Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!
Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande woensdag 4 augustus 17.15 uur. De
klok van De Organisatie is heilig.
Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Aeryn
Picard
Willow
Fred
Crichton
Faith
Mal heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.
--
Saskia & Andrea!
Crichton
--
jonathaN http://www.nksf.nl/
O.o .o. ......o. .00.
Willow
--
Random
--
Danny.
Nog steeds.
Joe
Mijn stem gaat naar Aeryn.
--
Saskia
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
Rianne
De Organisatie wrote:
> Crichton
M'n minst favoriete overgebleven kandidaat, dus die mag er wat mij
betreft uit. Oh, en ik wil natuurlijk absoluut geen all-farscape finale,
en aangezien Aeryn nogal wat aanhang heeft....nouja, goed, het is
duidelijk :-)
Mazzel,
George
In een vroege stem om het ditmaal niet nog een keer te vergeten...
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
>Faith
zelfde reden als een tijdje terug: ik mag hier niet zo.
ze is me te aggresief.
-dennis-
Want als ie dat niet had gedaan had ik nu Picard gestemd.
Crichton heeft zichzelf uit mijn favorietenlijst geslagen. Aggressieve
luitjes in Survivor hebben we niks aan, die zijn een gevaar voor de groep.
//Doc.
Make it so
Picard
Willow en Fred stonden ook nog op het lijstje waar ik deze ronde voor zou
kunnen stemmen, maar die hebben zich in de vorige ronde goed gedragen en
doen eigenlijk meer dan picard. Hij is nu ook op de leeftijd dat hij qua
survivor van jongere survivors zou moeten verliezen denk ik.
Marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
Mvg,
Jan Willem
Jan Willem
> Crichton
--
Benno...
>
>Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
Picard
groet,
Mark
--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats
De Organisatie wrote:
> Faith
Anne
> Mal heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.
Zucht... al de tweede keer. Ik hoop van harte dat hij Survivor niet wint en
alsnog wordt weggestemd.
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
> Aeryn
> Picard
> Willow
> Fred
> Crichton
> Faith
't Wordt nu toch wel moeilijker.... maar ik kies voor Fred. Om de een of
andere reden heb ik nooit echt veel met haar opgehad dus ik zal het niet erg
vinden haar weggestemd te zien worden.
=- Brian
--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl
> Crichton
Marc
Aeryn heeft weinig gepresteerd op Tisrond en bovendien reken
ik haar niet tot mijn favoriete Farscapers. Een enkeltje Starbuck
graag.
GJ
die het jammer vindt dat Rygel er niet in zit, die had de andere
kandidaten een poepie laten ruiken! :)
--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
Aeryn
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
Mark
Dezelfde reden als de vorige keer. Het is droevig maar de
anderen wil ik net iets liever nog even niet kwijt.
--
Niek
Als ik tussen Crichton en Picard moet kiezen (wie er moet blijven),
dan toch Crichton.
Ik bedoel: 'Earl Grey' vs 'Leer'. Leer wint :-D
--
Dave
> Picard
--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.
> Willow
--
Bart
Ik heb deze ronde 2 stemmen.
En mijn eerste stem gaat naar: John Crichton!
Nu ga ik even nadenken over mijn tweede stem.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.
>
> "De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
> news:2n744hF...@uni-berlin.de...
> Nu ga ik even nadenken over mijn tweede stem.
Die je aan mij hebt gegeven na jouw verraad bedoel je?
Tjonge jonge Wouter, dit had ik nooit van jou gedacht.
Groetjes,
Mari
--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!
Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004
Die tweede stem geldt toch alleen deze ronde? Wouter zou die stem naar
jouw keuze dacht ik pas geven als Aeryn uit het spel lucht, dus die
tweede stem zit er niet echt in. Ik neem aan dat Wouter van plan was in
een latere ronde zijn enige stem aan jou te geven (mits Aeryn het spel
verlaat).
