Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

[Survivor] Ronde 10 - dissen, erm kussie :x

0 views
Skip to first unread message

The Doctor

unread,
Jul 29, 2004, 10:36:41 AM7/29/04
to
Om Mulder te redden is de kandidaat met de meeste stemmen in vorige rondes
Picard.

Tis maar een weetje.

//Doc.

DG

unread,
Jul 29, 2004, 10:50:18 AM7/29/04
to
The Doctor schreef:

> Om Mulder te redden is de kandidaat met de meeste stemmen in vorige
> rondes Picard.
>
> Tis maar een weetje.

Heeft hij er meer gehad dan Fred in het begin?

--
Danny.


The Doctor

unread,
Jul 29, 2004, 10:42:38 AM7/29/04
to
DG <dannyge...@censored.zzn.com> wrote:
>
> Heeft hij er meer gehad dan Fred in het begin?

Oh jee, crash car naar George, onmiddelijk!

//Doc.

George van Hal

unread,
Jul 29, 2004, 12:30:43 PM7/29/04
to

Mark van der Wal wrote:

> - ik wil een Farscaper als winnaar, nadat zowel Starbuck als Odo er
> uitgestemd zijn, en dus moeten we alle andere deelnemers wegstemmen.

Ah, kijk eens aan. Dat wil ik écht niet, want wat ik tot nu toe van
Crichton en Aeryn gezien heb, vind ik niet zoveel soeps. Dus we komen
elkaar nog wel tegen ;-)

Mazzel,
George
Die nu alvast verklapt deze ronde écht geen Mulder te gaan stemmen...

--
Steun FvS2004[tm]! Neem nu een kijkje op
<http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004[tm]> !
OE-gebruikers: http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/
Bekijk het laatste campagnenieuws op:
http://home.planet.nl/~hal00055/FvS2004%5btm%5d/nieuws.html

"Can I say something about destiny? Screw destiny! If this evil thing
comes, we'll fight it, and we'll keep fighting it until we whip it.
Because destiny's just another word for inevitable, and nothing's
inevitable as long as you stand up, look it in the eye, and say you're
evitable... Well, you catch my drift."
- Fred in 'Offspring' (3ADH07)


George van Hal

unread,
Jul 29, 2004, 12:32:32 PM7/29/04
to

Ga je mond spoelen!

;-)

Mazzel,
George

The Doctor

unread,
Jul 29, 2004, 1:28:53 PM7/29/04
to
George van Hal <hal0...@planet.nl> wrote:
>
> Die nu alvast verklapt deze ronde ?cht geen Mulder te gaan stemmen...

Red Mulder, stem Picard!

//Doc.

Joe King

unread,
Jul 29, 2004, 2:05:36 PM7/29/04
to

"The Doctor" <D...@freemail.nl> wrote in message
news:410933d5$0$36169$e4fe...@news.xs4all.nl...

> George van Hal <hal0...@planet.nl> wrote:
> >
> > Die nu alvast verklapt deze ronde ?cht geen Mulder te gaan stemmen...
>
> Red Mulder, stem Picard!
>

Precies: Disengage!

En George ga eens heeeeeeeeel gauw Farscape kijken, dan post je maar een
paar honderd berichtjes minder :-P

Joe


George van Hal

unread,
Jul 30, 2004, 6:34:08 AM7/30/04
to

Joe King wrote:


> En George ga eens heeeeeeeeel gauw Farscape kijken, dan post je maar een
> paar honderd berichtjes minder :-P

Hmmm, ja, ik heb in het licht van Survivor laatst dus inderdaad weer een
aflevering Farscape gezien, en ik vond Crichton als karakter echt totaal
niet aanspreken. Hij stond me zelfs tegen en ik moest mezelf dwingen de
aflevering af te kijken. Ik ben nog steeds van plan de serie vanaf het
begin een kans te geven, maar ik denk eerlijk gezegd intussen dat ook
dan de serie me gewoon niet zal blijken te liggen. Maargoed, het feit
dat Crichton me zo tegenstond, daar, en het feit dat de groep die
overgebleven is steeds leuker is geworden, doet mij deze ronde op 'm
stemmen.

Mazzel,
George

Randomcybrarian

unread,
Jul 30, 2004, 6:41:53 AM7/30/04
to
George van Hal wrote:
> Joe King wrote:
>> En George ga eens heeeeeeeeel gauw Farscape kijken, dan post je maar een
>> paar honderd berichtjes minder :-P
>
> Hmmm, ja, ik heb in het licht van Survivor laatst dus inderdaad weer een
> aflevering Farscape gezien, en ik vond Crichton als karakter echt totaal
> niet aanspreken. Hij stond me zelfs tegen en ik moest mezelf dwingen de
> aflevering af te kijken. Ik ben nog steeds van plan de serie vanaf het
> begin een kans te geven, maar ik denk eerlijk gezegd intussen dat ook
> dan de serie me gewoon niet zal blijken te liggen.

