Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!
Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zaterdag 13.00 uur. De klok van
De Organisatie is heilig.
Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Aeryn
Odo
George
Marcus Cole (B5)
Picard
Willow
Fred
Mal
Mulder
Avon
Crichton
Kirk
Gabrielle
Faith
Kaylee
(Starbuck heeft immuniteit.)
--
Andrea! en Saskia
> Fred
--
Bart
> On Thu, 15 Jul 2004 13:57:53 +0200, Bart Dinnissen
><dinn...@chello.nl> wrote:
>> Fred
>
> Jij heb vast deze ronde geen vraag voor George!
Ik durf te wedden dat George wel een opmerking voor Bart heeft :)
--
Random
en ik stem op:
Fred
Groetjes,
Ries
Ook gedraagt ze zich nogal eigenaardig naast Willow, waarom deed ze net
alsof ze teleurgestelt was toen Willow zei ze al een lesbische relatie
had? Was dat voor commic relief van de scene of wilde ze haar vriendjes
terug pakken ookal maakte ze er zelf een rommeltje van. Heeft ze
eigenijk al haar excuses aangeboden aan Willow voor haar opdringerige
gedrag?
Bovendien krijgt ze een zenuwinzinking als ze zich alleen voelt dus zal
ze zich aan de sterkste man klampen: Malcolm en hem verraden door met
Willow te gaan slapen als die zich een keertje alleen voelt, alleen om
te kijken of een vrouw net zo aanhankelijk kan zijn als Gunn maar dan
zonder kwetsbaar ego.
Nee, snel weg met Fred voordat ze het spannende survivor veranderd in
een tweederangs soap.
--
Dennis SCP
Hoe kun je dat nou doen?
--
Niek
> Bart schreef na 27 minuten bedenktijd:
> >> Fred
>
> Hoe kun je dat nou doen?
Het zijn maar 4 letters dus het is zo gepiept. Dat het Bart nog een volle
27 minuten kost is daarbij wel opvallend.
--
Random
RANDOM!
--
Niek
>>>Bart schreef na 27 minuten bedenktijd:
>>>
>>>>>Fred
>>>
>>>Hoe kun je dat nou doen?
>>
>>
>> Het zijn maar 4 letters dus het is zo gepiept. Dat het Bart nog een
>> volle 27 minuten kost is daarbij wel opvallend.
>
> RANDOM!
Dat is zes letters en het kostte je aanzienlijk minder tijd!!
--
Random
(maar op mij mag helaas niet gestemd worden)
Jan Willem
Hmmmmmmmmmmmmm.
--
Niek
--
Meriadoc
"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )
"Saskia & Andrea!" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2ln7kaF...@uni-berlin.de...
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Gabrielle
Bye,
--
jonathaN http://www.nksf.nl/
> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
> deelnemer met de meeste stemmen is het zaterdag allemaal voorbij.
Gabrielle
Vechtstokken zijn aardig maar zelfs Avon is nuttiger!
--
Random
geen toegevoegde waarde
Fred
Om te voorkomen dat Gabrielle eruit wordt gestemd.
Jan Willem
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat! Jon??????????????
Voel je je wel helemaal lekker?
/me geeft Jonathan een aspirine en neemt er zelf ook een
--
Niek
> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de deelnemer
> met de meeste stemmen is het zaterdag allemaal voorbij.
George
--
Johan
Gepost in de op een na leukste nieuwsgroep van het universum
de DMC is de leukste groep van het universum
http://www.dutchmystcommunity.com
Dat ie de eerste ronde mazzel heeft gehad zegt natuurlijk niks. Hij kan
er nu alsnog uit hoor.
Stemmen mensen!
//Doc.
--
"Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen" - Loesje
begin Your_MS_program_incorrectly_interprets_this_as_an_attachment.txt
nog geen reden om te veranderen.
-dennis-
> Fred is ook zo'n alledaagse naam voor een meneer.
Niet voor een dame.
--
Duck.
Take my love / Take my land / Take me where I cannot stand
I don't care / I'm still free / You can't take the sky from me
Take me out / To the black / Tell 'em I ain't comin' back
Burn the land / And boil the sea / You can't take the sky from me
> Bart schreef na 27 minuten bedenktijd:
> >> Fred
>
> Hoe kun je dat nou doen?
Ik was die eerste 26 minuten nog met de was bezig.
Ik heb ook nog een leven, hoor.
