Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 8 - stemdraad

1 view
Skip to first unread message

Survivor Organisatie

unread,
Jul 25, 2004, 9:02:37 AM7/25/04
to

Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
meeste stemmen is het dinsdag over en uit..

Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!

Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande dinsdag 27 juli 15.30 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.

Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Aeryn
Picard
Willow
Fred
Mal
Kirk
Mulder
Crichton
Faith
Kaylee


Odo heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.

--

Andrea! en Saskia

http://survivor.nksf.nl

Randomcybrarian

unread,
Jul 25, 2004, 9:04:22 AM7/25/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het dinsdag over en uit..

Kirk

Daaaaag, Kirk!

--
Random

SF

unread,
Jul 25, 2004, 9:10:03 AM7/25/04
to
Picard
SF

"Survivor Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> schreef in bericht
news:Xns953199...@130.133.1.4...

Niek

unread,
Jul 25, 2004, 9:23:50 AM7/25/04
to
Survivor Organisatie wrote:
> Mulder

Hij bakt er naar mijn inzichten niet zo veel van dus die mag er
nu wel uit.

--
Niek

Message has been deleted

Joe King

unread,
Jul 25, 2004, 9:32:35 AM7/25/04
to

"Survivor Organisatie"

> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.

Het universum is niet groot genoeg voor 2 Starfleet captains:

> Picard

mag eruit.

Joe


Saskia

unread,
Jul 25, 2004, 9:34:10 AM7/25/04
to
Niek <ni...@nksf.nl> wrote in news:2mhqj6F...@uni-berlin.de:

Nou ik vind het maar sneu voor Aeryn. Ik vind Odo best ok hoor, maar je
gunt toch niemand een emmer als enige nachtelijk gezelschap?


--

Saskia

http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com

Brian Dickens

unread,
Jul 25, 2004, 10:08:52 AM7/25/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Mal

Waarom stemt nou niemand die wannabe eruit? In ieder geval krijgt hij mijn
stem. Weg ermee!

=- Brian

--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl

Niek

unread,
Jul 25, 2004, 10:15:34 AM7/25/04
to
Brian Dickens wrote:
> Survivor Organisatie wrote:
>
>
>>Mal
>
>
> Waarom stemt nou niemand die wannabe eruit? In ieder geval krijgt hij mijn
> stem. Weg ermee!

Die watteh?

--
Niek

marbel

unread,
Jul 25, 2004, 10:21:52 AM7/25/04
to
On Sun, 25 Jul 2004 16:08:52 +0200, Brian Dickens
<newsgroups@(remove-this-part)briandickens.demon.nl> wrote:

> Survivor Organisatie wrote:
>
>> Mal
>
> Waarom stemt nou niemand die wannabe eruit? In ieder geval krijgt hij
> mijn
> stem. Weg ermee!
>
> =- Brian

wannabe?? Heb je wel de juiste voor ogen? Als er nu iemand is die het
licht eerder *onder* zijn korenmaat laat schijnen dan is het Mal wel.

Dat mensen andere favorieten hebben begrijp ik wel, en er is ook best een
aantal kandidaten dat op mijn wegstem lijstje staat/stond, maar ik vind
het vreemd dat Mal bij jou zo'n antipathie opwekt.

Marjolein


--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

Message has been deleted

starfleet

unread,
Jul 25, 2004, 11:28:24 AM7/25/04
to

Survivor Organisatie wrote:

> Mulder

Anne

Brian Dickens

unread,
Jul 25, 2004, 11:29:42 AM7/25/04
to
marbel wrote:

> Dat mensen andere favorieten hebben begrijp ik wel, en er is ook best
> een aantal kandidaten dat op mijn wegstem lijstje staat/stond, maar
> ik vind het vreemd dat Mal bij jou zo'n antipathie opwekt.

En *hap* -- ik heb beet! :)

Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding met
Firefly heb.

Meriadoc

unread,
Jul 25, 2004, 12:18:00 PM7/25/04
to
Consequent blijk ik stemmen op

> Mulder

Van mijn part mag hij zijn Armani-pak op Risa verslijten.


--
Meriadoc

"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )

Firsa

unread,
Jul 25, 2004, 12:21:30 PM7/25/04
to
> Kirk

gr, Firsa


Mari

unread,
Jul 25, 2004, 12:24:15 PM7/25/04
to
Survivor Organisatie schreef:

>
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het dinsdag over en uit..

Kirk

Opzouten met die oude bok.

Mari

--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!

Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004

George van Hal

unread,
Jul 25, 2004, 12:30:21 PM7/25/04
to

marbel wrote:

> Dat mensen andere favorieten hebben begrijp ik wel, en er is ook best
> een aantal kandidaten dat op mijn wegstem lijstje staat/stond, maar ik
> vind het vreemd dat Mal bij jou zo'n antipathie opwekt.

Ik snap er inderdaad ook hélemaal niets van. Mal is juist geweldig!

Mazzel,
George

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


marbel

unread,
Jul 25, 2004, 12:36:05 PM7/25/04
to
On Sun, 25 Jul 2004 17:29:42 +0200, Brian Dickens
<newsgroups@(remove-this-part)briandickens.demon.nl> wrote:

> marbel wrote:
>
>> Dat mensen andere favorieten hebben begrijp ik wel, en er is ook best
>> een aantal kandidaten dat op mijn wegstem lijstje staat/stond, maar
>> ik vind het vreemd dat Mal bij jou zo'n antipathie opwekt.
>
> En *hap* -- ik heb beet! :)

Nou ja, het is de vijfde of zesde keer dat je op hem stemt ;-), dus
blijkbaar heb je aan hem een grotere hekel dan aan ieder ander in dit veld.

> Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding met
> Firefly heb.

Omdat je het niet kent? Of omdat je de serie niet leuk vindt? In het
eerste geval... zou je misschien net als Sjoerd eens kunnen kijken wie en
wat de firefly leden nu eigenlijk zijn...

Giovanni Wassen

unread,
Jul 25, 2004, 1:13:31 PM7/25/04
to
Survivor Organisatie spammed:

> Kirk

Dikke oude man in een strak shirt, brrrrrrrrrrrrrrrr..

--
Gio
http://extatix.web-log.nl

Rianne

unread,
Jul 25, 2004, 1:38:28 PM7/25/04
to
Mulder.

Rianne

Brian Dickens

unread,
Jul 25, 2004, 1:48:29 PM7/25/04
to
marbel wrote:

>> Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding
>> met Firefly heb.
>
> Omdat je het niet kent? Of omdat je de serie niet leuk vindt?

Ik heb ongeveer driekwart van de afleveringen gezien... en het interesseerde
me eigenlijk zo goed als niets. Ik heb geen enkele binding weten op te
bouwen met wie dan ook uit Firefly. En dan mag Malcolm dus gerust weg.

Dennis Versteeg

unread,
Jul 25, 2004, 3:16:47 PM7/25/04
to
OK, George is er eindelijk uit, wie zal ik nu eens nemen..
Ik stem op Mal omdat hij voor mij een grote onbekende is.
Oftewel met de anderen, op Kaylee na, heb ik meer. Volgende keer zal
Kaylee het worden wat mij betreft.

-dennis-

-dennis-

marbel

unread,
Jul 25, 2004, 2:22:47 PM7/25/04
to
On Sun, 25 Jul 2004 19:48:29 +0200, Brian Dickens
<newsgroups@(remove-this-part)briandickens.demon.nl> wrote:

> marbel wrote:
>
>>> Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding
>>> met Firefly heb.
>>
>> Omdat je het niet kent? Of omdat je de serie niet leuk vindt?
>
> Ik heb ongeveer driekwart van de afleveringen gezien... en het
> interesseerde
> me eigenlijk zo goed als niets. Ik heb geen enkele binding weten op te
> bouwen met wie dan ook uit Firefly. En dan mag Malcolm dus gerust weg.

Ah. Ja, als het je niet ligt en als de figuren je niet liggen, dan is daar
niets aan te doen. Heb ik ook wel eens. Hoe je dat bij Mal kunt hebben is
me een raadsel ;-) maar ik zie mensen fanatiek supporter zijn van figuren
die ik vreselijk vind dus we moeten het er maar op houden dat smaken
verschillen.

En je houdt ook niet van spelletjes begrijp ik ;-)

Andrea!

unread,
Jul 25, 2004, 4:04:49 PM7/25/04
to

Jij vindt Kirk leuker dan Mulder?

/me snapt er niks van

--
Andrea!


Andrea!

unread,
Jul 25, 2004, 4:04:58 PM7/25/04
to
Brian Dickens wrote:
> marbel wrote:
>
>>> Ach, de enige reden dat ik 'm wegstem is dat ik geen enkele binding
>>> met Firefly heb.
>>
>> Omdat je het niet kent? Of omdat je de serie niet leuk vindt?
>
> Ik heb ongeveer driekwart van de afleveringen gezien... en het
> interesseerde me eigenlijk zo goed als niets. Ik heb geen enkele
> binding weten op te bouwen met wie dan ook uit Firefly. En dan mag
> Malcolm dus gerust weg.

