radiouitz. downloaden bij Uitzending Gemist

Anja

Ik wil een radio-uitzending van " Uitzending gemist " downloaden.
Kan dat wel ?

Zo ja, hoe moet ik dat doen. Kan wel op de site komen van gemiste
radio-uitzendingen ( Uitzending Gemist ). Kan ook de desbetreffende
uitzending vinden. ( Kunststof, 19.00 uur op dinsdag 29 maart, Radio 1)

Maar dan loopt het mis. Kan niets selecteren en op de site “Gemist
Downloader” kom ik dan ook niet verder.

Wie weet raad ?

Al vast mijn dank

Jules Zollner.

Op Sat, 02 Apr 2011 16:22:15 +0200 schreef Anja <an...@nospam.invalid>:

Het makkelijkste, snelste eenvoudigste en leukste gaat dat (gratis) met

http://camstudio.org/

dat ook de juiste codecs bij zich heeft,
en dat kan wegschrijven in AVI en SWF.

Als je zover bent, kan ik de juiste afregelsnelheden wel even doorgeven.
Ikoontje beneden in de taakbalk zetten.

Groet, succes.

De headers van mijn berichten moeten o.m. het volgende bevatten
en anders zijn ze niet van mij:

From: "Jules Zollner."

of:

'\^_^/'

http://juzonieuws.net
http://www.twitter.com/juzo777
http://www.facebook.com/juzo77
http://www.juzo777.nl

Frans H.

Op 2-4-2011 16:22, Anja schreef:

http://feeds.nps.nl/kunststof

Sjoerd

Anja schrijft:

> [...]
> uitzending vinden. (Kunststof, 19.00 uur op dinsdag 29 maart, Radio 1)

> Maar dan loopt het mis. Kan niets selecteren en op de site 'Gemist

Al heb je al twee antwoorden, laat ik mijn manier ook nog maar even
weten.

Ik heb Firefox met de 'Download helper' add-on.

Op www.radio1.nl/terugluisteren/tijd , als je dag en uur hebt ingesteld
en de uitzending hebt gestart, kun je daarmee de uitzending eenvoudig
downloaden. Het is een mp3 van 55 MB die een uur duurt.

J.v.Gelderen

"Anja" <an...@nospam.invalid> schreef in bericht
Terwijl je zit te luisteren laat je de zaak opnemen met VLC-player
(weergave - geavanceerde besturing). Werkt uitstekend en kost niets.

Met vr.gr.