Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 16 - stemdraad

1 view
Skip to first unread message

De Organisatie

unread,
Aug 10, 2004, 12:46:34 PM8/10/04
to
Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...

Maar goed, de spanning stijgt... Van de 18 helden die aan Survivor 2004
begonnen zijn
er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien. Er
kan gestemd worden op:

Willow
Faith
Crichton

Voor degene met de meeste stemmen is het aanstaande donderdag om 19.15 uur
afgelopen.

Stemmen moeten dus logischerwijze binnen zijn voor aanstaande donderdag 12
augustus, 19.15 uur.

--
Saskia & Andrea!

BoBjUh

unread,
Aug 10, 2004, 12:51:56 PM8/10/04
to

"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote in message
news:2nscfmF...@uni-berlin.de...

> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...
>

> Crichton
>


--
http://www.uss-waldorf.info
Dutch Star Trek sim/rpg


Matthijs Dekker

unread,
Aug 10, 2004, 1:03:08 PM8/10/04
to
On Tue, 10 Aug 2004 18:46:34 +0200, De Organisatie wrote:

> Er kan gestemd worden op:
>
> Willow

Nou, laat ik dat dan maar doen.

--
Matthijs

George van Hal

unread,
Aug 10, 2004, 1:14:45 PM8/10/04
to

De Organisatie wrote:

> Crichton

Doe mij de dames maar in de finale...

Mazzel,
George

--
Lees waarom je Fred had móeten steunen, op:
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


Wouter Valentijn

unread,
Aug 10, 2004, 1:15:30 PM8/10/04
to

"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2nscfmF...@uni-berlin.de...

> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...
>
> Maar goed, de spanning stijgt... Van de 18 helden die aan Survivor 2004
> begonnen zijn
> er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien.
Er
> kan gestemd worden op:
>
> Willow
> Faith
> Crichton

Nu is Aeryn eruit.

Mijn keuze is:.....

In te vullen door Mari. Zoals beloofd.


--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
http://www.zeppodunsel.nl/Survivor2004SuperFavorieten.htm
Malcolm, Willow, Faith.
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm


grover

unread,
Aug 10, 2004, 1:21:14 PM8/10/04
to
Ik wacht op een Faith -Crichton showdown dus Willow mag naar huis

SjoerdH

unread,
Aug 10, 2004, 1:22:44 PM8/10/04
to
De Organisatie wrote:

> Er kan gestemd worden op:

Chrichton

De zoveelste keer... Willow en Faith zijn favorieten van mij (Willow
meer dan Faith) en een betere reden om op Chrichton te stemmen kan ik
niet bedenken. ;o)

Sjoerd

Gert-Jan Kramer

unread,
Aug 10, 2004, 2:05:33 PM8/10/04
to
> Faith

GJ

--
Het Nachtkastje:
http://home.planet.nl/~kram0471/

Giovanni Wassen

unread,
Aug 10, 2004, 2:14:59 PM8/10/04
to
De Organisatie spammed:

> Willow

--
Gio
http://extatix.web-log.nl

Randomcybrarian

unread,
Aug 10, 2004, 2:19:32 PM8/10/04
to
De Organisatie wrote:

>Er kan gestemd worden op:

Willow

--
Random

Aeryn is de Survivor maar helaas is nkSF in totale staat van ontkenning
http://www.nksf.info/survivor2004

Rianne

unread,
Aug 10, 2004, 2:22:50 PM8/10/04
to
Crichton

The Doctor

unread,
Aug 10, 2004, 2:28:01 PM8/10/04
to
De Organisatie <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:
>
> Willow

Sorry hun, I really really adore you, but you're not the strongest.

Mijn 3 grootste favorieten als laatste 3, wat een geweldige race is dit
geweest zeg.

Maar ik prefereer een X vs. Y chromosome finale boven een X vs. X, denk
ik.

Kweenie. Op een of andere manier zou een all-buffyverse finale wat flauw
overkomen ook.

Maar ik ben toch ook nog wel boos op Crichton voor het slaan van mijn 4de
favoriet: Starbuck. Wat een twijfel was deze ronde.

Dag mooie Willow, ik zal je missen.

//Doc.