Toch zou je dan heeeeel misschien nog 'es een aflevring moeten herkijken. Ik
was de eerste keer dat ik keek (een paar eps gedownload) ook niet heel erg
onder de indruk, vond het wel aardig, maar meer niet. Pas toen ze in Nl
werden uitgezonden ging op een gegeven ogenblik het licht aan, zal ik maar
zeggen. :) Het is het aloude smarties-verhaal, maar Firefly is in alle
opzichten briljant, echt.

--
Andrea!

DG

unread,
Jul 25, 2004, 4:59:56 PM7/25/04
to
Survivor Organisatie schreef:
> Crichton

Als Snarf uit Thundercats mee deed dan had ik die weggestemd.

--
Danny.


Peter

unread,
Jul 25, 2004, 5:17:11 PM7/25/04
to
On 25 Jul 2004 13:02:37 GMT, Survivor Organisatie
<surv...@nospamnksf.nl> wrote:


>Kirk

Peter

Brian Dickens

unread,
Jul 25, 2004, 5:38:46 PM7/25/04
to
DG wrote:

> Als Snarf uit Thundercats mee deed dan had ik die weggestemd.

Yikes... dan had net zo goed ook Jar-Jar Binks mee kunnen doen... >:)

DG

unread,
Jul 25, 2004, 6:11:53 PM7/25/04
to
Brian Dickens schreef:

> DG wrote:
>
>> Als Snarf uit Thundercats mee deed dan had ik die weggestemd.
>
> Yikes... dan had net zo goed ook Jar-Jar Binks mee kunnen doen... >:)

Wat dacht je van een reverse-survivor?

We sturen ze naar de planeet Tishierechtnieleuk. We redden iedere ronde
iemand van deze barre planeet via een democratisch proces. Wie het laatste
over blijft, blijft op die barre planeet, voor eeuwig in de vergetelheid.

--
Danny.


Mattia Valente

unread,
Jul 25, 2004, 6:40:52 PM7/25/04
to
Kirk

y'know, 'cause he's annoying. And crap. And annoying.

Mattia
terug van vakantie, maar ik ga echt geen oude berichtjes lezen ofzo..

DG

unread,
Jul 25, 2004, 7:03:25 PM7/25/04
to
DG schreef:

Zo beter Organisatie?

--
Danny.


Saskia

unread,
Jul 25, 2004, 7:02:34 PM7/25/04
to
"DG" <dannyge...@censored.zzn.com> wrote in news:2miruoFnr1p6U1@uni-
berlin.de:
> DG schreef:

>> We sturen ze naar de planeet Tishierechtnieleuk. We redden iedere
>> ronde iemand van deze barre planeet via een democratisch proces. Wie
>> het laatste over blijft, blijft op die barre planeet, voor eeuwig in
>> de vergetelheid.
>
> Zo beter Organisatie?

Ja :-)

Leuk idee! Positief stemmen is ook wel eens verfrissend ;)

Bart Dinnissen

unread,
Jul 25, 2004, 7:22:02 PM7/25/04
to
DG:

Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het altijd
min 50 is?

--
Bart

marbel

unread,
Jul 25, 2004, 7:23:39 PM7/25/04
to
On Mon, 26 Jul 2004 01:22:02 +0200, Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl>
wrote:

Alleen als je het subject van dat voorstel aanpast zodat het niet in de
stemdraad terecht komt....

Bart Dinnissen

unread,
Jul 25, 2004, 7:24:32 PM7/25/04
to
Survivor Organisatie:

> Picard

--
Bart

DG

unread,
Jul 25, 2004, 7:36:07 PM7/25/04
to
Saskia schreef:

>> Zo beter Organisatie?
>
> Ja :-)
>
> Leuk idee! Positief stemmen is ook wel eens verfrissend ;)

Dus Snarf, de Ewoks, Wesley en Jar Jar Binks staan al op de lijst voor de
volgende Survivor?

--
Danny.


DG

unread,
Jul 25, 2004, 7:43:09 PM7/25/04
to
Bart Dinnissen schreef:

>> Wat dacht je van een reverse-survivor?
>>
>> We sturen ze naar de planeet Tishierechtnieleuk. We redden iedere
>> ronde iemand van deze barre planeet via een democratisch proces. Wie
>> het laatste over blijft, blijft op die barre planeet, voor eeuwig in
>> de vergetelheid.
>
> Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het
> altijd min 50 is?

