Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Lost van vanavond (13-4)

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Andrea!

ongelezen,
13 mei 2005, 17:26:2813-05-2005
aan
Ik zie geen draad?

In elk geval zat ik toch opeens op het puntje van mijn stoel zeg! Die
zoektocht was al spannend (die flashbacks over Jack waren ontzaglijk saai,
maar goed), en toen Charlie bungelend aan die boom!

Whoa. Ik bleef Whoa! denken tot en met Jack die *nog* een keer ging
proberen Charlie tot leven te wekken. Whoa, er gaan zomaar belangrijke
personages dood, en owowow, die Jack flipt helemaal, wat gaat dat voor
gevolgen hebben en oooh, Kate is ontroerend daar, ook heel realistisch,
zoals ze weg wil lopen, maar toch ook Jack moet stoppen.

Heel mooi, heel gaaf.

En toen werd Charlie weer levend.

Mja. Okee. Belachelijk.

--
Andrea!
www.browncoats.nl

Sander Verbrugge

ongelezen,
13 mei 2005, 17:40:5613-05-2005
aan
Andrea!:

1x11 "All the Best Cowboys Have Daddy Issues" dus. En ja, dat slaat dus
overduidelijk op Jack...

> Ik zie geen draad?

Nu wel... gepost door ene Andrea!

> In elk geval zat ik toch opeens op het puntje van mijn stoel zeg! Die
> zoektocht was al spannend (die flashbacks over Jack waren ontzaglijk saai,
> maar goed), en toen Charlie bungelend aan die boom!

Ha, dat zou tijd worden :-p

Die flashbacks over Jack hadden uiteraard weer een parallel met wat er
gebeurde. Niets ontzaglijk verrassend, maar het voegt wel iets toe.

> [...]
> gevolgen hebben en oooh, Kate is ontroerend daar, ook heel realistisch,
> zoals ze weg wil lopen, maar toch ook Jack moet stoppen.

Ja he? Ook vandaag, bij de 2e keer kijken, had ik toch weer een beetje het
idee dat hij dood zou blijven...

> En toen werd Charlie weer levend.
>
> Mja. Okee. Belachelijk.

Pfffft... gaan we weer. Je kan dit beter zien in het licht van wat er tot
nu toe is gebeurd. Alles *lijkt* (en de flashbacks suggereren dat ook, zie
ook vorige week) een zekere bedoeling te hebben.

--
Duck.

Pieter Kleine

ongelezen,
13 mei 2005, 17:51:3813-05-2005
aan
Op Fri, 13 May 2005 23:40:56 +0200 schreef Sander Verbrugge
<use...@sunnydale.nl>:

Maar dan die slotscene. Is er een verborgen ondergrondse basis op het
eiland? Wie heeft die daar aangelegd? In elk geval zeer goede
aflevering.

Pieter

====
Ook bekend als Rhodanos
====

Saskia

ongelezen,
13 mei 2005, 17:53:2313-05-2005
aan
Andrea! wrote:
> [...]
> zoektocht was al spannend (die flashbacks over Jack waren ontzaglijk saai,
> maar goed), en toen Charlie bungelend aan die boom!

Saai... ok.

> En toen werd Charlie weer levend.
>
> Mja. Okee. Belachelijk.

Tsss.

Het ontgaat je allemaal volledig vrees ik ;)

--

Saskia

http://www.pbase.com/saskia/image/42404259
http://www.fotolog.net/saskya

Andrea!

ongelezen,
13 mei 2005, 18:01:5013-05-2005
aan
Sander Verbrugge wrote:

> Pfffft... gaan we weer. Je kan dit beter zien in het licht van wat er
> tot nu toe is gebeurd. Alles *lijkt* (en de flashbacks suggereren dat
> ook, zie ook vorige week) een zekere bedoeling te hebben.

Dus Charlie mocht niet dood en een hogere macht wekte hem weer tot leven?

Okeeeee, da's wel een aardige. Ik ga erover nadenken.

--
Andrea
www.browncoats.nl

Bart Van Hemelen

ongelezen,
13 mei 2005, 18:50:4013-05-2005
aan
On Fri, 13 May 2005 23:26:28 +0200, "Andrea!"
<and...@haalditwegbrowncoats.nl> wrote:

>En toen werd Charlie weer levend.
>
>Mja. Okee. Belachelijk.

