programm om belegging bij te houden

hot...@wanadoo.nl

is er buiten stockbrowser no een progje om beleggingen bij te houden
Ik heb stocjbrowser nou 2 weken in mijn pc heb er nog niks mee berteikt

gaarne info

balsat

godfried

> is er buiten stockbrowser no een progje om beleggingen bij te houden
> Ik heb stocjbrowser nou 2 weken in mijn pc heb er nog niks mee berteikt
>
> gaarne info

Excel

Mr.L

" godfried" <g0dfri?d@fp0nlin?.ln> schreef in bericht

VisionLite
Voor 99 euro koop je een program dat meer in zijn mars heeft dan SB
Je mag hetzelf uitproberen voor je het koopt
http://www.e-officedirect.com/visionlite/documents/78.html

Dick

Metastock

Jamie

On Tue, 24 Jan 2006 22:35:20 +0100, "Dick" <no spam> wrote:

> Metastock

Vraagje; Kan Metastock eigenlijk ook binck koersen direct inlezen ?

Jam.