Mark van der Wal

unread,
Aug 10, 2004, 2:37:33 PM8/10/04
to
Willow

groet,
Mark

--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats

Dennis SCP

unread,
Aug 10, 2004, 2:48:25 PM8/10/04
to
De Organisatie <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

> Faith

Ondanks dat Faith één van mijn favoriete karakters is, ze heeft ervoor
gezorgt dat ik weer Buffy ben gaan kijken en dat ik deze discussiegroep
gevonden heb, mag ze nu toch weggaan, de top3 is gewoon super.

Faith is een sterotype actieheld en we kunnen ons kunnen ons toch niet
voordoen als stereotype tv kijkers, we zien wel meer in mensen dan
alleen maar hot en stoer? We durven toch wel te erkennnen dat de andere
twee net iets kundiger zijn?
--
Dennis SCP

starfleet

unread,
Aug 10, 2004, 2:59:29 PM8/10/04
to

De Organisatie wrote:

> Faith

Anne

Niels v/d Spek

unread,
Aug 10, 2004, 3:00:28 PM8/10/04
to
On Tue, 10 Aug 2004 18:46:34 +0200, De Organisatie
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:


Faith mag er van mij nu uit ik heb helaas helemaal niets met haar.
En aangezien ik een strijd wil zien tussen man en vrouw in de laatste
ronden is zij onderandere mijn keuze voor deze keer. Natuurlijk speelt ook
mee dat ik gewoon een zwak heb voor Willow ... van mij mag ze winnen.

Ik zou graag aan de Crichton lobby willen vragen om mij te volgen en ook
Faith te stemmen .... al vast bedankt.


--
Niels - Die andere SF Fan
Voor de stemhistory kijk op: http://www.lumensoft.nl/survivor

PS ik wenst Faith een behoude thuiskomst op Risa.

marbel

unread,
Aug 10, 2004, 3:07:11 PM8/10/04
to
On Tue, 10 Aug 2004 18:46:34 +0200, De Organisatie
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

> Willow

Had er mijner inziens al drie rondes eerder uitgemoeten, zo lang stem ik
ook al op haar ;-)

Marjolein

--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

Ronald Pothuizen

unread,
Aug 10, 2004, 3:17:07 PM8/10/04
to
De Organisatie gooide dit in nl.kunst.sf+fantasy:

>Maar goed, de spanning stijgt... Van de 18 helden die aan Survivor 2004
>begonnen zijn
>er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien. Er
>kan gestemd worden op:


Crichton

Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net

Message has been deleted

Marc

unread,
Aug 10, 2004, 3:42:07 PM8/10/04
to
Chrichton


Marc

Joe King

unread,
Aug 10, 2004, 4:09:36 PM8/10/04
to

"De Organisatie"

> Stem op degene die je niet in de finale wilt zien. Er
> kan gestemd worden op:
>
> Willow

Joe

Brian Dickens

unread,
Aug 10, 2004, 5:25:22 PM8/10/04
to
De Organisatie wrote:

> Faith

Ik wil het Willow niet aandoen om tegen iemand anders uit het Buffyverse te
strijden, dus exit Faith.

=- Brian

--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl

Niek

unread,
Aug 10, 2004, 7:20:11 PM8/10/04
to
De Organisatie wrote:

Willow

Ach ja.

--
Niek

Dennis Versteeg

unread,
Aug 11, 2004, 6:51:23 AM8/11/04
to
> Willow
jarenlang mijn favoriete Buffy-karakter, zal nooit op haar stemmen..

> Crichton
ik heb misschien 10-15 aflevering van Farscape gezien, maar Crichton leek me
altijd wel een geschikte kerel.

> Faith
voor mij met afstand de minste. Mijn stem gaat dus wederom naar haar.

-dennis-


Benno...

unread,
Aug 11, 2004, 7:07:53 AM8/11/04
to
De Organisatie wrote:
> Crichton

--
Benno...

Matthijs Laan

unread,
Aug 11, 2004, 7:23:23 AM8/11/04
to
Willow

Matthijs

Jonathan Black

unread,
Aug 11, 2004, 2:01:33 PM8/11/04
to
Organisatie wrote:

> Er kan gestemd worden op:

Crichton

--
jonathaN http://www.nksf.nl/

O.o .o. ......o. .00.

