Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 6 - stemdraad

0 views
Skip to first unread message

Survivor Organisatie

unread,
Jul 21, 2004, 8:38:56 AM7/21/04
to
Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.

Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!

Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 23 juli 14.30 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.

Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Aeryn
Odo
George
Starbuck
Picard
Willow
Fred
Mal
Mulder
Crichton
Kirk
Faith
Kaylee


Georgia is deze ronde immuun en er kan dus niet op haar gestemd worden.


--

Andrea! en Saskia

http://survivor.nksf.nl


Saskia

unread,
Jul 21, 2004, 8:41:34 AM7/21/04
to
Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
news:Xns952D950...@130.133.1.4:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Mijn stem gaat naar Aeryn.


--

Saskia

http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com

Saskia

unread,
Jul 21, 2004, 8:43:45 AM7/21/04
to
Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
news:Xns952D950...@130.133.1.4:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Oeps, mijn vorige post in de stemdraad is per ongeluk als 'organisatie'
verzonden, da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb die gecanceld en
hierbij alsnog *mijn* stem:

AERYN

Gert-Jan Kramer

unread,
Jul 21, 2004, 8:47:42 AM7/21/04
to
"Survivor Organisatie":
> Starbuck

Als Georgia niet immuun was geweest, had ik op haar gestemd
om Andrea! een plezier te doen, maar helaas. Starbuck is nooit
een jeugdheld van mij geweest. Als je meer sympathie krijgt voor
de Cylons en Baltar is er IMO iets mis met de "helden" van BG,
dus hij mag er van mij uit. Hij kan altijd nog vozen met Aeryn in
een fanfictie-verhaal. ;)

GJ

--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/

Message has been deleted

Niek

unread,
Jul 21, 2004, 9:01:43 AM7/21/04
to
Saskia wrote:
> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
>>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Ik mis de originele post van deze draad. Vreemd.
Misschien heeft Saskia de verkeerde gecanceld.
Maar allah, ik stem op Starbuck.

--
Niek

George van Hal

unread,
Jul 21, 2004, 9:02:51 AM7/21/04
to

Saskia wrote:

> Oeps, mijn vorige post in de stemdraad is per ongeluk als 'organisatie'
> verzonden, da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb die gecanceld en
> hierbij alsnog *mijn* stem:

Uhm, volgens mij heb je verkeerd gekeken. Ik heb nu 2x jouw Aeryn stem
(beide keren in jouw naam), maar niet de eerste post in de draad waarin
de organisatie verteld op wie we kunnen stemmen...

Mazzel,
George

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


s|b

unread,
Jul 21, 2004, 9:04:30 AM7/21/04
to
On 21 jul 2004 14:38, Survivor Organisatie wrote:

> George

Die is toch immuun in deze ronde, niet? In dat geval stem ik dus op:

> Kirk

--
s|b

Survivor Organisatie

unread,
Jul 21, 2004, 9:05:22 AM7/21/04
to
Nou ik zit een beetje te slapen vandaag en heb per ongeluk de stemoproep
gecanceld. O, o :)
Voor wie 'm niet ziet en wel wil zien, hier komtie nog een keer:

marbel

unread,
Jul 21, 2004, 9:06:58 AM7/21/04
to
On Wed, 21 Jul 2004 15:02:51 +0200, George van Hal <hal0...@planet.nl>
wrote:

>
>
> Saskia wrote:
>
>> Oeps, mijn vorige post in de stemdraad is per ongeluk als 'organisatie'
>> verzonden, da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb die gecanceld en
>> hierbij alsnog *mijn* stem:
>
> Uhm, volgens mij heb je verkeerd gekeken. Ik heb nu 2x jouw Aeryn stem
> (beide keren in jouw naam), maar niet de eerste post in de draad waarin
> de organisatie verteld op wie we kunnen stemmen...

Ik ook, en dat maakt voor het stemmen minder veel uit... maar ik weet nu
niet tot *wanneer* ik kan stemmen...

Marjolein

--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

Brian Dickens

unread,
Jul 21, 2004, 9:23:15 AM7/21/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met
> de meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.

> Mal

Ik blijf stug doorzetten.

