Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 10 - stemdraad

0 views
Skip to first unread message

De Organisatie

unread,
Jul 29, 2004, 10:21:18 AM7/29/04
to
Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven kandidaten
zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij niet bij de
laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.

Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!

Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zaterdag 31 juli 16.30 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.

Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Aeryn
Picard
Willow
Fred
Mulder
Crichton
Faith
Kaylee

Mal heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.

--

Saskia & Andrea!

http://survivor.nksf.nl


starfleet

unread,
Jul 29, 2004, 10:23:58 AM7/29/04
to

De Organisatie wrote:

> Mulder

Dat is de laatste in mijn rijtje "moet echt heel nodig weg".

Anne


Jan Willem Knopper

unread,
Jul 29, 2004, 10:26:41 AM7/29/04
to
Ooit in een nieuwsgroep zei De Organisatie hetvolgende:

Mulder

Jan Willem

Niels v/d Spek

unread,
Jul 29, 2004, 10:26:32 AM7/29/04
to
On Thu, 29 Jul 2004 16:21:18 +0200, De Organisatie
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

Mulder gewoon om dat ik hem niet mag :P en roep alle nkSFer op een frond
te maken en Mulder in eenklap er uit te wippen ;)

Niels - Die andere SF fan

=-=-=-=

PS. Stem vrij - Stem Mulder

DG

unread,
Jul 29, 2004, 10:38:28 AM7/29/04
to
De Organisatie schreef:
> Crichton

Chinese watermarteling. Maar dan met 1 stem per keer in plaats van 1
druppel.

--
Danny.


Mark van der Wal

unread,
Jul 29, 2004, 10:28:06 AM7/29/04
to
On Thu, 29 Jul 2004 16:21:18 +0200, "De Organisatie"
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>

Mulder

Goed, dan Mulder maar...

Omdat men graag een beargumeteerde stem heeft:
- ik heb sowieso niks met Mulder
- ik werd een beetje moe van de Mulder zo als ie naar voren komt in de
verslagen
- wat er zich tussen Mulder en Mal aan het ontwikkelen is/was wordt
ook vervelend (mijn mening! mijn mening!)
- ik wil een Farscaper als winnaar, nadat zowel Starbuck als Odo er
uitgestemd zijn, en dus moeten we alle andere deelnemers wegstemmen.

groet,
Mark

--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats

The Doctor

unread,
Jul 29, 2004, 10:28:17 AM7/29/04
to
Mulder mag weg.

Tis niet gelukt om Mal weg te krijgen, dan zijn love-interest maar.

No more slash!

//Doc.

Matthijs Laan

unread,
Jul 29, 2004, 11:46:07 AM7/29/04
to
De Organisatie wrote:

> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven
> kandidaten zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij
> niet bij de laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.
>

Mulder

Matthijs

Iris Maessen

unread,
Jul 29, 2004, 11:54:16 AM7/29/04
to
On Thu, 29 Jul 2004, De Organisatie wrote:

> Picard
> Mulder

Hmmmm. Keuzes, keuzes....

Okee. Mulder.

Iris


Andrea!

unread,
Jul 29, 2004, 12:14:52 PM7/29/04
to
Picard.

En als hij blijft... Picard/Mal... hm.

:))

--
Andrea!


Brian Dickens

unread,
Jul 29, 2004, 12:31:41 PM7/29/04
to
De Organisatie wrote:

> Aeryn
> Picard
> Willow
> Fred
> Mulder
> Crichton
> Faith
> Kaylee
>
> Mal heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.

Grrr!!! Net niet gelukt om Mal eruit te stemmen, met helaas het droevige
gevolg van imminuteit. Afijn, in ronde 11 weer een nieuwe kans om Mal eruit
te stemmen.

Deze keer gaat mijn stem dan ook naar Kaylee. Ook uit Firefly and as such
heb ik weinig binding met haar.

=- Brian

--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl

George van Hal

unread,
Jul 29, 2004, 12:42:13 PM7/29/04
to

De Organisatie wrote:

Ik stem deze keer op:

> Crichton

Red Mulder, stem Crichton!!

Mazzel,
George

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


Message has been deleted

Giovanni Wassen

unread,
Jul 29, 2004, 1:07:32 PM7/29/04
to
Ik ga een tactisch stemmen. Of niet. Ligt er aan. Het duizelt me. Alsof ik
onverwacht door een wormhole word getrokken, naar een ander deel van het
universum. Ik haat dat gevoel.

Crichton.

--
Gio
http://extatix.web-log.nl

Wouter Valentijn

unread,
Jul 29, 2004, 1:10:00 PM7/29/04
to

"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2msff4F...@uni-berlin.de...

> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven kandidaten
> zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij niet bij de
> laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.
>

Dit keer stem ik vroeg in de ronde:

Fox Mulder mag weg.

Zo'n zes à zeven jaren geleden zou hij nog tot mijn favorieten behoord
hebben, maar als je kijkt naar wat de laatste jaren gebeurd is....
Sad, sad, sad.

--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.


