[ASP]: Mailinglist

Hallo,

wie weet hoe je met ASP een mailinglist opzet/maakt.
Of is er een kant en klaar componetn voor te krijgen?

groet,\
asp

Teun Vink

> groet,\
> asp

Een mailinglist in ASP? Waarom?
Mailen in ASP is niet zo moeilijk met CDO(NTS), maar een mailinglist zou
ikzelf toch met behulp van Majodomo doen, of als dat niet
mogelijk is met een gratis mailinglist van bijvoorbeeld egroups
(www.egroups.com).

Als je een voorbeeldje van het mailen met CDO wilt hebben (Wat alleen het
versturen is van een e-mail, dus niet een mailinglist-achtig iets met
beheer van gebruikers enzo) dan moet je het maar zeggen, dan post ik wat.

Teun

--
Teun Vink Caffeine for mind
te...@moonblade.net Pizza for body

Sven Pool

Op http://www.netcoders.dk heb ik een ASP script gevonden dat de email
adressen haalt uit een access97 Database, het versturen daarvan is mij nog
niet gelukt, maar ik heb het nu te druk vanwege examens, Als je hem niet kan
vinden dan wil ik je hem wel opsturen ik heb de script nog ingepakt op mijn
HD. Het is 1 pagina met DB

Groetjes,
Sven

Teun Vink <ni...@teun.moonblade.net> schreef in berichtnieuws