Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!
Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zaterdag 31 juli 16.30 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.
Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Aeryn
Picard
Willow
Fred
Mulder
Crichton
Faith
Kaylee
Mal heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.
--
Saskia & Andrea!
De Organisatie wrote:
> Mulder
Dat is de laatste in mijn rijtje "moet echt heel nodig weg".
Anne
Mulder
Jan Willem
Mulder gewoon om dat ik hem niet mag :P en roep alle nkSFer op een frond
te maken en Mulder in eenklap er uit te wippen ;)
Niels - Die andere SF fan
=-=-=-=
PS. Stem vrij - Stem Mulder
Chinese watermarteling. Maar dan met 1 stem per keer in plaats van 1
druppel.
--
Danny.
>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
Mulder
Goed, dan Mulder maar...
Omdat men graag een beargumeteerde stem heeft:
- ik heb sowieso niks met Mulder
- ik werd een beetje moe van de Mulder zo als ie naar voren komt in de
verslagen
- wat er zich tussen Mulder en Mal aan het ontwikkelen is/was wordt
ook vervelend (mijn mening! mijn mening!)
- ik wil een Farscaper als winnaar, nadat zowel Starbuck als Odo er
uitgestemd zijn, en dus moeten we alle andere deelnemers wegstemmen.
groet,
Mark
--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats
Tis niet gelukt om Mal weg te krijgen, dan zijn love-interest maar.
No more slash!
//Doc.
> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven
> kandidaten zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij
> niet bij de laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.
>
Mulder
Matthijs
> Picard
> Mulder
Hmmmm. Keuzes, keuzes....
Okee. Mulder.
Iris
En als hij blijft... Picard/Mal... hm.
:))
--
Andrea!
> Aeryn
> Picard
> Willow
> Fred
> Mulder
> Crichton
> Faith
> Kaylee
>
> Mal heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.
Grrr!!! Net niet gelukt om Mal eruit te stemmen, met helaas het droevige
gevolg van imminuteit. Afijn, in ronde 11 weer een nieuwe kans om Mal eruit
te stemmen.
Deze keer gaat mijn stem dan ook naar Kaylee. Ook uit Firefly and as such
heb ik weinig binding met haar.
=- Brian
--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl
De Organisatie wrote:
Ik stem deze keer op:
> Crichton
Red Mulder, stem Crichton!!
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
Crichton.
Dit keer stem ik vroeg in de ronde:
Fox Mulder mag weg.
Zo'n zes à zeven jaren geleden zou hij nog tot mijn favorieten behoord
hebben, maar als je kijkt naar wat de laatste jaren gebeurd is....
Sad, sad, sad.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.
> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven
> kandidaten zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij
> niet bij de laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.
Picard
Geen geweldige reden maar ik door de verslagen lees dan heb ik ineens de
neiging om Picard te zien vertrekken. Willow wil ik ook zien vertrekken nav
de verslagen maar laten we bij Picard nu beginnen.
--
Random
Rianne (rustig ademhalen... kalm aan...)
--
Meriadoc
"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )
Yep, hierna wordt het lastig...
Maar voorlopig mag
> Picard
naar huis. Geen Kirk, dan hij ook niet.
Joe
-dennis-
Snurkt zo hard dat anderen in het team niet aan hun nachtrust
toekomen. Leg 'm maar bij Wesley op de kamer.
GJ
--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
Heel erg moeilijk, het wordt steeds ingewikkelder. Maar ik heb
eens nagedacht over wat de survivors allemaal aan het meemaken
zijn en dan is het helaas toch Willow die mij het minst
survivoren lijkt.
Dus ditmaal een stem voor Willow.
--
Niek
Crichton
omdat als Aeryn en hij bij elkaar komen, er misschien niets meer van
surviven voor die 2 terechtkomt ;-)
--
Johan
Gepost in de leukste nieuwsgroep van het universum
de DMC is de leukste forumgroep van het universum
http://www.dutchmystcommunity.com
Kaylee
Het wordt al moeilijker om 'die ken ik niet' kandidaten te vinden,
maar d'r was er gelukkig nog een...
