Maar goed, de spanning stijgt... Van de 18 helden die aan Survivor 2004
begonnen zijn
er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien. Er
kan gestemd worden op:
Willow
Faith
Crichton
Voor degene met de meeste stemmen is het aanstaande donderdag om 19.15 uur
afgelopen.
Stemmen moeten dus logischerwijze binnen zijn voor aanstaande donderdag 12
augustus, 19.15 uur.
--
Saskia & Andrea!
> Crichton
>
--
http://www.uss-waldorf.info
Dutch Star Trek sim/rpg
> Er kan gestemd worden op:
>
> Willow
Nou, laat ik dat dan maar doen.
--
Matthijs
De Organisatie wrote:
> Crichton
Doe mij de dames maar in de finale...
Mazzel,
George
--
Lees waarom je Fred had móeten steunen, op:
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
Nu is Aeryn eruit.
Mijn keuze is:.....
In te vullen door Mari. Zoals beloofd.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
http://www.zeppodunsel.nl/Survivor2004SuperFavorieten.htm
Malcolm, Willow, Faith.
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
> Er kan gestemd worden op:
Chrichton
De zoveelste keer... Willow en Faith zijn favorieten van mij (Willow
meer dan Faith) en een betere reden om op Chrichton te stemmen kan ik
niet bedenken. ;o)
Sjoerd
GJ
--
Het Nachtkastje:
http://home.planet.nl/~kram0471/
> Willow
>Er kan gestemd worden op:
Willow
--
Random
Aeryn is de Survivor maar helaas is nkSF in totale staat van ontkenning
http://www.nksf.info/survivor2004
Sorry hun, I really really adore you, but you're not the strongest.
Mijn 3 grootste favorieten als laatste 3, wat een geweldige race is dit
geweest zeg.
Maar ik prefereer een X vs. Y chromosome finale boven een X vs. X, denk
ik.
Kweenie. Op een of andere manier zou een all-buffyverse finale wat flauw
overkomen ook.
Maar ik ben toch ook nog wel boos op Crichton voor het slaan van mijn 4de
favoriet: Starbuck. Wat een twijfel was deze ronde.
Dag mooie Willow, ik zal je missen.
//Doc.
groet,
Mark
--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats
> Faith
Ondanks dat Faith één van mijn favoriete karakters is, ze heeft ervoor
gezorgt dat ik weer Buffy ben gaan kijken en dat ik deze discussiegroep
gevonden heb, mag ze nu toch weggaan, de top3 is gewoon super.
Faith is een sterotype actieheld en we kunnen ons kunnen ons toch niet
voordoen als stereotype tv kijkers, we zien wel meer in mensen dan
alleen maar hot en stoer? We durven toch wel te erkennnen dat de andere
twee net iets kundiger zijn?
--
Dennis SCP
De Organisatie wrote:
> Faith
Anne
Faith mag er van mij nu uit ik heb helaas helemaal niets met haar.
En aangezien ik een strijd wil zien tussen man en vrouw in de laatste
ronden is zij onderandere mijn keuze voor deze keer. Natuurlijk speelt ook
mee dat ik gewoon een zwak heb voor Willow ... van mij mag ze winnen.
Ik zou graag aan de Crichton lobby willen vragen om mij te volgen en ook
Faith te stemmen .... al vast bedankt.
--
Niels - Die andere SF Fan
Voor de stemhistory kijk op: http://www.lumensoft.nl/survivor
PS ik wenst Faith een behoude thuiskomst op Risa.
> Willow
Had er mijner inziens al drie rondes eerder uitgemoeten, zo lang stem ik
ook al op haar ;-)
Marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
Crichton
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
Marc
Joe
> Faith
Ik wil het Willow niet aandoen om tegen iemand anders uit het Buffyverse te
strijden, dus exit Faith.
=- Brian
--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl
Willow
Ach ja.
--
Niek
> Crichton
ik heb misschien 10-15 aflevering van Farscape gezien, maar Crichton leek me
altijd wel een geschikte kerel.
> Faith
voor mij met afstand de minste. Mijn stem gaat dus wederom naar haar.
-dennis-
--
Benno...
Matthijs
> Er kan gestemd worden op:
Crichton
--
jonathaN http://www.nksf.nl/
O.o .o. ......o. .00.
> Crichton
--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.
<UT>Die Bitch!</UT>
--
Dave
D'Argo: (to Scorpius) Oh, so you're here to be John's protector. I
don't believe it.
John: (to Scorpius) Kryptonite, silver bullet, Buffy - what's it going
to take to keep you in the grave?
Mattia
Jan Willem
Adios...
