti
gaat stemmen. Maar persoonlijk vind ik de acties eromheen altijd het
leukst en laat ik de originaliteit van de aanhang zeker meewegen in mijn
stemgedrag. De verhalen van de organisatie, de acties, de
onderhandelingen, de fansites. Als dat geen rol meer speelt, dan kun je
toch eigenlijk net zo goed een poll houden "wie is het populairst" of
"welke serie vind je het leukst"? Als de moeite die mensen doen om hun
favoriet er in te houden, of om leuke dingen te bedenken, verder geen
effect heeft, waarom zouden ze dan de moeite nog doen? Als je de verhalen
om het hele spel heen niet leest, wat is dan de lol van stemmen?
Afijn, het weer is lekker, het is vakantie, en ik denk dat ik daar maar
eens wat meer van ga genieten ;-). Maar eerst even op de emmer stemmen!
marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
Mal
Nog steeds geen idee wie het is...dus opsautuh!
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
> pfffttt....
>
> Om je de waarheid te zeggen, ik snap er niets meer van. Ik heb altijd
> het idee dat survivor leuk is omdat mensen het leuk vinden en
> meedoen, en er dingen omheen bedenken. Als je een kandidaat echt niet
> leuk vind, of als je een eigen kandidaat hebt die bedreigt wordt, dan
> begrijp ik dat je anti gaat stemmen. Maar persoonlijk vind ik de
> acties eromheen altijd het leukst en laat ik de originaliteit van de
> aanhang zeker meewegen in mijn stemgedrag. De verhalen van de
> organisatie, de acties, de onderhandelingen, de fansites. Als dat
> geen rol meer speelt, dan kun je toch eigenlijk net zo goed een poll
> houden "wie is het populairst" of "welke serie vind je het leukst"?
> Als de moeite die mensen doen om hun favoriet er in te houden, of om
> leuke dingen te bedenken, verder geen effect heeft, waarom zouden ze
> dan de moeite nog doen? Als je de verhalen om het hele spel heen niet
> leest, wat is dan de lol van stemmen?
Ik ben het ontzettend met je eens Marjolein. In 2002 heb ik me hier
vreselijk druk over gemaakt en ik had me voorgenomen dat dit keer niet te
doen dus ik doe het niet ;-)
Maar je hebt wel gelijk, voor sommigen is het niet meer dan een poll.
> Afijn, het weer is lekker, het is vakantie,
Hoera!
> en ik denk dat ik daar maar eens wat meer van ga
> genieten ;-). Maar eerst even op de emmer stemmen!
Je hebt de persconferentie gemist! :(
--
Saskia
>> en ik denk dat ik daar maar eens wat meer van ga
>> genieten ;-). Maar eerst even op de emmer stemmen!
> Je hebt de persconferentie gemist!
Ik ben jogger in spe, en heb een schema om me aan vast te houden ;-)
dus zit ik nu aan de welverdiende appeltaart voordat ik het nest in duik.
Ik ga de transcripts wel lezen!
Marjolein
Ik had me dat ook voorgenomen na de dip in 2002 toen een aantal steengoeie
kandidaten voortijdig het veld moest ruimen, maar ik baal hier ook van.
Heb je een hekel aan een deelnemer, tuurlijk, hup, stemmen. Maar *ken* je
iemand niet? Lees dan eens een paar verslagen. Heb je daar geen tijd voor?
Ook prima, maar laat dan inderdaad de tijd en moeite van fans meewegen. Zie
je Survivor puur als een kale poll en niks meer, ga dan lekker elders een
ander spelletje spelen.
Andrea!
(pissig, niet omdat er op Mal wordt gestemd, maar omdat er ongemotiveerd op
Mal wordt gestemd)
> Ik ben jogger in spe, en heb een schema om me aan vast te houden ;-)
> dus zit ik nu aan de welverdiende appeltaart voordat ik het nest in
> duik. Ik ga de transcripts wel lezen!
