Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!
Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande dinsdag 27 juli 15.30 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.
Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Aeryn
Picard
Willow
Fred
Mal
Kirk
Mulder
Crichton
Faith
Kaylee
Odo heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.
--
Andrea! en Saskia
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het dinsdag over en uit..
Kirk
Daaaaag, Kirk!
--
Random
"Survivor Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> schreef in bericht
news:Xns953199...@130.133.1.4...
Hij bakt er naar mijn inzichten niet zo veel van dus die mag er
nu wel uit.
--
Niek
Het universum is niet groot genoeg voor 2 Starfleet captains:
> Picard
mag eruit.
Joe
Nou ik vind het maar sneu voor Aeryn. Ik vind Odo best ok hoor, maar je
gunt toch niemand een emmer als enige nachtelijk gezelschap?
--
Saskia
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
> Mal
Waarom stemt nou niemand die wannabe eruit? In ieder geval krijgt hij mijn
stem. Weg ermee!
=- Brian
--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl
Die watteh?
--
Niek
> Survivor Organisatie wrote:
>
>> Mal
>
> Waarom stemt nou niemand die wannabe eruit? In ieder geval krijgt hij
> mijn
> stem. Weg ermee!
>
> =- Brian
wannabe?? Heb je wel de juiste voor ogen? Als er nu iemand is die het
licht eerder *onder* zijn korenmaat laat schijnen dan is het Mal wel.
Dat mensen andere favorieten hebben begrijp ik wel, en er is ook best een
aantal kandidaten dat op mijn wegstem lijstje staat/stond, maar ik vind
het vreemd dat Mal bij jou zo'n antipathie opwekt.
Marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
Survivor Organisatie wrote:
> Mulder
Anne
> Dat mensen andere favorieten hebben begrijp ik wel, en er is ook best
> een aantal kandidaten dat op mijn wegstem lijstje staat/stond, maar
> ik vind het vreemd dat Mal bij jou zo'n antipathie opwekt.
En *hap* -- ik heb beet! :)
Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding met
Firefly heb.
> Mulder
Van mijn part mag hij zijn Armani-pak op Risa verslijten.
--
Meriadoc
"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )
gr, Firsa
>
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het dinsdag over en uit..
Kirk
Opzouten met die oude bok.
Mari
--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!
Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004
marbel wrote:
> Dat mensen andere favorieten hebben begrijp ik wel, en er is ook best
> een aantal kandidaten dat op mijn wegstem lijstje staat/stond, maar ik
> vind het vreemd dat Mal bij jou zo'n antipathie opwekt.
Ik snap er inderdaad ook hélemaal niets van. Mal is juist geweldig!
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
> marbel wrote:
>
>> Dat mensen andere favorieten hebben begrijp ik wel, en er is ook best
>> een aantal kandidaten dat op mijn wegstem lijstje staat/stond, maar
>> ik vind het vreemd dat Mal bij jou zo'n antipathie opwekt.
>
> En *hap* -- ik heb beet! :)
Nou ja, het is de vijfde of zesde keer dat je op hem stemt ;-), dus
blijkbaar heb je aan hem een grotere hekel dan aan ieder ander in dit veld.
> Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding met
> Firefly heb.
Omdat je het niet kent? Of omdat je de serie niet leuk vindt? In het
eerste geval... zou je misschien net als Sjoerd eens kunnen kijken wie en
wat de firefly leden nu eigenlijk zijn...
> Kirk
Dikke oude man in een strak shirt, brrrrrrrrrrrrrrrr..
Rianne
>> Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding
>> met Firefly heb.
>
> Omdat je het niet kent? Of omdat je de serie niet leuk vindt?
Ik heb ongeveer driekwart van de afleveringen gezien... en het interesseerde
me eigenlijk zo goed als niets. Ik heb geen enkele binding weten op te
bouwen met wie dan ook uit Firefly. En dan mag Malcolm dus gerust weg.
-dennis-
-dennis-
> marbel wrote:
>
>>> Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding
>>> met Firefly heb.
>>
>> Omdat je het niet kent? Of omdat je de serie niet leuk vindt?
>
> Ik heb ongeveer driekwart van de afleveringen gezien... en het
> interesseerde
> me eigenlijk zo goed als niets. Ik heb geen enkele binding weten op te
> bouwen met wie dan ook uit Firefly. En dan mag Malcolm dus gerust weg.