Randomcybrarian

unread,
Jul 29, 2004, 1:21:56 PM7/29/04
to
De Organisatie wrote:

> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven
> kandidaten zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij
> niet bij de laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.

Picard

Geen geweldige reden maar ik door de verslagen lees dan heb ik ineens de
neiging om Picard te zien vertrekken. Willow wil ik ook zien vertrekken nav
de verslagen maar laten we bij Picard nu beginnen.

--
Random

Rianne

unread,
Jul 29, 2004, 1:26:41 PM7/29/04
to
MULDER!!!


Rianne (rustig ademhalen... kalm aan...)

Meriadoc

unread,
Jul 29, 2004, 1:37:19 PM7/29/04
to
En nu maar hopen dat mijn stem niet opnieuw lijd tot immuniteit voor
Spooky. Ik stem dus nog maar eens op
>
> Mulder
>
>

--
Meriadoc

"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )

Peter

unread,
Jul 29, 2004, 2:01:19 PM7/29/04
to
On Thu, 29 Jul 2004 16:21:18 +0200, "De Organisatie"
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:


>Picard

Peter

Joe King

unread,
Jul 29, 2004, 2:01:49 PM7/29/04
to

"De Organisatie"

> Nog 1 ronde voor de samenvoeging!

Yep, hierna wordt het lastig...

Maar voorlopig mag

> Picard

naar huis. Geen Kirk, dan hij ook niet.

Joe


Dennis Versteeg

unread,
Jul 29, 2004, 3:37:13 PM7/29/04
to
Verdorie, Mal immuun..
Uhm, dan maar Faith eruit, ik mag haar niet zo.

-dennis-


Gert-Jan Kramer

unread,
Jul 29, 2004, 2:54:01 PM7/29/04
to
"De Organisatie":
> Picard

Snurkt zo hard dat anderen in het team niet aan hun nachtrust
toekomen. Leg 'm maar bij Wesley op de kamer.

GJ

--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/

Niek

unread,
Jul 29, 2004, 4:22:51 PM7/29/04
to
De Organisatie wrote:
> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven kandidaten
> zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij niet bij de
> laatste acht wilt zien.

Heel erg moeilijk, het wordt steeds ingewikkelder. Maar ik heb
eens nagedacht over wat de survivors allemaal aan het meemaken
zijn en dan is het helaas toch Willow die mij het minst
survivoren lijkt.
Dus ditmaal een stem voor Willow.

--
Niek

Johan

unread,
Jul 29, 2004, 5:00:07 PM7/29/04
to
Dit keer stem ik op

Crichton

omdat als Aeryn en hij bij elkaar komen, er misschien niets meer van
surviven voor die 2 terechtkomt ;-)


--
Johan
Gepost in de leukste nieuwsgroep van het universum
de DMC is de leukste forumgroep van het universum
http://www.dutchmystcommunity.com

Ronald Pothuizen

unread,
Jul 29, 2004, 5:08:03 PM7/29/04
to
De Organisatie gooide dit in nl.kunst.sf+fantasy:

>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Kaylee

Het wordt al moeilijker om 'die ken ik niet' kandidaten te vinden,
maar d'r was er gelukkig nog een...

Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net

Bart Dinnissen

unread,
Jul 29, 2004, 5:17:43 PM7/29/04
to
De Organisatie:

> Picard

In de hoop dat hij hierdoor immuun wordt.

--
Bart

SjoerdH

unread,
Jul 29, 2004, 5:45:57 PM7/29/04
to
De Organisatie wrote:

Crichton (AKA Krichton AKA Chrichton AKA kraaiton AKA....)

Nog steeds niet enthausiast over hem en als hij weg gaat kan Aeryn nog
leuk met Mal gaan rommelen ofzo ;-)

Sjoerd

--
Steun FvS2004[tm]!

Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>

"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)

P@rick

unread,
Jul 30, 2004, 1:26:03 AM7/30/04
to
Kaylee


--

Bye, Patrick

"I log on for company
My ISP comforts me"

Godspeed - Catatonia

Benno...

unread,
Jul 30, 2004, 2:08:22 AM7/30/04
to
De Organisatie wrote:

Mulder en Picard moeten nog even blijven waar ze zijn.

> Crichton

--
Benno...

Marc

unread,
Jul 30, 2004, 7:30:33 AM7/30/04
to
De Organisatie wrote:

Crichton

Marc

Lieven Marchand

unread,
Jul 29, 2004, 1:22:35 PM7/29/04
to
"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> writes:

> Picard

--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.

grover

unread,
Jul 30, 2004, 2:40:57 PM7/30/04
to
De Organisatie wrote:
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Mulder

marbel

unread,
Jul 30, 2004, 3:21:52 PM7/30/04
to
On Thu, 29 Jul 2004 16:21:18 +0200, De Organisatie
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven

