Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 17 - stemdraad

1 view
Skip to first unread message

De Organisatie

unread,
Aug 12, 2004, 1:22:33 PM8/12/04
to
Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

De laatste twee kandidaten zijn nu bijna bij Bestek om daar te vernemen
wie zich volgens jullie "nkSF Survivor 2004" mag noemen.

Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!

Stem alleen in deze draad en doe dit vóór zaterdag 14 augustus 19.30 uur
op één van deze twee kandidaten:

Faith
Willow

Alvast bedankt!

--

Andrea! en Saskia

http://survivor.nksf.nl

Niek

unread,
Aug 12, 2004, 1:23:32 PM8/12/04
to
De Organisatie wrote:
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

Och jeetje. Wat droef nu toch.

Voor de 20ste maal stem ik WILLOW.

--
Niek

Andrea!

unread,
Aug 12, 2004, 1:23:31 PM8/12/04
to
De Organisatie wrote:
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>
> De laatste twee kandidaten zijn nu bijna bij Bestek om daar te
> vernemen wie zich volgens jullie "nkSF Survivor 2004" mag noemen.
>
> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit
> is dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!

Faith.

--
Andrea!


ni...@nksf.nl

unread,
Aug 12, 2004, 1:24:31 PM8/12/04
to
This message was cancelled from within Mozilla.

Niek

unread,
Aug 12, 2004, 1:25:19 PM8/12/04
to
De Organisatie wrote:
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

IK STEM VOOR FAITH!

--
Niek

Mari

unread,
Aug 12, 2004, 1:26:27 PM8/12/04
to
De Organisatie schreef:

Faith

Groetjes,
Mari
--

"One man may hit the mark, another blunder; but heed not these
distinctions. Only from the alliance of the one, working with and through
the other, are great things born."
Antoine de Saint-Exupery

Aeryn for Survivor ... weinig woorden maar de boodschap is helder
http://www.nksf.info/survivor2004

Jonathan Black

unread,
Aug 12, 2004, 1:27:32 PM8/12/04
to
Faith!

--
jonathaN http://www.nksf.nl/

O.o .o. ......o. .00.

Niels v/d Spek

unread,
Aug 12, 2004, 1:26:51 PM8/12/04
to

> Willow

--
Niels - Die andere SF Fan
Voor de stemhistory kijk op: http://www.lumensoft.nl/survivor

Randomcybrarian

unread,
Aug 12, 2004, 1:30:21 PM8/12/04
to
De Organisatie wrote:

> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

Er is altijd een derde optie en die gebruik ik bij deze. Ik vind dat geen
van beiden de 2004 nkSF Survivor is of zou moeten zijn.

Bij deze onthoud ik mij van stemmen.


--
Random

Peter

unread,
Aug 12, 2004, 1:37:19 PM8/12/04
to
On 12 Aug 2004 17:22:33 GMT, De Organisatie <surv...@nospamnksf.nl>
wrote:


>Willow

Peter

Marc

unread,
Aug 12, 2004, 1:46:51 PM8/12/04
to
Ik stem VOOR:

Willow

Marc

Brian Dickens

unread,
Aug 12, 2004, 1:49:48 PM8/12/04
to
De Organisatie wrote:

Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit
> is dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!

> Willow

Willow, het is je gelukt de finale te bereiken. Gezien alles wat je hebt
meegemaakt en wat voor persoon jij bent, hoop ik van harte dat je dan ook dè
NKSF Survivor 2004 wordt. Faith gun ik het niet vanwege haar "bad-ass
chick"-karakter.

=- Brian

--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl

Joe King

unread,
Aug 12, 2004, 1:51:03 PM8/12/04
to

"De Organisatie"

> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient.
>
> Faith

Bij gebrek aan Aeryn.

Joe


Mari

unread,
Aug 12, 2004, 1:52:56 PM8/12/04
to
Joe King schreef:

/me tacklehugs Joe!

Love ya man!

Groetjes,
Mari


--

"One man may hit the mark, another blunder; but heed not these
distinctions. Only from the alliance of the one, working with and through
the other, are great things born."
Antoine de Saint-Exupery

Aeryn for Survivor ... weinig woorden maar de boodschap is helder
http://www.nksf.info/survivor2004

Message has been deleted

Mark van der Wal

unread,
Aug 12, 2004, 1:57:17 PM8/12/04
to
Ik stem op:


groet,
Mark

(dit was een blanco stem)

--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats

Mark van Setten

unread,
Aug 12, 2004, 2:01:41 PM8/12/04
to
Tja, mijn vorige stem tegen Willow was strategisch, want ik had liever
John Crichton als Survivor 2004 gezien, maar nu ik tussen Faith en
Willow moet kiezen, stem ik voor Willow als Survivor 2004.