Ah. Ja, als het je niet ligt en als de figuren je niet liggen, dan is daar
niets aan te doen. Heb ik ook wel eens. Hoe je dat bij Mal kunt hebben is
me een raadsel ;-) maar ik zie mensen fanatiek supporter zijn van figuren
die ik vreselijk vind dus we moeten het er maar op houden dat smaken
verschillen.
En je houdt ook niet van spelletjes begrijp ik ;-)
Jij vindt Kirk leuker dan Mulder?
/me snapt er niks van
--
Andrea!
Toch zou je dan heeeeel misschien nog 'es een aflevring moeten herkijken. Ik
was de eerste keer dat ik keek (een paar eps gedownload) ook niet heel erg
onder de indruk, vond het wel aardig, maar meer niet. Pas toen ze in Nl
werden uitgezonden ging op een gegeven ogenblik het licht aan, zal ik maar
zeggen. :) Het is het aloude smarties-verhaal, maar Firefly is in alle
opzichten briljant, echt.
--
Andrea!
Als Snarf uit Thundercats mee deed dan had ik die weggestemd.
--
Danny.
> Als Snarf uit Thundercats mee deed dan had ik die weggestemd.
Yikes... dan had net zo goed ook Jar-Jar Binks mee kunnen doen... >:)
Wat dacht je van een reverse-survivor?
We sturen ze naar de planeet Tishierechtnieleuk. We redden iedere ronde
iemand van deze barre planeet via een democratisch proces. Wie het laatste
over blijft, blijft op die barre planeet, voor eeuwig in de vergetelheid.
--
Danny.
y'know, 'cause he's annoying. And crap. And annoying.
Mattia
terug van vakantie, maar ik ga echt geen oude berichtjes lezen ofzo..
Zo beter Organisatie?
--
Danny.
>> We sturen ze naar de planeet Tishierechtnieleuk. We redden iedere
>> ronde iemand van deze barre planeet via een democratisch proces. Wie
>> het laatste over blijft, blijft op die barre planeet, voor eeuwig in
>> de vergetelheid.
>
> Zo beter Organisatie?
Ja :-)
Leuk idee! Positief stemmen is ook wel eens verfrissend ;)
Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het altijd
min 50 is?
--
Bart
Alleen als je het subject van dat voorstel aanpast zodat het niet in de
stemdraad terecht komt....
> Picard
--
Bart
Dus Snarf, de Ewoks, Wesley en Jar Jar Binks staan al op de lijst voor de
volgende Survivor?
--
Danny.
Hmm,
Of eentje waar het steeds boven de plus 50 is. Vooral in de schaduw!
Tishiernieuittehouden
of
Tiseenhittegolf
of zeer ironisch:
tishoth (zie SW V)
Een survivor opdracht voor immumiteit: een hele dag een bontjas dragen
(gemaakt van tribble-velletjes).
--
Danny.
> > Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het altijd
> > min 50 is?
>
> Alleen als je het subject van dat voorstel aanpast zodat het niet in de
> stemdraad terecht komt....
Dat maakt bij mij geen verschil, het blijft dezelfde draad vanwege de
references header, maar okee, daar gaat het natuurlijk niet om.
Overigens ben ik het van harte eens met het NIET kletsen in de stemdraad.
Belachelijk dat ze dat steeds weer doen! Het probleem is echter wel, dat
ik daar zelf niet aan denk als ik weer eens een leuke opmerking wil maken.
--
Bart
Mensen?? Pff, ik wil van deze Aarduh af, wanneer gaat er weer een shuttle
naar mijn woonplaneet in het Fruttelprut-stelsel?
> Bart Dinnissen schreef:
> > Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het
> > altijd min 50 is?
>
> Hmm,
>
> Of eentje waar het steeds boven de plus 50 is. Vooral in de schaduw!
>
> Tishiernieuittehouden
> of
> Tiseenhittegolf
> of zeer ironisch:
> tishoth (zie SW V)
Tiswarrum.
> Een survivor opdracht voor immumiteit: een hele dag een bontjas dragen
> (gemaakt van tribble-velletjes).
Arg. Goed getroffen :-)
--
Bart
> marbel:
>
>> > Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het
>> altijd
>> > min 50 is?
>>
>> Alleen als je het subject van dat voorstel aanpast zodat het niet in de
>> stemdraad terecht komt....
>
> Dat maakt bij mij geen verschil, het blijft dezelfde draad vanwege de
> references header, maar okee, daar gaat het natuurlijk niet om.
>
> Overigens ben ik het van harte eens met het NIET kletsen in de stemdraad.