=- Brian

--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl

Firsa

unread,
Jul 21, 2004, 9:23:16 AM7/21/04
to
Survivor Organisatie schreef:

> Starbuck

Ooit moet het toch een keer lukken...

gr, Firsa


Eelco

unread,
Jul 21, 2004, 9:32:36 AM7/21/04
to
>>Mal
>
>
> Ik blijf stug doorzetten.

Eey doe eens nie! Ik vind de bonus site van marbel leuk :)

--
Eelco

Eelco

unread,
Jul 21, 2004, 9:32:57 AM7/21/04
to
Ik ga voor Starbuck...

--
Eelco

Joe King

unread,
Jul 21, 2004, 9:37:53 AM7/21/04
to

"Survivor Organisatie"

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

> Starbuck

Driemaal is Battlestar-recht?

Joe


Marc

unread,
Jul 21, 2004, 9:46:16 AM7/21/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.

Starbuck


Marc

Peter

unread,
Jul 21, 2004, 10:00:23 AM7/21/04
to
On 21 Jul 2004 13:05:22 GMT, Survivor Organisatie
<surv...@nospamnksf.nl> wrote:


>Kirk


Peter

marbel

unread,
Jul 21, 2004, 10:01:24 AM7/21/04
to
On Wed, 21 Jul 2004 15:32:36 +0200, Eelco <eelco@#haalditweg#chello.nl>
wrote:

>>> Mal
>> Ik blijf stug doorzetten.
>
> Eey doe eens nie! Ik vind de bonus site van marbel leuk :)

/me tacklehugs Eelco

Randomcybrarian

unread,
Jul 21, 2004, 10:42:26 AM7/21/04
to
George van Hal wrote:

> Uhm, volgens mij heb je verkeerd gekeken. Ik heb nu 2x jouw Aeryn stem
> (beide keren in jouw naam), maar niet de eerste post in de draad waarin
> de organisatie verteld op wie we kunnen stemmen...

Hmm, gelukkig heeft GoogleGroups hem nog wel op http://groups-
beta.google.com/group/nl.kunst.sf+fantasy/browse_thread/thread/a3b04663190d
e3f9

Just FYI


--
Random

Randomcybrarian

unread,
Jul 21, 2004, 10:51:23 AM7/21/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.

Starbuck

Dat geflikflooi met Aeryn kan natuurlijk niet, betovering of geen
betovering. Weg met Starbuck.


--
Random

Saskia

unread,
Jul 21, 2004, 11:02:11 AM7/21/04
to
Randomcybrarian <randomDE...@nksf.nl> wrote in
news:Xns952DAA2B...@140.99.99.130:

Maar ik heb 'm opnieuw gepost, vrijwel meteen daarna.

Meriadoc

unread,
Jul 21, 2004, 11:17:16 AM7/21/04
to
Deze heeft nog niet veel bewezen in Survivor en dus stem ik op

> Kirk

--
Meriadoc

"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )

Anne

unread,
Jul 21, 2004, 11:22:24 AM7/21/04
to

Survivor Organisatie wrote:

> Starbuck

Please.

Anne

The Doctor

unread,
Jul 21, 2004, 11:37:06 AM7/21/04
to
Saskia wrote:
> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
> news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>
>
>>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
>
>
> Oeps, mijn vorige post in de stemdraad is per ongeluk als 'organisatie'
> verzonden, da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb die gecanceld en
> hierbij alsnog *mijn* stem:
>
> AERYN

Dat had Kirk moeten zijn hoor :)

Die stemmen we er uit om Starbuck te redden.

Nou ja, ik wacht nog even of er niet iets onverwachts gebeurt natuurlijk.

//Doc.


--
"Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen" - Loesje

begin Your_MS_program_incorrectly_interprets_this_as_an_attachment.txt

The Doctor

unread,
Jul 21, 2004, 11:39:29 AM7/21/04
to

Dan moet je Aeryn stemmen, Starbuck verzette zich...

Rianne

unread,
Jul 21, 2004, 1:21:25 PM7/21/04
to
Starbuck!!!