Sjoerd, die het verraad verhaal maar met een half oor heeft gevolgd en
dus geen concrete uitspraken doet ;-)
--
Steun FvS2004[tm]!
Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>
"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)
De stem die jij krijgt, is de stem die gegeven kan worden op het moment dat
Aeryn niet meer in het spel zit.
Dat was de afspraak.
Kijk:
http://makeashorterlink.com/?Z104216F8
Ik citeer mezelf hier even:
Wat valt er te winnen?
Ik zal, *zodra degene die ik ga verraden UIT het spel is*, een stem
uitbrengen op een kandidaat van jouw keuze.
Dit betekent het volgende:
- Ik verrade iemand (was Aeryn).
- Jij hebt het geraden.
- Aeryn zit nog steeds in het spel, dus.....
Zodra Aeryn uit het spel is krijg jij de stem die ik in die specifieke ronde
erna kan geven.
De stem die jij krijgt, is de stem die gegeven kan worden op het moment dat
Aeryn niet meer in het spel zit.
Dat was de afspraak.
Kijk:
http://makeashorterlink.com/?Z104216F8
Ik citeer mezelf hier even:
Wat valt er te winnen?
Ik zal, *zodra degene die ik ga verraden UIT het spel is*, een stem
uitbrengen op een kandidaat van jouw keuze.
Dit betekent het volgende:
- Ik verrade iemand (was Aeryn).
- Jij hebt het geraden.
- Aeryn zit nog steeds in het spel, dus.....
Zodra Aeryn uit het spel is krijg jij de stem die ik in die specifieke ronde
erna kan geven.
> Mari wrote:
>> Wouter Valentijn schreef:
>>
>>>Nu ga ik even nadenken over mijn tweede stem.
>>
>> Die je aan mij hebt gegeven na jouw verraad bedoel je?
>>
>> Tjonge jonge Wouter, dit had ik nooit van jou gedacht.
>
> Die tweede stem geldt toch alleen deze ronde? Wouter zou die stem naar
> jouw keuze dacht ik pas geven als Aeryn uit het spel lucht, dus die
> tweede stem zit er niet echt in. Ik neem aan dat Wouter van plan was
in
> een latere ronde zijn enige stem aan jou te geven (mits Aeryn het spel
> verlaat).
Ik had altijd begrepen dat het om de extra stem ging. Vandaar de
verbazing.
> Sjoerd, die het verraad verhaal maar met een half oor heeft gevolgd en
> dus geen concrete uitspraken doet ;-)
Mari
(die alles wel heeft gelezen)
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Crichton
--
Ninia
Ik stem:
Fred
Groetjes,
Ries
ROTFLOL!
--
Niek
Ooooooo, wat slim.
--
Niek
--
Andrea!
Aeryn
Zodra Aeryn en Chrichton er uit en/of immuun zijn kan ik weer wat
origineler worden, maar nu zijn zij m'n enige niet-favorieten...
Sjoerd
>Aeryn
Harmony,
Hans.
>> "De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
>> news:2n744hF...@uni-berlin.de...
Ik heb net gestemd op Aeryn.
Tja waarom ? Er zitten mogf vrij veel kandidaten die ik 't persoonlijk
gun. Ja zelfs JC, en dan bedoel ik dus John Crichton. Waarom dan Aeryn
eruit ? Stemmatig gezien is de kans dat ze er ook werkelijk uitgaat
klein. maar de hebben vreemdere zaken gezien in deze Survivor 2004.
Maar goed, Aeryn mist naar mijn mening net dat beetje
menselijkheid/medeleven dat de anderen, zelfs onze keiharde Faith wel
hebben.
Ik kan het mis hebben.....
Uw mening wordt op prijs gesteld, maar niet noodzakelijkerwijs
overgenomen.
Harmony,
Hans.
> On 3 Aug 2004 16:43:12 GMT, Mari <mar...@neverneverland.com> wrote:
>
>
>>> "De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
>>> news:2n744hF...@uni-berlin.de...
