--
Larie
Het boekje is erg leuk. Ik kan 'm aanbevelen.
Hij schrijft ook veel op de achterpagina van het NRC-Handelsblad.
Mr. Mistery.
>> Beetje weinig pap rond de krenten, lijkt me, als je zo'n boek leest.
>> http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/kunsten/boek/091110EwoudSanders_boek
> Het boekje is erg leuk. Ik kan 'm aanbevelen.
> Hij schrijft ook veel op de achterpagina van het NRC-Handelsblad.
Zul je zien, dat wij zelf al veel van die uitdrukkingen hadden bedacht. Zo
moet ik nog steeds lachen om Wiesjes "van vreemde sLetten vrij".
Maar ik zal erop letten, als ik weer eens in een boekwinkel kom.
--
Larie