De laatste twee kandidaten zijn nu bijna bij Bestek om daar te vernemen
wie zich volgens jullie "nkSF Survivor 2004" mag noemen.
Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
Stem alleen in deze draad en doe dit vóór zaterdag 14 augustus 19.30 uur
op één van deze twee kandidaten:
Faith
Willow
Alvast bedankt!
--
Andrea! en Saskia
Och jeetje. Wat droef nu toch.
Voor de 20ste maal stem ik WILLOW.
--
Niek
Faith.
--
Andrea!
IK STEM VOOR FAITH!
--
Niek
Faith
Groetjes,
Mari
--
"One man may hit the mark, another blunder; but heed not these
distinctions. Only from the alliance of the one, working with and through
the other, are great things born."
Antoine de Saint-Exupery
Aeryn for Survivor ... weinig woorden maar de boodschap is helder
http://www.nksf.info/survivor2004
--
jonathaN http://www.nksf.nl/
O.o .o. ......o. .00.
--
Niels - Die andere SF Fan
Voor de stemhistory kijk op: http://www.lumensoft.nl/survivor
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
Er is altijd een derde optie en die gebruik ik bij deze. Ik vind dat geen
van beiden de 2004 nkSF Survivor is of zou moeten zijn.
Bij deze onthoud ik mij van stemmen.
--
Random
Willow
Marc
Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit
> is dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
> Willow
Willow, het is je gelukt de finale te bereiken. Gezien alles wat je hebt
meegemaakt en wat voor persoon jij bent, hoop ik van harte dat je dan ook dè
NKSF Survivor 2004 wordt. Faith gun ik het niet vanwege haar "bad-ass
chick"-karakter.
=- Brian
--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl
Bij gebrek aan Aeryn.
Joe
/me tacklehugs Joe!
Love ya man!
Groetjes,
Mari
--
"One man may hit the mark, another blunder; but heed not these
distinctions. Only from the alliance of the one, working with and through
the other, are great things born."
Antoine de Saint-Exupery
Aeryn for Survivor ... weinig woorden maar de boodschap is helder
http://www.nksf.info/survivor2004
groet,
Mark
(dit was een blanco stem)
--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats
(Hoe kan het ook anders, iemand die van goedaardig naïef meisje, naar
the "godess of evil" gaat, dat overleeft en uiteindelijk een "godess
of light" wordt).
Mark
Faith!!!
(Hoewel Willow ook zeker niet mis is hoor)
gr, Firsa, gaat in spanning de finale afwachten
Tja....
Lastig, heel lastig.
Faith heeft mij de foto gestuurd die nu al een tijdje op mijn persoonlijke
pagina te zien is, en voor Willow heb ik ook campagne gevoerd...
Ach, laat ik de knoop maar doorhakken.
/me gooit munt op...
Ik kies:
Willow!
--
Wouter Valentijn (die het Faith evenveel gunt en ook heel blij zal zijn als
Faith de winnares wordt).
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
http://www.zeppodunsel.nl/Survivor2004SuperFavorieten.htm
Malcolm, Willow, Faith.
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
> Stem alleen in deze draad en doe dit vóór zaterdag 14 augustus 19.30 uur
> op één van deze twee kandidaten:
>
> Faith
> Willow
Alletwee niet eerlijk gezegd. Ik zag net een blanco stem, en dat wil ik
dan eigenlijk ook maar uitbrengen.
Marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
--
Dave (Faith no more)
Go girl, kick some Willow ass!
Yihaaa!
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
Damn, negative votes.....
--
Dave
Faith, No More! Stem haar eruit!
> >> Faith
> >
> > Bij gebrek aan Aeryn.
>
> /me tacklehugs Joe!
>
> Love ya man!
>
/me spits out a lump of grass & gets up. Nothing seems to be broken.
Thanks! (I think) :-)
Joe
(feeling tha love, probably for the rest of the week)
GJ
--
Het Nachtkastje:
http://home.planet.nl/~kram0471/
Ha, wat had je gedacht. Ik stem voor Faith natuurlijk.
--
Meriadoc
"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )
> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
Oh, dat is makkelijk: Aeryn
> Alvast bedankt!