Hoe vaak is er in Firefly iemand bijna-dood geweest? ;-)

--
Bart Van Hemelen
We have no clear understanding of what bullshit is, why there is so much of it,

Bart Van Hemelen

ongelezen,
13 mei 2005, 19:07:4413-05-2005
aan
On Fri, 13 May 2005 23:40:56 +0200, Sander Verbrugge
<use...@sunnydale.nl> wrote:

>Pfffft... gaan we weer. Je kan dit beter zien in het licht van wat er tot
>nu toe is gebeurd. Alles *lijkt* (en de flashbacks suggereren dat ook, zie
>ook vorige week) een zekere bedoeling te hebben.

Ik ben het hier wel mee eens:

http://www.televisionwithoutpity.com/story.cgi?show=136&story=7242&page=10&sort=&limit=

Look, you can make all the arguments you want about how Craphole
Island itself saved Charlie or whatever, but the fact is, what
could've been a totally shocking, awesome TV moment turned into a
cop-out. Why does Charlie's near-death need to turn into a redeeming
moment for Jack, who has behaved like a moron throughout this entire
episode? I certainly don't want Charlie off the show -- especially
because my attractive lawyer wife spent this whole scene saying "Not
Merry! You can't kill Merry!" -- but dude, Lost people: how much more
interesting would the scene have been if, instead of using it as a
chance for Jack to feel good about himself, you simply had Jack and
Kate give up and leave Charlie for dead, only to have him gasp and sit
up on his own? Spooky! Awesome! Not so hero-worshipping! Barring that,
just kill the bastard. Fucking eagles will fly down from the sky and
rescue him anyways.

Sander Verbrugge

ongelezen,
13 mei 2005, 19:46:5413-05-2005
aan
Bart Van Hemelen:

> Ik ben het hier wel mee eens:

> Look, you can make all the arguments you want about how Craphole

> Island itself saved Charlie or whatever, but the fact is, what

[knip]

Ik kan dit stukje wel begrijpen, en het voorstel zelf is ook he-le-maal
niet gek. Toch heb ik geen problemen met deze aflevering: voor elke 'ach,
dus toch...' (welke er niet zoveel zijn geweest, imho) zijn er minstens
tien keer zoveel 'hč!'- en 'woooo!'-reacties :)

--
Duck.

Niek

ongelezen,
13 mei 2005, 21:28:0013-05-2005
aan
Andrea! wrote:
> En toen werd Charlie weer levend.
>
> Mja. Okee. Belachelijk.

ROTFLOL!

--
Niek

Bericht is verwijderd

George van Hal

ongelezen,
14 mei 2005, 00:52:1014-05-2005
aan
Andrea! wrote:
> Ik zie geen draad?

Joh, vorige week duurde het nog véél langer ;-)

> In elk geval zat ik toch opeens op het puntje van mijn stoel zeg! Die
> zoektocht was al spannend (die flashbacks over Jack waren ontzaglijk saai,
> maar goed), en toen Charlie bungelend aan die boom!

Mooi he?

> [...]
> gevolgen hebben en oooh, Kate is ontroerend daar, ook heel realistisch,
> zoals ze weg wil lopen, maar toch ook Jack moet stoppen.

Yep.

> En toen werd Charlie weer levend.
>
> Mja. Okee. Belachelijk.

Niet belachelijk. Wel jammer, omdat het die ontzettend mooie scene
daarvoor toch een beetje devalueert. Dat vond ik de eerste keer ook al.
Maar de aflevering brengt meer dan genoeg gave dingen met zich mee om
dat weer een beetje goed te maken. En het blijft een feit dat die scene
die ervoor zit, ookal wordt-ie toch enigzins gedevalueerd, een mooie is.

Maargoed, er hoeven niet altíjd belangrijke personages dood te gaan om
iets goed te maken, natuurlijk :-)

--
Mazzel,
George

>you can't stop the signal
http://www.browncoats.nl
(kom ook naar ons forum!)

Saskia

ongelezen,
14 mei 2005, 05:27:3714-05-2005
aan
Mooie titel.

George van Hal wrote:

> Maar de aflevering brengt meer dan genoeg gave dingen met zich mee om
> dat weer een beetje goed te maken. En het blijft een feit dat die scene
> die ervoor zit, ookal wordt-ie toch enigzins gedevalueerd, een mooie is.

