Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Monstertruck

25 views
Skip to first unread message
Message has been deleted

Lou Holtman

unread,
May 21, 2013, 6:13:19 PM5/21/13
to
On 2013-05-20 14:16:05 +0000, nmp said:

> Geweldige plaatjes:
>
> <http://surlybikes.com/blog/post/haulin_some_history>

;-)

Ging ik vrijdag na het werk tegen beter weten in toch nog een stuk
fietsen. Na een kilometer goot het al van de regen. Voordeel is dat het
dan heel rustig is op de weg. Zag ik langs de maas in de verte twee
vakantiefietsers rijden, bepakt en bezakt. Toen het gat slechts
langzaam kleiner werd dacht ik dat moet een tandem zijn of ik ben heel
slecht vandaag, ook dat nog. Toen ik ze bijgehaald had bleek het niet
alleen een tandem te zijn maar tussen vader voor en moeder achter zaten
nog twee kinderen mee te trappen. Had ik nog nooit gezien. Ze keken
heel zielig in hun regenpakken in de zeikregen. Toen ik voorbij reed
zei ik nog 'hebben jullie ook z'n plezier?'. Zij moesten
waarschijnlijk nog ergens een tent opzetten op een drassig gasveldje ik
kon na afloop lekker onder de warme douche.
Op het verste punt in Grathem werd het even droog. Terug en ik reed
meteen weer de stilstaande bui in; 88 km in de zeikregen. Wat ben ik
toch een idioot ;-)
--

Lou

Martin Borsje

unread,
May 22, 2013, 2:23:14 PM5/22/13
to
Lou Holtman formulated the question :
Je had ze natuurlijk kunnen uitnodigen om bij jou te douchen en te
slapen.


m-gineering

unread,
May 22, 2013, 2:33:21 PM5/22/13
to
Het is onwaarschijnlijk dat een volledig bezette quadruplet zonder
aanhanger voldoende mee kunt slepen om te kamperen


--
/Marten

info(apestaartje)m-gineering(punt)nl

Lou Holtman

unread,
May 22, 2013, 3:25:36 PM5/22/13
to
Een aanhanger kan ik me niet herinneren, maar uitsluiten kan ik het ook
niet.

--
Lou

Lou Holtman

unread,
May 22, 2013, 3:25:36 PM5/22/13
to
Niet aan gedacht. Stom!
--
Lou
Message has been deleted

post2u

unread,
May 22, 2013, 5:37:42 PM5/22/13
to
On 22-5-2013 21:25, Lou Holtman wrote:
> Martin Borsje <joh...@OL.VOM> wrote:
>> Lou Holtman formulated the question :
>>> On 2013-05-20 14:16:05 +0000, nmp said:
>>>> Geweldige plaatjes:
>>>>>> <http://surlybikes.com/blog/post/haulin_some_history>


>>> Ging ik vrijdag na het werk tegen beter weten in toch nog een stuk
>>> fietsen. > Na een kilometer goot het al van de regen. Voordeel is dat
>>> het dan heel > rustig is op de weg. Zag ik langs de maas in de verte
>>> twee vakantiefietsers > rijden, bepakt en bezakt. Toen het gat slechts
>>> langzaam kleiner werd dacht ik > dat moet een tandem zijn of ik ben heel
>>> slecht vandaag, ook dat nog. Toen ik > ze bijgehaald had bleek het niet
>>> alleen een tandem te zijn maar tussen vader > voor en moeder achter
>>> zaten nog twee kinderen mee te trappen. Had ik nog > nooit gezien. Ze
>>> keken heel zielig in hun regenpakken in de zeikregen. Toen > ik voorbij
>>> reed zei ik nog 'hebben jullie ook z'n plezier?'. Zij moesten >
>>> waarschijnlijk nog ergens een tent opzetten op een drassig gasveldje ik
>>> kon > na afloop lekker onder de warme douche.
>>> Op het verste punt in Grathem werd het even droog. Terug en ik reed
>>> meteen > weer de stilstaande bui in; 88 km in de zeikregen. Wat ben ik
>>> toch een idioot > ;-)


>> Je had ze natuurlijk kunnen uitnodigen om bij jou te douchen en te slapen.


> Niet aan gedacht. Stom!



Het kan ook zijn dat ze gewoon net als jij een dagelijks rondje deden en
dat verderop hun bescheiden camper met Jacuzzi stond...;)
http://tinyurl.com/pk4k9ku

Ernie

unread,
May 23, 2013, 2:31:00 AM5/23/13
to

"nmp" <add...@is.invalid> wrote in message
news:519d1d05$0$15971$e4fe...@news.xs4all.nl...
> Lou Holtman:
>> nmp:
>
>>> Geweldige plaatjes:
>>>
>>> <http://surlybikes.com/blog/post/haulin_some_history>
>>
>> ;-)
>>
>> Ging ik vrijdag na het werk tegen beter weten in toch nog een stuk
>> fietsen. Na een kilometer goot het al van de regen. Voordeel is dat het
>> dan heel rustig is op de weg. Zag ik langs de maas in de verte twee
>> vakantiefietsers rijden, bepakt en bezakt. Toen het gat slechts langzaam
>> kleiner werd dacht ik dat moet een tandem zijn of ik ben heel slecht
>> vandaag, ook dat nog. Toen ik ze bijgehaald had bleek het niet alleen
>> een tandem te zijn maar tussen vader voor en moeder achter zaten nog
>> twee kinderen mee te trappen. Had ik nog nooit gezien.
>
> Ik ook alleen op plaatjes. In het wild moet ik dat nog tegenkomen.
>
>> Ze keken heel zielig in hun regenpakken in de zeikregen. Toen ik
>> voorbij reed zei ik nog 'hebben jullie ook z'n plezier?'.
>
> Sadist 8-)
>
>> Zij moesten waarschijnlijk nog
>> ergens een tent opzetten op een drassig gasveldje ik kon na afloop
>> lekker onder de warme douche.
>> Op het verste punt in Grathem werd het even droog. Terug en ik reed
>> meteen weer de stilstaande bui in; 88 km in de zeikregen. Wat ben ik
>> toch een idioot ;-)
>
> Als je het zelf maar weet.
>
> Ik vind het weer niet bijzonder leuk dit jaar. Een klein beetje regen is
> heus niet erg als de temperatuur nog meevalt. Maar wat we tot nu toe
> hebben gezien doet mij nog niet spontaan op de fiets springen.
>

Nou overdrijf je. Met regen blijf ik doorgaans thuis. Tot nu heb ik vooral
kou geleden. We hebben een paar hele droge maar koude maanden achter de rug.
In het bos gold zelfs een code oranje wegens brandgevaar door droogte. De
laatste twee weken is het pet.

bert l,.


0 new messages