Rianne

Jan Willem Knopper

unread,
Jul 21, 2004, 4:26:14 PM7/21/04
to
Ooit in een nieuwsgroep zei Survivor Organisatie hetvolgende:

> Nou ik zit een beetje te slapen vandaag en heb per ongeluk de stemoproep
> gecanceld. O, o :)
> Voor wie 'm niet ziet en wel wil zien, hier komtie nog een keer:
>
> Kirk

In een poging Starbuck te behouden.

Jan Willem

Andrea!

unread,
Jul 21, 2004, 4:45:03 PM7/21/04
to

Ik poog met je mee.

Kirk dus.

--
Andrea!


Ronald Pothuizen

unread,
Jul 21, 2004, 4:55:42 PM7/21/04
to
Survivor Organisatie gooide dit in nl.kunst.sf+fantasy:

>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Starbuck

Eens moet en zal het lukken!

Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net

Dennis SCP

unread,
Jul 21, 2004, 5:08:26 PM7/21/04
to
Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Kirk

Genoeg gewandeld hangbuikzwijntje, nu gaat er echt gesurvivored :-/
worden :-)
--
Dennis SCP

Mark van der Wal

unread,
Jul 21, 2004, 5:26:59 PM7/21/04
to
On 21 Jul 2004 13:05:22 GMT, Survivor Organisatie
<surv...@nospamnksf.nl> wrote:

>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>

Kirk

groet,
Mark

--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats

The Doctor

unread,
Jul 21, 2004, 11:18:56 PM7/21/04
to

Hulde hiervoor. Het is zeer waarschijnlijk dat ik ook Kirk ga stemmen
uiteraard. We krijgen hem wel weg!

DG

unread,
Jul 22, 2004, 3:27:57 AM7/22/04
to
Saskia schreef:

> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
> news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>
>> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Kirk

Gooi Kirk er maar uit. Hij was toch al dood en verkeert in een of andere
happy happy joy joy dimensie. Dat moet wel haast beter zijn dan Tisrond.

/me laat ter nagedachtenis een rood ballonetje vliegen.

--
Danny.

Matthijs Laan

unread,
Jul 22, 2004, 6:54:17 AM7/22/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.

Kirk

Matthijs


Hans Versteegt

unread,
Jul 22, 2004, 7:16:38 AM7/22/04
to
On 21 Jul 2004 12:41:34 GMT, Saskia <sas...@nospamnksf.nl> wrote:

>Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
>news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>
>

Starbuck


Harmony,
Hans.

Hans Versteegt

unread,
Jul 22, 2004, 7:20:29 AM7/22/04
to

Dilemma:

Als ik Starbuck stem, dan kan dat duiden op het (tijdelijk) terug
keren van mijn orakel-krachten.

Als ik Kirk stem, dan werk ik mee aan het uitkomen van mijn
orakel-voorspelling.

Wat te doen, wat moet ik doen .......


Harmony,
Hans.
( die net Starbuck heeft gestemd )

The Doctor

unread,
Jul 22, 2004, 7:23:33 AM7/22/04
to

Hoe voorspelbaar :)

Alles om je (or)akelige voorspellingen uit te laten komen he? :P

Niek

unread,
Jul 22, 2004, 7:26:16 AM7/22/04
to
Hans Versteegt wrote:
> Dilemma:
<knip>

> Wat te doen, wat moet ik doen .......

Het leven van een orakel valt niet mee.

--
Niek

Dave M. Stork

unread,
Jul 22, 2004, 8:06:24 AM7/22/04
to
Faith

--
Dave

[17:05] *** D1 sets mode: +o C-Rock
<D1> oh wait, I was trying to kick you.
http://bash.org/?33

http://www.nksf.nl -- Voor de nl.kunst.sf+fantasy FAQ e.d.

P@rick

unread,
Jul 22, 2004, 10:04:49 AM7/22/04
to
Also sprach Survivor Organisatie

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Kirk


--

Bye, Patrick

"I log on for company
My ISP comforts me"

Godspeed - Catatonia

Ries

unread,
Jul 22, 2004, 11:28:38 AM7/22/04
to
Survivor Organisatie wrote:

>
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 23 juli 14.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.

het word anders wel steeds later.

mijn stem gaat naar Kirk!