Als Crichton je niet aanstaat dan hoef je volgens mij niet eens te gaan
beginnen aan het kijken van Farscape want hij is de enige echte
hoofdrolspeler. Flamboyant, een held en iemand die het *nooit* opgeeft.

"My name is John Crichton, an astronaut... a radiation wave hit and I got
shot through a wormhole... Now I'm lost in some distant part of the
universe on a ship -- a living ship -- full of strange, alien life forms...
Help me... Listen, please. Is there anybody out there who can hear me? I'm
being hunted by an insane military commander... doing everything I can...
I'm just looking for a way home. "

Het verveelt me gewoon nooit! Ah, met die geweldige muziek op de
achtergrond!

--
Random

Sander Verbrugge

unread,
Jul 30, 2004, 6:46:45 AM7/30/04
to
Randomcybrarian:

[Farscape]


> Het verveelt me gewoon nooit! Ah, met die geweldige muziek op de
> achtergrond!

Niet alleen dat. Ik heb nu t/m 4x03 gezien, en in al die tijd is er in
zowat elke aflevering steeds een heel verschillende alien te zien :) Die
creativiteit is ook een plus aan Farscape -- evenals de verhalen
natuurlijk.

--
Duck.

Saskia

unread,
Jul 30, 2004, 7:01:03 AM7/30/04
to
Randomcybrarian zei:

> Het verveelt me gewoon nooit! Ah, met die geweldige muziek op de
> achtergrond!

Stierlijk vervelend pretentieus gedoe!

<d&r>

--

Saskia (altijd bereid iets met lekker veel onderbouwing van de andere kant
te belichten) ;-))

http://survivor.nksf.nl
http://fotolog.net/saskya
http://saskia.my-expressions.com

Joe King

unread,
Jul 30, 2004, 8:34:49 AM7/30/04
to

"Sander Verbrugge"

Yep, en ze beperken zich ook niet tot humanoīden (lees: mensen in een pak
met een paar bobbeltjes op hun gezicht :-). Het is letterlijk en figuurlijk
heel kleurrijk, en vaak ook erg grappig...

George zal geen spijt krijgen :-)

Joe
(nu ook al helderziend)


Randomcybrarian

unread,
Jul 30, 2004, 8:53:06 AM7/30/04
to
Joe King wrote:

Ah, helderziendheid is besmettelijk maar je hebt wel 100% gelijk
natuurlijk. Ik heb net een paar S4 afleveringen gekeken en ik vind het
onvoorstelbaar dat niet heel sf-minnend Nederland die dvd's in de kast
heeft staan :)


--
Random

Hans Versteegt

unread,
Jul 30, 2004, 5:57:27 PM7/30/04
to

Net eventjes op de ouderwetse manier stemmen geteld.
Op dit moment (23:48) zijn er 33 stemmen uitgebracht, en aleen Aeryn
heeft nog geen enkele stem gehad in deze ronde. Dat kan natuurlijk
snel veranderen, maar met een totaal aantal stemmers van, pak 'em
beet, 44 is de kans dat juist zij eruit vliegt wel heel erg klein.

Stel je eens voor, een heel team weggestemd nog voor samenvoeging!!

Maar zover zal het wel niet komen. De strijd om te overleven in
Survivor gaat nu tussen Mulder - 11, Crichton - 7 en Picard - 8.

Wat wel opvalt is dat het aantal Kaylee stemmers plotseling
oploopt.....

Harmony,
Hans.

Niek

unread,
Jul 30, 2004, 6:02:14 PM7/30/04
to
Hans Versteegt wrote:
> Maar zover zal het wel niet komen. De strijd om te overleven in
> Survivor gaat nu tussen Mulder - 11, Crichton - 7 en Picard - 8.

Leuk om te zien dat er nu ook meer op verschillende personen
gestemd wordt. Dat maakt het nog spannender.

--
Niek

Mari

unread,
Jul 30, 2004, 6:15:44 PM7/30/04
to
Niek schreef:

Precies!

groetjes,
Mari

--
Q: Can I see your Elven Sword?
A: Now people, there are children here!

Craig Parker at the Q&A on the Elf Fantasy Fair 2004

0 new messages