Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 1 - stemdraad

0 views
Skip to first unread message

Saskia & Andrea!

unread,
Jul 11, 2004, 8:44:51 AM7/11/04
to
* Hoe werkt het ook weer?

- Je stemt op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
deelnemer met de meeste stemmen is het dinsdag afgelopen.

- Stemmen graag alleen als reactie op *dit* bericht. Voor discussies over de
stemming graag een andere draad beginnen!

- Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande dinsdag 13.00 uur. De klok van
De Organisatie is heilig.

* Op wie kan ik ook weer stemmen?

Avon
Crichton
Kirk
Gabrielle
Faith
Kaylee
Aeryn
Odo
George
Marcus Cole (B5)
Cole (Charmed)
Starbuck
Picard
Wesley
Fred
Mal
Mulder

* Hee, dat zijn er maar 17!
- dat klopt, want Willow is deze ronde immuun dankzij Brian.

--
Saskia & Andrea!

Dennis SCP

unread,
Jul 11, 2004, 9:31:23 AM7/11/04
to
Saskia & Andrea! <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

> Wesley

Omdat hij kan valsspelen door tijd en ruimte te beïnvloeden, Volgens de
Traveler ligt het in zijn natuur om dat te doen, het is dus ook geen
kracht die hem ontnomen kan worden. Als het hem echt tegen gaat zitten
dan doet hij *dit* en alles staat stil (terwijl hij even uitrust). Weg
daarmee.

(Om te reageren eerst even kopieren en nieuw draadje starten)
--
Dennis SCP

Meriadoc

unread,
Jul 11, 2004, 10:14:42 AM7/11/04
to
> Saskia & Andrea! schreef:
Ik stem op dat vervelend, alwetend, saai, ergerlijk ventje van de X-files:
>
> Mulder
>

groetjes


--
Meriadoc

"I never met a chocolate I didn't like."
~ Deanna Troi to Riker ~
(Star Trek: the Next Generation, "The Game." )

Niels

unread,
Jul 11, 2004, 11:22:12 AM7/11/04
to

"Saskia & Andrea!" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2lcr26F...@uni-berlin.de...


> * Hoe werkt het ook weer?

> Avon

Mvg Niels - Die andere SF fan

PS.

Hup Gaby, Hup Gaby, je Bent de beste, Je bent de beste ;)

Bart Dinnissen

unread,
Jul 11, 2004, 11:40:56 AM7/11/04
to
Saskia & Andrea!:

> Wesley

Back to mama, WC.

--
Bart (daarom)

Giovanni Wassen

unread,
Jul 11, 2004, 1:04:11 PM7/11/04
to
Saskia & Andrea! spammed:

> Wesley

Gewoon. Daarom.

--
Gio
http://extatix.web-log.nl

Jan Willem Knopper

unread,
Jul 11, 2004, 1:25:18 PM7/11/04
to
Ooit in een nieuwsgroep zei Saskia & Andrea! hetvolgende:

> * Op wie kan ik ook weer stemmen?
>
> Wesley

Mvg,

Jan Willem

Andrea!

unread,
Jul 11, 2004, 1:45:15 PM7/11/04
to
Strategisch stemmen kan nog vaak genoeg. :)

Daaag, Cole!

--
Andrea!


Gert-Jan Kramer

unread,
Jul 11, 2004, 1:54:10 PM7/11/04
to
> Cole (Charmed)

Die mag ergens anders gaan shimmeren.

GJ

--
Gabrielle: The Ultimate Survivor
http://home.planet.nl/~kram0471/GABRIELLE/
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/

Brian Dickens

unread,
Jul 11, 2004, 2:03:55 PM7/11/04
to
Saskia & Andrea! wrote:

> * Op wie kan ik ook weer stemmen?
>
> Avon

Weg ermee.

Yep, ik ga eerst stemmen op de mensen die ik niet ken. Deze stond het eerst
in de lijst, dus weg ermee.

=- Brian

> * Hee, dat zijn er maar 17!
> - dat klopt, want Willow is deze ronde immuun dankzij Brian.