Wooooow, wat goed dat je bent gaan hardlopen in plaats van
achter de pc. Ik heb bewondering voor je.
--
Niek
week 2, wij zijn zeer trots op ons ;-)
>De Organisatie wrote:
>> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande donderdag 27 juli 16.00
>> uur. De klok van De Organisatie is heilig.
>
>Lees: 29 juli
Zou de organisatie ook even kunnen melden met hoeweel stemmen Kirk het
veld heeft moeten ruimen ?
Als dat al gebeurt is dan probeer ik even een andere server, maar ik
ben echt nog niets tegengekomen.
Harmony,
Hans.
>Zou de organisatie ook even kunnen melden met hoeweel stemmen Kirk het
>veld heeft moeten ruimen ?
>
>Als dat al gebeurt is dan probeer ik even een andere server, maar ik
>ben echt nog niets tegengekomen.
>
>Harmony,
>Hans.
Correctie.
Free Agent geeft de berichten weer gesorteerd op header.
Nu is mijn archiefje een beetje erg groot, en de uitslag van ronde 8
had exact dezelfde header als de uitslag van ronde 8 in 2002. Dus daar
staan de berichtjes.
Harmony,
Hans.
( die wel eens de msit in gaat)
> Zou de organisatie ook even kunnen melden met hoeweel stemmen Kirk het
> veld heeft moeten ruimen ?
Dat is gemeld, maar ik plak het even voor je:
De uitslag:
Aeryn 1 stem
Fred 1 stem
Crichton 2 stemmen
Mal 4 stemmen
Picard 8 stemmen
Mulder 10 stemmen, en wint daarmee immuniteit in Ronde 9
en
K I R K gaat met 17 stemmen retour Risa.
Alle 43 stemmers weer bedankt!
--
Andrea!
Klopt, op individual ontbreekt het volgende
De race ging deze keer meer om de immuniteit dan het wegstemmen, maar het
was weer spannend!
De uitslag:
Aeryn 1 stem
Fred 1 stem
Crichton 2 stemmen
Mal 4 stemmen
Picard 8 stemmen
Mulder 10 stemmen, en wint daarmee immuniteit in Ronde 9
en
K I R K gaat met 17 stemmen retour Risa.
Alle 43 stemmers weer bedankt!
Saskia & Andrea!
--
Danny.
> Picard
--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.
>Dat is gemeld, maar ik plak het even voor je:
Je bent een schat!
Harmony,
Hans.
Odo
En jij ook, als je op Odo stemt. :))
--
Andrea!
--
Dave (I didn't see Odo survive a trenchwar! Hell, he was practicly a
collaborator!)
Rianne
marbel wrote:
> Afijn, het weer is lekker, het is vakantie, en ik denk dat ik daar maar
> eens wat meer van ga genieten ;-). Maar eerst even op de emmer stemmen!
>
> marjolein
>
Graag, want een emmer kun je niks leuk aankleden. Ik ken Mal niet zo, maar
zijn billen en de treats na elke ronde maken wel dat ik hem er nog even in wil
houden.
Okay Mal met zonder shirt ook, maar dat is minder belangrijk. Ik ruik hier
jaloersheid. Allerlei meneren die op Mal stemmen omdat ze die arme, zeer mooie
meid niet alleen wilen laten survivoren.
Duh. Welke knappe, sterke vrouw heeft behoefte aan een alien in een emmer.
Zo'n Starbuck met snor en in pak, dat was nog wel wat geweest, maar ayrin
heeft absoluut geen zin in Odo, dan liever alleen.
Anne
Giovanni Wassen wrote:
> George van Hal spammed:
>
>
>>>>Mal
>>>
>>>
>>>Wie? :)
>>
>>/me smapt Gio
>>
>>Ga. Firefly. Kijken.
>
>
> Tsk, ik wilde Fred stemmen, wees blij man :)
/me smapt Gio nog eens
En ССk geen Fred stemmen :-p
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
Maar toen er ongemotiveerd op Starbuck werd gestemd hoorde je niemand, dus
het gaat er WEL om dat het Mal is...