En de organisatie ook alvast bedankt voor wederom een geweldige
editie van nkSF Survivor!!
--
Matthijs, die zaterdag waarschijnlijk geen tijd zal hebben voor een
bezoek aan de beroemde #nksf after-party
WEAK.
Mattia
Dit is dus ook een blanco stem Mattia??? Aangezien je in de stemdraad post?
Groetjes,
Mari
--
"One man may hit the mark, another blunder; but heed not these
distinctions. Only from the alliance of the one, working with and through
the other, are great things born."
Antoine de Saint-Exupery
Aeryn for Survivor ... weinig woorden maar de boodschap is helder
http://www.nksf.info/survivor2004
> Mattia Valente schreef:
>
>> Randomcybrarian wrote:
>>> De Organisatie wrote:
>>>
>>>
>>>>Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>>>
>>>
>>> Er is altijd een derde optie en die gebruik ik bij deze. Ik vind dat
>>> geen van beiden de 2004 nkSF Survivor is of zou moeten zijn.
>>>
>>> Bij deze onthoud ik mij van stemmen.
>>
>> WEAK.
>
> Dit is dus ook een blanco stem Mattia??? Aangezien je in de stemdraad
> post?
Nou moet ik het natuurlijk niet zelf doen! Zucht
/me smaps herself.
Faith
De Organisatie wrote:
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
Blanco
Faith vind ik niet sympathiek en ook wat evil en Willow vind ik zeker geen
ultieme survivor.
Anne
> Faith
De Organisatie wrote:
> Willow
Is natuurlijk dé Survivor van dit spel. M'n nummer één heeft het niet
gered, maar Willow is een heeeeele dikke nummer 2, dus de keus is
ditmaal héél erg makkelijk...
Mazzel,
George
--
Lees waarom je Fred had móeten steunen, op:
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>
> De laatste twee kandidaten zijn nu bijna bij Bestek om daar te vernemen
> wie zich volgens jullie "nkSF Survivor 2004" mag noemen.
>
> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
>
Faith >:)
Matthijs
Mijn topfavoriet vanaf de start, maar gelukkig hebben we dat goed stil
kunnen houden.
De ultieme survivor, en natuurlijk met een heerlijk ruw randje.
Een mooie en toch sterke vrouw. Ze heeft alles al meegemaakt en kent haar
slechte kant. Weet precies wat haar sterke punten zijn en maakt er gebruik
van. Geeft nooit op!
De ultieme winnaar van 2004.
//Doc.
--
http://www.uss-waldorf.info
Dutch Star Trek sim/rpg
wie anders?
--
Eelco
> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
>
Willow
Jan Willem
>Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
Phew, net op tijd terug...
>Willow
Nu nog even een weekje de tijd vinden om alles terug te lezen...
Kees
-dennis-
Rianne
Dennis Versteeg wrote:
> Ik stem voor Willow, dit is vooral een stem tegen Faith...
>
> -dennis-
Achteraf had ik dat ook wel kunnen doen i.p.v. blanco.
Anne ( de schurft aan Faith)
> de schurft aan Faith)
Harstikke mooi, en waarom reageer je in de stemdraad?
> Stem alleen in deze draad en doe dit vóór zaterdag 14 augustus 19.30 uur
> op één van deze twee kandidaten:
>
> Faith
> Willow
Kanniekiezuhkanniekiezuh.... *head explodes*
Jeetje, wat een geweldige finale. :-) 't Maakt me niet echt uit wie er
wint, maar een blanco stem vindt ik ook niets. Dan stem ik maar voor...
*Willow*
omdat die me in de serie meer aanspreekt, hoewel Faith in survivor niet
voor haar onder doet.
Sjoerd
> Willow
Willow heeft haar enige confrontatie met Faith in de serie overtuigend
gewonnen: Choices in seizoen 3.
--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.
Alhoewel Willow een favoriet van me is, is Faith toch de betere survivor.
Mattia
--
Benno...
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>
> De laatste twee kandidaten zijn nu bijna bij Bestek om daar te vernemen
> wie zich volgens jullie "nkSF Survivor 2004" mag noemen.
