Help mij bij deze NetHunt

Tweety

Ik ben met een vriend een weddenschap aangegaan, om hem te vinden op het
Net.

Ik weet z'n echte naam, kan z'n postadres krijgen, weet dat hij bij het
DDS onder valse naam [=onbekende] zit, en dat is het!

Alta Vista, DDS en Hot Bot konden mij met zijn naam niet verder helpen.

Wie heeft er tips?

--
Tweety Citizen of The Netherlands
The Earth is flat, for sure I know that; User of a P.630/PPC/36/1500

Ricardo Rementeria Troncoso

In article <199703051...@ut1-p48.worldonline.nl>,
kro...@worldonline.nl (Tweety) wrote:

> [...]
> DDS onder valse naam [=onbekende] zit, en dat is het!
>
> Alta Vista, DDS en Hot Bot konden mij met zijn naam niet verder helpen.

Probeer de zoek-machines uit MacLinks. In dit geval kun je het beste
WhoWhere, Four11, EuroSeek, Zoek, MetaCrawler, SearchNL, NLURL en WhatsNew
proberen.

Veel succes,

Ricardo.

Ricardo Rementeria Troncoso Tel/Fax: 31 71 5763023
Z-Automatisering, Leiden (NL)
MacLinks ==> http://www.fsw.LeidenUniv.nl/~ricardo
mailto:ric...@rulfsw.fsw.LeidenUniv.nl

Tweety

Tom Huizenga <huiz...@gld.bart.nl> wrote:

> Als hij op het Net nooit zijn echte naam heeft gebruikt, wordt het knap
> lastig. Je zou Ilse, Four11 en DejaNews nog kunnen proberen.

Allemaal gedaan, alleen UltraSeek nog niet. ik kan wel z'n telnummer
enzo achterhalen via PTT, en evt. z'n IP nummer waar hij z'n mail
verstuurt (door een mailtje vanaf dezelfde PC te versturen).