--
Eelco
> Willow <- weg
Mark
SF
(en dan maar hopen dat Faith niet wint)
"De Organisatie" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2nscfmF...@uni-berlin.de...
> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...
>
> Maar goed, de spanning stijgt... Van de 18 helden die aan Survivor 2004
> begonnen zijn
> er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien.
Er
> kan gestemd worden op:
>
> Willow
> Faith
> Crichton
>
> Voor degene met de meeste stemmen is het aanstaande donderdag om 19.15 uur
> afgelopen.
>
> Stemmen moeten dus logischerwijze binnen zijn voor aanstaande donderdag 12
> augustus, 19.15 uur.
>
> --
> Saskia & Andrea!
>
>
>
Hoewel ik ook best kan leven met een Crichton/Faith finale, zie ik
persoonlijk toch liever Crichton vertrekken dan Willow.
gr, Firsa
> Er kan gestemd worden op:
>
> Willow
> Faith
> Crichton
Er moet nog een aantal Willow-stemmers gaan stemmen, dus de kans dat ze
blijft is vrij klein. Maar als ze er dan uitgaat, gaat ze in ieder geval
niet met mijn stem. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen op iemand
te stemmen met wie ik zo ontzettend veel heb meegemaakt. Mensen zeggen
dat ze geen Survivor is. Nou, als je de Hellmouth 7 jaar lang kunt
overleven én de narigheden daaruit kunt overwinnen ondanks je angst én
Angel's ziel kunt terughalen én sterk genoeg bent om een nieuw leven te
beginnen na de dood van je Grote Liefde, én de verleidingen van de
Donkere Kant kunt overwinnen en hebt geholpen de wereld te redden én al
die tijd een rots en steun en vriendin kunt zijn van de 'echte' heldin,
én die vriendin terugbrengt uit de dood zodat wij haar niet hoefden te
missen, ben je in mijn ogen meer dan een Survivor. Dan ben je een Heldin
met een dikke vette hoofdletter H.
Dus stem ik op Crichton.
--
Saskia
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...
>
> Maar goed, de spanning stijgt... Van de 18 helden die aan Survivor 2004
> begonnen zijn
> er slechts drie over. Stem op degene die je niet in de finale wilt zien.
Ik stem :
Crichton
Groetjes,
Ries
=> Willow natuurlijk ;)
/Scrumpy
--
Marc
Yorick
--
Andrea!
> Oeps, die uitslag had van De Organisatie moeten komen...
Wouter schreef:
> Nu is Aeryn eruit.
>
> Mijn keuze is:.....
>
> In te vullen door Mari. Zoals beloofd.
Dit wordt: Willow.
Groetjes,
Mari
--
"One man may hit the mark, another blunder; but heed not these
distinctions. Only from the alliance of the one, working with and through
the other, are great things born."
Antoine de Saint-Exupery
Aeryn for Survivor ... weinig woorden maar de boodschap is helder
http://www.nksf.info/survivor2004
> Wouter schreef:
> > Nu is Aeryn eruit.
> >
> > Mijn keuze is:.....
> >
> > In te vullen door Mari. Zoals beloofd.
>
> Dit wordt: Willow.
Wow, jij speelt het scherp, Wouter heeft minder dan een half uur om aan
je wens te voldoen, nog tot 19.15.
--
Dennis SCP
> Willow
Faith en Crichton mogen van mij uitmaken wie de nkSF Survivor 2004 wordt!
Ik stem dus op Willow.
--
Duck.
Ik wil W en F door de modder zien rollen met elkaar.
--
Danny.
Willow.
Om duidelijke reden dacht ik zo.
> Maar goed, de spanning stijgt...
Crichton
--
Grtz,
Wouter de Vries
Crichton
Harmony,
Hans
Dat heeft Mari bij deze dus al gedaan.
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
http://www.zeppodunsel.nl/Survivor2004SuperFavorieten.htm
Malcolm, Willow, Faith.
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
>
> "Dennis SCP" <denni...@multiweb.nl> schreef in bericht
> news:1gif5u6.no5rw8yhiitwN%denni...@multiweb.nl...
>> Mari <mar...@neverneverland.com> wrote:
>>
>> > Wouter schreef:
>> > > Nu is Aeryn eruit.
>> > >
>> > > Mijn keuze is:.....
>> > >
>> > > In te vullen door Mari. Zoals beloofd.
>> >
>> > Dit wordt: Willow.
>>
>> Wow, jij speelt het scherp, Wouter heeft minder dan een half uur om
<< aan je wens te voldoen, nog tot 19.15.
>
> Dat heeft Mari bij deze dus al gedaan.
Nope... de stem is afgekeurd door de organisatie. Jij moest stemmen
onder je eigen naam