Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

[DL] Lost 1x07 The Moth (SPOILERS )

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Ninia

ongelezen,
3 dec 2004, 10:19:1803-12-2004
aan
*
*
*
*
*
** SPOILERS
*
*
*
*
*
*
*
*
* SPOILERS
*
*
*
*
*
*

*
*
* SPOILERS
**
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*

* SPOILERS
*
*
*

*
*
*
*
*
**
*
* Daar komen de spoilers
Daar komen ze aan.

Ik begin te wennen aan de formule van iedere episode. We leren iemand
beter kennen dmv zijn verleden via flashbacks. Locke weet weer net iets
meer dan de andere eilandbewoners en hoewel het weer net allemaal
toeval zou kunnen zijn betekent de mot behalve een symbool voor Charlie
dat 'struggle for life' sterker maakt, uiteindelijk ook nog de redding
uit de grot.
Ik twijfelde geen moment aan de redding eigenlijk, zonder Jack wordt
het niks met de serie. De enige echte verrassing was de genadeloze klap
die Sayid uitschakelt als hij eindelijk op het punt staat het signaal
te ontvangen, zodat ze weten waar het vandaan komt. Dat kwam voor mij
volslagen onverwacht. Wie heeft m op z'n kop geslagen en waarom?

Nou , maar gauw verder kijken want ik kan haast niet wachten om de
andere draad te lezen (1x10)

--
Ninia

0 nieuwe berichten