--
Bart
Ah, phew, dat scheelt weer. Stemmen in Survivor is pas echt leuk als je de
huishoudelijke klussen af hebt ja.
Ik heb pas Gabrielle gestemd nadat ik een paar struiken in de tuin gesnoeid
had.
--
Random
--
Andrea!
> Gabrielle
Henri Pannevis wrote:
> On Thu, 15 Jul 2004 13:57:53 +0200, Bart Dinnissen
> <dinn...@chello.nl> wrote:
>
>
>>Saskia & Andrea!:
>>
>>
>>>Fred
>>
>
> Jij heb vast deze ronde geen vraag voor George!
Bart!!!!!! Wat doe je nou :-(((((((
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagneniews op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
Ik zie het verband niet tussen die twee activiteiten. Leg eens uit? ;-)
--
Bart
Ze heet dan ook geen Fred.
Ze heet Winnifred.
Ik was druk bezig met het snoeien van die struiken want die zijn erg
irritant over het looppad heen gaan groeien. Ik beeldde me in dat ik door
een oerwoud liep en met een kapmes wat begroeiing moest weghakken en ineens
schoot het door mijn hoofd: "Zou Gabrielle speciaal voor dit soort klussen
zijn opgenomen in Survivor?"
Met die associatie kon er maar 1 conclusie voor me zijn: Gabrielle naar
huis sturen :)
Hoe relateert het doen van de was zich tot de keuze voor Fred?
--
Random
Dennis SCP wrote:
> Ik denk dat ik deze ronde op Fred ga stemmen voordat ze iets breekt, ze
> is nogal fragiel.
*kuch* Fragiel? Je hebt Fred zeker nog nooit stevig zien uitdelen in
Angel he?
> En heeft nu geen team met bovennatuurlijke
> spierkrachten om zich heen om haar bril en flinterdune botjes te
> beschermen.
Die bril die heeft ze natuurlijk bijna nooit op. Er zijn namelijk dingen
als contact lenzen. Daarnaast heeft niemand bovennatuurlijke
spierkrachten nodig als je Willow naast je hebt....
> Ook gedraagt ze zich nogal eigenaardig naast Willow, waarom deed ze net
> alsof ze teleurgestelt was toen Willow zei ze al een lesbische relatie
> had? Was dat voor commic relief van de scene of wilde ze haar vriendjes
> terug pakken ookal maakte ze er zelf een rommeltje van. Heeft ze
> eigenijk al haar excuses aangeboden aan Willow voor haar opdringerige
> gedrag?
Ze reageerde niet teleurgesteld, maar verbaasd. Willow interpreteerde
haar gedrag verkeerd, Fred had niks verkeerd gedaan.
> Bovendien krijgt ze een zenuwinzinking als ze zich alleen voelt dus zal
> ze zich aan de sterkste man klampen: Malcolm en hem verraden door met
> Willow te gaan slapen als die zich een keertje alleen voelt, alleen om
> te kijken of een vrouw net zo aanhankelijk kan zijn als Gunn maar dan
> zonder kwetsbaar ego.
Yep. Tuurlijk. Bovenstaand scenario bewijst alleen maar dat je helemaal
níets van Fred begrepen hebt. Fred is een hele sterke meid, die een
moeilijke periode achter de rug heeft, maar daar wel weer hélemaal
overheen is gegroeid. Daarnaast is ze zelfstandig en heeft ze niemand
nodig. Ook heeft ze nog nooit iemand verraden, dus dat zie ik nu óók
niet gebeuren.
En qua overleven, vergeet je voor het gemak even haar jaren in Pylea,
waar ze zich makkelijk staand kon houden. En natuurlijk de affaire met
Jasmine, waar zonder Fred de hele wereld nog steeds in haar praatjes had
geloofd. Neehoor, overleven én de wereld redden. Dan ben je een survivor.
> Nee, snel weg met Fred voordat ze het spannende survivor veranderd in
> een tweederangs soap.
Als je dáár bang voor bent, dan kan ik nog wel wat andere karakters
bedenken om weg te stemmen. Als je een karakter wilt wegstemmen en
anderen wilt overtuigen om dat ook te doen, prima, maar kom dan
tenminste wel met *steekhoudende* argumenten aan...
Niek wrote:
> Bart schreef na 27 minuten bedenktijd:
> >> Fred
>
> Hoe kun je dat nou doen?