Eens kijken of we Starbuck aan een 3e keer immuniteit kunnen helpen ;)

Groetjes,
Ries

Hans Versteegt

unread,
Jul 22, 2004, 11:47:48 AM7/22/04
to
On Thu, 22 Jul 2004 13:23:33 +0200, The Doctor <D...@freemail.nl>
wrote:

>Hans Versteegt wrote:

>> Starbuck

>Hoe voorspelbaar :)
>Alles om je (or)akelige voorspellingen uit te laten komen he? :P

Ja Doc. Als ik als Orakel al geen invloed mag uitoefenen op de
uitslag, dan weet ik het niet meer.

Maar goed hoor, ze wilden Cassandra ook al niet geloven, en moet je
eens zien wat er van gekomen is......


Harmony,
Hans.

Wouter Valentijn

unread,
Jul 22, 2004, 1:19:22 PM7/22/04
to

"Saskia" <sas...@nospamnksf.nl> schreef in bericht
news:Xns952D95766...@130.133.1.4...

> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
> news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>


Starbuck.
De meest logische keuze voor mij op dit moment.

--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.


Giovanni Wassen

unread,
Jul 22, 2004, 2:23:49 PM7/22/04
to
Survivor Organisatie spammed:

> Kirk

--
Gio
http://extatix.web-log.nl

Johan

unread,
Jul 22, 2004, 2:45:15 PM7/22/04
to
Ik stem op:

Starbuck

--
Johan
Gepost in de op 1 na leukste nieuwsgroep van het universum
de DMC is de leukste groep van het universum
http://www.dutchmystcommunity.com

Lieven Marchand

unread,
Jul 22, 2004, 7:50:27 AM7/22/04
to
Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> writes:

> Kirk

--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.

Scrumpy

unread,
Jul 22, 2004, 5:12:04 PM7/22/04
to
"Survivor Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> wrote in message
news:Xns952D950...@130.133.1.4...

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

=> Kirk

Groetjes,
/Scrumpy


BoBjUh

unread,
Jul 22, 2004, 6:39:00 PM7/22/04
to

"Saskia" <sas...@nospamnksf.nl> wrote in message
news:Xns952D95766...@130.133.1.4...

> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
> news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>

Starbuck


--
BoBjUh
May Shai-Hulud clear the path before you

bob...@vicci.invalid Change .invalid to .nl

Jonathan Black

unread,
Jul 22, 2004, 10:59:47 PM7/22/04
to
Starbuck

--
jonathaN http://www.nksf.nl/

O.o .o. ......o. .00.

The Doctor

unread,
Jul 22, 2004, 11:00:09 PM7/22/04
to
Hans Versteegt wrote:
> Dilemma:
>
> Als ik Starbuck stem, dan kan dat duiden op het (tijdelijk) terug
> keren van mijn orakel-krachten.

Starbuck heeft al andere rondes overleefd waarbij jij dacht dat ie er
uit ging...

> Als ik Kirk stem, dan werk ik mee aan het uitkomen van mijn
> orakel-voorspelling.

Ehm neen. Als je Kirk stemt dan werk je mee aan het NIET uitkomen van je
voorspelling :) Dan gaat Kirk er namelijk NOG zekerder uit :P

Message has been deleted

George van Hal

unread,
Jul 23, 2004, 7:05:54 AM7/23/04
to

Saskia wrote:

>>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Kirk

Kirk of Starbuck, het was mij om het even, maar mijn Kirk stem heeft me
een potentiele non-Fred stem opgeleverd voor de volgende ronde, dus dat
doen we dan maar :-)

Mazzel,
George

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


SF

unread,
Jul 23, 2004, 7:14:45 AM7/23/04
to
Picard
SF

"Survivor Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> schreef in bericht
news:Xns952D997...@130.133.1.4...


> Nou ik zit een beetje te slapen vandaag en heb per ongeluk de stemoproep
> gecanceld. O, o :)
> Voor wie 'm niet ziet en wel wil zien, hier komtie nog een keer:
>
>
>

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.
>

> Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
> stemming graag een andere draad beginnen!