Mal's billen zijn niet mooier dan Starbuck's billen, en je schrijft dat
verslag zelf, dus je veroorzaakt ook de tegenreaktie...
Als er meer met Mal zou gebeuren dan dat iedereen in zijn team naar zijn
billen staart dan zou het misschien kunnen dat mensen het een interessant
karakter vinden.
Ik vind persoonlijk dat Odo met het laatste verslag ineens een stuk leuker
wer, hij gebruikte EINDELIJK zijn shapeshift krachten nuttig. En toch
wordt er ineens ongemotiveerd Odo gestemd, want Mal moet gered worden.
Tja.
Ooko voor jullie als Organisatie zelf telt niet hoe een kandidaaat het
doet, want je stemt ook maar wat om je eigen favo te redden.
Ik vind het geen probleem overigens, maar ik vind dat je niet over een
ander mag klagen als je het zelf ook doet.
Mijn topfavoriet is al weg, dus mijn stem is te koop en ik kies er nu voor
om tactisch en slim het spelletje te spelen. Een stel vroege stemmen op
een populair karatker zorgt voor een sterke tegenbeweging vanuit dat kamp
waardoor twee karakters tegen elkaar gezet worden, en mijn secundaire
favorieten buten beeld blijven.
Degenen waar nu op gestemd worden kan ik missen als kieskpijn, dus het zal
me op zich worst zijn op wie van de twee ik heb gestemd, maar ik weet dat
mijn stem meegeholpen heeft om een stembweeging in gang te zetten die mij
goed uit komt.
Ongemotiveerd Mal stemmen? Echt niet!
//Doc.
> Andrea! <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:
>> (pissig, niet omdat er op Mal wordt gestemd, maar omdat er
>> ongemotiveerd op
>> Mal wordt gestemd)
>
> Maar toen er ongemotiveerd op Starbuck werd gestemd hoorde je niemand,
> dus
> het gaat er WEL om dat het Mal is...
>
> Mal's billen zijn niet mooier dan Starbuck's billen, en je schrijft dat
> verslag zelf, dus je veroorzaakt ook de tegenreaktie...
Rustig aan Doc, het is een spelletje, geen oorlog. De verhalen over de
billen van Mal zijn een grapje, omdat ik op mijn site een foto heb van Mal
in zijn blote billen en omdat er ook in de serie zelf grapjes over worden
gemaakt ("Yessir, cap'tn tightpants sir", in inteviews bekent hij op de
set wel drie keer uit zijn broek geknapt te zijn, in de gagreel op de DVD
maakt hij grapjes over zijn kont). En aangezien in de survivorverhalen
bekende karakteristieken worden mis.. eh... GEbruikt....
Volgens mij ben jij toe aan een portie "the lighter side of SF", *met*
onder andere je favoriete personage.
http://www.curemode.com/tye/
Marjolein
>
>
> marbel wrote:
>
>> Afijn, het weer is lekker, het is vakantie, en ik denk dat ik daar maar
>> eens wat meer van ga genieten ;-). Maar eerst even op de emmer stemmen!
>>
>> marjolein
>>
>
> Graag, want een emmer kun je niks leuk aankleden. Ik ken Mal niet zo,
> maar
> zijn billen en de treats na elke ronde maken wel dat ik hem er nog even
> in wil
> houden.
grin, dank je Anne. Maar ik ben bang dat het eerder contraproductief
werkt. Na mijn mooie aankleedpoppetjes kwam er een hausse aan Mal stemmen,
en die waren er misschien toch wel gekomen, maar dan had het mij verder
geen tijd gekost ;). Mijn laatste bonusje had ik al voorbereid, dus die
heb ik nog even geupload. Als je een leuk firefly boardgame wilt, kun je
naar http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromalnietweg.html ;-)
Crichton
Ken hem niet en ik heb niet de indruk dat hij veel toevoegt.
