"nmp" <add...@is.invalid> wrote in message
news:519d1d05$0$15971$e4fe...@news.xs4all.nl...
> Lou Holtman:
>> nmp:
>
>>> Geweldige plaatjes:
>>>
>>> <
http://surlybikes.com/blog/post/haulin_some_history>
>>
>> ;-)
>>
>> Ging ik vrijdag na het werk tegen beter weten in toch nog een stuk
>> fietsen. Na een kilometer goot het al van de regen. Voordeel is dat het
>> dan heel rustig is op de weg. Zag ik langs de maas in de verte twee
>> vakantiefietsers rijden, bepakt en bezakt. Toen het gat slechts langzaam
>> kleiner werd dacht ik dat moet een tandem zijn of ik ben heel slecht
>> vandaag, ook dat nog. Toen ik ze bijgehaald had bleek het niet alleen
>> een tandem te zijn maar tussen vader voor en moeder achter zaten nog
>> twee kinderen mee te trappen. Had ik nog nooit gezien.
>
> Ik ook alleen op plaatjes. In het wild moet ik dat nog tegenkomen.
>
>> Ze keken heel zielig in hun regenpakken in de zeikregen. Toen ik
>> voorbij reed zei ik nog 'hebben jullie ook z'n plezier?'.
>
> Sadist 8-)
>
>> Zij moesten waarschijnlijk nog
>> ergens een tent opzetten op een drassig gasveldje ik kon na afloop
>> lekker onder de warme douche.
>> Op het verste punt in Grathem werd het even droog. Terug en ik reed
>> meteen weer de stilstaande bui in; 88 km in de zeikregen. Wat ben ik
>> toch een idioot ;-)
>
> Als je het zelf maar weet.
>
> Ik vind het weer niet bijzonder leuk dit jaar. Een klein beetje regen is
> heus niet erg als de temperatuur nog meevalt. Maar wat we tot nu toe
> hebben gezien doet mij nog niet spontaan op de fiets springen.
>
Nou overdrijf je. Met regen blijf ik doorgaans thuis. Tot nu heb ik vooral
kou geleden. We hebben een paar hele droge maar koude maanden achter de rug.
In het bos gold zelfs een code oranje wegens brandgevaar door droogte. De
laatste twee weken is het pet.
bert l,.