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
> Picard
In de hoop dat hij hierdoor immuun wordt.
--
Bart
Crichton (AKA Krichton AKA Chrichton AKA kraaiton AKA....)
Nog steeds niet enthausiast over hem en als hij weg gaat kan Aeryn nog
leuk met Mal gaan rommelen ofzo ;-)
Sjoerd
--
Steun FvS2004[tm]!
Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>
"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)
--
Bye, Patrick
"I log on for company
My ISP comforts me"
Godspeed - Catatonia
Mulder en Picard moeten nog even blijven waar ze zijn.
> Crichton
--
Benno...
Crichton
Marc
> Picard
--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.
Mulder
> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven
> Willow
> Faith
> Kaylee
Daar gaat de keus tussen.... Willow is lief, maar moet eigenlijk altijd in
groepsverband functioneren, zonder andere mensen slaat ze op hol, is ze
haar ankers kwijt. En dan kan niet bij een echte survivor.
Faith heeft de slayerkrachten als hulp, en is een stuk sympathieker
geworden NMBM, maar blijft te impulsief - acties zonder nadenken en is
eigenlijk een beetje het tegenovergestelde van Willow: bindt zich juist
niet genoeg aan mensen. Een echte survivor moet volgens mij heel goed in
zijn of haar eentje kunnen funcioneren, goed op zichzelf kunnen
vertrouwen, maar ook in een groep de leiding kunnen over nemen, kunnen
inspireren en een binding kunnen voelen met de groepsleden. Faith kan dat
niet (meer...).
Kaylee vind ik ontzettend leuk, een mechanisch genie en altijd vrolijk en
optimistisch. Maar als het op knokken en doorzetten aankomt dan is het
helaas niet haar kopje thee - en dus vind ik haar voor survivor niet de
optimale kandidaat.
Hmmmm.... denk denk denk.....
Kaylee krijgt deze ronde mijn stem.
marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
Zodat die imuniteit krijgt hopelijk
--
http://www.uss-waldorf.info
Dutch Star Trek sim/rpg
marbel wrote:
>
> Kaylee krijgt deze ronde mijn stem.
>
> marjolein
Jammer, ik dacht een deal te kunnen maken Mulder tegen Mal in de toekomst,
maar helaas, je hebt al gestemd.
Anne
> Crichton
voor immuniteit dan maar, Mulder zal wel niet meer te redden zijn. Ja de
serie sux, en ik ben een groot fan van Picard maar dit is Survivor en John
is gewoon leuker dan Picard :-O
--
Saskia (schrikt van zichzelf)
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
> Mulder
Mulder mag weg, hij weet misschien wel dat indianen bepaalde
overlevingstechnieken hadden maar of ie ze zelf kan toepassen betwijfel
ik.
Hij had altijd wel grote verhalen tegen Scully maar stond toch altijd
met zijn hand op z'n wapen toe te kijken hoe de oplossing zich
ontvouwde.
--
Dennis SCP
gr, Firsa
> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven kandidaten
> zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij niet bij de
> laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.
>
> Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
> stemming graag een andere draad beginnen!
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zaterdag 31 juli 16.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
Ik stem op Mulder.
Groetjes,
Ries
Ik stem op Fred.
Ook al heeft het geen invloed meer in deze ronde, ze zal die punten later
vast nog hard nodig hebben.
--
Matthijs
--
Ninia
Net terug van een rondje fietsen, en nog niet gestemd !!
Hoe is de stand kan mijn stem nog verschil uitmaken ?
>Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven kandidaten
>zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij niet bij de
>laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
>meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.
Mulder
Hij heeft aardig weten te gochelen met z'n pitten, maar toch zie ik
hem liever vertrekken. En wat gaf Wesley hem nou toch? en waarom ?
Harmony,
Hans
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zaterdag 31 juli 16.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
Crichton
--
Grtz,
Wouter de Vries (hopelijk nog op tijd)
> Mulder
Pff, steun, zucht. Erg lastig. Dan maar met de meerderheid meegaan...
Mulder dus.
--
Duck.