(Hoe kan het ook anders, iemand die van goedaardig naïef meisje, naar
the "godess of evil" gaat, dat overleeft en uiteindelijk een "godess
of light" wordt).

Mark

Firsa

unread,
Aug 12, 2004, 2:15:26 PM8/12/04
to
Mijn absolute favoriet van het eerste uur zit er nog in, dus mijn stem gaat
zonder enige twijfel naar:

Faith!!!

(Hoewel Willow ook zeker niet mis is hoor)

gr, Firsa, gaat in spanning de finale afwachten

Wouter Valentijn

unread,
Aug 12, 2004, 2:16:23 PM8/12/04
to

"De Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> schreef in bericht
news:Xns9543C51...@130.133.1.4...

Tja....
Lastig, heel lastig.
Faith heeft mij de foto gestuurd die nu al een tijdje op mijn persoonlijke
pagina te zien is, en voor Willow heb ik ook campagne gevoerd...
Ach, laat ik de knoop maar doorhakken.
/me gooit munt op...

Ik kies:

Willow!

--
Wouter Valentijn (die het Faith evenveel gunt en ook heel blij zal zijn als
Faith de winnares wordt).

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
http://www.zeppodunsel.nl/Survivor2004SuperFavorieten.htm
Malcolm, Willow, Faith.
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm

marbel

unread,
Aug 12, 2004, 2:18:40 PM8/12/04
to
On 12 Aug 2004 17:22:33 GMT, De Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote:

> Stem alleen in deze draad en doe dit vóór zaterdag 14 augustus 19.30 uur
> op één van deze twee kandidaten:
>
> Faith
> Willow

Alletwee niet eerlijk gezegd. Ik zag net een blanco stem, en dat wil ik
dan eigenlijk ook maar uitbrengen.

Marjolein

--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

Dave M. Stork

unread,
Aug 12, 2004, 2:20:39 PM8/12/04
to
Faith

--
Dave (Faith no more)

Ronald Pothuizen

unread,
Aug 12, 2004, 2:22:28 PM8/12/04
to
Ik stem voor FAITH, zij verdiend de titel Survivor 2004 !

Go girl, kick some Willow ass!

Yihaaa!

Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net

Dave M. Stork

unread,
Aug 12, 2004, 2:24:31 PM8/12/04
to
Willow dus.....

Damn, negative votes.....
--
Dave

Faith, No More! Stem haar eruit!

Joe King

unread,
Aug 12, 2004, 2:43:01 PM8/12/04
to

"Mari"

> >> Faith
> >
> > Bij gebrek aan Aeryn.
>
> /me tacklehugs Joe!
>
> Love ya man!
>

/me spits out a lump of grass & gets up. Nothing seems to be broken.

Thanks! (I think) :-)

Joe
(feeling tha love, probably for the rest of the week)


Gert-Jan Kramer

unread,
Aug 12, 2004, 2:58:04 PM8/12/04
to
> Willow

GJ

--
Het Nachtkastje:
http://home.planet.nl/~kram0471/

Meriadoc

unread,
Aug 12, 2004, 3:20:06 PM8/12/04
to
> De Organisatie schreef:

Ha, wat had je gedacht. Ik stem voor Faith natuurlijk.

--
Meriadoc

"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )

Matthijs Dekker

unread,
Aug 12, 2004, 3:14:15 PM8/12/04
to
On Thu, 12 Aug 2004 17:22:33 +0000, De Organisatie wrote:

> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!

Oh, dat is makkelijk: Aeryn

> Alvast bedankt!

En de organisatie ook alvast bedankt voor wederom een geweldige
editie van nkSF Survivor!!

--
Matthijs, die zaterdag waarschijnlijk geen tijd zal hebben voor een
bezoek aan de beroemde #nksf after-party

Message has been deleted

Mattia Valente

unread,
Aug 12, 2004, 4:05:40 PM8/12/04
to
Randomcybrarian wrote:
> De Organisatie wrote:
>
>
>>Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>
>
> Er is altijd een derde optie en die gebruik ik bij deze. Ik vind dat geen
> van beiden de 2004 nkSF Survivor is of zou moeten zijn.
>
> Bij deze onthoud ik mij van stemmen.

