acupunctuur

hooglandswijk

Wie kan mij meer vertellen over acupunctuur?Heb wel op sites gekeken maar
vind niet wat ik zoek.B.v. kunnen de klachten toenemen in het begin?Wat is
het verschil met stroom of zonder.Helpt het op de lange termijn?Wie heeft
ervaring?

Tom

"hooglandswijk" <h.me...@chello.nl> schreef in bericht

Ik heb ervaring. Doel: van roken afkomen. Middel: talloze spelden in mijn
oren, wangen en andere lichaamsdelen. Nuttig effect: nihil (behalve voor de
portemonnee van de acupuncturist).

Groeten,
Tom.

pauline

www.acupunctuur.nl ?
pauline

"hooglandswijk" <h.me...@chello.nl> schreef in bericht

carla

Wel ik heb enkele jaren geleden mij laten behandelen voor migraine en dit
heeft wel vruchten afgeworpen, het systeem berust op het in evenwicht
brengen van de ying en yang energie en met een kneuzing en ontsteking ben ik
er toch beter van geworden. In het begin kan het net zijn of het werkt
averechts.
Het zal natuurlijk ook niet voor alles werken. Bij vrienden van mij hielp
het ook om te vermageren. het was een arts in Kruibeke
Hopelijk heb je d'er iets aan
Succes
carla
"pauline" <pdi...@wxs.nl> schreef in bericht

Roger.C.

"carla" <carla.van....@pandora.be> schreef in bericht

[...]

> Het zal natuurlijk ook niet voor alles werken. Bij vrienden van mij hielp
> het ook om te vermageren. het was een arts in Kruibeke
> [...]

Hallo carla,

de wereld is klein hč.:))
Dat was Dokter de Winter zeker?

De groeten van Roger.C.:-)

|<ooppie

Hoe staan jullie tegenover acupunctuur om af te vallen?

--
|<ooppie
~`````( ) : x

pauline

"|<ooppie" <koo...@home.nl> schreef in bericht

Hoe staan jullie tegenover acupunctuur om af te vallen?
> ~`````( ) : x

> -> acupunctuur is om een balans te herstellen. <- <
Wat betreft "afvallen"?
Wat is de reden van het "overgewicht" . Indien dit een reden is van een zg.
disbalans dan is het een mogelijke redelijke ondersteuning.
U ziet dat ik het heel erg voorzichtig stel. Want niemand heeft aan het
beloofde gouden bergen, nietwaar?
Probeer anders een kennismakingsconsult.
De meeste consulten worden merendeels vergoed door de verzekering, informeer
daar eens over bij uw verzekering.Vaak 60 tot 80 % met een bepaalde max.
bedrag .
Een erkende acupuncturist zal eerlijk stellen of het nuttig kan zijn of
niet, dit is een persoonlijke begeleiding. Info over acupunctuur vindt u bij
www.acupunctuur.nl .
Ik heb geen belang bij deze club. Wel ken ik een fysiotherapeute die na haar
opleiding in Nederland de erkende studie acupunctuur in China heeft
voltooid.
Pauline

|<ooppie

"pauline" <pdi...@wxs.nl> schreef in bericht