> Willow
> Faith
> Kaylee

Daar gaat de keus tussen.... Willow is lief, maar moet eigenlijk altijd in
groepsverband functioneren, zonder andere mensen slaat ze op hol, is ze
haar ankers kwijt. En dan kan niet bij een echte survivor.
Faith heeft de slayerkrachten als hulp, en is een stuk sympathieker
geworden NMBM, maar blijft te impulsief - acties zonder nadenken en is
eigenlijk een beetje het tegenovergestelde van Willow: bindt zich juist
niet genoeg aan mensen. Een echte survivor moet volgens mij heel goed in
zijn of haar eentje kunnen funcioneren, goed op zichzelf kunnen
vertrouwen, maar ook in een groep de leiding kunnen over nemen, kunnen
inspireren en een binding kunnen voelen met de groepsleden. Faith kan dat
niet (meer...).
Kaylee vind ik ontzettend leuk, een mechanisch genie en altijd vrolijk en
optimistisch. Maar als het op knokken en doorzetten aankomt dan is het
helaas niet haar kopje thee - en dus vind ik haar voor survivor niet de
optimale kandidaat.

Hmmmm.... denk denk denk.....

Kaylee krijgt deze ronde mijn stem.

marjolein

--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

BoBjUh

unread,
Jul 30, 2004, 4:53:04 PM7/30/04
to

"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote in message
news:2msff4F...@uni-berlin.de...
>
> Picard

Zodat die imuniteit krijgt hopelijk


--
http://www.uss-waldorf.info
Dutch Star Trek sim/rpg


starfleet

unread,
Jul 30, 2004, 7:24:44 PM7/30/04
to

marbel wrote:

>
> Kaylee krijgt deze ronde mijn stem.
>
> marjolein

Jammer, ik dacht een deal te kunnen maken Mulder tegen Mal in de toekomst,
maar helaas, je hebt al gestemd.

Anne

Saskia

unread,
Jul 31, 2004, 4:06:31 AM7/31/04
to
De Organisatie zei:

> Crichton

voor immuniteit dan maar, Mulder zal wel niet meer te redden zijn. Ja de
serie sux, en ik ben een groot fan van Picard maar dit is Survivor en John
is gewoon leuker dan Picard :-O

--

Saskia (schrikt van zichzelf)

http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com

Dennis SCP

unread,
Jul 31, 2004, 6:33:25 AM7/31/04
to
De Organisatie <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

> Mulder

Mulder mag weg, hij weet misschien wel dat indianen bepaalde
overlevingstechnieken hadden maar of ie ze zelf kan toepassen betwijfel
ik.

Hij had altijd wel grote verhalen tegen Scully maar stond toch altijd
met zijn hand op z'n wapen toe te kijken hoe de oplossing zich
ontvouwde.
--
Dennis SCP

Firsa

unread,
Jul 31, 2004, 7:36:35 AM7/31/04
to
> Crichton

gr, Firsa

Ries

unread,
Jul 31, 2004, 7:39:58 AM7/31/04
to
De Organisatie wrote:

> Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven kandidaten
> zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij niet bij de

> laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
> meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.
>

> Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
> stemming graag een andere draad beginnen!
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zaterdag 31 juli 16.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.

Ik stem op Mulder.

Groetjes,
Ries

Matthijs Dekker

unread,
Jul 31, 2004, 9:08:47 AM7/31/04
to
On Thu, 29 Jul 2004 16:21:18 +0200, De Organisatie wrote:

Ik stem op Fred.

Ook al heeft het geen invloed meer in deze ronde, ze zal die punten later
vast nog hard nodig hebben.

--
Matthijs

Ninia

unread,
Jul 31, 2004, 9:43:04 AM7/31/04
to
De Organisatie zei:


> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:

Crichton

--
Ninia

Message has been deleted

Hans Versteegt

unread,
Jul 31, 2004, 10:19:57 AM7/31/04
to
On Thu, 29 Jul 2004 16:21:18 +0200, "De Organisatie"
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

Net terug van een rondje fietsen, en nog niet gestemd !!
Hoe is de stand kan mijn stem nog verschil uitmaken ?

>Nog 1 ronde voor de samenvoeging! Een van de negen overgebleven kandidaten
>zal Voordewind net niet halen. Stem op de deelnemer die jij niet bij de
>laatste acht wilt zien. Voor de deelnemer met de
>meeste stemmen is het aanstaande zaterdag helaas voorbij.

Mulder

Hij heeft aardig weten te gochelen met z'n pitten, maar toch zie ik
hem liever vertrekken. En wat gaf Wesley hem nou toch? en waarom ?


Harmony,
Hans

Wouter de Vries

unread,
Jul 31, 2004, 10:26:04 AM7/31/04
to
On Thu, 29 Jul 2004 16:21:18 +0200, De Organisatie wrote:

> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande zaterdag 31 juli 16.30 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.

Crichton


--
Grtz,
Wouter de Vries (hopelijk nog op tijd)

Sander Verbrugge

unread,
Jul 31, 2004, 10:28:15 AM7/31/04
to
De Organisatie:

> Mulder

Pff, steun, zucht. Erg lastig. Dan maar met de meerderheid meegaan...
Mulder dus.

--
Duck.

0 new messages