Sjoerd
Is bijna gesmolten na Kira's videoboodschap, dus tijd om
'm op te dweilen.
GJ
--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
Ik doe wel rustig aan hoor. Waarom denk je van niet?
> billen van Mal zijn een grapje, omdat ik op mijn site een foto heb van Mal
Leuke grap ook, maar ik ben hem nu wel zat :)
//Doc.
Op het moment van schrijven zijn er 28 stemmen al uitgebracht. De
'tussenstand' is Odo 11, Malcolm 9, Crichton 4, Picard 3 en Aeryn 1.
De vorige ronde waren er 43 stemmers. Dat zou kunnen betekenen dat er
nog 15 onuitgebrachtte stemmen zijn (waaronder de mijne). En dat
betekend theoretisch dat alles nog mogelijk is.
Zal ik of zal ik niet ?
Wie kies ik ?
Hoe kies ik ?
Ga ik favoriet stemmen, of toch maar verhaallijn stemmen?
Zorgen, zorgen zorgen.....
Harmony,
Hans.
>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
>meeste stemmen is het aanstaande donderdag een shuttleritje met Tom richting
>Risa.
Omdat Andrea! het zo lief vroeg:
Odo
Harmomy,
Hans
Bij mij zat het bericht wel en ik heb ook individual.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.
Oh? Ik heb het berichtje van athome moeten plukken. Een weekje terug was het
juist athome waar 't een en 't ander ontbrak.
--
Danny.
Het kan misschien ook aan de news reader liggen.
Verdraaid, dat word moeilijk. Aeryn en Crichton mogen nog niet weg. Op
Faith zal ik niet stemmen (tenzij in de finale :D ) Ook Odo en Willow
mogen nog niet weg. Dus blijft over: Picard, Fred, Mal & Kaylee. En daar
ken ik eigenlijk maar 1 personage van. Mmmm, het ziet er slecht uit voor
Odo.
Ik stem echter voor Picard (make him go!).
--
Meriadoc
"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )
OE6? Never!
Maar even serieus, hoe kan hij dan van de athome de ene keer niet alles
vinden en de andere keer van individual niet alles?
Het is ook niet zo dat de 'verdwenen' posts later opeens weer op de
desbetreffende server opduiken. Als dat het geval was zou ik namelijk wel
een OE-defect vermoeden. Namelijke een tijdelijke downloadweigering.
Nu zijn ze vanaf mijn account met geen mogelijkheid te vinden.
--
Danny.
> On 28 Jul 2004 01:01:15 GMT, The Doctor <d...@freemail.nl> wrote:
>
>> Andrea! <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:
>>> (pissig, niet omdat er op Mal wordt gestemd, maar omdat er
>>> ongemotiveerd op Mal wordt gestemd)
>>
>> Maar toen er ongemotiveerd op Starbuck werd gestemd hoorde je
>> niemand, dus
>> het gaat er WEL om dat het Mal is...
>>
>> Mal's billen zijn niet mooier dan Starbuck's billen, en je schrijft
>> dat verslag zelf, dus je veroorzaakt ook de tegenreaktie...
>
> Rustig aan Doc, het is een spelletje, geen oorlog.
Waar ik me een beetje over verbaas is dat er *nu* pas wordt geklaagd
over ongemotiveerd wegstemmen. Toen bv Cole Turner eruit werd gestemd
was er echt niemand, maar dan ook niemand die erover begon terwijl voor
wat mensen, waaronder ikzelf, het best wel leuk was dat hij erin was. Ik
heb zelfs mijn volle 2 stemmen toen gegeven om hem erin te krijgen. Het
hoort bij het spel, dus ik wilde er niet over klagen. Jammer dat wel.
Hetzelfde was met Marcus Cole (terwijl hij echt een snoepie is hoor) en
Starbuck..
