TK: *Gloednieuwe* Sony 64Mb MemoryStick! (spotprijsje)

Sinner ฉฒบบน

Hallo Allemaal,

Ik heb nog een 64 Mb Sony MemoryStick te koop.
Ongebruikt en nog in de ongeopende blister-verpakking.
Deze heeft een winkelwaarde van *minimaal* Hfl.300,-

Wegens een verkeerde aankoop mag deze 64 Mb Sony
MemoryStick nu weg voor maar Hfl.200,- !!

De MemoryStick wordt niet verzonden, deze lage prijs is
een 'afhaal-prijs'. Af te halen in de omgeving Apeldoorn - Deventer.

Als deze Memorystick vrijdag nog niet is verkocht, zet ik hem te veil.
Dus na Vrijdagavond (09-03-2001) is het niet meer nodig om te
reageren.
Voor meer informatie kunt u mailen naar: Sin...@PuckOff.com ,
maar u mag natúúrlijk ook in deze nieuwsgroep reageren.

--
ciao,
Sinner ©²ºº¹

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

john

is dat zo`n blauw stickie.
"Sinner Đēššđ" <Sin...@PuckOff.com> schreef in bericht
> Sinner Đēššđ
>
> =-----------------=
> Carpe Noctem
> =-----------------=

Sinner ฉฒบบน

Ja, zo één dus.. ( maar dan met 64Mb )
http://www.smartcomputing.com/images/smartcomputing/fullsize/00388845.
jpg

--
ciao,
Sinner ©²ºº¹

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

Richard

> [...]

> Deze heeft een winkelwaarde van *minimaal* Hfl.300,-
>
> Wegens een verkeerde aankoop mag deze 64 Mb Sony
> MemoryStick nu weg voor maar Hfl.200,- !!

Mooie prijs zeg, vorige week zo'n 64Mb stick nieuw aangeschaft voor 14000
pesetas
ok Het was even onderhandelen maar omgerekend f185,- in de eerste de beste
electronicazaak vind ik toch net even scherper.
Hier in Nederland al gezien trouwens voor f199 ex BTW.

Trouwens wat was er verkeerd aan de aankoop!?
Je bleek toch geen Sony te hebben of zoiets??

Richard

Fotostartpagina.com

> [...]
> electronicazaak vind ik toch net even scherper.
> Hier in Nederland al gezien trouwens voor f199 ex BTW.

Zou je ook kunnen vertellen waar je die kaart voor fl. 199,00 excl. BTW
gezien hebt?
Ik kan 'm niet goedkoper vinden van fl. 299,00 incl. BTW.

Peter

john

ik zou hem goed kunnen gebruiken in mijn pc100 camera maar ja om nou dat
hele eind naar apeldoorn te rijden kan ik hem net zo goed hier bij de
dixon`s gaan halen.
"Fotostartpagina.com" <webm...@fotostartpagina.com> schreef in bericht

Reinald Snel

Ik zie dat ding ook nergens goedkoper dan 299,-
Dus geef aub even het adres door waar deze voor particulieren voor 199 ex
btw te krijgen is

"Fotostartpagina.com" <webm...@fotostartpagina.com> schreef in bericht

GuZ

Reinald Snel! murmelde

> Ik zie dat ding ook nergens goedkoper dan 299,-
> Dus geef aub even het adres door waar deze voor particulieren voor 199 ex
> btw te krijgen is

hear hear....

iemand batterijen (np-fm70) goedkoper dan 220,- (incl btw, bezorging en
rembours) kunnen vinden?

Fotostartpagina.com

"GuZ" <ktm.gee...@geenrotzooi.guz.nl> schreef in bericht
> Reinald Snel! murmelde

> iemand batterijen (np-fm70) goedkoper dan 220,- (incl btw, bezorging en
> rembours) kunnen vinden?

Sony Accu NP-FM70 voor f 179,00 incl. BTW + f 25,00 bezorging en rembours.
http://www.budgetfoto.nl

GuZ

Fotostartpagina.com! murmelde

[bookmarked]

fuck... nou ja, tis in ieder geval minder dan de 300,- die ze bijna
overal vragen..., of de 200,- voor de np-fm50....

camera is daar veeeel duurder, maar da's wel vaker zo...

GuZ

Fotostartpagina.com! murmelde

> Sony Accu NP-FM70 voor f 179,00 incl. BTW + f 25,00 bezorging en rembours.
> http://www.budgetfoto.nl

weet iemand nog een scherpe (web)winkel voor
- lensjes
- spatwaterdichte tasje
- losse voedingen

(in mijn geval voor sony pc100)

Sinner ฉฒบบน

Richard <rwv...@worldonline.nl> wrote...