Yep! :)

=- Brian

Saskia

unread,
Jul 11, 2004, 2:06:05 PM7/11/04
to

COLE mag ook van mij meteen weg.

Doeiiiii!

--

Saskia

Ninia

unread,
Jul 11, 2004, 5:30:20 PM7/11/04
to
Saskia & Andrea! zei:

> * Hoe werkt het ook weer?
> * Op wie kan ik ook weer stemmen?


Cole (Charmed)

--
Ninia

Eelco

unread,
Jul 12, 2004, 2:48:11 AM7/12/04
to
Mijn stem:
> Avon

Ik ga mee met Brians taktiek :) (wie is Avon nou weer? *buk*)

> * Hee, dat zijn er maar 17!
> - dat klopt, want Willow is deze ronde immuun dankzij Brian.

Woo! :)

--
Eelco


Niek

unread,
Jul 12, 2004, 8:02:07 AM7/12/04
to
Saskia & Andrea! wrote:
> Cole (Charmed)

Die mag er als eerste uit. Kennen doe ik hem niet maar wat ik
over hem lees, belooft dat niets dan ellende.

--
Niek

The Doctor

unread,
Jul 12, 2004, 9:09:36 AM7/12/04
to
Saskia & Andrea! wrote:
>
> Avon

Helemaal eens met de anderen die er over opmerkten dat ze hem niet
kennen. Weg der mee, zegt me toch niks.

En misschien helpt het Cole, want dat is toch een heerlijk kleurrijk
figuur die we niet al in de eerste week kwijt moeten raken. Hij mag idd
niet winne, maar ik wil hem toch wel even wat rare dingen zien beleven.

//Doc.


--
"Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen" - Loesje

begin Your_MS_program_incorrectly_interprets_this_as_an_attachment.txt

Message has been deleted

Matthijs Dekker

unread,
Jul 12, 2004, 10:40:06 AM7/12/04
to
On Sun, 11 Jul 2004 14:44:51 +0200, Saskia & Andrea! wrote:

> Aeryn

Ze krijgt mijn stem om te vertrekken.

--
Matthijs

Ronald Pothuizen

unread,
Jul 12, 2004, 11:38:11 AM7/12/04
to
Saskia & Andrea! gooide dit in nl.kunst.sf+fantasy:

>Avon

Brian's tactiek is idd goed, how the **** is Avon, get rid of him, and
speed it up!

Ronald
--
------------------------
http://www.pothuizen.net

Rianne

unread,
Jul 12, 2004, 12:19:44 PM7/12/04
to
Zelfde tactiek als enkele anderen hier, "wie ken ik niet? Oh hem niet, dan
moet Avon er maar uit."

Rianne


Wouter Valentijn

unread,
Jul 12, 2004, 12:56:19 PM7/12/04
to

"Saskia & Andrea!" <surv...@haalditweg.nksf.nl> schreef in bericht
news:2lcr26F...@uni-berlin.de...
> * Hoe werkt het ook weer?
>
> - Je stemt op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
> deelnemer met de meeste stemmen is het dinsdag afgelopen.
>
> - Stemmen graag alleen als reactie op *dit* bericht. Voor discussies over
de
> stemming graag een andere draad beginnen!
>
> - Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande dinsdag 13.00 uur. De klok
van
> De Organisatie is heilig.
>
> * Op wie kan ik ook weer stemmen?
>

> Cole (Charmed)

Hij mag weg.
Ik vertrouw hem voor geen meter.

--
Wouter Valentijn

www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.

Dennis Versteeg

unread,
Jul 12, 2004, 3:10:09 PM7/12/04
to
Ik stem op Georgia 'George' Lass.
Ik ken haar niet en haar arrogante blik op haar foto bevalt me niet.

-dennis-

Message has been deleted

Jonathan Black

unread,
Jul 12, 2004, 2:33:03 PM7/12/04
to
Saskia & Andrea! wrote:

> * Op wie kan ik ook weer stemmen?