Ik vond het een superaflevering. Eentje waarbij de adrenaline als een gek
door mijn lichaam schoot. De spanning was enorm. Wie zijn "they"??!
Charlie weet niks meer, zegt hij. Is dat echt zo, of wil hij het zich niet
herinneren? En als hij zich echt niks herinnert, hoe kan dat dan? En wat
is er met die baby?

En wat dacht je van Walt, voor wie de dobbelstenen bij het Backgammon elke
keer deden wat hij wilde? Net als die regen die heel toevallig op precies
het goede moment uit de lucht viel een paar afleveringen geleden. Zijn
'andere' vader had gezegd dat hij wel erg veel geluk had. En nu krijgtie
dus 20.000 Dollar van Hurley, hehehe.

Die eindscene zette al mijn haren overeind. Wat hebben ze gevonden? De
schuilplaats van Ethan misschien? Of van Danielle, of was die niet van
metaal, dat weet ik even niet meer. Of iets heel anders?

Er viel ook nog even wat te lachen. Die opmerking van Boone over de
'expendable ensigns' in de rode pakjes in Star Trek, die altijd doodgaan.
En Locke's reactie: "Sounds like a pisspoor captain!" Hahaha.

Jack's achternaam is Shepard. Mooi.

> Maargoed, er hoeven niet altíjd belangrijke personages dood te gaan om
> iets goed te maken, natuurlijk :-)

Ik vind het nogal overdreven om dan meteen termen als 'cop-out' en
'belachelijk' te gaan roepen, alsof iets pas goed is als er een belangrijk
personage doodgaat.

Crosis

ongelezen,
14 mei 2005, 05:56:3314-05-2005
> [...]
> saai,
> maar goed), en toen Charlie bungelend aan die boom!

Saai? Die flashbacks hadden alles te maken met de zoektocht naar Charlie
en Claire! Vooral op het moment dat ze Charlie vonden! De reden dat Jack
opnieuw op het lichaam van Charlie begon te bonken was dat hij het niet
nóg eens wilde meemaken dat hij een patient verloor!

> [...]
> gevolgen hebben en oooh, Kate is ontroerend daar, ook heel realistisch,
> zoals ze weg wil lopen, maar toch ook Jack moet stoppen.

Ja het is nu wel echt puntje-van-je-stoel-tv. Het "wel aardig maar niet
super" van de eerste paar afleveringen is er helemaal af, ik ben nu
verslaafd! :-)

> En toen werd Charlie weer levend.
>
> Mja. Okee. Belachelijk.

Belachelijk? Het deed mij denken aan The Abyss, waar Ed Harris het leven
van Mary-Elizabeth Mastrantonio probeert te redden.

Grace and peace,
--
Wietze
_______________________________________

Sander Verbrugge

ongelezen,
14 mei 2005, 06:17:3514-05-2005
aan
Saskia:

> Er viel ook nog even wat te lachen. Die opmerking van Boone over de
> 'expendable ensigns' in de rode pakjes in Star Trek, die altijd doodgaan.
> En Locke's reactie: "Sounds like a pisspoor captain!" Hahaha.

Een heel geslaagde grap, zeker voor ons nkSF'ers, uiteraard.

--
Duck.

The KING

ongelezen,
14 mei 2005, 06:29:5714-05-2005
aan
Jongens geloof mij het beste van de serie zit in het midden.

the KING

Giovanni Wassen

ongelezen,
14 mei 2005, 07:37:1514-05-2005
aan
Andrea! wrote:

> Mja. Okee. Belachelijk.

*proest*

Nee, stel je voor, in Firefly kun je een keer of 50 neergeschoten worden
en overleven, dan heeft Simon wat te doen.

O,o,o....

--
Gio

http://leeslog.web-log.nl
http://watkijkikoptv.web-log.nl
http://anime.nksf.info

Jacqueline

ongelezen,
14 mei 2005, 17:10:5214-05-2005
aan

Saskia <sas...@nksfnospam.nl> schreef in berichtnieuws
4285c4b1$0$64594$e4fe...@news.xs4all.nl...

> Mooie titel.

> Ik vond het een superaflevering. Eentje waarbij de adrenaline als een gek
> door mijn lichaam schoot. De spanning was enorm.

Ik vond het ook een hele spannende aflevering.En die Ethan, wat een engerd.
En die vinger pleisters van Charlie die als spoor werden gebruikt. Maar wie
zou ze nu hebben achtergelaten.