>
> Ik heb net gestemd op Aeryn.
>
> Tja waarom ? Er zitten mogf vrij veel kandidaten die ik 't persoonlijk
> gun. Ja zelfs JC, en dan bedoel ik dus John Crichton. Waarom dan Aeryn
> eruit ? Stemmatig gezien is de kans dat ze er ook werkelijk uitgaat
> klein. maar de hebben vreemdere zaken gezien in deze Survivor 2004.
> Maar goed, Aeryn mist naar mijn mening net dat beetje
> menselijkheid/medeleven dat de anderen, zelfs onze keiharde Faith wel
> hebben.
Ik ben dol op Faith, maar Aeryn heeft meer
gevoel/menselijkheid/medeleven in haar wezen dan de rest van de dames
aldaar.
> Ik kan het mis hebben.....
Erg mis..
> Uw mening wordt op prijs gesteld, maar niet noodzakelijkerwijs
> overgenomen.
Kijk naar 4 seizoenen Farscape en vertel dan nog een keer je mening. Ik
denk dat je er dan enorm op terug zal komen.
Sorry Mari, ik vindt dat er al genoeg mannen zijn vertrokken nu, nu is het
aan de beurt van de vrouwen om terug te gaan naar risa. Ook het fijt dat
Aeryn geheel niet een team player is zie ook het berichtje van Mari ze
zondert zich af van der groep.
Ik wens haar nog veel suc7 elders dan deze survivor.
--
Niels - Die andere SF Fan
Voor de stemtabellen http://www.lumensoft.nl/survivor
>
> Aeryn
>
> Sorry Mari, ik vindt dat er al genoeg mannen zijn vertrokken nu, nu is
> het aan de beurt van de vrouwen om terug te gaan naar risa. Ook het
> fijt dat Aeryn geheel niet een team player is zie ook het berichtje
> van Mari ze zondert zich af van der groep.
Lees het verhaal nog eens een keer door en dan zie je dat juist doordat ze
zorgzaam over hun waakt ze hun rust gunnen en om *iedereen* bekommert.
Je bent een lekkere zeg.
> Niels v/d Spek schreef:
>
>>
>> Aeryn
>>
>> Sorry Mari, ik vindt dat er al genoeg mannen zijn vertrokken nu, nu
>> is het aan de beurt van de vrouwen om terug te gaan naar risa. Ook
>> het fijt dat Aeryn geheel niet een team player is zie ook het
>> berichtje van Mari ze zondert zich af van der groep.
>
> Lees het verhaal nog eens een keer door en dan zie je dat juist
> doordat ze zorgzaam over hun waakt ze hun rust gunnen en om *iedereen*
> bekommert.
>
> Je bent een lekkere zeg.
Sommige mensen lezen selectief en zoeken alleen maar bevestiging voor hun
eigen (voor)oordelen. Erg jammer dat juist een pleidooi op deze manier
misbruikt wordt. Het stimuleert alweer niet om nog een bijdrage te leveren
als deze alleen maar als rechtvaardiging gebruikt worden voor het
wegstemmen van juist die Survivorkandidaat.
--
Random
Okay, mijn tweede stem gaat ook naar:
John Crichton.
Ik heb vanavond beleefd gevraagd aan de Organisatie of Fan fic mocht
worden geschreven. Had wat leuke dingen bedacht... maar ja. Laat maar.
Groetjes,
Mari
(creativiteit wordt blijkbaar afgestraft)
> Nog zeven deelnemers bewegen zich gestaag richting het eindpunt. Een van die
> zeven mag woensdag niet verder, en vliegt met Tom naar Risa. Stem op de
> deelnemer die jij wilt zien vertrekken.
Nou dat is dus Fred.
--
Matthijs
> Maar goed, Aeryn mist naar mijn mening net dat beetje
> menselijkheid/medeleven dat de anderen, zelfs onze keiharde Faith wel
> hebben.