WEAK.

Mattia

Mari

unread,
Aug 12, 2004, 4:04:39 PM8/12/04
to
Mattia Valente schreef:

Dit is dus ook een blanco stem Mattia??? Aangezien je in de stemdraad post?

Groetjes,
Mari

--

"One man may hit the mark, another blunder; but heed not these
distinctions. Only from the alliance of the one, working with and through
the other, are great things born."
Antoine de Saint-Exupery

Aeryn for Survivor ... weinig woorden maar de boodschap is helder
http://www.nksf.info/survivor2004

Mari

unread,
Aug 12, 2004, 4:05:48 PM8/12/04
to
Mari schreef:

> Mattia Valente schreef:
>
>> Randomcybrarian wrote:
>>> De Organisatie wrote:
>>>
>>>
>>>>Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>>>
>>>
>>> Er is altijd een derde optie en die gebruik ik bij deze. Ik vind dat
>>> geen van beiden de 2004 nkSF Survivor is of zou moeten zijn.
>>>
>>> Bij deze onthoud ik mij van stemmen.
>>
>> WEAK.
>
> Dit is dus ook een blanco stem Mattia??? Aangezien je in de stemdraad
> post?

Nou moet ik het natuurlijk niet zelf doen! Zucht

/me smaps herself.

grover

unread,
Aug 12, 2004, 4:58:39 PM8/12/04
to
De Organisatie wrote:
> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>
> De laatste twee kandidaten zijn nu bijna bij Bestek om daar te vernemen
> wie zich volgens jullie "nkSF Survivor 2004" mag noemen.
>
> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient.

Faith

Anne

unread,
Aug 12, 2004, 5:33:06 PM8/12/04
to

De Organisatie wrote:

> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

Blanco


Faith vind ik niet sympathiek en ook wat evil en Willow vind ik zeker geen
ultieme survivor.

Anne

Giovanni Wassen

unread,
Aug 12, 2004, 6:06:35 PM8/12/04
to
De Organisatie spammed:

> Faith

--
Gio
http://extatix.web-log.nl

George van Hal

unread,
Aug 12, 2004, 6:56:25 PM8/12/04
to

De Organisatie wrote:

> Willow

Is natuurlijk dé Survivor van dit spel. M'n nummer één heeft het niet
gered, maar Willow is een heeeeele dikke nummer 2, dus de keus is
ditmaal héél erg makkelijk...

Mazzel,
George

--
Lees waarom je Fred had móeten steunen, op:
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


Matthijs Laan

unread,
Aug 12, 2004, 9:34:09 PM8/12/04
to
De Organisatie wrote:

> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>

> De laatste twee kandidaten zijn nu bijna bij Bestek om daar te vernemen
> wie zich volgens jullie "nkSF Survivor 2004" mag noemen.
>

> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
>

Faith >:)

Matthijs

The Doctor

unread,
Aug 12, 2004, 11:42:00 PM8/12/04
to
De Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote:
>
> Faith

Mijn topfavoriet vanaf de start, maar gelukkig hebben we dat goed stil
kunnen houden.

De ultieme survivor, en natuurlijk met een heerlijk ruw randje.
Een mooie en toch sterke vrouw. Ze heeft alles al meegemaakt en kent haar
slechte kant. Weet precies wat haar sterke punten zijn en maakt er gebruik
van. Geeft nooit op!

De ultieme winnaar van 2004.

//Doc.

BoBjUh

unread,
Aug 13, 2004, 3:00:41 AM8/13/04
to

"De Organisatie" <surv...@nospamnksf.nl> wrote in message
news:Xns9543C51...@130.133.1.4...

> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>
> Faith


--
http://www.uss-waldorf.info
Dutch Star Trek sim/rpg


Eelco

unread,
Aug 13, 2004, 3:19:44 AM8/13/04
to
> Willow

wie anders?

--
Eelco

Jan Willem Knopper

unread,
Aug 13, 2004, 9:01:19 AM8/13/04
to
Ooit in een nieuwsgroep zei De Organisatie hetvolgende:

> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is

> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
>

Willow

Jan Willem

Kees

unread,
Aug 13, 2004, 12:12:06 PM8/13/04
to
On 12 Aug 2004 17:22:33 GMT, De Organisatie <surv...@nospamnksf.nl>
wrote:

>Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

Phew, net op tijd terug...