> [...]
> herinneren? En als hij zich echt niks herinnert, hoe kan dat dan? En wat

Misschien worden Claire en de baby vermoord als Charlie ook maar iets
vertelt?

Ook Sayid heeft het over 'they'. Mooi ook het gesprek tussen Sawyer en
Sayid. Trouwens toen Sawyer hoorde dat Sayid weer terug was, keek hij
toch wel erg gemeen. Ik dacht dat ie op wraak uit was. Was ie misschien ook,
maar het feit dat Sayid spijt had van zijn marteling, raakte hem misschien
toch wel een beetje. En de blik op Sayid's gezicht toen Sawyer zei dat ie
'zijn' vuurbaken op het strand brandend had gehouden. Ik mag Sawyer wel! :)

> [...]
> het goede moment uit de lucht viel een paar afleveringen geleden. Zijn
> 'andere' vader had gezegd dat hij wel erg veel geluk had. En nu krijgtie

Hurley denkt waarschijnlijk dat ie het bedrag toch nooit hoeft te betalen.
Ik ben benieuwd wanneer we iets meer over hem te weten komen.

> [...]
> 'expendable ensigns' in de rode pakjes in Star Trek, die altijd doodgaan.
> En Locke's reactie: "Sounds like a pisspoor captain!" Hahaha.

Ja dat vond ik ook erg grappig. Locke is gaaf. En toen er twee sporen waren,
met wie was jij dan meegegaan, Locke of Kate.
Ik denk dat ik met Locke was meegegaan.

Jacqueline

Jacqueline

ongelezen,
14 mei 2005, 16:56:1514-05-2005
aan

Henri Pannevis <hen...@wanadoo.nl> schreef in berichtnieuws
4ara81te7j5kf05hc...@4ax.com...

> En werd Jack in elkaar geslagen door Ethan.
> En Charlie zie het al: Het ging om Claire. En in het bijzonder
> om de baby, denk ik. Dus is er iets speciaals met de baby?
>
> En dan het vinden van dat metalen ding wanneer Locke een zaklantaarn
> naar Boone gooit en die laatste vangt dat ding niet en ze horen beide
> een heel ander geluid dan je zou verwachten, als de zaklantaarn op de
> grond zou vallen.

Ik moest denken aan een verhaal van Stephen King, de Tommyknockers.
Blijkt een heel ruimte schip onder de grond te zitten.

Jacqueline

Saskia

ongelezen,
14 mei 2005, 17:34:0514-05-2005
aan
Jacqueline wrote:
> Saskia <sas...@nksfnospam.nl> schreef in berichtnieuws

> Misschien worden Claire en de baby vermoord als Charlie ook maar iets
> vertelt?

Zoiets schoot mij ook door het hoofd. Die Ethan is er angstaanjagend
genoeg voor om Charlie goed bang te maken.

> [...]
> 'zijn' vuurbaken op het strand brandend had gehouden. Ik mag Sawyer wel! :)

M2 en inderdaad, dat was een mooie scene. Met hele kleine sparkjes van een
echt gesprek. En dan hup, weer over :) Sawyer rocks. Maar Sayid is mooier:
http://www.xs4all.nl/~kassai/lost/naveen.jpg ;-)

> Hurley denkt waarschijnlijk dat ie het bedrag toch nooit hoeft te betalen.
> Ik ben benieuwd wanneer we iets meer over hem te weten komen.

Ja duurt lang voor we eens wat meer te zien krijgen over Hurley. En da's
jammer want ik denk wel dat hij mijn favoriete personage is.

> Ja dat vond ik ook erg grappig. Locke is gaaf. En toen er twee sporen waren,
> met wie was jij dan meegegaan, Locke of Kate.
> Ik denk dat ik met Locke was meegegaan.

Ja ik ook denk ik. Omdat Locke zijn hoofd wat beter bij elkaar heeft en
omdat hij steeds de gave dingen lijkt mee te maken. Maar tegelijkertijd
vertrouw ik hem niet zo, hij heeft iets heel stiekems, alsof hij daar
helemaal met zijn eigen ding bezig is.

