Re: pensioen vorige echtgenoot van mijn vrouw gekort op mijn AOW?

bestweter

Op 29-6-2012 20:40, Jaap.Splinter schreef:
> [...]
> een arbeidsongeschiktheidsuitkering
> een ziektewetuitkering die uw partner krijgt nadat het dienstverband is
> beëindigd
> IOW-uitkering (Inkomensvoorziening Oudere werklozen)
> een vervroegd pensioen
> het pensioendeel van een voormalige echtgenoot
> een lijfrente die via de werkgever is afgesloten
> "
>
> Logisch want met al die Miljarden die naar de arme Grieken, Spanjaarden,
> Italianen, Portugezen, Ieren en (binnenkort) Fransen moeten gaan is er geen
> geld meer genoeg en moet jij dus maar inleveren.

Heeft u enig idee hoe lang het geleden is dat deze regeling is ingevoerd?

Michael

On Fri, 29 Jun 2012 23:15:18 +0200, bestweter wrote
(in article <6cc77$4fee1ae3$5265f51b$89...@cache100.multikabel.net>):
Waarom belt U niet (zie tel. hier boven) met de SVB als U dat wilt weten?

LuckyLuke

"Michael" <mic...@geenmail.nergens> schreef in bericht
Die willen natuurlijk eerst weten waarom hij belt.

Michael

On Sat, 30 Jun 2012 10:32:15 +0200, LuckyLuke wrote
(in article <4feeb97f$0$3973$e4fe...@dreader36.news.xs4all.nl>):
Als Bestwetert een vraag heeft dan willen ze die vast wel beantwoorden. Maar
hij is gewoon te lui om zelf te bellen.

.

LuckyLuke

"Michael" <mic...@geenmail.nergens> schreef in bericht
Hij verwacht mogelijk dat zij "moeilijke" vragen gaan stellen.

bestweter

Op 1-7-2012 4:44, LuckyLuke schreef:
Nee hoor, het ziet er eerder naar uit dat mijn vraag "te moeilijk" is om
te beantwoorden.