Kinderabuse-spam

Jan van Aalderen (NL118X)

Afgelopen week is diverse malen gepoogd mij diverse extreem lange
spams in de maag te splitsen, met diverse verschillende
afzendervermeldingen, t.w. o.m.:
"Ernst van de Zaak", 2x173 KB, titel: "?" reeds van de server geruimd
idem, 2x38 en 2x 13 KB, titel: "email(1).csv"
idem, 1x70 KB, titel: "....foute mannen...."
"Kindermishandeling"(2x173KB), titel: "openbare aanklacht..."
"Iriscopie" (23 KB), titel: "Fw: omgangsonrecht"
"Iriscopie" (15 KB), titel "Antw op uw schrijven..(Korthals Altes)"
"Oproep 1" (omgangsonrecht)
"Nina Mol" (81 en 82 KB), titel email(1).csv

Enkele zijn mogelijk van newbees, die standaard replies naar "sender
and all recipients" aan heeft staan - niet dat ik nu zelf zo'n expert
ben, maar m'n instellingen heb ik toch wel redelijk in de hand.

De meeste heb ik, zijnde emailterrorisme, als spam gemeld. De teksten
kan ik niet weergeven, want die heb ik niet gedownload (mbv XOIP vang
ik de rommel-mailtjes af, die ik dan via secure webmail bounce).

Mijn vraag is eigenlijk, of iemand meer weet van dit terreurgroepje?
Blijkens mijn header-archief heb ik op 29-7-2000 ook al een vijftal
berichten van "Ernst van de Zaak" geruimd. Mij staat vaag bij, dat een
langere tijd geleden deze etterbakken ook al eens bezig zijn geweest.

Als ik ergens een gloeiende hekel aan heb, nog meer dan aan
commerciële spam, is aan spam van fanatici met een
missionarismentaliteit. Die moeten van het net, met een ban of met een
bom dat kan me niet schelen!

--
Vriendelijke groet,
J. van Aalderen