Message has been deleted

Lieven Marchand

unread,
Aug 11, 2004, 3:15:40 PM8/11/04
to
"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> writes:

> Crichton

--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.

Dave M. Stork

unread,
Aug 12, 2004, 4:06:00 AM8/12/04
to

Willow

<UT>Die Bitch!</UT>

--
Dave

D'Argo: (to Scorpius) Oh, so you're here to be John's protector. I
don't believe it.
John: (to Scorpius) Kryptonite, silver bullet, Buffy - what's it going
to take to keep you in the grave?

Mattia Valente

unread,
Aug 12, 2004, 6:06:26 AM8/12/04
to
> Crichton

Mattia

Jan Willem Knopper

unread,
Aug 12, 2004, 7:13:36 AM8/12/04
to
Ooit in een nieuwsgroep zei De Organisatie hetvolgende:
> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...
Crichton
>

Jan Willem

Eelco

unread,
Aug 12, 2004, 7:25:50 AM8/12/04
to
> Crichton

Adios...

--
Eelco

R.Wieser

unread,
Aug 12, 2004, 7:46:15 AM8/12/04
to
De Organisatie <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in berichtnieuws
2nscfmF...@uni-berlin.de...

> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...

> Willow <- weg

Mark van Setten

unread,
Aug 12, 2004, 9:31:16 AM8/12/04
to
Tja, ik zie ook graag een M-F finale. Jammer voor Willow, die stem ik
weg.

Mark

SF

unread,
Aug 12, 2004, 9:40:27 AM8/12/04
to
Willow

SF
(en dan maar hopen dat Faith niet wint)

"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht

news:2nscfmF...@uni-berlin.de...


> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...
>

> Maar goed, de spanning stijgt... Van de 18 helden die aan Survivor 2004
> begonnen zijn

> er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien.


Er
> kan gestemd worden op:
>

> Willow
> Faith
> Crichton
>
> Voor degene met de meeste stemmen is het aanstaande donderdag om 19.15 uur
> afgelopen.
>
> Stemmen moeten dus logischerwijze binnen zijn voor aanstaande donderdag 12
> augustus, 19.15 uur.
>
> --
> Saskia & Andrea!
>
>
>


Firsa

unread,
Aug 12, 2004, 9:56:13 AM8/12/04
to
> Crichton

Hoewel ik ook best kan leven met een Crichton/Faith finale, zie ik
persoonlijk toch liever Crichton vertrekken dan Willow.

gr, Firsa


Ninia

unread,
Aug 12, 2004, 10:42:17 AM8/12/04
to
De Organisatie zei:

> Stem op degene die je niet in de finale wilt zien. Er
> kan gestemd worden op:

Crichton

--
Ninia

Saskia

unread,
Aug 12, 2004, 10:53:48 AM8/12/04
to
De Organisatie zei:

> Er kan gestemd worden op:
>

> Willow
> Faith
> Crichton

Er moet nog een aantal Willow-stemmers gaan stemmen, dus de kans dat ze
blijft is vrij klein. Maar als ze er dan uitgaat, gaat ze in ieder geval
niet met mijn stem. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen op iemand
te stemmen met wie ik zo ontzettend veel heb meegemaakt. Mensen zeggen
dat ze geen Survivor is. Nou, als je de Hellmouth 7 jaar lang kunt
overleven én de narigheden daaruit kunt overwinnen ondanks je angst én
Angel's ziel kunt terughalen én sterk genoeg bent om een nieuw leven te
beginnen na de dood van je Grote Liefde, én de verleidingen van de
Donkere Kant kunt overwinnen en hebt geholpen de wereld te redden én al
die tijd een rots en steun en vriendin kunt zijn van de 'echte' heldin,
én die vriendin terugbrengt uit de dood zodat wij haar niet hoefden te
missen, ben je in mijn ogen meer dan een Survivor. Dan ben je een Heldin
met een dikke vette hoofdletter H.

Dus stem ik op Crichton.

--

Saskia

http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com


Ries

unread,
Aug 12, 2004, 11:11:06 AM8/12/04
to
De Organisatie wrote:

> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...
>
> Maar goed, de spanning stijgt... Van de 18 helden die aan Survivor 2004
> begonnen zijn

> er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien.

