Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

[nitpicking] Lost en baardgroei

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Crosis

ongelezen,
27 mei 2005, 17:57:5527-05-2005
aan
OK hoe lang zitten ze nu al op het eiland? Al meer dan 3 weken toch? Als
ik me 3 weken niet zou kunnen scheren, had ik een baard van zo'n
anderhalve centimeter, maar de mannen van Lost hebben hooguit een paar
stoppels!
Of hebben ze toevallig allemaal een koffer gevonden met scheerspullen? Zo
ja, dan zouden ze glad moeten zijn en dat zijn ze ook niet.

Grace and peace,
--
Wietze
_______________________________

Saskia

ongelezen,
27 mei 2005, 17:59:3127-05-2005
aan

Maar wat vond je van de aflevering?

--

Saskia (die wel scheermesjes heeft gezien en die vermoedt dat die vast
niet dagelijks gebruikt worden want lekker belangrijk daar ;-) )

http://www.pbase.com/saskia/image/43548681
http://www.flickr.com/photos/saskya/

Jacqueline

ongelezen,
27 mei 2005, 18:05:0127-05-2005
aan
Sorry! net gelijktijdig een draadje gestart :(

jacqueline

Crosis <Cro...@theborgcollective.dq> schreef in berichtnieuws
op.srgfatnadwin5o@wietze-o4n5o2ey...

Crosis

ongelezen,
27 mei 2005, 18:05:5227-05-2005
aan
On Fri, 27 May 2005 23:59:31 +0200, Saskia <sas...@nksfnospam.nl> wrote:

> Maar wat vond je van de aflevering?

Ik heb betere gezien, maar op zich wel weer leuk, vooral om te zien dat
Boone en Shannon niet echt familie van elkaar zijn en dat hij verliefd op
haar is/was. Toch ook wel heel pienter van Locke dat hij dat meteen vanaf
het begin al door had.
Het leukste van de aflevering vond ik Hurley's test om te zien of Jin echt
geen engels verstond: "your wife's hot!" ;-)

Grace and peace,
--
Wietze

"Chewbacca, missa yousa father!" - Jar Jar Binks

Crosis

ongelezen,
27 mei 2005, 18:10:2727-05-2005
aan
On Sat, 28 May 2005 00:05:01 +0200, Jacqueline <nob...@science.uva.nl>
wrote:

> Sorry! net gelijktijdig een draadje gestart :(

Maakt niet uit joh. Hoe meer hoe beter! :-)

Grace and peace,
--
Wietze

Jacqueline

ongelezen,
27 mei 2005, 18:09:4927-05-2005
aan

Crosis <Cro...@theborgcollective.dq> schreef in berichtnieuws
op.srgfn2t8dwin5o@wietze-o4n5o2ey...

> [...]
> Het leukste van de aflevering vond ik Hurley's test om te zien of Jin echt
> geen engels verstond: "your wife's hot!" ;-)

En begreep Jin het nou wel of niet? Ik kon het moeilijk van zijn gezicht
aflezen.

jacqueline

Crosis

ongelezen,
27 mei 2005, 18:22:2927-05-2005
aan
On Sat, 28 May 2005 00:09:49 +0200, Jacqueline <nob...@science.uva.nl>
wrote:

> En begreep Jin het nou wel of niet? Ik kon het moeilijk van zijn gezicht
> aflezen.

Ik denk het niet, anders had hij wel feller gereageerd.
Hoewel, als je bij de Koreaanse mafia zit, leer je wel eens wat...

Andrea

ongelezen,
27 mei 2005, 18:23:1527-05-2005
aan
Crosis wrote:
> [...]
> Of hebben ze toevallig allemaal een koffer gevonden met
> scheerspullen? Zo ja, dan zouden ze glad moeten zijn en dat zijn ze

Dat is gewoon weer een mysterie van het eiland, snap dat dan!! Shannon hoeft
toch ook haar benen niet te scheren!

Okee, okee, ik zou me erbuiten houden. :-)))

--
Andrea
www.browncoats.nl

Crosis

ongelezen,
27 mei 2005, 18:49:0727-05-2005
aan
On Sat, 28 May 2005 00:23:15 +0200, Andrea
<and...@haalditwegbrowncoats.nl> wrote:

> Dat is gewoon weer een mysterie van het eiland, snap dat dan!! Shannon
> hoeft
> toch ook haar benen niet te scheren!