Ja, je vraagt het je af, idd :-s
Dennis, je klok staat niet goed...
Ik twijfelde tussen haar en Marcus Cole. Marcus moet echt
van zijn luie reet komen en niet alleen sigaartjes roken in het
gras, want anders krijgt-ie mijn volgende stem. :)
GJ
--
Gabrielle: The Ultimate Survivor
http://home.planet.nl/~kram0471/GABRIELLE/
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
Maar de was doen is juist zo'n heerlijk meditatief karweitje
waarbij de meest briljante ideeën in je op kunnen schieten en
dan maak jij er dit van! Ik ben zwaar teleurgesteld in je.
--
Niek
Fred
Jaa als ze aan mijn Gaby komen dan ga ik ook met moder smijten :-)
Niels - die Andere SF fan
En nu nog dit: Gabrielle rocks, don't make her lieve the survivor.
--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/
Niels wrote:
> Fred
>
> Jaa als ze aan mijn Gaby komen dan ga ik ook met moder smijten :-)
Niels! :-((((((((
Heb je nou helemaal niet opgelet? Ik zit hier notabene samen met Niek te
beweren dat de Fred en Gabrielle kampen samen moeten werken en niet meer
op elkaar, maar op Avon (of Georgia, afhankelijk van hoe het loopt)
moeten stemmen, en dan krijgen we dit :-(
Mazzel,
George
Die elke keer een halve hartverzakking krijgt als-ie Freds naam weer
ziet staan...
Als iedereen nou gewoon op George stemt, is de rest weer een ronde gered. :)
--
Andrea!
Yup.
George, of heel misschien Mulder.
Dat is nog even afwachten.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Crichton, Aeryn,
Gabrielle, Avon, Picard.
> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
> deelnemer met de meeste stemmen is het zaterdag allemaal voorbij.
Avon.
In de 1e ronde lukte het helaas net niet, nu een herkansing! Weg met Avon!
=- Brian
(onbekend maakt onbemind, sorry Avon)
> On Thu, 15 Jul 2004 14:38:47 +0200, Ries <ri...@cistron.nl> wrote:
>
>>Saskia & Andrea! wrote:
>>> Stem op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
>>> deelnemer met de meeste stemmen is het zaterdag allemaal voorbij.
>>>
>>>
>>
>>en ik stem op:
>>
>>Fred
>>
>>Groetjes,
>>Ries
>
> Even een ernstige vermaning gisteren en Ries loopt
> gelukkig weer in de pas. En meer dan dat!
> Black-out gisteren zullen we maar zeggen
Ja koffie tijdens D&D is toch wel belangrijk ;)
Groetjes,
Mari
--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!
Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004
Sommige mensen schijnen niet te begrijpen hoe dit spel gaat.
George, leg het nog 1 keer uit voor diegene die zo hardleers
blijken te zijn.
--
Niek
Ik heb net werkelijk met mijn ogen staan knipperen toen ik
George zag staan als degene die weggestemd werd. Ik dacht nog
van dit wordt me nu toch werkelijk iets te persoonlijk allemaal.
Eindelijk ging het licht aan, niet onze George maar die andere
George werd bedoeld.
--
Niek, weer een hardverzakking verder
Niek wrote:
> Ik heb net werkelijk met mijn ogen staan knipperen toen ik George zag
> staan als degene die weggestemd werd. Ik dacht nog van dit wordt me nu
> toch werkelijk iets te persoonlijk allemaal. Eindelijk ging het licht
> aan, niet onze George maar die andere George werd bedoeld.
LOL! Ja, dat zou er nog bij moeten komen, zeg. Maar liever ik eruit dan
Fred, zullen we maar zeggen ;-)
Mazzel,
George
Niek wrote:
> Sommige mensen schijnen niet te begrijpen hoe dit spel gaat. George, leg
> het nog 1 keer uit voor diegene die zo hardleers blijken te zijn.
Hehe. Nou, kijk: je mag dus stemmen wat je wilt. Tenzij Niek en ik het
eens zijn over waar niet op gestemd mag worden. In die unieke gevallen
dient de hele nieuwsgroep ons advies te volgen.
Snapje? Ja? Mooi ;-)
Mazzel,
George
Je hebt groot gelijk ;)
Wat doe je dat toch knap en helder, George. Ik ben vol
bewondering. En als iemand het nu nog niet begrijpt dan weet ik
het ook niet meer.