Hmm,

Of eentje waar het steeds boven de plus 50 is. Vooral in de schaduw!

Tishiernieuittehouden
of
Tiseenhittegolf
of zeer ironisch:
tishoth (zie SW V)

Een survivor opdracht voor immumiteit: een hele dag een bontjas dragen
(gemaakt van tribble-velletjes).


--
Danny.


Bart Dinnissen

unread,
Jul 25, 2004, 7:44:51 PM7/25/04
to
marbel:

> > Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het altijd
> > min 50 is?
>
> Alleen als je het subject van dat voorstel aanpast zodat het niet in de
> stemdraad terecht komt....

Dat maakt bij mij geen verschil, het blijft dezelfde draad vanwege de
references header, maar okee, daar gaat het natuurlijk niet om.

Overigens ben ik het van harte eens met het NIET kletsen in de stemdraad.
Belachelijk dat ze dat steeds weer doen! Het probleem is echter wel, dat
ik daar zelf niet aan denk als ik weer eens een leuke opmerking wil maken.

--
Bart

Mensen?? Pff, ik wil van deze Aarduh af, wanneer gaat er weer een shuttle
naar mijn woonplaneet in het Fruttelprut-stelsel?

Bart Dinnissen

unread,
Jul 25, 2004, 7:50:43 PM7/25/04
to
DG:

> Bart Dinnissen schreef:

> > Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het
> > altijd min 50 is?
>
> Hmm,
>
> Of eentje waar het steeds boven de plus 50 is. Vooral in de schaduw!
>
> Tishiernieuittehouden
> of
> Tiseenhittegolf
> of zeer ironisch:
> tishoth (zie SW V)

Tiswarrum.

> Een survivor opdracht voor immumiteit: een hele dag een bontjas dragen
> (gemaakt van tribble-velletjes).

Arg. Goed getroffen :-)

--
Bart

marbel

unread,
Jul 25, 2004, 8:17:52 PM7/25/04
to
On Mon, 26 Jul 2004 01:44:51 +0200, Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl>
wrote:

> marbel:


>
>> > Mag ik als alternatief de planeet Tisfrisjes voorstellen, waar het
>> altijd
>> > min 50 is?
>>
>> Alleen als je het subject van dat voorstel aanpast zodat het niet in de
>> stemdraad terecht komt....
>
> Dat maakt bij mij geen verschil, het blijft dezelfde draad vanwege de
> references header, maar okee, daar gaat het natuurlijk niet om.
>
> Overigens ben ik het van harte eens met het NIET kletsen in de stemdraad.
> Belachelijk dat ze dat steeds weer doen! Het probleem is echter wel, dat
> ik daar zelf niet aan denk als ik weer eens een leuke opmerking wil
> maken.

into the lake, into the lake ;-)

Bart Dinnissen

unread,
Jul 25, 2004, 8:53:15 PM7/25/04
to
marbel:

> On Mon, 26 Jul 2004 01:44:51 +0200, Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl>
> wrote:

> > Overigens ben ik het van harte eens met het NIET kletsen in de stemdraad.
> > Belachelijk dat ze dat steeds weer doen! Het probleem is echter wel, dat
> > ik daar zelf niet aan denk als ik weer eens een leuke opmerking wil
> > maken.
>
> into the lake, into the lake ;-)

Ik moet in het meer? Met een gewicht aan mijn voeten?? Terwijl ik dol ben
op Zwitserse kaas??? Terwijl al mijn bankrekenin ...nee, wacht ...

--
Bart

Niek

unread,
Jul 25, 2004, 9:30:30 PM7/25/04
to
Andrea! wrote:
> Jij vindt Kirk leuker dan Mulder?
>
> /me snapt er niks van

Vele malen leuker. Kirk heeft het gewoon helemaal. Ga nog maar
eens alle TOS-afleveringen kijken (ik heb ze op video) en dan
ben je ook zo om. Kirk is een klassieker.

--
Niek

DG

unread,
Jul 26, 2004, 12:29:24 AM7/26/04
to
Bart Dinnissen schreef:

>> into the lake, into the lake ;-)
>
> Ik moet in het meer? Met een gewicht aan mijn voeten?? Terwijl ik dol
> ben op Zwitserse kaas??? Terwijl al mijn bankrekenin ...nee, wacht ...