Ik geniet van Marbel's acties, gewoon leuke crea dingen en Mal ziet er
echt schattig uit in dat jurkje. Deze keer vind ik het ook erg moeilijk
om iemand weg te stemmen want ik vind ze allemaal even leuk! Als ik het
voor 1 iemand het echt echt heel erg ga vinden dat Mal eruit gaat
vliegen dan is het voor haar.
Maar dan lees ik acties als stem op Odo want aan een emmer heb je niks,
dan denk ik nou nou, moet dat nu (doet me denken aan de manier hoe
Krycek eruit werd gestemd). Kun je niks beters bedenken, wees eens wat
meer gemotiveerd of geef eens een betere reden aan. Mensen wees eens
creatief! Dat ik door persoonlijke omstandigheden nauwelijks achter een
pc kan blijven zitten wil nog niet zeggen dat anderen dat niet kunnen!
Ik heb alle vertrouwen in jullie dat er vast wel wat leukers uit kan
komen dan dit ge-emmer..
groetjes,
Mari
--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!
Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004
Gedaan!
Harmony,
Hans.
Ik zag het. :)
--
Andrea!
> Waar ik me een beetje over verbaas is dat er *nu* pas wordt geklaagd
> over ongemotiveerd wegstemmen. Toen bv Cole Turner eruit werd gestemd
> was er echt niemand, maar dan ook niemand die erover begon terwijl voor
> wat mensen, waaronder ikzelf, het best wel leuk was dat hij erin was.
Tja, blijkbaar waren er geen mensen die Cole erg aan het hart ging om er
toen iets over te zeggen?
> Ik geniet van Marbel's acties, gewoon leuke crea dingen en Mal ziet er
> echt schattig uit in dat jurkje.
Yep, erg leuk vind ik de acties van dit jaar. Ik geniet ook veel meer van
de positieve acties dan de negatieve 'stem huppeldepup' acties van 2 jaar
geleden (no offense, want ze waren wél creatief).
> Maar dan lees ik acties als stem op Odo want aan een emmer heb je niks,
> dan denk ik nou nou, moet dat nu
sja, dat zijn kreten die mensen in het heetst van de strijd roepen. Zo heb
ik me een beetje gestoord aan de nare reacties die Kirk kreeg bij het
wegstemmen. Maar laten we het spelletje met z'n allen vooral niet ál te
serieus nemen. Het moet wel een beetje leuk blijven voor iedereen :)
> Ik heb alle vertrouwen in jullie dat er vast wel wat leukers uit kan
> komen dan dit ge-emmer..
LOL
--
Saskia
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande donderdag 27 juli 16.00 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
>
>
Mal
--
Johan
Gepost in de op 1 na leukste nieuwsgroep van het universum
de DMC is de leukste groep van het universum
http://www.dutchmystcommunity.com
> Mari zei:
>> marbel schreef:
>
>> Waar ik me een beetje over verbaas is dat er *nu* pas wordt geklaagd
>> over ongemotiveerd wegstemmen. Toen bv Cole Turner eruit werd gestemd
>> was er echt niemand, maar dan ook niemand die erover begon terwijl
>> voor wat mensen, waaronder ikzelf, het best wel leuk was dat hij erin
>> was.
>
> Tja, blijkbaar waren er geen mensen die Cole erg aan het hart ging om
> er toen iets over te zeggen?
Ik kan me hier wel een heel draadje over herinneren hoor. Maar daar gaat
het niet om. Ik vind het gewoon raar.
>> Ik geniet van Marbel's acties, gewoon leuke crea dingen en Mal ziet
>> er echt schattig uit in dat jurkje.
>
> Yep, erg leuk vind ik de acties van dit jaar. Ik geniet ook veel meer
> van de positieve acties dan de negatieve 'stem huppeldepup' acties van
> 2 jaar geleden (no offense, want ze waren wél creatief).
Ik ook!!! Ik heb me echt goed vermaakt met marbel's creatieve dingen.