--
Niek
> Ze reageerde niet teleurgesteld, maar verbaasd. Willow interpreteerde
> haar gedrag verkeerd,
>
FRED
(walks out of the office with Willow, who's holding a book) I think that
volume's outdated. You'd know better than me, but there's some
interesting stuff about hellmouth. Might help.
WILLOW
This is great.
FRED
(extra smiley) I have to say, someday I'd love to bend your ear about
the Pergamum Codex. I-I think some of the really obscure passages
are actually Latin translated from a demonic tongue, and they're
kind of a hoot. (giggles) All this stuff about Bacchanals and
spells and-actually, I think it's probably funnier in Latin. You
know how that is sometimes.
WILLOW
I'm seeing someone.
> Fred had niks verkeerd gedaan.
Nou Fred was toch wel heel uitbundig, en ze keek imo niet verbaast. Maar
goed misschien is Fred gewoon heel naief en had ze ook niet door dat ze
Wes signalen gaf voordat ze haar liefde aan Gunn verklaarde. Emtioneel
is ze nog een huppelk... bakvisje.
> > Bovendien krijgt ze een zenuwinzinking als ze zich alleen voelt dus zal
> > ze zich aan de sterkste man klampen: Malcolm en hem verraden door met
> > Willow te gaan slapen als die zich een keertje alleen voelt, alleen om
> > te kijken of een vrouw net zo aanhankelijk kan zijn als Gunn maar dan
> > zonder kwetsbaar ego.
>
> Yep. Tuurlijk. Bovenstaand scenario bewijst alleen maar dat je helemaal
> níets van Fred begrepen hebt. Fred is een hele sterke meid, die een
> moeilijke periode achter de rug heeft, maar daar wel weer hélemaal
> overheen is gegroeid.
O, daarom liet ze zich gaan met Wes terwijl ze het net met Gunn had
bijgelegd.
> Daarnaast is ze zelfstandig en heeft ze niemand
> nodig. Ook heeft ze nog nooit iemand verraden, dus dat zie ik nu óók
> niet gebeuren.
Ze is een feeks.
> En qua overleven, vergeet je voor het gemak even haar jaren in Pylea.
Overleven als een angstige haas met persoonlijkheidsstoornis? Dat noem
ik geen survivor maar een slachtoffer die net op tijd gered is door
Angel.
Ok, ze is een schattig meisje met een hoog IQ maar emotineel is ze erg
afhankelijk en door haar wispelturigheid breekt ze haar partners door
midden.
--
Dennis SCP
Fred
Ja, Fred gaat weg want Gabrielle heeft een strak buikje maar ziet er nog
wel gezond uit. En dit spel wordt wel heel saai zonder de cynische
grappen en opmerkingen van het meisje George.
(Ja, ik zet er maar even bij dat het een knap meisje is want voor je het
weet wordt ze gefred)
--
Dennis SCP
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Gabrielle
--
Bye, Patrick
"I log on for company
My ISP comforts me"
Godspeed - Catatonia
> Andrea! wrote:
>
> Ik heb net werkelijk met mijn ogen staan knipperen toen ik George zag
> staan als degene die weggestemd werd. Ik dacht nog van dit wordt me nu
> toch werkelijk iets te persoonlijk allemaal. Eindelijk ging het licht
> aan, niet onze George maar die andere George werd bedoeld.
Dat heb ik nou ook steeds. Zelfs als ik de verslagen aan het lezen ben
en George ineens langs komt... :-P
Sjoerd
--
Steun FvS2004[tm]!
Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>
"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)
Ik blijf het proberen...
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
> >> >> >> Fred
> >> >> Hoe kun je dat nou doen?
> >> > Ik was die eerste 26 minuten nog met de was bezig.
> >> > Ik heb ook nog een leven, hoor.
> >> Ah, phew, dat scheelt weer. Stemmen in Survivor is pas echt leuk als
> >> je de huishoudelijke klussen af hebt ja.
> >>
> >> Ik heb pas Gabrielle gestemd nadat ik een paar struiken in de tuin
> >> gesnoeid had.
> > Ik zie het verband niet tussen die twee activiteiten. Leg eens uit?
> > ;-)
> Ik was druk bezig met het snoeien van die struiken want die zijn erg
> irritant over het looppad heen gaan groeien. Ik beeldde me in dat ik door
> een oerwoud liep en met een kapmes wat begroeiing moest weghakken en ineens
> schoot het door mijn hoofd: "Zou Gabrielle speciaal voor dit soort klussen
> zijn opgenomen in Survivor?"