> Ik kan het mis hebben.....
Tja, hoe kun je nou zeggen dat je menselijkheid mist in iemand die geen
mens is? De andere kandidaten missen gewoon Sebaceanelijkheid.
--
Matthijs
> Sommige mensen lezen selectief en zoeken alleen maar bevestiging voor
> hun eigen (voor)oordelen. Erg jammer dat juist een pleidooi op deze
> manier misbruikt wordt. Het stimuleert alweer niet om nog een
> bijdrage te leveren als deze alleen maar als rechtvaardiging gebruikt
> worden voor het wegstemmen van juist die Survivorkandidaat.
Als mensen half gelezen pleidooien als argumentatie gebruiken om iemand weg
te stemmen, waren ze dat waarschijnlijk al lang van plan. Ik zelf vond alle
pleidooien tot nu toe heel treffend en ontroerend, en zeker een aanleiding
om een stem op de desbetreffende kandidaten nu of later te heroverwegen.
--
Andrea!
(die met smart wacht op een pleidooi van Marjoleins hand, omdat ze zelf niet
mee mag doen :))
> Ik heb vanavond beleefd gevraagd aan de Organisatie of Fan fic mocht
> worden geschreven. Had wat leuke dingen bedacht... maar ja. Laat maar.
Huh?
Er is naast de sectie voor gedichten en websites ook een fanficsectie op de
fanspagina. Die staat daar echt niet alleen voor mijn verhaaltjes.
--
Andrea!
Ik heb het gevraagd aan je andere organisator. Zolang het niet in het
vaarwater loopt van jullie verhaallijnen is het prima. Maar de lol is eraf.
Maar bedankt voor het compliment. Ik schrijf normaal in het engels dus dit
was even wennen.
Groetjes,
Mari
(goes back into the mode of storywriting in english)
Nou, ik denk dat daar dan sprake was van een kleine communicatiestoornis. In
mijn ogen is alle fanfic van harte welkom, alleen is het inderdaad wel
gewenst dat fanfictie - zolang Survivor bezig is - niet compleet indruist
tegen de 'werkelijke' gebeurtenissen. Niet omdat dat niet zou mogen, maar om
complete verwarring in de ng te voorkomen. Ik heb zelf ook ideetjes liggen
voor Survivorfic die ik voorlopig maar lekker laat liggen omdat ze heel erg
afwijken van de huidige gebeurtenissen op Palm. Het is tenslotte heel anders
dan als je fanfictie schrijft over een tv-serie. Daar zien lezers het
verschil wat duidelijker. :)
Maar bedankt voor het compliment. Ik schrijf normaal in het
> engels dus dit was even wennen.
Ik ken het gevoel. :)
--
Andrea!
> Randomcybrarian schreef:
>
>> Mari wrote:
>>
>>> Niels v/d Spek schreef:
>>>
>>>>
[knip]
> Ik heb vanavond beleefd gevraagd aan de Organisatie of Fan fic mocht
> worden geschreven. Had wat leuke dingen bedacht... maar ja. Laat maar.
>
Mari, Het is zekker niet door het geen wat jij hebt verteld dat ik voor
Aeryn heb gekozen, vere van dat. Aeryn was al veel eerder een van de minst
favorieten ...
En omdat ik een stukje aanhaal wat jij hebt geschreven betekend niet dat
ik je verhaal niet wardeer, en je moet het zeker niet zien als aanval op
jou ... als je dat zo hebt gezien dan vindt ik dat sneu voor je ...
> Groetjes,
> Mari
> (creativiteit wordt blijkbaar afgestraft)
>
--
> (creativiteit wordt blijkbaar afgestraft)
Jullie refereren nu aan slechts één post/stem. Laat je daar nu niet meteen
door ontmoedigen. Kom op!
--
Saskia (die nog minstens 23 pleidooien verwacht en een heeeeleboel fanfic
;))
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
Huh? Hier ontgaat mij iets.
