Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!
Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 23 juli 14.30 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.
Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Aeryn
Odo
George
Starbuck
Picard
Willow
Fred
Mal
Mulder
Crichton
Kirk
Faith
Kaylee
Georgia is deze ronde immuun en er kan dus niet op haar gestemd worden.
--
Andrea! en Saskia
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
Mijn stem gaat naar Aeryn.
--
Saskia
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
Oeps, mijn vorige post in de stemdraad is per ongeluk als 'organisatie'
verzonden, da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb die gecanceld en
hierbij alsnog *mijn* stem:
AERYN
Als Georgia niet immuun was geweest, had ik op haar gestemd
om Andrea! een plezier te doen, maar helaas. Starbuck is nooit
een jeugdheld van mij geweest. Als je meer sympathie krijgt voor
de Cylons en Baltar is er IMO iets mis met de "helden" van BG,
dus hij mag er van mij uit. Hij kan altijd nog vozen met Aeryn in
een fanfictie-verhaal. ;)
GJ
--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
Ik mis de originele post van deze draad. Vreemd.
Misschien heeft Saskia de verkeerde gecanceld.
Maar allah, ik stem op Starbuck.
--
Niek
Saskia wrote:
> Oeps, mijn vorige post in de stemdraad is per ongeluk als 'organisatie'
> verzonden, da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb die gecanceld en
> hierbij alsnog *mijn* stem:
Uhm, volgens mij heb je verkeerd gekeken. Ik heb nu 2x jouw Aeryn stem
(beide keren in jouw naam), maar niet de eerste post in de draad waarin
de organisatie verteld op wie we kunnen stemmen...
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
> George
Die is toch immuun in deze ronde, niet? In dat geval stem ik dus op:
> Kirk
--
s|b
>
>
> Saskia wrote:
>
>> Oeps, mijn vorige post in de stemdraad is per ongeluk als 'organisatie'
>> verzonden, da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb die gecanceld en
>> hierbij alsnog *mijn* stem:
>
> Uhm, volgens mij heb je verkeerd gekeken. Ik heb nu 2x jouw Aeryn stem
> (beide keren in jouw naam), maar niet de eerste post in de draad waarin
> de organisatie verteld op wie we kunnen stemmen...
Ik ook, en dat maakt voor het stemmen minder veel uit... maar ik weet nu
niet tot *wanneer* ik kan stemmen...
Marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met
> de meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.
> Mal
Ik blijf stug doorzetten.
=- Brian
--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl
> Starbuck
Ooit moet het toch een keer lukken...
gr, Firsa
Eey doe eens nie! Ik vind de bonus site van marbel leuk :)
--
Eelco
--
Eelco
> Starbuck
Driemaal is Battlestar-recht?
Joe
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.
Starbuck
Marc
>>> Mal
>> Ik blijf stug doorzetten.
>
> Eey doe eens nie! Ik vind de bonus site van marbel leuk :)
/me tacklehugs Eelco
> Uhm, volgens mij heb je verkeerd gekeken. Ik heb nu 2x jouw Aeryn stem
> (beide keren in jouw naam), maar niet de eerste post in de draad waarin
> de organisatie verteld op wie we kunnen stemmen...
Hmm, gelukkig heeft GoogleGroups hem nog wel op http://groups-
beta.google.com/group/nl.kunst.sf+fantasy/browse_thread/thread/a3b04663190d
e3f9
Just FYI
--
Random
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.
Starbuck
Dat geflikflooi met Aeryn kan natuurlijk niet, betovering of geen
betovering. Weg met Starbuck.
--
Random
Maar ik heb 'm opnieuw gepost, vrijwel meteen daarna.
> Kirk
--
Meriadoc
"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )
Survivor Organisatie wrote:
> Starbuck
Please.
Anne
Dat had Kirk moeten zijn hoor :)
Die stemmen we er uit om Starbuck te redden.
Nou ja, ik wacht nog even of er niet iets onverwachts gebeurt natuurlijk.
//Doc.
--
"Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen" - Loesje
begin Your_MS_program_incorrectly_interprets_this_as_an_attachment.txt
Dan moet je Aeryn stemmen, Starbuck verzette zich...
Rianne
In een poging Starbuck te behouden.
Jan Willem
Ik poog met je mee.
Kirk dus.
--
Andrea!
Starbuck
Eens moet en zal het lukken!
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
Kirk
Genoeg gewandeld hangbuikzwijntje, nu gaat er echt gesurvivored :-/
worden :-)
--
Dennis SCP
>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
Kirk
groet,
Mark
--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats
Hulde hiervoor. Het is zeer waarschijnlijk dat ik ook Kirk ga stemmen
uiteraard. We krijgen hem wel weg!
Kirk
Gooi Kirk er maar uit. Hij was toch al dood en verkeert in een of andere
happy happy joy joy dimensie. Dat moet wel haast beter zijn dan Tisrond.
/me laat ter nagedachtenis een rood ballonetje vliegen.
--
Danny.
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.
Kirk
Matthijs
>Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
>news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>
>
Starbuck
Harmony,
Hans.
Als ik Starbuck stem, dan kan dat duiden op het (tijdelijk) terug
keren van mijn orakel-krachten.
