Ik pieker me suf?

Amsterdammer

Soms heeft Forté Agent een raar iets.

Als ik per ongeluk een verkeerde toets indruk op mijn toetsenbord,gebeurd
er het volgende...

De curser gaat een letter weghalen als ik een letter wil veranderen!!!

Welke optie moet ik terug zetten,of welke toets??

Ger

Bart Dinnissen

Amsterdammer:

Je moet op Insert tikken op je toetsenbord.

Agent onthoudt de stand van de inserttoets. Je kunt dat zelf zien als je
kijkt naar de rechteronderhoek van je scherm. Daar staat 'OVR' als Insert
is ingeschakeld.

Ps:
Voor de volgende keer: zet in je Onderwerpregel niet 'Ik pieker me suf'
maar liever iets als '[Agent] verdwijnende letters'. Dat geeft voor
anderen duidelijk aan waar je bericht precies over gaat.

--
Bart

Message has been deleted

Amsterdammer

On Mon, 05 Jul 2004 01:53:27 +0200, Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl>
Schreef:

> [...]
>maar liever iets als '[Agent] verdwijnende letters'. Dat geeft voor
>anderen duidelijk aan waar je bericht precies over gaat.

Oké,dank je wel.

Maar jij snapte het onderwerp toch:-)?

Groetjes,
Ger

Bart Dinnissen

Amsterdammer:

> Oké,dank je wel.
>
> Maar jij snapte het onderwerp toch:-)?

Welnee, "ik pieker me suf" kan over werkelijk alles gaan.
Ik lees ook alles, dat is mijn zwakte ;-)

--
Bart

Amsterdammer

On Mon, 5 Jul 2004 02:13:45 +0200, Wago
<use_reply_n...@bigfoot.com> Schreef:

>Insert?
>--
>Greetz,
>
>Wago

Dank je wel.

Ger

Amsterdammer

On Mon, 05 Jul 2004 02:21:48 +0200, Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl>
Bedacht: het volgende...

>Welnee, "ik pieker me suf" kan over werkelijk alles gaan.
>Ik lees ook alles, dat is mijn zwakte ;-)

Dat is per newsgroep gebonden natuurlijk.

Bart Dinnissen

Amsterdammer:

Neen. het onderwerp 'ik pieker me suf' is alleen op zijn plaats in
nl.filosofie. In andere groepen moeten we in de Onderwerpregel aangeven
waar het over gaat.

--
Bart

Amsterdammer

On Mon, 05 Jul 2004 02:30:59 +0200, Bart Dinnissen <dinn...@chello.nl>
Bedacht: het volgende...

>Neen. het onderwerp 'ik pieker me suf' is alleen op zijn plaats in

>nl.filosofie. In andere groepen moeten we in de Onderwerpregel aangeven
>waar het over gaat.

Ik moet mij dus aan de nettiquette houden:-)

Peter Peters

wrote:

>Agent onthoudt de stand van de inserttoets. Je kunt dat zelf zien als je
>kijkt naar de rechteronderhoek van je scherm. Daar staat 'OVR' als Insert
>is ingeschakeld.

Volgens mij staat daar OVR als Insert is uitgeschakeld. Want als ik daar
OVR zie staan, "insert" hij geen tekens in de bestaande tekst, maar
overschrijft hij bestaande tekst.

--
Peter Peters, senior netwerkbeheerder
Dienst Informatietechnologie, Bibliotheek en Educatie (ITBE)

Bart Dinnissen

Peter Peters:

> Volgens mij staat daar OVR als Insert is uitgeschakeld. Want als ik daar
> OVR zie staan, "insert" hij geen tekens in de bestaande tekst, maar
> overschrijft hij bestaande tekst.

Even denken - ja, je hebt gelijk.

--
Bart