Bij benen valt het niet zo erg op als bij de baard. En daarbij, er is toch
zo'n goedje waarmee je benen zo'n 3 weken glad blijven? Misschien had
Shannon dat toevallig gebruikt vlak voor de crash? ;-)

Grace and peace,
--
Wietze

Bart Dinnissen

ongelezen,
27 mei 2005, 19:18:3727-05-2005
aan
Crosis:

> [...]
>ik me 3 weken niet zou kunnen scheren, had ik een baard van zo'n
>anderhalve centimeter, maar de mannen van Lost hebben hooguit een paar

Hm, da's heel verschillend hoor. Ik zag ook niet alleen maar stoppels maar
ook sporen van echte baardgroei.

Maar - ik heb me inderdaad even afgevraagd vanavond hoe je zoiets zou
rondkrijgen, in praktische zin. Want het is geen realtime serie dus je
moet het met kunstmiddelen voor elkaar zien te krijgen ... als producer
heb je hier een zware dobber aan.

Boone had wel degelijk anderhalve centimeter trouwens, denk ik.

Ook het onderwerp kleding schoot mij te binnen. Na drie weken Eiland is je
kleding niet meer schoon. En wassen is er niet bij, althans: er is geen
zeep of wasmiddel, dus alles wordt langzaam aan minder schoon, minder ...
hygiënisch.

Maar ik geef toe dat ik me graag focus op het praktische gevolg van wat er
overal gebeurt :-)

--
Bart

Bart Dinnissen

ongelezen,
27 mei 2005, 19:43:1627-05-2005
aan
Jacqueline:

>Sorry! net gelijktijdig een draadje gestart :(

Welkom op usenet :-) waar het gelijktijdig posten van draden aan de orde
van de dag is. Verontschuldiging is niet nodig.

--
Bart

Bericht is verwijderd

Randomcybrarian

ongelezen,
28 mei 2005, 02:11:2328-05-2005
aan
Jacqueline wrote:

> Crosis <Cro...@theborgcollective.dq> schreef in berichtnieuws
> op.srgfn2t8dwin5o@wietze-o4n5o2ey...

> En begreep Jin het nou wel of niet? Ik kon het moeilijk van zijn
> gezicht aflezen.

Als Jin het begrepen had dan was het niet alleen van zijn gezicht af te
lezen zijn geweest denk ik.

--
Random

Crosis

ongelezen,
28 mei 2005, 04:04:2928-05-2005
aan
On Sat, 28 May 2005 01:18:37 +0200, Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl>
wrote:

> [...]
> kleding niet meer schoon. En wassen is er niet bij, althans: er is geen
> zeep of wasmiddel, dus alles wordt langzaam aan minder schoon, minder

Op zich is dat nog uit te leggen aan de hand van meegebrachte koffers,
waar doorgaans voor meerdere weken kleren in gestopt worden. Ook bij de
waterval is schoon water, waarin ze hun kleren kunnen wassen, ook al moet
het zonder zeep.
Bij Hurley is het wel een probleem want met zijn overgewicht zal hij snel
bezweet raken, dus eigenlijk zou hij elke dag wel een schoon t-shirt aan
moeten trekken.

Grace and peace,
--
Wietze

Saskia

ongelezen,
28 mei 2005, 04:29:5228-05-2005
aan
Crosis wrote:

> [...]
> waar doorgaans voor meerdere weken kleren in gestopt worden. Ook bij de
> waterval is schoon water, waarin ze hun kleren kunnen wassen, ook al

En in al die koffers kan geen scheermesje en scheerzeep hebben gezeten?

--

Saskia

http://www.pbase.com/saskia/image/43548681
http://www.flickr.com/photos/saskya/

Crosis

ongelezen,
28 mei 2005, 04:45:4928-05-2005
aan
On Sat, 28 May 2005 10:29:52 +0200, Saskia <sas...@nksfnospam.nl> wrote:

> En in al die koffers kan geen scheermesje en scheerzeep hebben gezeten?