--
Niek wil het misschien wel niet weten ook
> Mari zei:
>> Randomcybrarian schreef:
>>
>>> manier misbruikt wordt. Het stimuleert alweer niet om nog een bijdrage
>>> te leveren als deze alleen maar als rechtvaardiging gebruikt worden
>>> voor het wegstemmen van juist die Survivorkandidaat.
>>
>> Ik heb vanavond beleefd gevraagd aan de Organisatie of Fan fic mocht
>> worden geschreven. Had wat leuke dingen bedacht... maar ja. Laat maar.
>
>> (creativiteit wordt blijkbaar afgestraft)
>
> Jullie refereren nu aan slechts één post/stem. Laat je daar nu niet
> meteen
> door ontmoedigen. Kom op!
>
Inderdaad de pleidoien die ik tot dusver heb gelezen zijn subliem. En dat
ik toch op een van de personen heb gestemd doet daar echt niet vanaf hoor.
> Andrea!
> (die met smart wacht op een pleidooi van Marjoleins hand, omdat ze zelf
> niet
> mee mag doen :))
Ik probeer echt tijd te vinden!
Marjolein (niet zo geweldig met woorden)
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
--
Meriadoc
"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )
--
Marc
Chinees is ook niet makkelijk. Zet 'm op! :)
GJ
--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
--
http://www.uss-waldorf.info
Dutch Star Trek sim/rpg
> Nog zeven deelnemers bewegen zich gestaag richting het eindpunt. Een
> van die zeven mag woensdag niet verder, en vliegt met Tom naar Risa.
> Stem op de deelnemer die jij wilt zien vertrekken.
>
Picard
Helaas, Crichton lijkt niet meer te redden :(
Matthijs
Picard
Hij mag samen met Kirk bepraten hoeveel verschillende manieren er zijn om
de Enterprise niet in de lucht te houden.
Groetjes,
Mari
"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2n744hF...@uni-berlin.de...
> Nog zeven deelnemers bewegen zich gestaag richting het eindpunt. Een van
die
> zeven mag woensdag niet verder, en vliegt met Tom naar Risa. Stem op de
> deelnemer die jij wilt zien vertrekken.
>
> Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies over de
> stemming graag een andere draad beginnen!
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande woensdag 4 augustus 17.15 uur.
De
> klok van De Organisatie is heilig.
>
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
> Aeryn
> Picard
> Willow
> Fred
> Crichton
> Faith
>
> Mal heeft immuniteit en er kan dus niet op hem gestemd worden.
>
> --
>
> Saskia & Andrea!
>
> http://survivor.nksf.nl
>
>
>
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande woensdag 4 augustus 17.15 uur. De
> klok van De Organisatie is heilig.
Crichton
--
Grtz,
Wouter de Vries
Ik heb niet veel gezien van Farscape (De DVDs staan nog op mijn
To-Buy-List), maar Crighton is de betere survivor. En om hem te redden
moet ik Picard stemmen...
--
Eelco
>> Picard
>
>
> Ik heb niet veel gezien van Farscape (De DVDs staan nog op mijn
> To-Buy-List), maar *oeps* is de betere survivor. En om hem te redden
> moet ik Picard stemmen...
>
Crichton dus... Zie je nou wel dat ik te weinig kijk :)
--
Eelco
> Picard
Crichton heeft meer laten zien dan Picard, ook al was het soms onbesuisd :)
Ik stem dus op Picard.
--
Duck.
Er is de theorie dat zodra een kandidaat in het voetlicht treedt (bij bijv.
een promotionele actie van een NKSF'er), dat deze dan extra stemmen trekt.
Als dat waar is kan men misschien beter geen actie voeren, geen pleidooi
houden, geen sites bouwen e.d.
Maar het creatief bezig zijn is juist een heel aantrekkelijk deel van NKSF
Survivor, dus....
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.