>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 23 juli 14.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
>

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>

> Aeryn
> Odo
> George
> Starbuck
> Picard
> Willow
> Fred
> Mal
> Mulder
> Crichton
> Kirk
> Faith
> Kaylee
>
>
> Georgia is deze ronde immuun en er kan dus niet op haar gestemd worden.
>
>
>
>
> --
>
> Andrea! en Saskia
>
> http://survivor.nksf.nl
>


Sander Verbrugge

unread,
Jul 23, 2004, 7:59:37 AM7/23/04
to
George van Hal:

> Saskia wrote:
>>>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
>
> Kirk

Ik kan vreemd genoeg de originele post niet terugvinden, dus dan maar zo.
Starbuck of Kirk is mij ook om het even, maar ik stem op Kirk.

--
Duck.

Wouter de Vries

unread,
Jul 23, 2004, 8:08:55 AM7/23/04
to
On 21 Jul 2004 12:38:56 GMT, Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.

Starbuck

--
Grtz,
Wouter de Vries

Mijn (heel erg kleine) dvd-collectie: http://tinyurl.com/4q67l

marbel

unread,
Jul 23, 2004, 8:15:28 AM7/23/04
to
On 21 Jul 2004 13:05:22 GMT, Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl>
wrote:


Starbuck mag weg

Starbuck of Kirk is mij eigenlijk om het even. Maar toen ik in ronde 4 een
deal wilde sluiten antwoorde een van de grotere starbuck fans "Dus alleen
Kirk nog te gaan van de lui die ik er uit WIL. En dan volgen daarna de
mensen die me niet boeien, zoals de Firefly luitjes."

Aangezien ik een fan ben van de Firefly luitjes en desbetreffende poster
niet op Starbuck zal stemmen is het voor mij strategisch belangrijk om nu
Starbuck eruit te krijgen en dan kan ik komende ronde wel weer op Kirk
stemmen. Eventueel ;-)

Marjolein

--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

Mari

unread,
Jul 23, 2004, 8:28:27 AM7/23/04
to
Saskia schreef:

> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
> news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>

>> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Starbuck

Mari
(bergt het geheime rapport van de Tisrondse inlichtingendienst zorgvuldig
weg...)


--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!

Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004

marbel

unread,
Jul 23, 2004, 8:38:27 AM7/23/04
to
On Fri, 23 Jul 2004 14:15:28 +0200, marbel <m.n...@hccnet.invalid> wrote:

> Aangezien ik een fan ben van de Firefly luitjes en desbetreffende poster
> niet op Starbuck zal stemmen is het voor mij strategisch belangrijk om nu
> Starbuck eruit te krijgen en dan kan ik komende ronde wel weer op Kirk
> stemmen. Eventueel

Kirk is immuun natuurlijk, dus dat zal een ronde later zijn ;-)

marjolein

Wouter Valentijn

unread,
Jul 23, 2004, 12:30:48 PM7/23/04
to

"marbel" <m.n...@hccnet.invalid> schreef in bericht
news:opsblb2dr31bz8af@marjolein...

> On Fri, 23 Jul 2004 14:15:28 +0200, marbel <m.n...@hccnet.invalid> wrote:
>
> > Aangezien ik een fan ben van de Firefly luitjes en desbetreffende poster
> > niet op Starbuck zal stemmen is het voor mij strategisch belangrijk om
nu
> > Starbuck eruit te krijgen en dan kan ik komende ronde wel weer op Kirk
> > stemmen. Eventueel
>
> Kirk is immuun natuurlijk, dus dat zal een ronde later zijn ;-)

Of juist weer niet;)

The Doctor

unread,
Jul 23, 2004, 4:14:05 PM7/23/04
to
Saskia wrote:
> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
> news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>
>
>>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Kirk mot er uit.

The Doctor

unread,
Jul 23, 2004, 4:43:54 PM7/23/04
to
marbel wrote:
>
> Aangezien ik een fan ben van de Firefly luitjes en desbetreffende
> poster niet op Starbuck zal stemmen is het voor mij strategisch
> belangrijk om nu Starbuck eruit te krijgen en dan kan ik komende ronde
> wel weer op Kirk stemmen. Eventueel ;-)

Ah, okeej, dan doen we Kirk toch alater en pakken we eerst ff de Firefly
luitjes. Is mij om het even.

0 new messages