G. Orilla kalkte in alt.madcrew het volgende neer ...
> Vandaag hebben wij de maand September 2005=3F voorgoed achtergelaten als een
> stukje nostalgie en geschiedenis. Wellicht komt het ooit nog eens ter
> sprake, evenals de slag bij waterloo omstreeks 1600.
>
> Mee weemoed zullen de toekomstige borelingen over 400 jaar dit ook opnemen
> in hun geheugen en net zo eerbiedig er aan gaan terugdenken...
>
> Ome Johan
>
Sjezus man, is er een wonder gebeurd bij jou de afgelopen maand. Pffff.
Dat moet dan wel heel indrukwekkend zijn geweest.
Visje