En stem ook dit keer weer op de deelnemer die jij wilt zien vertrekken.
Stemmen graag alleen als reactie op dit bericht. Voor discussies graag
een andere draad beginnen!
Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 6 augustus 17.30 uur.
De klok van De Organisatie is heilig.
Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
Aeryn
Willow
Fred
Mal
Faith
--
Andrea! en Saskia
Ik stem:
Fred
Groetjes,
Ries
Ries wrote:
> Fred
/me smapt Ries
Nou :-((
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
> Ries wrote:
>
>> Fred
>
> /me smapt Ries
>
> Nou :-((
Goh, vorige ronde werden de Fred stemmers niet eens door je gesmapt.
--
Random
(gaat nadenken of hij ook gesmapt wil worden door GVH :P)
>> /me smapt Ries
Organisatie !!!!!
Ik wil een Smap-vrije zone in NkSF !!
Harmony,
Hans.
--
Niek
Haha, die kwam goed aan.
> Nou :-((
Ja maar, George, het wordt echt steeds moeilijker om niet op
Fred te gaan stemmen met al die andere kanjers die ook nog over
zijn.
--
Niek
Ik eis Smappen-vrij-voor-iedereen-en-overal!
--
Niek
> Aeryn
> Willow
> Fred
> Mal
> Faith
Mal. Kom op mensen, zeg nou eerlijk, is Mal niet beter op z'n plek op de
Serenity?
=- Brian
--
Steun Willow!
Surf naar www.briandickens.nl
Mal
Marc
>Hans Versteegt wrote:
>> Ik wil een Smap-vrije zone in NkSF !!
>Ik eis Smappen-vrij-voor-iedereen-en-overal!
Ik doe een redelijk verzoek, en jij gooit er meteen een eis tegenaan.
Wat doe je als 'ie niet wordt ingewilligd: Staken ?
Harmony,
Hans.
Mal
//Doc.
--
Dave 'Can I get a "HELL, YEAH!"?!'
> Mal
Rianne
Ja ik dacht even wat spierballen tonen want anders kan ik niet
tegen je op.
> Wat doe je als 'ie niet wordt ingewilligd: Staken ?
Goeie vraag. Misschien kun jij me dan helpen.
--
Niek
Aeryn natuurlijk.
<knip>
--
Wouter Valentijn
www.zeppodunsel.nl www.nksf.nl
http://survivor.nksf.nl
www.zeppodunsel.nl/Survivor2004Favorieten.htm
Kirk, Malcolm, Willow, Faith, Marcus, Odo, Kaylee, Fred, Wesley, Crichton,
Aeryn, Gabrielle, Avon, Picard.
> > Wat doe je als 'ie niet wordt ingewilligd: Staken ?
>
> Goeie vraag. Misschien kun jij me dan helpen.
Alsjebieft, hier een tak en een zakmes...
--
Dennis SCP
>> We zijn met de laatste zes helden op de planeet Tisrond. Elke ronde is
>> spannender dan die ervoor. Blijf dus vooral allemaal stemmen!
>Aeryn natuurlijk.
Ik durf wel te zeggen, *on*natuurlijk .....
Ze reageert effectief in Verslag 20, heeft twee Pleidooien .. ik zie niet
wat er natuurlijk aan is hoor.
--
Random
Duidelijk inkoppertje....
Harmony,
Hans.
Een kwestie van rangorde der favorieten. Nothing more, nothing less.
Mal
Mischien dat het nu wel lukt...
groet,
Mark
--
http://nksf.markwal.com - stats, stats & nog meer stats
> Willow
--
Bart
> En stem ook dit keer weer op de deelnemer die jij wilt zien vertrekken.
>
> Aeryn
> Willow
> Fred
> Mal
> Faith
>
Dat zijn wel erg veel X-chromosomen (wat zou Aeryn eigenlijk hebben?)...
Fred
Mag naar huis, sorry G-Man, so long Twiggy.
Joe
> En stem ook dit keer weer op de deelnemer die jij wilt zien vertrekken.
Fred
/me pakt vast de anti-smap spray
--
Matthijs
> Dat zijn wel erg veel X-chromosomen (wat zou Aeryn eigenlijk hebben?)...
Je kan beter "wel erg weinig Y-chromosomen" zeggen...