>Willow

Nu nog even een weekje de tijd vinden om alles terug te lezen...

Kees

Dennis Versteeg

unread,
Aug 13, 2004, 3:03:19 PM8/13/04
to
Ik stem voor Willow, dit is vooral een stem tegen Faith...

-dennis-

Rianne

unread,
Aug 13, 2004, 4:56:32 PM8/13/04
to
Lang over gepeisnd want dit zijn mijn twee grootste favorieten.
Uiteindelijk kies ik WILLOW voor Survivor 2004.

Rianne

Anne

unread,
Aug 13, 2004, 4:56:47 PM8/13/04
to

Dennis Versteeg wrote:

> Ik stem voor Willow, dit is vooral een stem tegen Faith...
>
> -dennis-

Achteraf had ik dat ook wel kunnen doen i.p.v. blanco.

Anne ( de schurft aan Faith)


Giovanni Wassen

unread,
Aug 13, 2004, 5:07:16 PM8/13/04
to
Anne spammed:

> de schurft aan Faith)

Harstikke mooi, en waarom reageer je in de stemdraad?

--
Gio
http://extatix.web-log.nl

SjoerdH

unread,
Aug 14, 2004, 6:02:42 AM8/14/04
to
De Organisatie wrote:

> Stem alleen in deze draad en doe dit vóór zaterdag 14 augustus 19.30 uur
> op één van deze twee kandidaten:
>
> Faith
> Willow

Kanniekiezuhkanniekiezuh.... *head explodes*
Jeetje, wat een geweldige finale. :-) 't Maakt me niet echt uit wie er
wint, maar een blanco stem vindt ik ook niets. Dan stem ik maar voor...

*Willow*

omdat die me in de serie meer aanspreekt, hoewel Faith in survivor niet
voor haar onder doet.

Sjoerd

Lieven Marchand

unread,
Aug 14, 2004, 7:14:29 AM8/14/04
to
De Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> writes:

> Willow

Willow heeft haar enige confrontatie met Faith in de serie overtuigend
gewonnen: Choices in seizoen 3.

--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.

Mattia Valente

unread,
Aug 14, 2004, 8:41:01 AM8/14/04
to
De Organisatie wrote:
> Faith

Alhoewel Willow een favoriet van me is, is Faith toch de betere survivor.

Mattia

Benno...

unread,
Aug 14, 2004, 9:30:35 AM8/14/04
to
De Organisatie wrote:
> Faith

--
Benno...

Ries

unread,
Aug 14, 2004, 9:41:05 AM8/14/04
to
De Organisatie wrote:

> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!
>

> De laatste twee kandidaten zijn nu bijna bij Bestek om daar te vernemen
> wie zich volgens jullie "nkSF Survivor 2004" mag noemen.
>

> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
>

> Stem alleen in deze draad en doe dit vóór zaterdag 14 augustus 19.30 uur
> op één van deze twee kandidaten:

Ik stem: Faith

Groetjes,
Ries

Saskia

unread,
Aug 14, 2004, 9:49:33 AM8/14/04
to
De Organisatie zei:

> Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

Dit is wel heel erg moeilijk... Van Willow heb ik altijd gehouden, aan
Faith heb ik meer dan een gruwelhekel gehad... maar dat was vooral S3
Faith. In Angel en S7 heeft ze dat eigenlijk helemaal goedgemaakt en nu
moet ik dus gewoon de enige juiste keuze maken. Hoe lief en geweldig ik
Willow ook vind, ik kan niet anders dan Faith aanwijzen als Survivor 2004.

Ik stem dus op Faith.

--

Saskia

http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com

Dennis SCP

unread,
Aug 14, 2004, 11:18:38 AM8/14/04
to
De Organisatie <surv...@nospamnksf.nl> wrote:

> Willow

Willow natuurlijk, je zelfoverwinnen en volledige controle krijgen over
de krachten die je wereld beheersen toont meer overleveingskracht dan
sterk geboren worden en uit verveling van team wisselen en na een
afstraffing toch maar weer het rechte pad kiezen.