>
> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
>
> Stem alleen in deze draad en doe dit vóór zaterdag 14 augustus 19.30 uur
> op één van deze twee kandidaten:
Ik stem: Faith
Groetjes,
Ries
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
Dit is wel heel erg moeilijk... Van Willow heb ik altijd gehouden, aan
Faith heb ik meer dan een gruwelhekel gehad... maar dat was vooral S3
Faith. In Angel en S7 heeft ze dat eigenlijk helemaal goedgemaakt en nu
moet ik dus gewoon de enige juiste keuze maken. Hoe lief en geweldig ik
Willow ook vind, ik kan niet anders dan Faith aanwijzen als Survivor 2004.
Ik stem dus op Faith.
--
Saskia
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
> Willow
Willow natuurlijk, je zelfoverwinnen en volledige controle krijgen over
de krachten die je wereld beheersen toont meer overleveingskracht dan
sterk geboren worden en uit verveling van team wisselen en na een
afstraffing toch maar weer het rechte pad kiezen.
--
Dennis SCP
Dennis SCP wrote:
> Willow natuurlijk, je zelfoverwinnen en volledige controle krijgen over
> de krachten die je wereld beheersen toont meer overleveingskracht dan
> sterk geboren worden en uit verveling van team wisselen en na een
> afstraffing toch maar weer het rechte pad kiezen.
w00t! Geef die man een stoel, en een lekker drankje ;-)
--
Ninia
Yorick
> Faith
> Willow
Let's see... Faith. Slayer, een sterk punt. Geeft ook zelden tot nooit op.
Willow, heks. Ook een sterk punt. Zij is echter niet altijd even sterk,
maar als ze dat wel is, is ze behoorlijk sterk. Beiden zijn naar de donkere
kant geweest -- Faith voornamelijk door slechte invloeden (haar jeugd en
Wilkins), Willow in een uitbarsting van woede. Beiden zijn 'teruggehaald'
door anderen (Angel, Xander). Nadien was Willow voornamelijk onzeker en
durfde haar macht niet te gebruiken, Faith ging vrijwillig naar de
gevangenis. Na haar ontsnapping was duidelijk dat ze béter is geworden, en
zich ook niet zoveel meer aantrekt van wat anderen over haar denken.
Leidinggeven ging haar niet zo slecht af, ondanks dat ze dat eigenlijk niet
wil en ook nog eens in een valstrik gelokt werd.
In Survivor zelf is Faith een solist gebleven, zonder dat ze haar
teamgenoten verwaarloosde, en heeft aardig wat nuttige dingen gedaan.
Willow heeft ook haar deel gedaan. Opvallend daarbij is dat ze dingen had
kúnnen oplossen, maar dat niet deed, en de nuttige dingen die ze wel deed,
waren niet zozeer voor het team of ze had daar nog altijd hulp bij nodig.
Een close call dus, eigenlijk. Alhoewel ik Crichton nog net beter vind dan
Willow... :) Dat komt voornamelijk omdat Crichton zich steeds uit de meest
hachelijke situaties heeft weten te redden, en hij is een hele normale
vent... voorzover hij normaal genoemd kan worden :)
Afijn, het ging dus tussen Willow en Faith. Ik dicht Faith dus toch echt de
betere Survivor-kwaliteiten van de twee toe.
Voor de duidelijkheid: ik stem op Faith! Dat zij maar de Survivor 2004 moge
worden!
--
Duck.
--
Danny.
Faith!
--
Marc
> Willow
Willow, omdat survivoren niet alleen met fysieke kracht te maken heeft.
Weliswaar heeft Willow niet de traditionele survivor-kwaliteiten, ze kent
haar beperkingen en ze weet er mee om te gaan.
Ze heeft integenstelling tot andere kandidaten niet gekozen voor een
carriere als survivor, ze is niet bewust op de Hellmouth gaan wonen, maar
toch heeft ze er zeven jaar weten te overleven.
--
Grtz,
Wouter de Vries (die zijn x-face voor de gelegenheid heeft aangepast)
>Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
De Survivor van 2004 is Faith.
Het spijt me, Willow, maar overwegingen, meningen van anderen, en mijn
eigen diepe bespiegelingen gaven Faith net iets meer
Survivor-kwaliteiten. Willow, je bent geweldig, maar toch niet niet
Survivor 2004.
Harmony,
Hans.