> Belachelijk dat ze dat steeds weer doen! Het probleem is echter wel, dat
> ik daar zelf niet aan denk als ik weer eens een leuke opmerking wil
> maken.
into the lake, into the lake ;-)
> On Mon, 26 Jul 2004 01:44:51 +0200, Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl>
> wrote:
> > Overigens ben ik het van harte eens met het NIET kletsen in de stemdraad.
> > Belachelijk dat ze dat steeds weer doen! Het probleem is echter wel, dat
> > ik daar zelf niet aan denk als ik weer eens een leuke opmerking wil
> > maken.
>
> into the lake, into the lake ;-)
Ik moet in het meer? Met een gewicht aan mijn voeten?? Terwijl ik dol ben
op Zwitserse kaas??? Terwijl al mijn bankrekenin ...nee, wacht ...
--
Bart
Vele malen leuker. Kirk heeft het gewoon helemaal. Ga nog maar
eens alle TOS-afleveringen kijken (ik heb ze op video) en dan
ben je ook zo om. Kirk is een klassieker.
--
Niek
Het veranderen van het onderwerp heeft te maken met het geautomatiseerd
stemmen tellen. Indien dit systeem goed werkt willen we het verkopen aan
Florida.
--
Danny.
Of zoals Yoda zou zeggen:
Warrum, T'is.
Feel the heat, Luke.
--
Danny.
Eigen schuld. Had je je stukje brood maar niet in de kaas...
Klassiek irritant, ja.
Mattia
Dat zijn de regels: Eerst stokslagen, dan de zweep en dan in het meer.
Survivor is zwaar!
Harmony,
Hans.
> Crichton
kick!
--
Benno...
=> Mulder
Groetjes,
/Scrumpy
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Kirk, die is intussen wel aan wat rust toe lijkt me. :-)
Sjoerd
--
Steun FvS2004[tm]!
Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>
"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)
Jan Willem
Mal
Das de eerstvolgende die ik niet zie zitten omdat ik hem/haar niet
ken..
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
Fox Mulder.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.
Rot op man!
//Doc.
PS ik post via een ander account, maar ik ben het echt. Mijn harddisk is
stuk, en daardoor mijn mozilla :'(
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
>
>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
Moeilijk moeilijk, maar omdat Mari het graag wil:
Kirk
Het maakt mij deze ronde eigenlijk niet uit... dus laat Kirk maar
terug naar het bejaardenhuis gaan.
groet,
Mark
--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats
> Picard
--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.
Die is wel aan rust toe als ik dat verslag zo lees. :)
GJ
--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
>
>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
>meeste stemmen is het dinsdag over en uit..
Kirk
Harmony,
Hans.
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Kirk
Marc
Niels - Die ander SF fan.
>
> http://survivor.nksf.nl
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande dinsdag 27 juli 15.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
Kirk
--
Grtz,
Wouter de Vries
Dan issie tenminste veilig de volgende ronde...
--
Eelco
Ik stem vandaag maar weer op:
> Aeryn
Omdat ik allang niks meer heb met Farscape, en omdat ik Aeryn, ondanks dat
ze wel mooi en stoer is, een onsympatiek mens vind en bij lange na zo leuk
niet als John Crichton. En wat mij betreft zeker niet flexibel of
veelzijdig genoeg om zich nkSF Survivor te mogen noemen.
--
Dave (strategic vote, in the hopes he will gain immunity!)
Iris
> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
> nksf:
Ik kan de orginele oproep niet vinden in Webnews, dus dan maar in
reactie op Saskia:
Ik stem Picard
(Probeer hem nog immuun te krijgen voor de volgende ronde)
--
Johan
--
Bye, Patrick
"I log on for company
My ISP comforts me"
Godspeed - Catatonia
> Picard
Immuniteit, hé.
--
Duck.
Mulder (immuun)
Marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
Was een keer stemmen niet voldoende om aan te geven dat je Mulder immun
wilde hebben ;)
Niels - Die andere SF fan
--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/
Ja die $%!!Klotepc! Ik dacht al dat ik te laat was, en ik wist niet eens
precies hoeveel stemmen Picard en Mulder hadden.
Maar goed, ik zie dat ik 12 seconden voor tijd binnen was, en dat het niet
eens nodig was geweest. :)
--
Andrea!
MMhhh, zelfde taktiek, andere deelnemer....
--
Dave
Ach, geen verspilling lijkt me.
Altijd nuttig voor de opbouw van een groter aantal stemmen. Ook voor het
geval er weer een gelijkspel komt. ;-)