--

Saskia

http://www.pbase.com/saskia/image/43349454
http://www.fotolog.net/saskya

Giovanni Wassen

ongelezen,
14 mei 2005, 18:01:0814-05-2005
aan
Saskia wrote:

> M2 en inderdaad, dat was een mooie scene. Met hele kleine sparkjes van
> een echt gesprek. En dan hup, weer over :) Sawyer rocks. Maar Sayid is
> mooier: http://www.xs4all.nl/~kassai/lost/naveen.jpg ;-)

Hey! Ik was laatst in de dierentuin in Emmen en daar hadden ze ook van
dit soort beesten.

;)

Bericht is verwijderd
Bericht is verwijderd

Wouter Valentijn

ongelezen,
15 mei 2005, 08:51:4615-05-2005
aan
Henri Pannevis wrote:

> Charlie zelf want Ethan wilde niet dat Jack hem volgde.

Logisch ja.
Misschien zelfs dat Ethan dat op een gegeven moment ontdekte en daarom
Charlie ophing.
Wat hij volgens mij nooit alleen gedaan kan hebben. Ik denk dat zijn
medestanders (wie dat ook precies mogen zijn) op een gegeven moment hen
hebben opgewacht. Wellicht dat Charlie niets zegt omdat ze gedreigd hebben
Claire iets aan te doen.

--
www.Wouter.Valentijn.name
www.zeppodunsel.nl

Wouter Valentijn

ongelezen,
15 mei 2005, 09:03:2115-05-2005
aan
Saskia wrote:

> Zoiets schoot mij ook door het hoofd. Die Ethan is er angstaanjagend
> genoeg voor om Charlie goed bang te maken.

Iemand in een boom hangen is op zich al bedreigend genoeg ;-)

> M2 en inderdaad, dat was een mooie scene. Met hele kleine sparkjes
> van een echt gesprek. En dan hup, weer over :) Sawyer rocks. Maar
> Sayid is mooier: http://www.xs4all.nl/~kassai/lost/naveen.jpg ;-)

Ik moet toegeven dat Sawyer misschien bepaalde eigenschappen heeft die hem
in een positiever daglicht stellen dan tot op heden het geval was.
Verder wil ik niet gaan in eventuele lofbetuigingen aan zijn adres.

Ja, inderdaad, we hebben van hem nog geen flashback aflevering gehad.
En Jack heeft er nu zelfs twee voordat sommigen anderen er eentje gehad
hebben.
Krijgen de andere flashbackers nu ook een tweede aflevering en zijn dus die
anderen die het nog niet gehad hebben secondaire mensen?
En waar zijn de Koreanen gebleven? Ik heb het gevoel ze al een paar
afleveringen niet gezien te hebben.

> Ja duurt lang voor we eens wat meer te zien krijgen over Hurley. En
> da's jammer want ik denk wel dat hij mijn favoriete personage is.

In de Televisier stond een artikel over 'Lost'. Helaas met een joekel van
een spoiler! :(
Ook werd eventjes ingegaan op de naam van John Locke. Hij is zo genoemd naar
een man die echt bestaan heeft
Meer zeg ik niet hierover.

> [...]
> tegelijkertijd vertrouw ik hem niet zo, hij heeft iets heel stiekems,
> alsof hij daar helemaal met zijn eigen ding bezig is.

Dat gevoel heb ik ook.
Hij komt heel serieus over en wil ook anderen helpen, maar tegelijkertijd
denk ik dat hij zichzelf daar heel goed op zijn plaats voelt. Ik ben
benieuwd of hij eventuele ontsnappings/reddings acties zal proberen te
saboteren.

En wat was dat metalen ding?

Bart Van Hemelen

ongelezen,
15 mei 2005, 21:30:2115-05-2005
aan
On Sun, 15 May 2005 15:03:21 +0200, "Wouter Valentijn"
<li...@valentijn.nu> wrote:

>Ja, inderdaad, we hebben van hem nog geen flashback aflevering gehad.
>En Jack heeft er nu zelfs twee voordat sommigen anderen er eentje gehad
>hebben.

Omdat zijn verhaal nog niet volledig verteld is, en omdat er hier een
parrallel was tussen flashback en eiland-gebeurtenissen.

>Krijgen de andere flashbackers nu ook een tweede aflevering

Als dat nodig is. ;-)

20 à 25 afleveringen / seizoen, dus er is nog tijd genoeg...

Christa

ongelezen,
16 mei 2005, 02:41:4216-05-2005
aan
Sat, 14 May 2005 12:29:57 +0200 tikte dan wel citeerde The KING:

>Jongens geloof mij het beste van de serie zit in het midden.