Starbuck


Bye ;-)
--
jonathaN http://www.nksf.nl/

George van Hal

unread,
Jul 12, 2004, 4:06:42 PM7/12/04
to

Saskia & Andrea! wrote:

> Cole (Charmed)

Het ging tussen hem en Avon. Maar Avon kunnen we de volgende ronde er
nog uitstemmen. Ik heb vorige survivor al meteen de eerste ronde een
favoriet van de Organisatie weggestemd, dus dit jaar begin ik eens door
met ze mee te stemmen... ;-)

Mazzel,
George

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


Joe King

unread,
Jul 12, 2004, 4:01:34 PM7/12/04
to

"Saskia & Andrea!"

> * Op wie kan ik ook weer stemmen?

> Cole (Charmed)

Joe
(hoopt dat het helpt :-)


Sven Teirlinck

unread,
Jul 12, 2004, 4:14:43 PM7/12/04
to
Op Sun, 11 Jul 2004 14:44:51 +0200, Saskia & Andrea! schreef in
bericht <2lcr26F...@uni-berlin.de>:

>Fred

Heeft iets te veel aanhang n aar mijn meinin.

--
Sven Teirlinck
"Ik dacht, laat ik het even zeggen."
Krinkel in Harry Potter en de steen der wijzen blz 128

Lieven Marchand

unread,
Jul 12, 2004, 4:28:08 PM7/12/04
to
"Saskia & Andrea!" <surv...@haalditweg.nksf.nl> writes:

> * Op wie kan ik ook weer stemmen?

> Picard

Die heeft mij gewoon altijd op mijn zenuwen gewerkt. Ik vind Janeway
schitterend, Kirk en Sisco heel goed en kan Picard niet uitstaan.

--
An amateur practices until he gets it right,
A professional practices until she can't get it wrong.

Hans Versteegt

unread,
Jul 12, 2004, 4:41:11 PM7/12/04
to
On Sun, 11 Jul 2004 14:44:51 +0200, "Saskia & Andrea!"
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

>- Je stemt op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor. Voor de
>deelnemer met de meeste stemmen is het dinsdag afgelopen.

Cole (Charmed)

Harmony,
Hans

SjoerdH

unread,
Jul 12, 2004, 5:37:39 PM7/12/04
to
Saskia & Andrea! wrote:

> Cole (Charmed)

't Lijkt tussen Cole en Avon te gaan. Avon zag ik gisteravond geloof ik
nog langs komen op TV (voor het eerst) en hij leek me niet al te
irritant. Lang niet zo irritant als Cole iig. <bg>

Sjoerd

--
Steun FvS2004[tm]!

Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>

"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)

Sander Verbrugge

unread,
Jul 12, 2004, 7:33:35 PM7/12/04
to
Saskia & Andrea!:

> Cole (Charmed)

Cole dus, voor diegenen die geen quoteteken willen zien :-P

Opzouten die wel/niet/wel/wel/toch niet/och ja toch wel/niet/nee toch maar
niet/heel zeker wel/nee toch, blijf weg/opgestaan uit/en weer terug, blijf
daar/en nou ben ik het zat-dood-demon.

--
Duck.

Take my love / Take my land / Take me where I cannot stand
I don't care / I'm still free / You can't take the sky from me
Take me out / To the black / Tell 'em I ain't comin' back
Burn the land / And boil the sea / You can't take the sky from me

Randomcybrarian

unread,
Jul 13, 2004, 3:17:23 AM7/13/04
to
> Wesley

De naam is goed maar het is gewoon de verkeerde Wesley :(

Weg ermee.


--
Random

Mark van der Wal

unread,
Jul 13, 2004, 3:29:20 AM7/13/04
to
On Sun, 11 Jul 2004 14:44:51 +0200, "Saskia & Andrea!"
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:


>* Op wie kan ik ook weer stemmen?
>

Kirk

Firsa

unread,
Jul 13, 2004, 3:43:22 AM7/13/04
to
> Avon

Ik wou eigenlijk op Starbuck stemmen, want hoewel er veel in het lijstje
zitten die ik niet ken, is dat de enige waarvan ik zelfs helemaal nooit
gehoord heb, dus die kan nooit al te boeiend zijn. Maar ja, laat ik nu maar
het minieme kansje grijpen dat er zometeen nog heel veel mensen willen dat
Cole erin blijft en dus op Avon stemmen.

gr, Firsa


Mari

unread,
Jul 13, 2004, 5:30:17 AM7/13/04
to
Saskia & Andrea! schreef:

Avon

Groetjes,
Mari

--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!

Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004

Benno...

unread,
Jul 13, 2004, 6:05:03 AM7/13/04
to

BoBjUh

unread,
Jul 13, 2004, 6:05:25 AM7/13/04
to

"Saskia & Andrea!" <surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote in message
news:2lcr26F...@uni-berlin.de...

>
> * Op wie kan ik ook weer stemmen?
>
> Avon

Stem dus op Avon. Weg der mee :P


--
BoBjUh
May Shai-Hulud clear the path before you

bob...@vicci.invalid Change .invalid to .nl

Wouter de Vries

unread,
Jul 13, 2004, 6:30:43 AM7/13/04
to
On Sun, 11 Jul 2004 14:44:51 +0200, Saskia & Andrea! wrote:

> * Hoe werkt het ook weer?
>

> - Je stemt op de deelnemer die je weg wilt hebben uit Survivor.

Cole (Charmed)

--
Grtz,
Wouter de Vries (de andere Wouter)

marbel

unread,
Jul 13, 2004, 6:31:00 AM7/13/04
to
On Sun, 11 Jul 2004 14:44:51 +0200, Saskia & Andrea!
<surv...@haalditweg.nksf.nl> wrote:

Avon mag weg van mij

Marjolein


--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html

Rianne

unread,
Jul 13, 2004, 6:24:43 AM7/13/04
to
"Sander Verbrugge" <use...@sunnydale.nl> schreef

> Cole dus, voor diegenen die geen quoteteken willen zien :-P
>
> Opzouten die wel/niet/wel/wel/toch niet/och ja toch wel/niet/nee toch maar
> niet/heel zeker wel/nee toch, blijf weg/opgestaan uit/en weer terug, blijf
> daar/en nou ben ik het zat-dood-demon.

LOL, erg leuk gedaan Sander.
--
"I commit! I'm committed! I'm a committee."
--Buffy in '7.07 - Conversations With Dead People"
www.geocities.com/riann328
www.geocities.com/nksfsurvivor2004


marbel

unread,
Jul 13, 2004, 6:39:50 AM7/13/04
to
On Tue, 13 Jul 2004 12:24:43 +0200, Rianne <rb...@freeler.nl> wrote:

> "Sander Verbrugge" <use...@sunnydale.nl> schreef
>
>> Cole dus, voor diegenen die geen quoteteken willen zien :-P
>>
>> Opzouten die wel/niet/wel/wel/toch niet/och ja toch wel/niet/nee toch
>> maar
>> niet/heel zeker wel/nee toch, blijf weg/opgestaan uit/en weer terug,
>> blijf
>> daar/en nou ben ik het zat-dood-demon.
>
> LOL, erg leuk gedaan Sander.

Eh... Rianne.... dit is de stemdraad, niet de discussiedraad. Dus dan zijn
replies verwarrend: stem je dat nu wel of niet...

Marjolein ;-)

Rianne

unread,
Jul 13, 2004, 7:23:49 AM7/13/04
to
"marbel" <m.n...@hccnet.invalid> schreef in bericht
news:opsa2nwoyl1bz8af@marjolein...

> Eh... Rianne.... dit is de stemdraad, niet de discussiedraad. Dus dan zijn
> replies verwarrend: stem je dat nu wel of niet...
>
Oeps... *bloos* Sorry, won't happen again. En voor de duidelijkhuid dan maar
even dat was dus niet mijn stem, die heb ik al eerder gepost.

Rianne


marbel

unread,
Jul 13, 2004, 8:35:47 AM7/13/04
to

Ronde 1 is voorbij dus het maakt nu niet meer uit ;-)
Maar ik bedoelde het niet als tik op de vingers hoor, ik nam al aan dat je
er even niet bij nadacht. Maar anderen weten misschien de regel niet meer,
dus het is handig er meteen op te wijzen denk ik.

Marjolein

0 new messages