Johan van Veen" <"jvveen[nospam] wrote:
> Jawade schreef:
>> Johan van Veen <"jvveen[nospam]"@
ziggo.nl> schreef op Thu, 22 Oct
>> 2009 19:05:33 +0200 in artikel
>> <hbq3dk$4s8$
1...@news.eternal-september.org>:
>>> Kan iemand me een tip geven van een goede en betrouwbare hosting
>>> provider? Ik zit nu bij YourHosting. Daar was ik tevreden over,
>>> maar sinds een migratie naar andere servers is het een puinhoop.
>>> Zomaar ineens is de basiskleur van de indexpagina weg en wat ik ook
>>> doe, die komt niet terug. In het kader van de toegenomen
>>> klantvriendelijkheid - volgens YourHosting dan - kun je vanaf nu nog
>>> maar ��n pagina per keer
>>> uploaden. Dat vind ik niet bepaald klantvriendelijk.
>>> Tijd dus om te verhuizen, maar waar naartoe?
>>> Is
http://www.starthosting.nl/ wat?
>>
>> Ik ben tevreden met WebReus.
>>
>
> Dank je voor de tip. Dat ziet er wel goed uit. Daar ga ik de komende
> dagen wat verder naar kijken.
Ik zit daar met e-mail hosting, ook erg tevreden mee.