>> Maar dan lees ik acties als stem op Odo want aan een emmer heb je
>> niks, dan denk ik nou nou, moet dat nu
>
> sja, dat zijn kreten die mensen in het heetst van de strijd roepen. Zo
> heb ik me een beetje gestoord aan de nare reacties die Kirk kreeg bij
> het wegstemmen. Maar laten we het spelletje met z'n allen vooral niet
> ál te serieus nemen. Het moet wel een beetje leuk blijven voor
> iedereen :)
Precies.
>> Ik heb alle vertrouwen in jullie dat er vast wel wat leukers uit kan
>> komen dan dit ge-emmer..
>
> LOL
Ik lees nu pas terug, my goodness. Sorry Odo. Sorry Jonathan.
Groetjes,
> Johan
> Gepost in de op 1 na leukste nieuwsgroep van het universum
> de DMC is de leukste groep van het universum
> http://www.dutchmystcommunity.com
Pardon?
Vorige keer waren WIJ de leukste nieuwsgroep van het universum en nu zijn
we naar een 2e plek geschoven door een websiteforum over een SPEL?
En met alle respect, de term spel is nogal discutabel voor Myst :P
nkSF-ers, ik roep u allen op om Johan te overtuigen dat wij leuker zijn dan
Myst!
--
Random
(speelt echte adventures, rpg's of first person shooters)
> Pardon?
/me raapt zichzelf van haar stoel
> Vorige keer waren WIJ de leukste nieuwsgroep van het universum en nu zijn
> we naar een 2e plek geschoven door een websiteforum over een SPEL?
??????????????????
> nkSF-ers, ik roep u allen op om Johan te overtuigen dat wij leuker zijn dan
> Myst!
Wij zijn gewoon de leukste, voor feiten hoeft niemand overtuigd
te worden, toch?
--
Niek
>>>>>Mal
>>>>
>>>>
>>>>Wie? :)
>>>
>>>/me smapt Gio
>>>
>>>Ga. Firefly. Kijken.
>>
>>
>> Tsk, ik wilde Fred stemmen, wees blij man :)
>
> /me smapt Gio nog eens
>
> En ССk geen Fred stemmen :-p
Tsk, Illyria rawks
Ik stem op Mal.
--
Matthijs, die er zo maar aan gedacht heeft om te stemmen.
LOL!
>
> Maar even serieus, hoe kan hij dan van de athome de ene keer niet alles
> vinden en de andere keer van individual niet alles?
> Het is ook niet zo dat de 'verdwenen' posts later opeens weer op de
> desbetreffende server opduiken. Als dat het geval was zou ik namelijk wel
> een OE-defect vermoeden. Namelijke een tijdelijke downloadweigering.
Dat kan soms dagen later zijn, zo is soms mijn ervaring.
>
> Nu zijn ze vanaf mijn account met geen mogelijkheid te vinden.
Misschien duiken ze later op ?
> Waar ik me een beetje over verbaas is dat er *nu* pas wordt geklaagd
> over ongemotiveerd wegstemmen. Toen bv Cole Turner eruit werd gestemd
> was er echt niemand, maar dan ook niemand die erover begon terwijl voor
> wat mensen, waaronder ikzelf, het best wel leuk was dat hij erin was. Ik
> heb zelfs mijn volle 2 stemmen toen gegeven om hem erin te krijgen. Het
> hoort bij het spel, dus ik wilde er niet over klagen. Jammer dat wel.
> Hetzelfde was met Marcus Cole (terwijl hij echt een snoepie is hoor) en
> Starbuck..
