Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Externe schijf zoek.

3 views
Skip to first unread message

Balletje

unread,
Apr 11, 2013, 5:55:56 PM4/11/13
to

Hoi,
ik heb een externe schijf in gebruik voor muziekopslag en voor de
maandelijkse back-up
van de Windows 7 PC. Sinds vandaag is de schijf niet meer herkend door de PC
en de
normale aanduiding "H" is zelfs veranderd in "G" ! Voeding komt van
netstroom en een
USB-aansluiting. De USB's geven geen foutmelding,dus er zal iets moeten
gebeuren binnen
Windows. Iemand de oplossing voor dit probleem?

hawk

unread,
Apr 12, 2013, 4:19:21 AM4/12/13
to

"Balletje" <f.d...@chello.nl> schreef in bericht
news:kk7bgr$1j86$1...@nl-news.euro.net...
Heel naar; voordat je gaat experimenteren toch eerst even de boel helemaal
van de stroom gehad en weer aangesloten?

Balletje

unread,
Apr 12, 2013, 5:26:46 AM4/12/13
to


"hawk" schreef in bericht news:kk8g24$2d2r$1...@nl-news.euro.net...
Ja een paar keer.Maar ik heb ontdekt dat nadat ik Deamon Tools heb
geinstalleerd,er ook een virtuele schijf werd gemaakt genaamd:Initio
Default Controller.Ben nu aan het kijken hoe die ook kan worden
verwijderd,want die neemt nu de plaats in van de normale externe schijf.

Balletje

unread,
Apr 12, 2013, 6:50:35 AM4/12/13
to


"Balletje" schreef in bericht news:kk8k09$2fq2$1...@nl-news.euro.net...
Initio Contoller weten weg te halen,externe harde schijf weer aangesloten
en Windows gaat een stuurprogramma zoeken.En wat krijg ik terug?
Juist,Initio Default control ! En nog steeds geen herkenning van de
externe schijf.

Ghost

unread,
Apr 13, 2013, 2:36:19 PM4/13/13
to


"Balletje" schreef in bericht news:kk8oth$2jbo$1...@nl-news.euro.net...
Staat ie wel in 'Schijfbeheer' ? en heeft ie daar een letter ?
Ghost

Balletje

unread,
Apr 13, 2013, 5:14:23 PM4/13/13
to


"Ghost" schreef in bericht
news:cd477$5169a5a0$5ed0a98a$21...@cache50.multikabel.net...
In schijfbeheer is hij ook verdwenen.Ik heb het apparaat even
uitgeleend om aan een andere PC te laten koppelen.

0 new messages