--
Duck.
"I don't believe it.
Kryptonite.
Silver bullet.
Buffy.
What's gonna take it... to keep you in the grave?"
-- John Crichton, 4x05 "Promises"
Farscape
Waarom?
Joe
Heren!!!!! Niet in de stemdraad aub!!!
Mari
--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!
Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004
Niek wrote:
> Ja maar, George, het wordt echt steeds moeilijker om niet op Fred te
> gaan stemmen met al die andere kanjers die ook nog over zijn.
Ja? Kan ik me niet voorstellen. Met Aeryn en Faith zie ik zo direct al 2
mensen die ik veel liever zie gaan dan Fred...en als het moet, stem ik
ook Mal er wel uit, alhoewel ik hoop dat de stemmen nog zo gaan lopen,
dat we dat kunnen voorkomen...
Mazzel,
George
--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html
"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)
En vanmorgen (of gisteren? vanmorgen toch?) nog een fanatiek pleidooi dat
er nooit survivors mochten zijn die anderen sloegen. Maar dat Faith het
sleutelbeen van Mal gebroken heeft valt daar inene buiten.
Gezien je eerdere stemmen had ik wel verwacht dat je op Mal zou stemmen,
maar je maakt je pleidooi tegen Crichton in de vorige ronde wel heel
hypocriet.
marjolein
--
Lees (en kijk) waarom Malcolm de ultieme survivor is, op
http://www.noyce.nl/tijdelijk/survivor2004/intromaloverzicht.html
> On 04 Aug 2004 16:51:03 GMT, The Doctor <D...@freemail.nl> wrote:
>
>> Driemaal is scheepsrecht:
>>
>> Mal
>>
>> //Doc.
>
> En vanmorgen (of gisteren? vanmorgen toch?) nog een fanatiek pleidooi
> dat er nooit survivors mochten zijn die anderen sloegen. Maar dat
> Faith het sleutelbeen van Mal gebroken heeft valt daar inene buiten.
>
> Gezien je eerdere stemmen had ik wel verwacht dat je op Mal zou
> stemmen, maar je maakt je pleidooi tegen Crichton in de vorige ronde
> wel heel hypocriet.
Mja.... iemand een ijsje?
Groetjes,
> Fred
>
> Derde keer, goede keer?
>
De derde keer? dit is al je 4 keer volgens de statisticen van Gaby. zie
onderste website
--
Niels - Die andere SF Fan
Voor de stemtabellen http://www.lumensoft.nl/survivor
> marbel schreef:
>
>> On 04 Aug 2004 16:51:03 GMT, The Doctor <D...@freemail.nl> wrote:
>>
>>> Driemaal is scheepsrecht:
>>>
>>> Mal
>>>
>>> //Doc.
>>
>> En vanmorgen (of gisteren? vanmorgen toch?) nog een fanatiek pleidooi
>> dat er nooit survivors mochten zijn die anderen sloegen. Maar dat
>> Faith het sleutelbeen van Mal gebroken heeft valt daar inene buiten.
>>
>> Gezien je eerdere stemmen had ik wel verwacht dat je op Mal zou
>> stemmen, maar je maakt je pleidooi tegen Crichton in de vorige ronde
>> wel heel hypocriet.
>
> Mja.... iemand een ijsje?
hmmm, lekker. Heeft u ook citroensorbet?
Marjolein
Absoluut onmogelijk voor mij om op dit punt mee te doen aan de race tussen
Mal en Fred, en dus stem ik maar weer op Aeryn... de minst favorieten van
de huidige kandidaten, wat mij betreft.
--
Saskia
http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com
> Aeryn
>Mja.... iemand een ijsje?
The Return of Ben&Jerry's!!!!
--
Dave (Where has Phish Food gone to?)
Het ging tussen Faith en Fred. Ben geen Buffy/Angel-kijker, moet afgaan
op de verslagen en hun supporters en George heeft veel sympathiepunten
gescoord.
De keuze voor Faith kan ik ook wel beargumenteren aan de hand van
verslag 20. Het is toch vooral Faiths nachtmerrie over Caleb die Team
Vuur in gevaar brengt.
