Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

stratenmaker gezocht

已查看 84 次
跳至第一个未读帖子

-

未读,
2007年4月26日 07:30:072007/4/26
收件人
Hallo,

misschien niet de goede ng maar ja ik weet niet waar ik anders moet
plaatsen.
in personeel gevraagd mag dat schijnbaar ook niet omdat ik geen bedrijf ben
dus dan maar hier.

Zijn er in deze ng nog ervaren stratenmakers die stenen willen leggen van
80m2.
alles ligt al kant en klaar

we wonen regio noord -limburg.
(alleen email sturen als u ervaring heb en alles kaasrecht kan leggen)
email. roo...@home.nl

roelof

未读,
2007年4月26日 07:34:372007/4/26
收件人

"-" <roo...@home.nl> schreef in bericht
stenen van 80m² dat zijn wel erg grote ja heb je daarom nog geen
stratenmaker gevonden?

LOL

-

未读,
2007年4月26日 09:02:062007/4/26
收件人
hahhaa ja dat is idd wel erg groot

de totaliteit van het leggen van de stenen is dus 80m2 de stenen zelf zijn
21 x 21 x 7 cm.

Michel

未读,
2007年4月26日 09:05:502007/4/26
收件人

"-" <roo...@home.nl> schreef in bericht
Hoe recht is een kaas?

Vonkenboer

未读,
2007年4月26日 09:14:142007/4/26
收件人
Michel had uiteengezet :

zo schuin als je hem afsnijdt ;-)

Ron Abbink

未读,
2007年4月26日 09:54:262007/4/26
收件人
- wrote:
> Hallo,
>
> misschien niet de goede ng maar ja ik weet niet waar ik anders moet
> plaatsen.

Klussen uitbesteden? Daar bestaan div. sites voor. Bij de een alleen
vakmannen bij de ander ook (al dan niet gevorderde) dhz-ers.

www.werkspot.nl , www.klusbuster.nl , www.tocasa.nl , www.leadz.nl

Had ik net die links gevonden (zelf ook op zoek), kwam ik een pagina
tegen waarop nog meer links staan http://klussen.lookup.nl
Achter de URL alvast mijn eerste indruk van het doel van betreffende sites.

www.Klussen.nl (alleen bouw?)
www.zzpnodig.nl (ook ander werk dan dhz)
www.okdeal.nl deals tussen particulieren(?)

www.klusbedrijf-vergelijken.nl = www.klus-bedrijven.nl (soort
goudengids, met ingebouwde 'crosspost' offerte-aanvraag)

www.uwrechterhand.nl soort landelijke intermediair van plaatselijke
vakmannen

> [...]
> 80m2. alles ligt al kant en klaar
>
> we wonen regio noord -limburg.
> (alleen email sturen als u ervaring heb en alles kaasrecht kan leggen)

N.B. Spambots spideren ook nieuwsgroepen, verstandiger is dus een
adresmarkering zoiets als

> email. rootje (apenstaartje) home (punt) nl

gr, Ron

Pinokio

未读,
2007年4月26日 12:38:072007/4/26
> [...]

> dus dan maar hier.
>
> Zijn er in deze ng nog ervaren stratenmakers die stenen willen leggen van

Kijk is rond bij u in de buurt waar ze aan het bestraten zijn op het moment.
De prijs die ze ongeveer vragen is ene eurotje of 5 per m2

Marc

-

未读,
2007年4月26日 13:24:502007/4/26
收件人
dank je ron

"Ron Abbink" <m...@privacy.net> schreef in bericht

mpg

未读,
2007年4月26日 13:43:092007/4/26
收件人

"Ron Abbink" <m...@privacy.net> schreef in bericht

Op dit soort sites kom je eerder gelukszoekers tegen dan echte vaklui (die
hebben het immers druk ;-) Iedereen kan inschrijven dus je weet nooit wie of
wat je treft.

Echte kwaliteit vind je bij Casius, omdat ze een strenge controle aan de
deur hebben en ook tijdens het werk contact opnemen met deopdrachtgevers om
te controleren of er wel goed gewerkt word.

mpg

未读,
2007年4月26日 13:44:572007/4/26
收件人

"Pinokio" <m...@home.nl denk ik> schreef in bericht

Wanneer kan je komen? Hier zit het gemiddelde op 25 a 30 euro per meter voor
nieuw werk. Als het reeds bestraat is (dus vlak etc.) kan het lager
uitvallen. Wanneer er nog bomen gerooid en planten geruimd moeten worden
valt het hoger uit.

