Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Verzakking

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Emmy

ongelezen,
24 sep 2005, 15:09:0124-09-2005
aan
Heeft iemand ervaring met het opereren van een verzakking (
schedewanden verstevigen baarmoeder verwijdering en
blaasring plaatsen?

Grt Emmy
"Silence never won rights."
http://udhr.blogspot.com/

G. Orilla

ongelezen,
25 sep 2005, 06:09:4125-09-2005
aan
Mag ik hier voorzichtig uit opmaken dat je kut op instorten staat meis ???
Ome Johan

"Emmy" <emmy...@yahoo.com> schreef in bericht

Emmy

ongelezen,
25 sep 2005, 09:32:0625-09-2005
aan
G. Orilla schreef:

> Mag ik hier voorzichtig uit opmaken dat je kut op instorten staat meis ???

Is je zak langer als de loop?? Jij blonde macho met
spierballen en een sigaret in de hoek van de mond.

G. Orilla

ongelezen,
25 sep 2005, 11:01:4625-09-2005
aan
Emmy kakelde:

> Is je zak langer als de loop?? Jij blonde macho met spierballen en een
> sigaret in de hoek van de mond.

Ik stel een normale vraag en wens een normaal fatsoenlijk antwoord ja !

Abuse verzonden !
OJ

0 nieuwe berichten