GJ
--
'Nachtkastje': http://home.planet.nl/~kram0471/
> De keuze voor Faith kan ik ook wel beargumenteren aan de hand van
> verslag 20. Het is toch vooral Faiths nachtmerrie over Caleb die Team
> Vuur in gevaar brengt.
Faith's Caleb was al dood, door Picards Borg. Het is Willow die eerst de
slechtweerwolf droomt, dan dat serenity Mal wegvoert en daarna dat Caleb
vermomd als Tom terugkomt.
Marjolein (die ook graag wil weten hoe dit nu weer afloopt!)
--
jonathaN http://www.nksf.nl/
O.o .o. ......o. .00.
Mark
--
Dennis SCP
Faith is de minst sympatieke en zo wordt de
Byffyverse-Farscapeverdeling weer gelijk.
Dus mijn stem gaat naar Faith.
-dennis-
>Alleen nog maar Farscape en Byffyverse kandidaten, jammer van de
>variatie...
oeps, Mal over het hoofd gezien...
Dat is zijn mazzel, anders had hij m'n stem gehad..
-dennis-
Niet in de stemdraad aub!!!!
De organisatie heeft al eerder veranderende stemmen toegestaan volgens mij
Cancel gewoon je originele post.
//Doc.
Zucht....
Gestemd is gestemd. Mal staat duidelijk in het rijtje. Maar hij kan zich
misschien heeeel goed schuilhouden.
Groetjes,
Bij deze:
Mal
En owee als ie weer immuun wordt!
Ronald
--
----------------------------------------------------
"Mr. Worf, scan that ship!", "Aye captain, 300 dpi?"
http://www.pothuizen.net
en mijn stem gaat wederom naar : Aeryn
Yorick
Natch.
Mattia
> Mal
Zomaar mijn handle stelen. Dat zal hem leren.
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?
A: Top-posting.
Q: What is the most annoying thing on usenet and in e-mail?
perfectchaos wrote:
> Ik stem op Fred
>
> Yorick
Hmm, daar heb je Yorick weer :-(
>
>
> perfectchaos wrote:
>> Ik stem op Fred
>>
>> Yorick
>
> Hmm, daar heb je Yorick weer :-(
Yorick die Andrea aan Buffy kijken heeft gekregen en die vervolgens nksf
sirede?
:c)
Mari wrote:
> George van Hal schreef:
>
>
>>
>>perfectchaos wrote:
>>
>>>Ik stem op Fred
>>>
>>>Yorick
>>
>>Hmm, daar heb je Yorick weer :-(
>
>
> Yorick die Andrea aan Buffy kijken heeft gekregen en die vervolgens nksf
> sirede?
Ja, die ja...
Mazzel,
George
Die gelukkig in z'n eentje Buffy al ontdekt had ;-)
Die is het. :)
--
Andrea!
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 6 augustus 17.30 uur.
> De klok van De Organisatie is heilig.
>
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
>
Fred
Dreigen met een Windows besturingssysteem is ongeveer het enige wapen dat
ze meebrengt in de strijd.
--
Random
Dan kan Willow vast steunen op de pro-Apple lobby.
--
Danny.
Ik heb dit postje al wel 10x opnieuw getypt, en in de meeste versies
vertelde ik dat ik het níet kon om op Mal te stemmen en stemde ik op
Aeryn, meestal omdat Random toch al op Fred had gestemd en het pact met
'Team Aeryn' zo dus al ten einde kwam. Ik heb al enkele malen bijna op
send gedrukt, maar toen bedacht ik me het volgende: als ík Fred al niet
meer steun, wie dan wel? Dus, in de hoop dat het nog iets uithaalt en in
de wetenschap dat het soms gewoon nodig is om een kandidaat die je héél
érg graag had zien winnen eruit te stemmen voor eentje die je nét ietsje
meer wil zien winnen, stem ik het volgende:
Mal
Mogen de Survivorgoden het me vergeven...
Mazzel,
George
> Willow
> Fred
Tussen die twee moet ik kiezen, dat zijn degenen die ik op dit moment het
minste als survivor zie. Normaal zou ik Willow stemmen omdat daar minder
actie voor is gevoerd en in geval van twijfel bepaalt dat voor mij mijn
stem. Maar Fred heeft al diverse rondes geen vragen meer beantwoord,
volgens mij omdat actie voeren aandacht trekken is en dus stemmen blijkt
te genereren.