Pinokio

未读,
2007年4月26日 14:59:252007/4/26
收件人

"mpg" <no@spa.m> schreef in bericht

We hebben het over een straatje leggen niet over bomen rooien enz enz dan
moet je de hoevenier laten komen.

En er word niet gerept over nieuw te leggen bestrating !
En 25 a 30 euro is veel en veel te veel voor nieuwe werk leggen
Word zekers gelegt met gouden handschoenen aan of zo ;-)

mpg

未读,
2007年4月26日 17:38:022007/4/26
收件人

"Pinokio" <m...@home.nl denk ik> schreef in bericht

Ik ben zelf geen stratenmaken, maar weet wel hoe de marktprijzen liggen, en
dat is voor leggen 25 a 30 euro / m2. Dat is dan wel inclusief afgraven,
uitvlakken, leggen, voegzand en trillen. En dat zijn dan nog niet eens de
duurdere.

Er wordt zelfs geadverteerd met all in prijzen (incl stenen) vanaf 60 euro
per meter. Reken zelf maar uit wat voor welke prijs de stenen te koop zijn.
En dan toch nog maar hopen dat ze deze zomer nog tijd voor je hebben.

Ik verzin de prijzen niet, ik signaleer alleen!

superkees

未读,
2007年4月27日 02:39:352007/4/27
收件人
On 26 apr, 19:44, "mpg" <n...@spa.m> wrote:
> "Pinokio" <m...@home.nl denk ik> schreef in berichtnews:4630d577$1...@news.nb.nu...
> valt het hoger uit.- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Die prijs die je noemt is incl materiaal?

Bij herstraten haalt een koppel stratenmakers wel 80 m2 / dag. En een
koppel stratenmakers kost ca. 75 EURO ex. btw. Moeten er nog banden
worden gesteld, geeprofilleerd, etc, reken dan maar op 2 dagen werk.

Ome Johan

未读,
2007年4月28日 16:21:332007/4/28
收件人

"superkees" <supe...@gmail.com> schreef in bericht

Ik heb Poolse stratenmakers, werken voor 10 euro per uur en vrij van BTW. Ze
werken
12 uur per dag.

Bel me maar even !
OJ

Jasper Janssen

未读,
2007年4月28日 20:21:232007/4/28
收件人
On 26 Apr 2007 23:39:35 -0700, superkees <supe...@gmail.com> wrote:

>Bij herstraten haalt een koppel stratenmakers wel 80 m2 / dag. En een
>koppel stratenmakers kost ca. 75 EURO ex. btw. Moeten er nog banden
>worden gesteld, geeprofilleerd, etc, reken dan maar op 2 dagen werk.

Twee stratenmakers 8 uur lang voor 75E ex? dan werken ze voor 37.5 per dag
is onder de 5E per uur, is dik onder het minimumloon.

Lijkt me heel sterk.

Jasper

superkees

未读,
2007年5月1日 02:42:442007/5/1
收件人
On 29 apr, 02:21, Jasper Janssen <jas...@jjanssen.org> wrote:

> Twee stratenmakers 8 uur lang voor 75E ex? dan werken ze voor 37.5 per dag
> is onder de 5E per uur, is dik onder het minimumloon.
>
> Lijkt me heel sterk.
>
> Jasper

75 ex BTW per uur. Die kosten per stuk dus 37,50 EURO per uur (300
EURO per man per dag). En die Polen doen het vast goedkoper. Maar als
ik her en der zie wat die Polen presteren, dan toch maar een vakman
(of er 8 uur per dag met je neus bovenop staan).

Jasper Janssen

未读,
2007年5月2日 18:43:592007/5/2
收件人
On 30 Apr 2007 23:42:44 -0700, superkees <supe...@gmail.com> wrote:

> [...]

>ik her en der zie wat die Polen presteren, dan toch maar een vakman
>(of er 8 uur per dag met je neus bovenop staan).