>
> Met die associatie kon er maar 1 conclusie voor me zijn: Gabrielle naar
> huis sturen :)
Ik snap het helemaal.
> Hoe relateert het doen van de was zich tot de keuze voor Fred?
Ah ja, dat zal ik je vertellen. Ik was druk bezig met het snoeien van de
struiken want die zijn erg irritant ... nee, serieus; ik heb een poes die
rust nodig heeft en daarom in een kooitje woont, maar dat kooitje kon maar
op 1 plek geplaatst worden en wel op de plek van de voorraadkast. Die
moest daarom een stukje worden opgeschoven en blokkeert deels de
bijkeuken, waar ook de wasmachine staat. Daarom is het nu veel lastiger om
de was te doen omdat er veel minder ruimte voor is - normaal gesproken
gooi ik met wijdse gebaren kledingstukken in het rond, maar er is nu
slechts een kleine halve m2 tot mijn beschikking. De drie wasmanden met
wit, bont en fijn staan daar op elkaar gestapeld en sorteren is een ramp.
Temidden van onoverzichtelijke bergen wasgoed stond ik me achter de oren
te krabben en bedacht me dat ik wel wat hulp kon gebruiken. En je weet wat
ze zeggen:
>Fred is niet alleen boekwijs, zoals veel mensen die zo intelligent zijn, maar
> weet haar kennis ook op praktische manieren toe te passen. Zo heeft ze
> Angel Investigations meerdere malen uit de brand geholpen met haar slimme
>suggesties en ideeën. Een dergelijk vernuft kan op onbekend terrein ook
> zeer goed van pas komen.
Nou, dat sprak me zeer aan op dat moment. Vandaar dus ;-)
--
Bart
Hoe kom je daar nou bij? De was doen is stressen en deadlines halen en
is-mijn-fijne-broek-al-schoon-pap! Niks meditatie.
--
Bart
Dus als jij met je ogen knippert gaat het licht aan...
Cool! Wil ik ook!
Joe
(blijft zich verbazen over de moderne techniek)
Dan doe je het niet goed!
--
Niek
Het is een gave.
--
Niek
Rianne *blijft het ook proberen en zwaait nog even naar Wesley :)*
Je hebt gelijk. Ik had nooit kinderen moeten nemen.
Maar ja, om ze nou het huis uit te zetten vanwege Survivor is ook weer
zoiets.
--
Bart
Oei. Eh......
--
Niek
George!
--
Dave
<knightmare> _______ ___._._._
<GTEK> ?
<knightmare> /s_r__r 12_._._.1
<GTEK> dam i kno this
<knightmare> /ser_er 127._._.1
* Quits: GTEK (Quit)
* Quits: xfiles (Quit)
* Quits: Evolution (Quit)
http://bash.org/?260282
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Avon
Marc
Oeps foutje bedankt.
ik zag het al helemaal voor me ... mijn Gaby overrompeld door de
tegenstanders zakt ineen.
Dat kon ik niet over mijn kant laten gaan, en aangezien Fred op dat moment
ietsie haarder naar Tom aan het rennen was heb ik Fred nog maar eens een
zetje gegeven, Niet wetende dat Avon haar achterna zou gaan rennen.
Denk dat mijn glase bol, die gister perdoes barste vertoonde, het niet meer
doet.
Had ik dat wel geweten dan had ik zekker weer op Avon de engerd gestemd.
Maar okee bij de volgende ronden zal ik, George en Niek's advies inwinnen
nadat ik gestemd heb :-P
mvg
Niels - Die Andere SF fan
Fred en Gabrielle moeten blijven... nog even in ieder geval... dus Avon
moet gaan. :)
--
Eelco
"Saskia & Andrea!" wrote:
Kirk
Omdat Starbuck helaas immuniteit heeft en Kirk haast uit zijn pak knapt.
Anne
O, werkt het zo. :)
GJ
--
Gabrielle: The Ultimate Survivor
http://home.planet.nl/~kram0471/GABRIELLE/
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
> George
--
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.
~Oscar Wilde~
Dennis SCP wrote:
> George van Hal <hal0...@planet.nl> wrote:
>
>
>>Ze reageerde niet teleurgesteld, maar verbaasd. Willow interpreteerde
>>haar gedrag verkeerd,
<knip quote>
>>Fred had niks verkeerd gedaan.