> Mooie prijs zeg, vorige week zo'n 64Mb stick nieuw aangeschaft voor
14000
> pesetas

Da's een heel eind reizen voor een memory-stickje :o)

> ok Het was even onderhandelen maar omgerekend f185,- in de eerste de
beste
> electronicazaak vind ik toch net even scherper.
> Hier in Nederland al gezien trouwens voor f199 ex BTW.

Volgens www.tweakers.net is de minst dure in Nederland Hfl.299,-
(incl),
kijk maar eens op: http://www2.tweakers.net/pricewatch/12042 .
Daar zit ik dan nog 99,- onder dus. En die van mij is net zo nieuw.

> Trouwens wat was er verkeerd aan de aankoop!?
> Je bleek toch geen Sony te hebben of zoiets??

Mijn memorystick voicerecorder kan alleen sticks van max. 32 Mb aan..

--
ciao,
Sinner ฉฒบบน

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

Haydar

64M Makro fl. 290 incl. BTW
Schiphol SONY PC110 voor 3999 inclusief BTW !!!!!
64MB Memsticks op Schiphol fl. 299,--

Zijn het trouwens witte of blauwe mem sticks? (voor je memrecorder?) De
witte werken niet in de camera's!

Haydar

"Sinner ฉฒบบน" <Sin...@PuckOff.com> wrote in message

GuZ

Haydar! murmelde

> 64M Makro fl. 290 incl. BTW
> Schiphol SONY PC110 voor 3999 inclusief BTW !!!!!
> 64MB Memsticks op Schiphol fl. 299,--

waar we ze te duur kunnen kopen weten we wel....

waar blijft de bekendmaking van deze winkel?? 64mb voor 199,-...
nou?

Sinner ฉฒบบน

Het zijn de blauwe.

--
ciao,
Sinner ฉฒบบน

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

Haydar <h.c...@freeler.nl> wrote in message

john

kom op richard geef die winkel eens door.
"Sinner ฉฒบบน" <Sin...@PuckOff.com> schreef in bericht

Sinner ฉฒบบน

...en ik dacht dat ding wel ff snel te kunnen verkopen..

LOL :o)

--
ciao,
Sinner ฉฒบบน

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

john <johnvan...@hetnet.nl> wrote in message

Fotostartpagina.com

GEEF DIE WINKEL NU EENS DOOR!

"Sinner ฉฒบบน" <Sin...@PuckOff.com> schreef in bericht

Sinner ฉฒบบน

Welke winkel?
Doe ff je capslock uit.

--
ciao,
Sinner ฉฒบบน

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

Fotostartpagina.com <webm...@fotostartpagina.com> wrote in message

Fotostartpagina.com

> Welke winkel?

> Doe ff je capslock uit.

Dat was bestemd voor "Richard" (rwv...@worldonline.nl).
Hij schreef "Hier in Nederland al gezien trouwens voor f199 ex BTW."

Sinner ฉฒบบน

Oh, ik dacht al.. :o)

--
ciao,
Sinner ฉฒบบน

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

Fotostartpagina.com <webm...@fotostartpagina.com> wrote in message

GuZ

Sinner ฉฒบบน! murmelde

> ...en ik dacht dat ding wel ff snel te kunnen verkopen..
>
> LOL :o)

as je niet rimboe woonde ;-P

Sinner ฉฒบบน

hehehe

--
ciao,
Sinner ฉฒบบน

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

GuZ <ktm.gee...@geenrotzooi.guz.nl> wrote in message

john

hoeveel foto`s kan je op een 64mb maken in de fine stand?

"Sinner ฉฒบบน" <Sin...@PuckOff.com> schreef in bericht

Sinner ฉฒบบน

Ik heb geen flauw idee..
De MemoryStick is trouwens al verkocht :o)

--
ciao,
Sinner ฉฒบบน

=-----------------=
Carpe Noctem
=-----------------=

john <johnvan...@hetnet.nl> wrote in message

Sinner ฉฒบบน

Dames / Heren,

De 64 Mb Memorystick is verkocht..

--
ciao,
Sinner ©²ºº¹

=-----------------=
Carpe Noctem

Jeroen den Hertog

"Richard" <rwv...@worldonline.nl> wrote in message

> [...]
> Hier in Nederland al gezien trouwens voor f199 ex BTW.
>
> Trouwens wat was er verkeerd aan de aankoop!?
> Je bleek toch geen Sony te hebben of zoiets??

Nou, toch heb ik meer dan 200 piek betaald voor 32Mb een paar maanden terug,
dus ach....
Maar de prijzen zijn wel erg gedaald de laatste tijd, dat is zeker.

Denus