Aangezien ik de klaagster was zal ik er maar even op antwoorden ;-)
Misschien is ongemotiveerd het verkeerde woord. Als je gewoon een hekel
hebt aan een figuur, dan moet je er gewoon op stemmen vind ik. Brian heeft
volgens mij op een na alle rondes op Mal gestemd, maar toen ik vroeg
waarom zei hij dat hij diverse firefly afleveringen heeft gezien en er
gewoon niets aan vond. Dat vind ik een prima reden, dus dan zeg ik ook
niets meer. Ik heb een heel rijtje mensen die ik niets vind, dus daar stem
ik ook gewoon op. Cole vond ik eerst wel leuk, maar het begon mij (als
infrequent kijker van charmed) te irriteren dat hij dan weer goed, dan
weer slecht, dan weer dood, dan weer niet was. De eerste keer is dat leuk,
maar in dat ene seizoen dat ik charmed gevolgd heb begon ik hem als een
soort levende resetknop te zien. Marcus is meer een beetje weggezakt en
vond ik in B5 nooit een van de minst interessante figuren. Zo... zo...
braaf. Starbuck is de eerste figuur waar hier in de groep echt actie voor
werd gevoerd volgens mij, en ik denk dat hij het daardoor ook wat langer
uit heeft gehouden, ik heb wel een aantal keren gezien dat iemand aarzelde
of van stem veranderde daardoor. En dat is eigenlijk de crux van mijn
oorspronkelijke posting. Als de acties van fans hier geen invloed meer
hebben, dan vind ik dat heel jammer. Dan wordt het meer een pol dan echt
een spel. En is niet juist het beschrijven en het maken van fansites en
het bedenken van dingen een van de leukste onderdelen van het survivoren?
Zo het stemmen op personages niet beinvloed moeten worden door de acties
van de achterban? Bij mij weegt dat wel mee in ieder geval. Ik heb op
mensen niet gestemd om die reden, en zelfs bij starbuck nog nagedacht
vanwege de acties van doc, terwijl ik echt een gruwelijke hekel heb aan
dat personage.
> Ik geniet van Marbel's acties, gewoon leuke crea dingen en Mal ziet er
> echt schattig uit in dat jurkje. Deze keer vind ik het ook erg moeilijk
> om iemand weg te stemmen want ik vind ze allemaal even leuk! Als ik het
> voor 1 iemand het echt echt heel erg ga vinden dat Mal eruit gaat
> vliegen dan is het voor haar.
grin, dank je mari, ik ben blij dat het werk wordt gewaardeerd. Mijn hart
zal niet breken hoor, als Mal eruit gestemd wordt. Mijn grootste favoriet
heeft het niet eens door de voorrondes gehaald ;-). Wat mij meer aan het
hart gaat, en dat was de reden van mijn oorspronkelijke reactie, is dat
die acties dus blijkbaar helemaal niet uitmaken. Dan is het toch steeds
minder leuk om dat stapje extra te maken? In dit geval had ik inderdaad
best even zitten te knutselen. En dat is niet erg, dat vind ik leuk en
daarom doe ik het ook, maar als direct gevolg krijgt mijn kandidaat inene
een hele hoop stemmen, veel van mensen die zeggen 'hmmm, die ken ik niet,
die moet er maar uit'. Nu heb ik een site met uitleg over hem, ik verwijs
mensen naar afleveringen van de serie, ik probeer met leuke dingen te
komen (wat natuurlijk de ene keer beter lukt dan de andere keer) en dan
nog blijkt dat voor velen een argument.
> Maar dan lees ik acties als stem op Odo want aan een emmer heb je niks,
> dan denk ik nou nou, moet dat nu (doet me denken aan de manier hoe
> Krycek eruit werd gestemd). Kun je niks beters bedenken, wees eens wat
> meer gemotiveerd of geef eens een betere reden aan.
Nou heeft Odo naar mijn bescheiden mening in al die seizoenen DS9 minder
karakter en diepte heeft gekregen dan Mal in een half seizoen firefly. Wat
Kira Neryss in hem ziet heb ik echt never nooit begrepen, ik heb altijd
gedacht dat de schrijvens van de serie verplicht meer romantiek moesten
toevoegen en dat dit hun subtiele wraakactie was ;-). Hij heeft geen
gevoel voor humor, hij begrijpt mensen niet, hij heeft diverse keren op
het randje van verraad gebalanceerd met zijn gemelt met de vrouwelijke
shapeshifter, hij is niet bijzonder slim of aardig of grappig. Als hij
niet tegen mijn favoriet op moest boksen had ik waarschijnlijk ook op hem
gestemd.