Voor mij is een survivor niet iemand die wegkruipt en zich zo goed kan
verstoppen dat de rest die haar verdedigt het eerste wordt aangevallen.
Ook al overleef je daardoor misschien langer, voor mij is de echte
survivor geest juist eentje van actie voeren, het voortouw nemen, iets
*doen*. En het zou onterecht zijn dat in nksf survivor mensen stemmen voor
*minder* acties en campagnes, het een volgende keer juist saaier willen
maken. Want dat is natuurlijk wel wat er gebeurt als het zo duidelijk de
moeite loont om NIETS voor je favoriet te doen.
Mijn stem gaat dus naar Fred.
Marjolein
> Er kan op de volgende kandidaten worden gestemd:
't Gaat tussen Mal en Fred. Ik kan wel leuk Aeryn stemmen, maar die gaat
er toch niet uit. Weer een klassiek geval van Mal en Fred fans die
elkaars favorieten weg stemmen terwijl Aeryn onder de radar door duikt,
maar dat is niet anders. Dus kan ik er net zo goed aan mee doen.
Ik stem dus op: *Mal*
Sjoerd
--
Steun FvS2004[tm]!
Kom naar <http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]>
"You gave us quite a scare. But I guess you're used to that,
what with being a scary thing and all." - Fred in 'Lullaby' (3ADH09)
> We zijn met de laatste zes helden op de planeet Tisrond. Elke ronde is
> spannender dan die ervoor. Blijf dus vooral allemaal stemmen!
Fred
Matthijs
Ik lees al een aantal mensen die niet op Aeryn stemmen "omdat die er toch
niet meer uitgaat". Op die manier inderdaad niet natuurlijk. Daarom gaat bij
deze mijn stem naar
Aeryn,
hoe graag ik Fred ook wil redden.
Mensen, als je Aeryn op dit moment eruit wil hebben, stem dan gewoon op
Aeryn!
gr, Firsa
--
Marc
Fred
De verrassende stem van Firsa heeft me doen besluiten op Fred te stemmen.
Ik ben het best wel met Hans eens.. niet echt survivormateriaal...
Groetjes,
Mari
(ook ouder dan Fred)
> De verrassende stem van Firsa heeft me doen besluiten op Fred te
> stemmen. Ik ben het best wel met Hans eens.. niet echt
> survivormateriaal...
Oh fijn... was ik al bang voor wraakacties van het Aerynteam, krijg ik
straks het Fredteam ook nog tegen me!
gr, Firsa, die maar een lastminutereisje naar Ver Weg gaat boeken
> Mal <- eruit
Als ik moet kiezen tussen Mal en Fred, dan moet Fred helaas vertrekken...
--
Eelco
> Mari schreef:
>
>> De verrassende stem van Firsa heeft me doen besluiten op Fred te
>> stemmen. Ik ben het best wel met Hans eens.. niet echt
>> survivormateriaal...
>
> Oh fijn... was ik al bang voor wraakacties van het Aerynteam, krijg ik
> straks het Fredteam ook nog tegen me!
George bedoel je? ;)
> gr, Firsa, die maar een lastminutereisje naar Ver Weg gaat boeken
Mag ik mee?
Groetjes,
Mari
/me barst in snikken uit
... maar ik stem op Fred.
--
Andrea!
Jammer dat het tussen Mal en Fred moet gaan,
want die
zijn echte survivors. Aeryn (Crichton is beter) en Willow zijn
minder.
Maar als het dan toch tussen deze twee moet gaan, dan moet
Mal maar het veld ruimen.
Ik stem dus op Mal.
--
Duck.
> Stemmen moeten binnen zijn voor aanstaande vrijdag 6 augustus 17.30 uur.
> De klok van De Organisatie is heilig.
Weliswaar heb ik in ronde 11 nog op zijn tegenstander gestemd om hem in het
spel te houden, maar ik vind het nu toch tijd dat hij survivor verlaat, dus
stem ik op:
Mal
--
Grtz,
Wouter de Vries
>En stem ook dit keer weer op de deelnemer die jij wilt zien vertrekken.
Fred
Harmony,
Hans
--
Danny.
=> Mal
Greetz,
/Scrumpy