>
>
> Nou Fred was toch wel heel uitbundig, en ze keek imo niet verbaast.
Met die quote bewijs je anders wel mijn punt. Fred was heel uitbundig
omdat ze iemand had gevonden met wie ze daarover op één golflengte zat.
Zoals gezegd delen Willow en Fred gewoon veel interesses, dus Fred was
gewoon heel enthousiast dat ze dingen kon zeggen die anderen vreemd
vonden, maar zij juist erg leuk en Willow blijkbaar ook.
Willow, die al even wat lesbische ervaring had, interpreteerde dat dus
verkeerd. Toen keek Fred dus verbaasd, en was er even een ongemakkelijk
moment. Maar dat geeft verder niet...
> Maar
> goed misschien is Fred gewoon heel naief en had ze ook niet door dat ze
> Wes signalen gaf voordat ze haar liefde aan Gunn verklaarde. Emtioneel
> is ze nog een huppelk... bakvisje.
Volgens jou. Ze is het inderdaad niet gewend dat twee mannen voor haar
vallen, tegelijkertijd. En ik denk inderdaad dat ze niet bewust signalen
naar Wes zond. Ik denk ook dat ze überhaupt geen signalen naar Wes zond,
maar dat Wes in zijn verliefdheid ervoor koos om die signalen wél te zien...
> O, daarom liet ze zich gaan met Wes terwijl ze het net met Gunn had
> bijgelegd.
Ze begon door de kus van Wes inderdaad te twijfelen, op onbewust niveau.
Maar dat hebben zovéél mensen. Niemand is perfect, neem Starbuck die
alles versiert dat los en vast zit, of Faith die vrolijk vanalles en
nogwat uitvreet. Daar is zoiets ineens een leuke eigenschap, maar als
Fred oprecht twijfelt tussen twee geweldige mannen die beide tot over
hun oren verliefd zijn, dan is dat ineens gemeen gedrag.
> Ze is een feeks.
Pure onzin, en dat weet je best.
> Overleven als een angstige haas met persoonlijkheidsstoornis? Dat noem
> ik geen survivor maar een slachtoffer die net op tijd gered is door
> Angel.
Nou, dat noem ik een echte survivor hoor. Die persoonlijkheidsstoornis
die kwam inderdaad door haar tijd in Pylea. Maar pas écht wonderbaarlijk
is hoe ze daar weer bovenopkwam, hoe snel ze weer in de groep paste, hoe
goed ze alles weer oppakte en dat ze, ondanks alles, tóch de good fight
bleef vechten. Als je kunt overleven in een omgeving waar je niet meer
bent dat vee, dat een paar jaar vol kunt houden, en vervolgens zo'n
gigantische overwinning op jezelf kunt boeken, dan bewijst dat niet
alleen dat je een echte survivor bent, maar dat je ook nog eens véél
meer karakter hebt, dan het gros van de andere kandidaten....
> Ok, ze is een schattig meisje met een hoog IQ maar emotineel is ze erg
> afhankelijk en door haar wispelturigheid breekt ze haar partners door
> midden.
Dat is een verdraaiing van de werkelijkheid. Dat hoge IQ, check. Dat
schattige meisje klinkt mij véél te denigrerend, maar ik kan er
eventueel nog in meegaan. Die wispelturigheid en het doormidden breken
van haar partners, dat zie ik écht niet. Het feit alleen al dat twee
mannen als Wesley en Gunn, zó voor Fred kunnen vallen, en zoveel
loyaliteit voor haar hebben, zelfs buiten een relatie om, zou je al
voldoende moeten vertellen. Neehoor, Fred is een prima kandidate voor de
rok van Survivor.
SjoerdH wrote:
> Dat heb ik nou ook steeds. Zelfs als ik de verslagen aan het lezen ben
> en George ineens langs komt... :-P
LOL! Het is een nieuwsgroepbreed probleem, blijkt. Gelukkig heb ik er
zélf geen last van ;-)
Mazzel,
George
--
Bart Dinnissen wrote:
>>Fred is niet alleen boekwijs, zoals veel mensen die zo intelligent zijn, maar
>>weet haar kennis ook op praktische manieren toe te passen. Zo heeft ze
>>Angel Investigations meerdere malen uit de brand geholpen met haar slimme
>>suggesties en ideeën. Een dergelijk vernuft kan op onbekend terrein ook
>>zeer goed van pas komen.
