Parodie/Maxima

K. Oosting

Lise, de parodie (www.parodie.nl) is weer uitgebreid
met twee nieuwe parodieen. De meest actuele parodie
is een parodie op de mediahysterie rondom de nieuwe
vriendin van Willem-Alexander.

http://www.parodie.nl/maxima/
(Willem-Alexander gaat maximaal)

De tweede parodie is een parodie op License2Mail, de
site waar je "e-mail naar auto's kunt sturen". De
parodie heet License2Kill en is te vinden op :

http://www.parodie.nl/l2k/
(License2Kill)

Zodra er nieuwe parodieen verschijnen bij
Lise (www.parodie.nl) zal dit hier weer
zo snel mogelijk worden gemeld.

Kristian Oosting
Lise, de parodie
www.parodie.nl
in...@parodie.nl

Dick Groen

Vreseljik slechte en flauwe site!!
Beter is www.hatchoo.nl

DIck

Major Tom

Helemaal mee eens!
Wat een rotzooi!
On Thu, 2 Sep 1999 21:23:23 +0200, "Dick Groen" <ta...@gelrevision.nl>

Dick Groen

> Vreseljik slechte en flauwe site!!
> Beter is www.hatchoo.nl

Grapje, www.parodie.nl is hartstikke
gaaf. In ieder geval een stuk aktueler
dan Hatchoo!...

Wat ben ik toch grappig he

Dick

i...@cs-vu-nl.mil

K. Oosting <K.Oo...@mailandnews.com> wrote:
[...]

Javascript errors. Ik lach me dood.

Ivo

Name: Ivo van der Wijk
Please replace '-' with '.' and remove '.mil' in my reply address.

K. Oosting

> Javascript errors. Ik lach me dood.

Uhm, waar kreeg je javascript errors ???
Ik heb namelijk geen meldingen gekregen.

--
Almelo Digitaal - www.almelo.org
Lise, de parodie - www.parodie.nl

Buster

"K. Oosting" wrote:

> Uhm, waar kreeg je javascript errors ???
> Ik heb namelijk geen meldingen gekregen.

Site doet helemaal nix ;-(
Waardeloos dus.

Buster

Robin Rozema

Buster wrote:

Site werkt niet met Netscape, wel met Explorer maar is niet echt de
moeite waard om te bezoeken.

TouTaTis

>Grapje, www.parodie.nl is hartstikke
>gaaf. In ieder geval een stuk aktueler
>dan Hatchoo!...

Zoiezo is het vreemd dat er tussen de 2 replies zo'n 1 1/2 uur tussen zit,
maar wat nog vreemder is dat je ineens een andere nieuwsreaders en een
andere provider hebt.

>Wat ben ik toch grappig he
>
>Dick

Wie je ook bent je bent niet grappig .......

TouTaTis

TouTaTis

>Site werkt niet met Netscape, wel met Explorer maar is niet echt de
>moeite waard om te bezoeken.

ie4. Javascript errors ...........

TouTaTis

Robo

Op Fri, 03 Sep 1999 16:58:21 +0200 blaatte Robin Rozema
<roze...@iquip.nl>

>Site werkt niet met Netscape, wel met Explorer maar is niet echt de
>moeite waard om te bezoeken.

Bij mij werkt hij gewoon in netscape 4.5 onder W98

--
E-mail: ro...@robosoft.8m.com
ICQ: 38406882

Sunt pueri pueri, pueri puerilia tractant

Ron Arends

> http://www.parodie.nl/maxima/
> (Willem-Alexander gaat maximaal)

Enorm flauw. Als je een parodie maakt met de bedoeling onze toekomstige
koning voor lul te zetten, maak er dan in elk geval werk van: Met het tonen
van een corpulente vrouw (de jouwe?) onder het mom "Maxima = Maximaal"
getuig je van minimale creativiteit. Valt me nog mee dat je geen
reclame-banners hebt neergezet: Ik denk dat als je de naam Maxima als
keyword in je broncode neerzet, je heel wat hits zult scoren!

Wijzig hiervoor het volgende in je broncode:

<head>

<title>Willem-Alexander gaat Maximaal</title>
van, Oranje, Nassau, foto's, foto ">

</head>

en meld het geheel zo snel mogelijk aan bij de bekende zoekmachines!
Mazzel.

\~ ~/
(\@@/)
--o000----(_)---000o-----
Ron Arends

http://start.at/emailsite

PS Deze tips zijn eigenlijk gewoon kut....

Vincent Ludden

> Zoiezo is het vreemd dat er tussen de 2 replies zo'n 1 1/2 uur tussen zit,
> maar wat nog vreemder is dat je ineens een andere nieuwsreaders en een
> andere provider hebt.

Werk en thuis?
School en thuis?
School en werk?
School, werk en thuis?

In die laatste val ik.

VinLud

Dick Groen

Dick Groen <ta...@gelrevision.nl> wrote in message

> Grapje, www.parodie.nl is hartstikke
> gaaf. In ieder geval een stuk aktueler
> dan Hatchoo!...

Nog 1 keer iets op mijn naam posten en er gaat een mail naar
news...@supernews.com
Ik waarschuw je mannetje! Als ik ergens een teringhekel aan heb is het wel
aan dit soort geintjes!!

Marcel

Doet prima met netschaap 4.6.
Internet exploder daarentegen.....