Electronica dump

Gradtje

Hallo

Laatst zag ik in een tv programma een man die de "electronica dump"
binnenliep. Ik zou wel eens een bezoekje aan deze winkel willen
plegen. Echter geen idee waar dit was.

DUS: Wie weet waar de electronica dump zit.

Rob Janssen

Gradtje <Gra...@yahoo.com> wrote:
>Hallo

Het helpt natuurlijk als je erbij vertelt welk programma dat was...

Rob
--
+----------------------------------+--------------------------------------+
| Rob Janssen pe1...@amsat.org | WWW: http://www.knoware.nl/users/rob |

JT van Es

"Gradtje" <Gra...@yahoo.com> schreef in bericht

In de Molukkenstraat in A'dam bij de Valentijnkade zit een Elektronica dump.

Hans

Stan Tempelman

Ik ken dat tv-programma niet. Maar in IJmuiden zit een elektronika
dump (Baco).

Groet: Stan

Joe-zoef

Kijken Kijken..........niet kopen.

Gradtje heeft geschreven in bericht ...

Joris

Het is inderdaad makkelijk om te vertellen in welk programma dat was. Eigen
huis en tuin ?? Sesamstraat ?? Klokhuis ?? Ontdek je plekje ??

LoL.

Rob Janssen heeft geschreven in bericht ...

Thomas Tonino

Gradtje wrote:

> Hallo
>
> Laatst zag ik in een tv programma een man die de "electronica dump"
> binnenliep. Ik zou wel eens een bezoekje aan deze winkel willen
> plegen. Echter geen idee waar dit was.

Er zit een zaak met die naam op de hoek van de Molukkenstraat in
Amsterdam, vlak bij de valentijnkade geloof ik. Staat niet in de
telefoongids.

> DUS: Wie weet waar de electronica dump zit.

Als ie op een hoek zit was het vast deze. Benieuwd of deze link gaat
werken:

http://www.mapblast.com/myblast/map.mb?&CT=52.359155:4.940503:5000&GAD2=Valentijnkade&GAD3=Amsterdam+1095&GAD4=Netherlands&IC=52.359155:4.940503:8:&AD2_street=valentijnkade&AD2=valentijnkade&AD3=amsterdam&AD4=NLD&serch=adv

Leuke zaak.

Thomas

Rob Janssen

JT van Es <han...@nikhef.nl> wrote:

>"Gradtje" <Gra...@yahoo.com> schreef in bericht

>In de Molukkenstraat in A'dam bij de Valentijnkade zit een Elektronica dump.

Een paar jaar geleden zag ik op Discovery channel een dump in Orlando.
Daar ben ik toen nog langs gegaan samen met iemand anders die hier wel eens
post. Daar kijk je je ogen uit natuurlijk.

(maar dat is altijd als je te vaak op de Bossche vlooienmarkt geweest bent)

F.B.J. de Rooij

Voor nog meer dump,

Bacao Kromhoutstraat 36-38 Ijmuiden, 0255-511612
Quakkelstein Westahvenstraat 28 Vlaardingen 010-4344523
Ypma in Veendam.
Voor dump ontvangers en zenders Job Vermeulen in Schoonhoven
Groeten Frans.

Gradtje <Gra...@yahoo.com> schreef in berichtnieuws
y=0FOsbnSSEskDi...@4ax.com...

Twilight

to Thomas Tonino
Klopt ik heb dit programma ook gezien en het was de dump in amsterdam, aardige gast en doet niet moeilijk met kortingen.......Gewoon eens langs gaan.....

Groeten Fred.
(het programa ging geloof ik over zelfbouw robots....)

Thomas Tonino schreef:

Gradtje wrote:

> [...]

http://www.mapblast.com/myblast/map.mb?&CT=52.359155:4.940503:5000&GAD2=Valentijnkade&GAD3=Amsterdam+1095&GAD4=Netherlands&IC=52.359155:4.940503:8:&AD2_street=valentijnkade&AD2=valentijnkade&AD3=amsterdam&a

Mathy Van Nisselroy

Hallo Luitjes

En voor wie wel eens in Aken in Duitsland komt:

Relektra, Kranzstrasse (doodlopende straat net achter de Zentiss jamfabriek,
vanaf het centrum gezien). Door de weeks van 10 to 16 open en donderdags ook
tot 18. Maar op vrijdag moet je zorgen dat je er voor 13.00 geweest bent, want
daarna is de baas en zijn vervanging weg.

CU Mathy van Nisselroy