>
>
> Nou, dat sprak me zeer aan op dat moment. Vandaar dus ;-)
Je weet dat we er mensen uít stemmen, he? ;-)
Niels wrote:
> Had ik dat wel geweten dan had ik zekker weer op Avon de engerd gestemd.
En daarom is het dus af en toe handig om gewoon even de stemmen af te
wachten, als het om één van je favorieten gaat...
Eelco, je hebt het helemaal begrepen :-))
> Bart Dinnissen wrote:
>
> >>Fred is niet alleen boekwijs, zoals veel mensen die zo intelligent zijn, maar
> >>weet haar kennis ook op praktische manieren toe te passen. Zo heeft ze
> >>Angel Investigations meerdere malen uit de brand geholpen met haar slimme
> >>suggesties en ideeën. Een dergelijk vernuft kan op onbekend terrein ook
> >>zeer goed van pas komen.
> Je weet dat we er mensen uít stemmen, he? ;-)
Uit Survivor, van dat eiland af, bij mij de was komen doen. Dat was het
plan, ja.
--
Bart
George is leuk, die wil ik nog even houden. Dat geldt ook voor Gabrielle,
dus ik zie voor mijzelf geen andere mogelijkheid dan nu op Avon te stemmen.
--
Saskia
Stuur dan Wesley even langs om de rest van mijn tuin te doen! Gabrielle mag
wel meekomen om te helpen morgen hoor.
--
Random
Okee, ik regel wel wat.
(Wesley zou ik persoonlijk niet vertrouwen met scherp tuingereedschap,
maar dat moet je zelf weten)
--
Bart
Bart Dinnissen wrote:
>>Je weet dat we er mensen uít stemmen, he? ;-)
>
>
> Uit Survivor, van dat eiland af, bij mij de was komen doen. Dat was het
> plan, ja.
Tsk tsk ;-)
Oei, wat doet dat voor de stemming in het vakantieoord van de Organisatie ?
//Doc.
--
"Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen" - Loesje
begin Your_MS_program_incorrectly_interprets_this_as_an_attachment.txt
Een KOE met een persoonlijkheidsstoornis :P
George van Hal wrote:
> Neehoor, Fred is een prima kandidate voor de
> rok van Survivor.
Hehe. Ik bedoelde dus ro*l*, voordat iemand een flauwe opmerking maakt ;-)
> Fred
Bij deze dus ;)
Groetjes,
/blaat
> Fred
Met spijt in het hart om Avon nog een kans te geven.
--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.
Wat denk jij wel niet?
Potver, dat dit soort opruiende teksten worden toegestaan door
De Organisatie, *pruttel, pruttel*.
--
Niek
Ik had al zo'n vermoeden dat je een beetje in de war was. Dit
Survivoren valt ook niet mee. Is er eigenlijk al een
Survivorsteunlijn aangelegd, voor mensen die in problemen komen
door het meedoen aan Survivor.
--
Niek
Daar hebben we toch #nksf voor ... of moeten we een #nksf-survivorhelp in
het leven roepen?
Groetjes
Niels - Die andere Gaby fan.
--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/
> Niels - Die andere Gaby fan.
Oh nee! Er zijn nu twee Gaby fans!
:P
--
Random
Randomcybrarian wrote:
> Niels wrote:
>
>
>>Niels - Die andere Gaby fan.
>
>
> Oh nee! Er zijn nu twee Gaby fans!
GJ, Niek, Niels....dat zijn er toch in elk geval al drie...
Nee daar gaat het hart tegen hart dus dat is ook niet
verantwoord. Ik had het meer over steun voor de stemmers als de
sociale omgeving van de stemmers. Zo heeft Bart al aangegeven
dat er gezin er onder begint te lijden en de was niet zo gedaan
wordt zoals het hoort. Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat
er al gedreigd is met scheidingen of uit-huis-zettingen wegens
zware verslaving aan Survivor. Wellicht dat het Jellineck nog
een plekje voor ons heeft.
--
Niek
> Niels wrote:
>
>> Niels - Die andere Gaby fan.
>
> Oh nee! Er zijn nu twee Gaby fans!
>
> :P
>
Mij ontgaat hier even de kloe .... Niels ... Ikke dus ... is al Gaby fan
van af het prille begin....
Niels - Die andere Gaby en SF fan