Wij willen dat graag zelf beoordelen. Als het zover is.

Ik hoop dat je een genoegelijke tijd gaat beleven in mijn
ijskeldertje.

--
Christa

Cascade failure: De cascaden weigerden dienst
Ondertiteling in ST Voyager, "The haunting of deck 12"

Jacqueline

ongelezen,
16 mei 2005, 06:50:2216-05-2005

42866efe$0$64620$e4fe...@news.xs4all.nl...

> Ja duurt lang voor we eens wat meer te zien krijgen over Hurley. En da's
> jammer want ik denk wel dat hij mijn favoriete personage is.

Ik mag hem ook zeker. Volgens mij is hij iemand die meer op de achtergrond
blijft, maar heel opmerkzaam is. Er ontgaat hem weinig.

> [...]
> omdat hij steeds de gave dingen lijkt mee te maken. Maar tegelijkertijd
> vertrouw ik hem niet zo, hij heeft iets heel stiekems, alsof hij daar

Ik heb ook enige achterdocht, omdat hij in het begin al iets heeft
gezien/meegemaakt (dat 'monster'). En daar niets van verteld heeft.
Maar hij is gewoon heel goed voorbereid en ja... hij straalt toch een
bepaalde kracht en vertrouwen uit. Toen Shannon zich zorgen maakte over haar
broer omdat die en Locke nog niet terug waren, merkte Kate ook iets op van
dat Locke waarschijnlijk DE veiligste persoon was met wie hij in de jungle
kon zijn (zoiets..).

jacqueline

Jacqueline

ongelezen,
16 mei 2005, 06:38:5016-05-2005

88nd81t4rdghdhmnm...@4ax.com...

> Charlie zelf want Ethan wilde niet dat Jack hem volgde.

Dat klopt, maar iets eerder merkte iemand in de groep (ik geloof Kate) dat
het ook opzet kon zijn om hen op een verkeerd spoor te brengen.
Toen werden er toch twee sporen ontdekt en splitste de groep zich op.
Uiteindelijk zaten Kate en Jack op het juiste spoor, maar was dat het spoor
van de pleisters of het andere spoor?

Maar goed, zo belangrijk was het ook niet meer.

jacqueline

> "Een kat heeft 40 miljoen haren:
> 5 miljoen op de rug,
> 10 miljoen op de buik en 25 miljoen op uw bankstel"
> Midas Dekkers
>
> CatFlog: http://www.fotolog.net/katsuchi/
> andere foto's op/other pictures at
> http://home.wanadoo.nl/henrip/
>
> HenŽi

Jacqueline

ongelezen,
16 mei 2005, 06:54:4816-05-2005
aan

Wouter Valentijn <li...@valentijn.nu> schreef in berichtnieuws
42874789$0$64598$e4fe...@news.xs4all.nl...

> [...]
> anderen die het nog niet gehad hebben secondaire mensen?
> En waar zijn de Koreanen gebleven? Ik heb het gevoel ze al een paar

Ze waren in de vorige aflevering nog te zien, toen Claire die nachtmerries
had en de hele boel bij elkaar schreeuwde. Toen kwamen ook de Koreanen
aanrennen. En ze keken heel verontrust (zoals iedereen).

> En wat was dat metalen ding?

Het koffertje van Zalm :) sorry ben een beetje melig!

jacqueline

Pieter Kleine

ongelezen,
16 mei 2005, 07:42:4616-05-2005
aan
Op Mon, 16 May 2005 12:38:50 +0200 schreef "Jacqueline"
<nob...@science.uva.nl>:

> [...]
>van de pleisters of het andere spoor?
>
>Maar goed, zo belangrijk was het ook niet meer.

Het spoor van de pleister. Locke volgde zijn intuitie.

Pieter
====
Ook bekend als Rhodanos
====

Wouter Valentijn

ongelezen,
16 mei 2005, 14:11:3916-05-2005
aan
Jacqueline wrote:
> [...]
> nachtmerries had en de hele boel bij elkaar schreeuwde. Toen kwamen
> ook de Koreanen aanrennen. En ze keken heel verontrust (zoals

Ah, ja, that rings a bell.

> Het koffertje van Zalm :) sorry ben een beetje melig!

Hmm...
Dat was vroeger van hout...
Dit zal het nieuwe koffertje zijn met al die achterhouden Euro's ;-)

0 nieuwe berichten