Ik stem :

Crichton

Groetjes,
Ries

Scrumpy

unread,
Aug 12, 2004, 11:19:31 AM8/12/04
to
"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote in message
news:2nscfmF...@uni-berlin.de...

=> Willow natuurlijk ;)

/Scrumpy


MAV

unread,
Aug 12, 2004, 12:34:32 PM8/12/04
to
De Organisatie wrote:
>
> Crichton

--
Marc

perfectchaos

unread,
Aug 12, 2004, 12:41:02 PM8/12/04
to
Willow.

Yorick


Andrea!

unread,
Aug 12, 2004, 12:44:45 PM8/12/04
to
Willow natuurlijk

--
Andrea!


Mari

unread,
Aug 12, 2004, 12:48:56 PM8/12/04
to
De Organisatie schreef:

> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...

Wouter schreef:
> Nu is Aeryn eruit.
>
> Mijn keuze is:.....
>
> In te vullen door Mari. Zoals beloofd.

Dit wordt: Willow.


Groetjes,
Mari
--

"One man may hit the mark, another blunder; but heed not these
distinctions. Only from the alliance of the one, working with and through
the other, are great things born."
Antoine de Saint-Exupery

Aeryn for Survivor ... weinig woorden maar de boodschap is helder
http://www.nksf.info/survivor2004

Dennis SCP

unread,
Aug 12, 2004, 12:57:41 PM8/12/04
to
Mari <mar...@neverneverland.com> wrote:

> Wouter schreef:
> > Nu is Aeryn eruit.
> >
> > Mijn keuze is:.....
> >
> > In te vullen door Mari. Zoals beloofd.
>
> Dit wordt: Willow.

Wow, jij speelt het scherp, Wouter heeft minder dan een half uur om aan
je wens te voldoen, nog tot 19.15.
--
Dennis SCP

Sander Verbrugge

unread,
Aug 12, 2004, 12:57:01 PM8/12/04
to
De Organisatie:

> Willow

Faith en Crichton mogen van mij uitmaken wie de nkSF Survivor 2004 wordt!
Ik stem dus op Willow.

--
Duck.

DG

unread,
Aug 12, 2004, 1:09:28 PM8/12/04
to
De Organisatie schreef:
> Crichton

Ik wil W en F door de modder zien rollen met elkaar.

--
Danny.


Mari

unread,
Aug 12, 2004, 12:57:52 PM8/12/04
to
De Organisatie schreef:

Willow.

Om duidelijke reden dacht ik zo.

Wouter de Vries

unread,
Aug 12, 2004, 12:59:29 PM8/12/04
to
On Tue, 10 Aug 2004 18:46:34 +0200, De Organisatie wrote:

> Maar goed, de spanning stijgt...

Crichton

--
Grtz,
Wouter de Vries

Hans Versteegt

unread,
Aug 12, 2004, 1:13:12 PM8/12/04
to
>er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien. Er
>kan gestemd worden op:

Crichton

Harmony,
Hans

Wouter Valentijn

unread,
Aug 12, 2004, 1:15:48 PM8/12/04
to

"Dennis SCP" <denni...@multiweb.nl> schreef in bericht
news:1gif5u6.no5rw8yhiitwN%denni...@multiweb.nl...

Dat heeft Mari bij deze dus al gedaan.


--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
http://www.zeppodunsel.nl/Survivor2004SuperFavorieten.htm
Malcolm, Willow, Faith.
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm


Mari

unread,
Aug 12, 2004, 1:20:15 PM8/12/04
to
Wouter Valentijn schreef:

>
> "Dennis SCP" <denni...@multiweb.nl> schreef in bericht
> news:1gif5u6.no5rw8yhiitwN%denni...@multiweb.nl...
>> Mari <mar...@neverneverland.com> wrote:
>>
>> > Wouter schreef:
>> > > Nu is Aeryn eruit.
>> > >
>> > > Mijn keuze is:.....
>> > >
>> > > In te vullen door Mari. Zoals beloofd.
>> >
>> > Dit wordt: Willow.
>>
>> Wow, jij speelt het scherp, Wouter heeft minder dan een half uur om
<< aan je wens te voldoen, nog tot 19.15.
>
> Dat heeft Mari bij deze dus al gedaan.

Nope... de stem is afgekeurd door de organisatie. Jij moest stemmen
onder je eigen naam

0 new messages