Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Uitnodiging opening expositie (Haarlem)

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

wim wiskerke

ongelezen,
14 mrt 2002, 08:56:1014-03-2002
aan
Uitnodiging:

Zaterdag 16 maart
15.30 uur

Opening van de expositie
van de presentatie werkgroep fotografie
van de volksuniversiteit Haarlem,

in verpleeghuis Zuiderhout aan de Beelslaan 9, Haarlem

Het thema van de tentoonstelling is: Tijd.

- Foto's bestaan om ons er aan te herinneren, wat we allemaal
vergeten.
Dat geheugenaspect vind ik één van de aantrekkelijkste eigenschappen
van de fotografie. Elke foto is een poortje naar de geschiedenis.
Naar ons eigen verleden. En het is een poortje wat vaak ook toegang
biedt tot nog veel meer herinneringen en associaties dan alleen aan
die gebeurtenis of aan dat beeld op die foto.

Iedereen is van harte welkom

- Ik vind het een hele mooie expositie met ongeveer 80 foto's van
grote kwaliteit.

groet, wim
--
http://www.wiskerke.com