Als ik Kirk stem, dan werk ik mee aan het uitkomen van mijn
orakel-voorspelling.
Wat te doen, wat moet ik doen .......
Harmony,
Hans.
( die net Starbuck heeft gestemd )
Hoe voorspelbaar :)
Alles om je (or)akelige voorspellingen uit te laten komen he? :P
Het leven van een orakel valt niet mee.
--
Niek
--
Dave
[17:05] *** D1 sets mode: +o C-Rock
<D1> oh wait, I was trying to kick you.
http://bash.org/?33
http://www.nksf.nl -- Voor de nl.kunst.sf+fantasy FAQ e.d.
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Kirk
--
Bye, Patrick
"I log on for company
My ISP comforts me"
Godspeed - Catatonia
>
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 23 juli 14.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
het word anders wel steeds later.
mijn stem gaat naar Kirk!
Eens kijken of we Starbuck aan een 3e keer immuniteit kunnen helpen ;)
Groetjes,
Ries
>Hans Versteegt wrote:
>> Starbuck
>Hoe voorspelbaar :)
>Alles om je (or)akelige voorspellingen uit te laten komen he? :P
Ja Doc. Als ik als Orakel al geen invloed mag uitoefenen op de
uitslag, dan weet ik het niet meer.
Maar goed hoor, ze wilden Cassandra ook al niet geloven, en moet je
eens zien wat er van gekomen is......
Harmony,
Hans.
Starbuck.
De meest logische keuze voor mij op dit moment.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.
> Kirk
Starbuck
--
Johan
Gepost in de op 1 na leukste nieuwsgroep van het universum
de DMC is de leukste groep van het universum
http://www.dutchmystcommunity.com
> Kirk
--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.
=> Kirk
Groetjes,
/Scrumpy
Starbuck
--
BoBjUh
May Shai-Hulud clear the path before you
bob...@vicci.invalid Change .invalid to .nl
--
jonathaN http://www.nksf.nl/
O.o .o. ......o. .00.
Starbuck heeft al andere rondes overleefd waarbij jij dacht dat ie er
uit ging...
> Als ik Kirk stem, dan werk ik mee aan het uitkomen van mijn
> orakel-voorspelling.
Ehm neen. Als je Kirk stemt dan werk je mee aan het NIET uitkomen van je
voorspelling :) Dan gaat Kirk er namelijk NOG zekerder uit :P
Saskia wrote:
>>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
Kirk
Kirk of Starbuck, het was mij om het even, maar mijn Kirk stem heeft me
een potentiele non-Fred stem opgeleverd voor de volgende ronde, dus dat
doen we dan maar :-)
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
"Survivor Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> schreef in bericht
news:Xns952D997...@130.133.1.4...
> Nou ik zit een beetje te slapen vandaag en heb per ongeluk de stemoproep
> gecanceld. O, o :)
> Voor wie 'm niet ziet en wel wil zien, hier komtie nog een keer:
>
>
>
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.
>
> Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
> stemming graag een andere draad beginnen!
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 23 juli 14.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
>
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
> Aeryn
> Odo
> George
> Starbuck
> Picard
> Willow
> Fred
> Mal
> Mulder
> Crichton
> Kirk
> Faith
> Kaylee
>
>
> Georgia is deze ronde immuun en er kan dus niet op haar gestemd worden.
>
>
>
>
> --
>
> Andrea! en Saskia
>
> http://survivor.nksf.nl
>
> Saskia wrote:
>>>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
>
> Kirk
Ik kan vreemd genoeg de originele post niet terugvinden, dus dan maar zo.
Starbuck of Kirk is mij ook om het even, maar ik stem op Kirk.
--
Duck.
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het vrijdag afgelopen.
Starbuck
--
Grtz,
Wouter de Vries
Mijn (heel erg kleine) dvd-collectie: http://tinyurl.com/4q67l
Starbuck mag weg
Starbuck of Kirk is mij eigenlijk om het even. Maar toen ik in ronde 4 een
deal wilde sluiten antwoorde een van de grotere starbuck fans "Dus alleen
Kirk nog te gaan van de lui die ik er uit WIL. En dan volgen daarna de
mensen die me niet boeien, zoals de Firefly luitjes."
Aangezien ik een fan ben van de Firefly luitjes en desbetreffende poster
niet op Starbuck zal stemmen is het voor mij strategisch belangrijk om nu
Starbuck eruit te krijgen en dan kan ik komende ronde wel weer op Kirk
stemmen. Eventueel ;-)
Marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
> news:Xns952D950...@130.133.1.4:
>
>> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.
Starbuck
Mari
(bergt het geheime rapport van de Tisrondse inlichtingendienst zorgvuldig
weg...)
--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!
Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004
> Aangezien ik een fan ben van de Firefly luitjes en desbetreffende poster
> niet op Starbuck zal stemmen is het voor mij strategisch belangrijk om nu
> Starbuck eruit te krijgen en dan kan ik komende ronde wel weer op Kirk
> stemmen. Eventueel
Kirk is immuun natuurlijk, dus dat zal een ronde later zijn ;-)
marjolein
Of juist weer niet;)
Kirk mot er uit.
Ah, okeej, dan doen we Kirk toch alater en pakken we eerst ff de Firefly
luitjes. Is mij om het even.