Vulkaan

Bert M.

Ben u al dat vliegverkeer boven Nederland ook zo zat? SMS dan VULK AAN
naar 3040

Bertje

Larie & Wiesje

On Fri, 16 Apr 2010 19:48:15 +0200, Bert M. <radioh...@gmail.com>
wrote:

>Ben u al dat vliegverkeer boven Nederland ook zo zat? SMS dan VULK AAN
>naar 3040

:-)

Het herinnert mij eraan, dat Friesland die oude slagzin van Groningen
heeft geleend: "Er gaat ook niets boven Fryslān!"

--
Larie

Je schaatst zó van Amsterdam-Noord naar Broek in IJsland.

Har

'Zo in m'n as met Badedas'

'Luchtverkeersleiding in zak en as'

We kunnen vandaag zomaar sterven door de vulkanische as. Neem vast een
coole pose aan voor een volgende generatie archeologen.'

'Krijg net een sms dat het uistrooien van de as van Sugar Lee Hooper
voor veel overlast zorgt boven Nederland...'

'Zijn er nog geen treinen uitgevallen vanwege as op de rails?'

'De verassing is er nu wel een beetje af'

'Het lijkt wel As Vrijdag!

'Aswolk verstoort crematie'

Message has been deleted

Larie & Wiesje

On Fri, 16 Apr 2010 23:07:48 +0200, Jos� <jo...@127.0.0.1> wrote:

>in Pers zag je piloten een aswolk binnenvliegen en ze zeiden dat de
>rookwolken van de crematie van SLH erger waren.

Zeg... die as van Andr� Hazes... is die alweer uit de lucht?

--
Larie,
meent die te voelen in zijn longen

D'r Limbabwaan

"Larie & Wiesje" <lari...@g-g-gmail.com> schreef in bericht

> Zeg... die as van André Hazes... is die alweer uit de lucht?

Die crematie veroorzaakte geen aswolk, maar een alcoholnevel.

--
m.v.g.

H.

Larie & Wiesje

On Sat, 17 Apr 2010 09:03:22 +0200, "D'r Limbabwaan"
<fa...@invalid.invalid> wrote:

>Die crematie veroorzaakte geen aswolk, maar een alcoholnevel.

<hik> zorry...

--
Larie

Mc Pac Man Nalds

> <hik> zorry...
>
> --
> Larie

Iceland supposed to spew cash, NOT ash.,.....

Groeten,
Wim

Stef Notebaard

In de tijd dat ik zelf op Schiphol werkte had ik het niet erg
gevonden. Het zal wel rustig zijn geweest voor de beveiliging. ;)