Misschien dat hem 'de emmer' noemen niet zo aardig was, maar zijn enige
handige punt is het feit dat hij allerlei vormen aan kan nemen en als
persoon vind ik hem absoluut niet aansprekend. Daarnaast is er hier ook
niemand die echt een actie voor hem heeft gevoerd (ik geloof dat hij wel
op de multisites van wouter en rianne staat) en ik vind ergens dat dat ook
mee moet wegen. Is survivor niet leuker als mensen er creatieve dingen
omheen gaan bedenken? Dan zou dat toch ook een beetje impact moeten hebben?
Marjolein (die niet haatdragen is hoor. Als je op Mal wilt stemmen zal ik
niet plotseling op Mulder stemmen volgende ronde. Niet ongemotiveerd in
ieder geval ;-))
>> nkSF-ers, ik roep u allen op om Johan te overtuigen dat wij leuker
>> zijn dan Myst!
>
> Wij zijn gewoon de leukste, voor feiten hoeft niemand overtuigd te
> worden, toch?
Tja, Myst is wel leuk. Erg leuk zelfs, hééééééél erg leuk. Ben er enorm
fan van... maar nksf is gewoon nog leuker. Myst (en aanverwante sites)
moet maar tevreden zijn met een 2e plaats. :-p
Sjoerd
--
Steun FvS2004[tm]!
Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>
"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)
Hebben we het nou over dat oude adventurespel of over heel iets anders? Dat
laatste toch zeker he? Want bij dat spel had ik de grootste moeite om niet
in slaap te vallen. Wat vinden jullie er leuk aan dan?
Wie zegt dat sarcasme niet werkt in een ng?
> Dat kan soms dagen later zijn, zo is soms mijn ervaring.
Het is de eerste keer dat ik iemand tegen kom die op dezelfde server zit en
niet postjes mist. Het blijft vreemd.
>> Nu zijn ze vanaf mijn account met geen mogelijkheid te vinden.
>
> Misschien duiken ze later op ?
Hoeveel later? De eerste zijn zo'n week geleden een zwart gat ingedoken.
--
Danny.
Mari wrote:
>
> Maar dan lees ik acties als stem op Odo want aan een emmer heb je niks,
> dan denk ik nou nou, moet dat nu (doet me denken aan de manier hoe
> Krycek eruit werd gestemd). Kun je niks beters bedenken, wees eens wat
> meer gemotiveerd of geef eens een betere reden aan.
Nadat Kirk en Starbuck eruit zijn, ga ik alleen op aliens stemmen, niet op
mensen. Odo vind ik op het alienfront degene die me het minst aanspreekt. Ik
heb daar niks mee, dus die gaat als eerste wieberen wat mij betreft.
Ik heb de vorige keer op Mulder gestemd omdat die me ineens hooglijk
irriteerde tijdens een aflevering van the X files laatst. Een blote
billenkop en een Starbuckuitstraling.
Anne
--
Bye, Patrick
"I log on for company
My ISP comforts me"
Godspeed - Catatonia
> Odo
One trick pony. Weg met die enge gast!
--
Benno...
Mal of Odo, een lastige keuze en aangezien ik nog wil zien wat marbel in
petto heeft, gaat mijn stem naar:
Odo
Marc
(is een lurker, maar leest de verslagen en bekijkt de vele websites.)
Niets tegen Odo (hoewel een ongelofelijke zeikerd is), maar ik moet Mal
redden :)
--
Eelco
Picard
Zijn wijze woorden alleen maken het spel niet spannend.
Er zijn nog spelers met chemie tussen elkaar en die wil ik er graag in
houden dus dus Picard mag weg
--
Dennis SCP
> ...
Odo
Matthijs