poezen

jacqueli...@gmail.com

de poes is een slim dier

FReeForever

<jacqueli...@gmail.com> schreef in bericht
news:1165431197.1...@f1g2000cwa.googlegroups.com...

> de poes is een slim dier

Dan ken je mijn Siep niet...

FRee

Kitty

"FReeForever"
> <jacqueli...@gmail.com> schreef in bericht

> >> de poes is een slim dier
>
> Dan ken je mijn Siep niet...

Da's dan ook een kater:D

Jean-Kloot

Serieus, ik denk dat poezen intelligenter en sluwer zijn dan katers.
Waarom zal dat zijn? Omdat overleven voor poezen belangrijker is omdat
ze kittens kunnen hebben?

Jean-Kloot

Mijn George is zo'n stuntel dat het gewoon grappig is. Toen die nog
niet gecastreerd was probeerde die weleens een vrouwtje te bespringen
van achteren maar dan sprong die te ver en sprong die dus gewoon over
het vrouwtje heen en belandde dan voor haar op de grond, op zijn rug.
Nu die is gecastreerd heeft die het eindelijk hoe het moet maar nu
heeft die nog niet door dat die gecastreerd is dus hij beklimt het
vrouwtje en wacht dan op wat nooit komen gaat.

Springen van tafel naar stoel lukt hem ook niet altijd, ook dan
springt die te kort of te ver.

Toen die zijn eerste muis ving (waar die al jaren over moest doen)
pakte die de muis bij de achterkant dus kon de muis zich omdraaien en
hem in zijn neus bijten, liep die de rest van de dag met een bloedende
neus rond.

FReeForever

"Jean-Kloot" <jean-kl...@jean-kloot.com> schreef in bericht

> Mijn George is zo'n stuntel dat het gewoon grappig is.

[knip] Als ik het zo lees is het Siep zijn broer :D

Hij dondert regelmatig van de bank of vensterbank waar hij ligt te maffen.
Springen kan hij niet dus daar istie maar mee gestopt, daar wordt je zo moe
van, van dat proberen ;)

Alleen dat droogneuken heeft hij tot kunst verheven. Compleet met opvrijen
nekbijten en kreunmiauwtjes erbij bespringt hij af en toe zijn maatje.
Ik vind het wel aandoenlijk, die roze liefde. Je moet als kat ook wat als er
geen krolse poesjes in de buurt zijn :)
FRee