Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Fotostudio

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

bg1...@hotmail.com

ongelezen,
21 mrt 2001, 16:10:0221-03-2001
aan
Ik ben op zoek naar een fotostudio ter overname.
Wie kan me helpen.

Bert

Frank van der Pol

ongelezen,
21 mrt 2001, 17:30:0321-03-2001
aan
In bericht <3AB918AA...@hotmail.com> zei bg1...@hotmail.com:

>Ik ben op zoek naar een fotostudio ter overname.
>Wie kan me helpen.

Waar? Halverwege Nummer Een en Biervliet of midden op Terschelling?

Bij Capi Amsterdam in de hal staat er eentje op het prikbord.

Frank

Joost

ongelezen,
21 mrt 2001, 18:09:1421-03-2001
aan
> Bij Capi Amsterdam in de hal staat er eentje op het prikbord.

Moet je dan je modellen ook aan een speldje ophangen ?

wim wiskerke

ongelezen,
21 mrt 2001, 18:28:4921-03-2001
aan

Gaat het je om een studio met goodwill etc, of de ruimte, of de
apparatuur?

Marcel Verdoner verd...@worldonline.nl heeft een aantal maanden
geleden zijn studio activiteiten in nederland stopgezet.
Hij heeft zijn apparatuur voor een groot deel verkocht. Wat er met de
ruimte is gebeurd weet ik niet.

fotostudio....@planet.nl biedt hier
http://www.loket.net/classifieds/details.asp?nAdID=56
een complete studio aan.

Voor alleen apparatuur: http://www.proused.nl

succes, wim
--
http://www.wiskerke.com

Leen Koper

ongelezen,
21 mrt 2001, 18:40:0121-03-2001
aan

"Joost" <jnu...@planet.nl> wrote in message

> Moet je dan je modellen ook aan een speldje ophangen ?

Alleen als ze het lekker vinden.
Leen

Phootos Vakfoto

ongelezen,
22 mrt 2001, 18:04:3022-03-2001
aan

Wij zijn op het ogenblik in onderhandeling om een komplete studio van een
klant te kopen, die ophoudt met fotograferen. Binnenkort zullen 15,000Ws
van Elinchrom flits met Sinar, Mamiya en Nikon camerasystemen en alle
bijbehorende apparatuur beschikbaar zijn. Bel Phootos Vakfoto voor meer
bijzonderheden. Onze web site www.phootos.com hoofdrubriek 'used' heeft
altijd een up-to-date 'te koop' lijst van professionele apparatuur.

Met vr. gr.
Phootos Vakfoto

0 nieuwe berichten