Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

JJ Oudman

ungelesen,
12.02.2001, 13:58:3112.02.01
an
Beste NIWO-ers,

Ik zit met een vraag, het is niet direct een probleem maar het wekt wel op
mijn zenuwen. Ik heb namelijk laatst een website gemaakt (www.aficon.nl) en
heb hem al op allerlei pc's gezien, maar nu belde de opdrachtgever mij op en
hij vroeg mij hoe het kwam dat alle tekst in een keer cursief stond (hij
bekeek de website op een andere pc). Jullie kunnen vast wel begrijpen dat ik
me rot schrok.

Mijn vraag is:

Heeft er iemand een idee hoe dit kan, de man wist de browser niet meer en ik
weet het al helemaal niet meer. Het enige logische lijkt mij dat het een
instelling in een of andere browser moet zijn geweest, of doe ik soms iets
gigantisch fout (ik ben een beginner).

Tevens zou ik graag KRITIEK van jullie willen hebben.

bvd

Jaap-Jan Oudman

Jan de Ruijter

ungelesen,
12.02.2001, 15:16:2712.02.01
an

JJ Oudman <j...@dds.nl> schreef in berichtnieuws
rnWh6.16194$zl4.3...@zwoll1.home.nl...

Beste Jaap-Jan,

Ik vind de site er heel verzorgt uitzien. Ook het Flash-intro vind ik leuk.
Het probleem moet m.i. inderdaad door een vreemde instelling van de
gebruikte browser komen. Ik heb de sourcecode van Main.htm bekeken maar niks
duidt op italic tekst m.a.w. de tag <i></i> noch stylesheets komen de source
voor.

Jan

Anders Floor

ungelesen,
12.02.2001, 15:31:4012.02.01
an
JJ Oudman wrote:

>Ik zit met een vraag, het is niet direct een probleem maar het wekt wel op
>mijn zenuwen. Ik heb namelijk laatst een website gemaakt (www.aficon.nl)

<knip probleem>

>Tevens zou ik graag KRITIEK van jullie willen hebben.

Uhmm.. zet 'm op een andere server? Ik krijg alleen maar timeouts.

Anders

Jan-Loek

ungelesen,
12.02.2001, 16:48:3212.02.01
an

"JJ Oudman" <j...@dds.nl> wrote in message

Waarschijnlijk zit het in de instellingen van de computer waarvandaan
gekeken wordt. Je kunt namelijk instellen op wat voor manier teksten worden
weergegeven en ook of dat in italic moet. Heeft je opdrachtgever dit
probleem niet met alle sites die hij/zij bekijkt?

Ik had het trouwens laatst ook met een PC bij ons op school (Win NT4). Alles
was italic geworden. Wat me toen opviel was dat zelf MS Word het overnam als
ik een document opende en dan opende ik niet eens een webpagina met word,
maar een normaal bestand (heel irritant!)

--
Met vriendelijke groeten/med vennlig hilsen,

Jan-Loek Siskens
jan-...@sleipnir.NOSPAM.nl (verwijder .NOSPAM)
Sleipnir Internet
http://www.sleipnir.nl/ , http://www.noorwegen.org/

"Fences are only for those who can not fly"

0 neue Nachrichten