Dat kan, maar dan hadden er dus enkele mannen glad moeten zijn, tenzij ze
te laks zijn om zich elke dag te scheren, zoals ik ;-)

Bart Dinnissen

ongelezen,
28 mei 2005, 07:14:5928-05-2005
aan
Saskia:

>En in al die koffers kan geen scheermesje en scheerzeep hebben gezeten?

Ja, daar zeg je wat. Zelfs al zou een deel van de mannen zich elektrisch
scheren, een paar moeten er mesjes bij zich hebben gehad. Maar iedereen
laat de baard staan. Tsk.

Toch gaat het nu wel tellen denk ik, dat ze er al drie weken zitten (ik
meen dat Charlie dat zei, tegen Jack?) met dezelfde spulletjes. Ik
verwacht vanaf nu winkelhaken, versleten schoenzolen, rafelende
spijkerbroeken en gebroken veters te zien.

--
Bart

Mari

ongelezen,
28 mei 2005, 07:22:2228-05-2005
aan
Bart Dinnissen schreef:

Niet elke man heeft een baardgroei. En als ze die al hebben gaat het
niet op hetzelfde tempo.

Groetjes,
Mari

--
"The grass is not, in fact, always greener on the other side of the
fence. Fences have nothing to do with it. The grass is greenest where it

http://www.misarray.info/

Bart Van Hemelen

ongelezen,
28 mei 2005, 08:36:5328-05-2005
aan
On Fri, 27 May 2005 23:57:55 +0200, Crosis
<Cro...@theborgcollective.dq> wrote:

> [...]
>Of hebben ze toevallig allemaal een koffer gevonden met scheerspullen? Zo
>ja, dan zouden ze glad moeten zijn en dat zijn ze ook niet.

Tja kijk, dat is een van die dingen waar je je overheen moet zetten
(zoals ook bvb over het feit dat Jack's wonde van de eerste aflevering
blijkbaar niet meer bestaat). Dat is een simpel logistiek probleem: de
flashbacks worden nl tegelijk met de eiland-scenes opgenomen, en dus
kan je niet je personages tezeer laten verwilderen. Idem voor de
kledij die na al die dagen en weken nog redelijk fris uitziet.

--
Bart Van Hemelen
We have no clear understanding of what bullshit is, why there is so much of it,

Bart Dinnissen

ongelezen,
28 mei 2005, 08:41:0928-05-2005
aan
Mari:

Ik geloof je op je woord :-)

--
Bart

Crosis

ongelezen,
28 mei 2005, 09:09:3928-05-2005
aan
On Sat, 28 May 2005 13:22:22 +0200, Mari <mar...@neverneverland.com> wrote:

> Niet elke man heeft een baardgroei. En als ze die al hebben gaat het
> niet op hetzelfde tempo.

Dat klopt, iemand als Ruud Lubbers had daar niet moeten zitten! ;-)

Benno

ongelezen,
28 mei 2005, 10:45:1628-05-2005
aan
Crosis wrote:
> [...]
> Of hebben ze toevallig allemaal een koffer gevonden met scheerspullen?
> Zo ja, dan zouden ze glad moeten zijn en dat zijn ze ook niet.

Volgens mij heb ik Jack of een van de andere mannen zich wel eens zien
scheren hoor.

Giovanni Wassen

ongelezen,
28 mei 2005, 11:16:5828-05-2005
aan
Crosis wrote:
> [...]
> Als ik me 3 weken niet zou kunnen scheren, had ik een baard van zo'n
> anderhalve centimeter, maar de mannen van Lost hebben hooguit een paar

Dat niet alleen, we zien ze ook nooit naar het toilet gaan, wat zouden
ze nodig moeten onderhand.

--
Gio

http://leeslog.web-log.nl
http://watkijkikoptv.web-log.nl
http://anime.nksf.info

Sander Verbrugge

ongelezen,
28 mei 2005, 11:22:5328-05-2005
aan
Giovanni Wassen:

> Dat niet alleen, we zien ze ook nooit naar het toilet gaan, wat zouden
> ze nodig moeten onderhand.

