Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Yahoo

3 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

PeCoNe

ongelezen,
8 feb 2006, 03:29:2708-02-2006
aan
De koersen die (gratis) van Yahoo komen zijn tegenwoordig vaak fout.
E-mails sturen helpt niet echt veel.

Weet iemand waar ik nog meer de koersen kan ophalen
zonder abonnement natuurlijk.

Met vr gr
Peter

godfried

ongelezen,
8 feb 2006, 03:35:4808-02-2006
aan

"PeCoNe"

Van Euronext kun je ook koersen downloaden.

Planet

ongelezen,
8 feb 2006, 03:38:5808-02-2006
aan

"PeCoNe" <p.a.NOSm...@hccnet.nl> wrote in message

Goede vraag.
Ook ik ben benieuwd naar het antwoord.
Zelf heb ik het programma "Wallstreet" van Keyword en ben afhankelijk van
teletext (NOS).
Het is mij niet duidelijk wat er aan de hand is maar het doorgeven van de
koersen is daar de laatste tijd abominabel.
Aan het eind van de vorige eeuw (wat klinkt dat he) waren ze bij TT prima
bezig.
Koersen vaak niet meer dan enkele minuten vertraagd.
Toen moest er zo nodig een delay ingebouwd worden van 15 minuten.
Nu is dat 20 tot 30 minuten en ik mag blij zijn als de laaatste tijd van
meer dan 50% van de fondsen uberhaupt een koers wordt doorgegeven. Ze zetten
doodleuk op mun pagina dat de koersen kunnen ontbreken!!
Zijn er nog meer Wallstreet gebruikers met die problemen en is er al iemand
die dat opgelost heeft?

Mvr gr
Jip

mpg

ongelezen,
8 feb 2006, 07:37:3308-02-2006
aan

"PeCoNe" <p.a.NOSm...@hccnet.nl> schreef in bericht

Binck of Alex. Het hebben van een rekening betekend nog niet dat je ook MOET
handelen via hen.

Jamie

ongelezen,
9 feb 2006, 14:50:3209-02-2006
aan

Kan je met wallstreet dan ook de binck of alex koersen direct in het
programma inlezen realtime ?

Jam.

mpg

ongelezen,
9 feb 2006, 15:06:0509-02-2006
aan

"Jamie" <Ja...@notvalid.nl> schreef in bericht

Weet ik niet, ik gebruik het programma wallstreet niet.

Bericht is verwijderd
Bericht is verwijderd

Jip

ongelezen,
9 feb 2006, 15:48:3309-02-2006
aan

"Jamie" <Ja...@notvalid.nl> wrote in message
> [...]

Keyword is een heel vervelend bedrijf.
Ik heb er spijt van dat ik ooit Wallstreet aangeschaft heb.
Destijds, 1998 meer dan duizend gulden voor programma en teletxtkaart
betaald.
Helaas werkt de teletekstkaart alleen met win 98 en niet met winXP.
Jammer meneer, pech gehad,
toen voor zo'n 600 gulden een externe teletekst decoder aangeschaft.
Maar ja, toen kwam Keyword met een nieuwe uitgave van wallstreet.
Het oude programma wordt niet meer ondersteund.
Dus..... zodra teletekst wat aan zijn pagina's veranderde waren de optie's
weg.
Jammer meneer, maar U kan het nieuwe programma kopen, maar dat moet dan wel
elk jaar weer geactiveerd worden.
Alles tegen schunnige bedragen.
Graaiers zijn het en ik doe niet meer mee.
Zolang de aandelenkoersen nog een beetje werken zing ik het wel uit en dan
omzien naar een nieuw programma.....

Jamie

ongelezen,
10 feb 2006, 11:04:1010-02-2006
aan

Oww.. Da's nie goe. Is toch veel geld waar we in directe zin over
praten. En in indirecte zin, kan je gewoon niet traden als de zaak
niet werkt. :(

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed handelsplatform dat qua
kosten binnen de perken blijft. Wallstreet zag er in eerste instantie
wel aardig uit. Maar daar zal dan nu maar vanaf zien. Als er hier
vestics gebruikers zijn dan zou ik graag van hun ook wat ervaringen
willen horen. Dat zou tof zijn.

Alvast allemaal bedankt voor de antwoorden.

Jam.

Jamie

ongelezen,
10 feb 2006, 13:49:3310-02-2006
aan

Welk programma gebruik je dan wel als ik zo vrij mag zijn ?

Jam.

mpg

ongelezen,
12 feb 2006, 18:31:5212-02-2006
aan

"Jamie" <Ja...@notvalid.nl> schreef in bericht

Ik ben niet echt programma vast, mijn ene werkgever had een contract met
Tenfore en Reuters, een andere weer met Reuters en Bloomberg. Maar feitelijk
kunnen ze allemaal min of meer hetzelfde. Daarnaast heb je nog de
handelssoftware. Accent pointe is een heel goed programma met goed simulatie
mogelijkheden met betrekking tot je positie en ook goede instelmogelijkheden
met betrekking tot je auto qoute en hit en lift.

Prive zou ik geen geld uitgeven voor een programma, alle info is op internet
terug te vinden. Het is maar net wat je ermee wilt doen, maar alle
grafieken, historische koersen, nieuwsberichten maar ook de real time
koersinfo is er gratis te vinden.

Maar het maakt in pricipe niet uit. Je kunt jezelf beter eerst afvragen wat
je wilt weten voordat je een keuze kunt maken. Wil je gaan arbitreren en
werken met quote machines en scanners of gaan day traden dan zal je echte
realtime info nodig hebben, maar dat kost je dan weer 1500 euro per maand
(of je huurt een plek in een dealingroom). Ga je wat kleine posities
uitspelen dan is de achterkant van een bierfiltje in combinatie met
teletekst al genoeg.

Jamie

ongelezen,
13 feb 2006, 17:36:2313-02-2006
aan

Dank voor de uitgebreide reply ! Ik ga er over nadenken...

Jam.

Mr.L

ongelezen,
14 feb 2006, 01:17:3314-02-2006
aan

"Jamie" <Ja...@notvalid.nl> schreef in bericht

Dit moet je zekers een bekijken
VISIONLITE
Voor slechts 99 euro heb je een zeer mooi program
Je mag het zelfs GRATIS uittesten.
http://www.e-officedirect.com/visionlite/documents/78.html

0 nieuwe berichten