--
Dennis SCP

George van Hal

unread,
Aug 14, 2004, 11:30:33 AM8/14/04
to

Dennis SCP wrote:

> Willow natuurlijk, je zelfoverwinnen en volledige controle krijgen over
> de krachten die je wereld beheersen toont meer overleveingskracht dan
> sterk geboren worden en uit verveling van team wisselen en na een
> afstraffing toch maar weer het rechte pad kiezen.

w00t! Geef die man een stoel, en een lekker drankje ;-)

Ninia

unread,
Aug 14, 2004, 12:10:19 PM8/14/04
to
De Organisatie zei:

> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!
>

Faith

--
Ninia

perfectchaos

unread,
Aug 14, 2004, 12:16:56 PM8/14/04
to
Ik stem op Faith.

Yorick


Sander Verbrugge

unread,
Aug 14, 2004, 12:20:35 PM8/14/04
to
De Organisatie:

> Faith
> Willow

Let's see... Faith. Slayer, een sterk punt. Geeft ook zelden tot nooit op.
Willow, heks. Ook een sterk punt. Zij is echter niet altijd even sterk,
maar als ze dat wel is, is ze behoorlijk sterk. Beiden zijn naar de donkere
kant geweest -- Faith voornamelijk door slechte invloeden (haar jeugd en
Wilkins), Willow in een uitbarsting van woede. Beiden zijn 'teruggehaald'
door anderen (Angel, Xander). Nadien was Willow voornamelijk onzeker en
durfde haar macht niet te gebruiken, Faith ging vrijwillig naar de
gevangenis. Na haar ontsnapping was duidelijk dat ze béter is geworden, en
zich ook niet zoveel meer aantrekt van wat anderen over haar denken.
Leidinggeven ging haar niet zo slecht af, ondanks dat ze dat eigenlijk niet
wil en ook nog eens in een valstrik gelokt werd.

In Survivor zelf is Faith een solist gebleven, zonder dat ze haar
teamgenoten verwaarloosde, en heeft aardig wat nuttige dingen gedaan.
Willow heeft ook haar deel gedaan. Opvallend daarbij is dat ze dingen had
kúnnen oplossen, maar dat niet deed, en de nuttige dingen die ze wel deed,
waren niet zozeer voor het team of ze had daar nog altijd hulp bij nodig.

Een close call dus, eigenlijk. Alhoewel ik Crichton nog net beter vind dan
Willow... :) Dat komt voornamelijk omdat Crichton zich steeds uit de meest
hachelijke situaties heeft weten te redden, en hij is een hele normale
vent... voorzover hij normaal genoemd kan worden :)

Afijn, het ging dus tussen Willow en Faith. Ik dicht Faith dus toch echt de
betere Survivor-kwaliteiten van de twee toe.

Voor de duidelijkheid: ik stem op Faith! Dat zij maar de Survivor 2004 moge
worden!

--
Duck.

DG

unread,
Aug 14, 2004, 12:35:54 PM8/14/04
to
De Organisatie schreef:
> Faith

--
Danny.


MAV

unread,
Aug 14, 2004, 12:29:33 PM8/14/04
to
De Organisatie wrote:
>
> Stem nu VOOR degene die volgens jou deze titel verdient. Let op: dit is
> dus, in tegenstelling tot de eerdere rondes, een POSITIEVE STEM!

Faith!

--
Marc

Wouter de Vries

unread,
Aug 14, 2004, 12:57:06 PM8/14/04
to

> Willow

Willow, omdat survivoren niet alleen met fysieke kracht te maken heeft.
Weliswaar heeft Willow niet de traditionele survivor-kwaliteiten, ze kent
haar beperkingen en ze weet er mee om te gaan.

Ze heeft integenstelling tot andere kandidaten niet gekozen voor een
carriere als survivor, ze is niet bewust op de Hellmouth gaan wonen, maar
toch heeft ze er zeven jaar weten te overleven.

--
Grtz,
Wouter de Vries (die zijn x-face voor de gelegenheid heeft aangepast)

Hans Versteegt

unread,
Aug 14, 2004, 1:22:37 PM8/14/04
to
On 12 Aug 2004 17:22:33 GMT, De Organisatie <surv...@nospamnksf.nl>
wrote:

>Dit is de allerlaatste stemdraad van Survivor 2004!

De Survivor van 2004 is Faith.

Het spijt me, Willow, maar overwegingen, meningen van anderen, en mijn
eigen diepe bespiegelingen gaven Faith net iets meer
Survivor-kwaliteiten. Willow, je bent geweldig, maar toch niet niet
Survivor 2004.

Harmony,
Hans.

0 new messages