Of je dat nu wel wilt zien... ;-)

Maar juist in 1x13 "Hearts and Minds" waren de bladeren die Hurley plukte
niet om te eten... ;-)

--
Duck.

Mari

ongelezen,
28 mei 2005, 11:27:4428-05-2005
aan
Bart Dinnissen schreef:

Krijg je met alleen broers en neven ;) Je vangt nog weleens wat op, of
observatie ;)

Trouwens met vrouwenbenen, dat verschilt ook. Niet alleen van vrouw tot
vrouw, maar ook van seizoen tot seizoen.

;c)

Groetjes

Crosis

ongelezen,
28 mei 2005, 12:07:0428-05-2005
aan
On Sat, 28 May 2005 17:16:58 +0200, Giovanni Wassen <pres...@nmmusic.nl>
wrote:

> Dat niet alleen, we zien ze ook nooit naar het toilet gaan, wat zouden
> ze nodig moeten onderhand.

Tot gisteren, toen Hurley bladeren verzamelde. :-)

Grace and peace,
--
Wietze

Bart Dinnissen

ongelezen,
28 mei 2005, 12:56:1128-05-2005
aan
Mari:

> [...]
>
>Trouwens met vrouwenbenen, dat verschilt ook. Niet alleen van vrouw tot
>vrouw, maar ook van seizoen tot seizoen.

Hehe :-)

Ik hoor vrouw en dochter daar wel eens over praten maar ik let vast niet
goed op, of misschien ben ik dan (toevallig) druk met andere dingen.

--
Bart

Bart Van Hemelen

ongelezen,
28 mei 2005, 15:56:3528-05-2005
aan
On 28 May 2005 11:22:22 GMT, Mari <mar...@neverneverland.com> wrote:

>Niet elke man heeft een baardgroei. En als ze die al hebben gaat het
>niet op hetzelfde tempo.

Kijk maar eens naar de indrukwekkende baard die Saddam Hoessein op
enkele maanden bij elkaar had gespaard.

Andrea

ongelezen,
28 mei 2005, 18:10:2928-05-2005
aan
Giovanni Wassen wrote:

> Dat niet alleen, we zien ze ook nooit naar het toilet gaan, wat zouden
> ze nodig moeten onderhand.

Hurley dook in deze aflevering de bosjes in hoor!

--
Andrea
www.browncoats.nl

Christa

ongelezen,
29 mei 2005, 00:24:1829-05-2005
aan
Sat, 28 May 2005 10:04:29 +0200 tikte dan wel citeerde Crosis:

>Bij Hurley is het wel een probleem want met zijn overgewicht zal hij snel
>bezweet raken, dus eigenlijk zou hij elke dag wel een schoon t-shirt aan
>moeten trekken.

Overgewicht en transpiratie is niet één op één hoor. Mijn echtgenoot
kan ongeveer twee keer uit Hurley (hoewel ook niet mager) en die
transpireert waanzinnig veel.

Kate draagt wel iedere keer wat anders. Shannon heeft het makkelijk.
Die zie je het meest in haar bikini.

--
Christa

Cascade failure: De cascaden weigerden dienst
Ondertiteling in ST Voyager, "The haunting of deck 12"

Jacqueline

ongelezen,
29 mei 2005, 09:38:5429-05-2005
aan

Giovanni Wassen <pres...@nmmusic.nl> schreef in berichtnieuws
119h2re...@corp.supernews.com...

> Dat niet alleen, we zien ze ook nooit naar het toilet gaan, wat zouden
> ze nodig moeten onderhand.

Volgens mij vroeg Shannon in de vorige aflevering ook al om toilet papier.
En toen ze hoorde dat dat er niet was, met een verwijzing naar bladeren,
verdween de drang meteen :)

Giovanni Wassen

ongelezen,
31 mei 2005, 13:22:2631-05-2005
aan
Jacqueline wrote:

> Volgens mij vroeg Shannon in de vorige aflevering ook al om toilet papier.
> En toen ze hoorde dat dat er niet was, met een verwijzing naar bladeren,
> verdween de drang meteen :)

Maar we zien ze nooit. Niet dat we dat willen natuurlijk. Maar scheren
kan net zo goed off-screen gebeuren, we zien niet alles natuurlijk :)

0 nieuwe berichten