Het veranderen van het onderwerp heeft te maken met het geautomatiseerd
stemmen tellen. Indien dit systeem goed werkt willen we het verkopen aan
Florida.

--
Danny.


DG

unread,
Jul 26, 2004, 12:31:28 AM7/26/04
to
Bart Dinnissen schreef:

>> Tishiernieuittehouden
>> of
>> Tiseenhittegolf
>> of zeer ironisch:
>> tishoth (zie SW V)
>
> Tiswarrum.

Of zoals Yoda zou zeggen:

Warrum, T'is.

Feel the heat, Luke.

--
Danny.


Saskia

unread,
Jul 26, 2004, 4:02:48 AM7/26/04
to
Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl> wrote in
news:9cl8g0d0gg6k405pr...@4ax.com:

Eigen schuld. Had je je stukje brood maar niet in de kaas...

Mattia Valente

unread,
Jul 26, 2004, 5:24:05 AM7/26/04
to

Klassiek irritant, ja.

Mattia

Hans Versteegt

unread,
Jul 26, 2004, 5:22:17 AM7/26/04
to

Dat zijn de regels: Eerst stokslagen, dan de zweep en dan in het meer.

Survivor is zwaar!


Harmony,
Hans.

grover

unread,
Jul 26, 2004, 5:49:37 AM7/26/04
to

Kirk

Benno...

unread,
Jul 26, 2004, 8:28:40 AM7/26/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Crichton

kick!

--
Benno...

Scrumpy

unread,
Jul 26, 2004, 8:45:17 AM7/26/04
to
"Survivor Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> wrote in message
news:Xns953199...@130.133.1.4...
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten.`

=> Mulder

Groetjes,
/Scrumpy


SjoerdH

unread,
Jul 26, 2004, 9:23:30 AM7/26/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Kirk, die is intussen wel aan wat rust toe lijkt me. :-)

Sjoerd

--
Steun FvS2004[tm]!
Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>

"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)

Jan Willem Knopper

unread,
Jul 26, 2004, 10:39:37 AM7/26/04
to
Ooit in een nieuwsgroep zei Survivor Organisatie hetvolgende:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
Mal

Jan Willem

Ronald Pothuizen

unread,
Jul 26, 2004, 11:48:50 AM7/26/04
to
Survivor Organisatie gooide dit in nl.kunst.sf+fantasy:

>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Mal

Das de eerstvolgende die ik niet zie zitten omdat ik hem/haar niet
ken..

Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net

Wouter Valentijn

unread,
Jul 26, 2004, 12:48:59 PM7/26/04
to

"Survivor Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> schreef in bericht
news:Xns953199...@130.133.1.4...
>
> Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het dinsdag over en uit..
>

Fox Mulder.


--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.


The Doctor

unread,
Jul 26, 2004, 2:02:28 PM7/26/04
to
In article <Xns953199...@130.133.1.4>, Survivor Organisatie wrote:
>
> Kirk

Rot op man!

//Doc.

PS ik post via een ander account, maar ik ben het echt. Mijn harddisk is
stuk, en daardoor mijn mozilla :'(

George van Hal

unread,
Jul 26, 2004, 2:18:35 PM7/26/04
to
Bye bye Kirk!

Mazzel,
George

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


Mark van der Wal

unread,
Jul 26, 2004, 3:52:53 PM7/26/04
to
On 25 Jul 2004 13:02:37 GMT, Survivor Organisatie
<surv...@nospamnksf.nl> wrote:

>
>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>

Moeilijk moeilijk, maar omdat Mari het graag wil:

Kirk

Het maakt mij deze ronde eigenlijk niet uit... dus laat Kirk maar
terug naar het bejaardenhuis gaan.

groet,
Mark

--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats

Lieven Marchand

unread,
Jul 26, 2004, 4:50:58 PM7/26/04
to
Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> writes:

> Picard

--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.

Gert-Jan Kramer

unread,
Jul 26, 2004, 6:18:00 PM7/26/04
to
> Picard

Die is wel aan rust toe als ik dat verslag zo lees. :)

GJ

--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/

Hans Versteegt

unread,
Jul 27, 2004, 2:14:06 AM7/27/04
to
On 25 Jul 2004 13:02:37 GMT, Survivor Organisatie
<surv...@nospamnksf.nl> wrote:

>
>Stem op de deelnemer die Survivor mag verlaten. Voor de deelnemer met de
>meeste stemmen is het dinsdag over en uit..