Ah, dat klinkt aannemelijker. 600-800 per 2 man per dag is redelijk
normaal.

Jasper

stzv...@gmail.com

未读,
2015年2月21日 02:21:292015/2/21
收件人
Hallo ome johan heb je die poolsestratenmakers toevallig nog.

best...@gmail.com

未读,
2015年2月21日 04:59:152015/2/21
收件人
Op zaterdag 21 februari 2015 08:21:29 UTC+1 schreef stzv...@gmail.com:
> Hallo ome johan heb je die poolsestratenmakers toevallig nog.

Zijn inmiddels over datum.

Poecilia

未读,
2015年2月21日 05:57:062015/2/21
收件人
stzv...@gmail.com was zeer hard aan het denken :
> Hallo ome johan heb je die poolsestratenmakers toevallig nog.

Heb je het overlijdensbericht van ome Johan?

--
Poecilia

Poecilia

未读,
2015年2月21日 06:01:252015/2/21
收件人
Poecilia formuleerde op zaterdag :

--
Poecilia

~PCfreak~

未读,
2015年2月21日 07:32:212015/2/21
收件人
Op Sat, 21 Feb 2015 12:01:26 +0100, schreef Poecilia
<poecilia.ret...@gmail.com> het volgende.
Ik duidelijk wel, heb hem nog steeds in de vijver zitten, maar daar kan
hij nu dus uit als het waar is wat je zegt?

groetjes Henk
--
Algemene tips om zelf een PC te bouwen, en tips
voor Windows7 en XP zie mijn site.

Poecilia

未读,
2015年2月21日 07:47:442015/2/21
收件人
~PCfreak~ beweerde :
> [...]
>
> Ik duidelijk wel, heb hem nog steeds in de vijver zitten, maar daar kan
> hij nu dus uit als het waar is wat je zegt?

Het is al jaren geleden dat ik wat van ome Johan of zijn papegaai heb
vernomen

--
Poecilia

jjge

未读,
2015年2月21日 08:16:522015/2/21
收件人
Één of twee jaar geleden nog zag ik een paar berichten langskomen, die
qua stijl heel erg aan hem deden denken. Maar ik denk dat hij er zelf
ook geen aardigheid meer in heeft... hij wordt ook ouder, en in
alt.madcrew zit genoeg dat hem evenaart...

~PCfreak~

未读,
2015年2月21日 08:17:232015/2/21
收件人
Op Sat, 21 Feb 2015 13:47:45 +0100, schreef Poecilia
<poecilia.ret...@gmail.com> het volgende.

> ~PCfreak~ beweerde :

> Het is al jaren geleden dat ik wat van ome Johan of zijn papegaai heb
> vernomen

Heb wat zitten googlen en wel wat over zijn "mogelijke" overlijden
gelezen, maar erg betrouwbaar vind ik het niet.

Poecilia

未读,
2015年2月21日 08:37:572015/2/21
收件人
Op 21-2-2015, heeft ~PCfreak~ verondersteld :
> [...]
>
> Heb wat zitten googlen en wel wat over zijn "mogelijke" overlijden
> gelezen, maar erg betrouwbaar vind ik het niet.

Hij post in ieder geval al lang niet meer op usenet

--
Poecilia

Poecilia

未读,
2015年2月21日 08:55:032015/2/21
收件人
Poecilia plaatste dit op zijn scherm :
Je zou hem eens kunnen bellen om te vragen of hij nog leeft
Johan Voorhaar
Leeuwerikstraat 3
1221 LC Hilversum
Telefoon 035-6838486 en Fax 035-6835949 Mobiel... 06-21291302

Staat gewoon op internet
http://nl.handicap.narkive.com/IzdX4VX3/ome-johan-oftewel-johan-voorhaar

--
Poecilia

~PCfreak~

未读,
2015年2月21日 12:13:562015/2/21
收件人
Op Sat, 21 Feb 2015 14:37:58 +0100, schreef Poecilia
<poecilia.ret...@gmail.com> het volgende.

> Hij post in ieder geval al lang niet meer op usenet

Dat is achteraf eigenlijk wel het beste, of hij er niet meer is is
eigenlijk van minder belang.
0 个新帖子