Kirk

Harmony,
Hans.

Marc

unread,
Jul 27, 2004, 3:36:29 AM7/27/04
to
Survivor Organisatie wrote:

> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Kirk

Marc

Niels

unread,
Jul 27, 2004, 4:55:58 AM7/27/04
to
Het is de tijd, de hoogste tijd dat Mulder naar huis toe gleid,

Niels - Die ander SF fan.
>
> http://survivor.nksf.nl
>


Wouter de Vries

unread,
Jul 27, 2004, 5:15:54 AM7/27/04
to
On 25 Jul 2004 13:02:37 GMT, Survivor Organisatie wrote:

> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande dinsdag 27 juli 15.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.

Kirk

--
Grtz,
Wouter de Vries

Eelco

unread,
Jul 27, 2004, 5:52:33 AM7/27/04
to
> Mulder

Dan issie tenminste veilig de volgende ronde...

--
Eelco

Saskia

unread,
Jul 27, 2004, 5:56:14 AM7/27/04
to
Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in
news:Xns953199...@130.133.1.4:

Ik stem vandaag maar weer op:

> Aeryn

Omdat ik allang niks meer heb met Farscape, en omdat ik Aeryn, ondanks dat
ze wel mooi en stoer is, een onsympatiek mens vind en bij lange na zo leuk
niet als John Crichton. En wat mij betreft zeker niet flexibel of
veelzijdig genoeg om zich nkSF Survivor te mogen noemen.

Dave M. Stork

unread,
Jul 27, 2004, 6:01:16 AM7/27/04
to
Picard

--
Dave (strategic vote, in the hopes he will gain immunity!)

Iris Maessen

unread,
Jul 27, 2004, 7:16:24 AM7/27/04
to

Kirk

Iris


Johan

unread,
Jul 27, 2004, 8:33:18 AM7/27/04
to
Saskia wrote:

> Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote in

> nksf:

Ik kan de orginele oproep niet vinden in Webnews, dus dan maar in
reactie op Saskia:

Ik stem Picard

(Probeer hem nog immuun te krijgen voor de volgende ronde)

--
Johan

P@rick

unread,
Jul 27, 2004, 8:55:31 AM7/27/04
to
Kirk

--

Bye, Patrick

"I log on for company
My ISP comforts me"

Godspeed - Catatonia

Sander Verbrugge

unread,
Jul 27, 2004, 9:26:34 AM7/27/04
to
Survivor Organisatie:

> Picard

Immuniteit, hé.

--
Duck.

marbel

unread,
Jul 27, 2004, 9:29:08 AM7/27/04
to
On 25 Jul 2004 13:02:37 GMT, Survivor Organisatie <surv...@nospamnksf.nl>
wrote:

Mulder (immuun)

Marjolein

--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

Andrea!

unread,
Jul 27, 2004, 9:29:48 AM7/27/04
to
Mulder

Andrea!

unread,
Jul 27, 2004, 9:29:48 AM7/27/04
to
Mulder

Niels v/d Spek

unread,
Jul 27, 2004, 9:33:50 AM7/27/04
to
On Tue, 27 Jul 2004 15:29:48 +0200, Andrea! <surv...@haalditweg.nksf.nl>
wrote:

Was een keer stemmen niet voldoende om aan te geven dat je Mulder immun
wilde hebben ;)

Niels - Die andere SF fan

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Andrea!

unread,
Jul 27, 2004, 9:41:25 AM7/27/04
to
Niels v/d Spek wrote:
>
> Was een keer stemmen niet voldoende om aan te geven dat je Mulder
> immun wilde hebben ;)

Ja die $%!!Klotepc! Ik dacht al dat ik te laat was, en ik wist niet eens
precies hoeveel stemmen Picard en Mulder hadden.

Maar goed, ik zie dat ik 12 seconden voor tijd binnen was, en dat het niet
eens nodig was geweest. :)

--
Andrea!


Dave M. Stork

unread,
Jul 27, 2004, 12:12:07 PM7/27/04
to
Andrea! wrote:

MMhhh, zelfde taktiek, andere deelnemer....

--
Dave

Wouter Valentijn

unread,
Jul 27, 2004, 1:02:19 PM7/27/04
to

"Andrea!" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2mn4clF...@uni-berlin.de...

Ach, geen verspilling lijkt me.
Altijd nuttig voor de opbouw van een groter aantal stemmen. Ook voor het
geval er weer een gelijkspel komt. ;-)

0 new messages