Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Surf Stop/ My Search Bar

0 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Peter Bulthuis

ongelezen,
8 mei 2004, 03:21:3008-05-2004
aan
Hoi,

Bij het opstarten van Internet Explorer krijg ik continu een extra werkbalk:
of My Search Bar of Surf Stop. Ook als je deze uit zet. Bij het opnieuw
starten van IE, komt die irritante balk weer terug. Het gaat om dezelfde
balk, maar met twee namen. Zet je de ene uit, dan krijg je na herstarten de
andere.
- Spybot S&D haalt 'em niet weg...
- My Search Bar kun je via configuratiescherm--> Software wel verwijderen,
maar die Surf Top niet.

Wie kan me een tip geven hoe ik die ook weg krijg?

Groet,

Peter

djfox741

ongelezen,
8 mei 2004, 07:34:3508-05-2004
aan

Als dat een onderdeel is van .lop.com dan staat daar onderaan, dacht bij support of FAQ een tool om
het te verwijderen, zoek anders in de verschillende NG's even op startbalk, lop, etc. er is al
heeeeelveel over geschreven en weet zeker dat je daar de oplossing kan vinden.
--
Tot zover maar weer ... ;-)
djfox741 -- (E-mail is Fake!!!)

Bart Dinnissen

ongelezen,
8 mei 2004, 07:54:1408-05-2004
aan
Peter Bulthuis schreef:

> Wie kan me een tip geven hoe ik die ook weg krijg?

Hier heb je een bezemkast met de meestgebruikte schoonmaakmiddelen:

http://www.mvps.org/winhelp2002/unwanted.htm

Zoek eventueel ook via http://groups.google.nl op SurfStop of Searchbar.

--
Bart

"Life is like a box of chocolates.
You never know what you gonna get."

sid kl 30.1

ongelezen,
8 mei 2004, 09:14:2308-05-2004
aan
Bart Dinnissen was zeer hard aan het denken :

download hijackthis

--
Dit is een automatische handtekening van MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Bart Dinnissen

ongelezen,
8 mei 2004, 09:30:2708-05-2004
aan

Ja, die staat er ook tussen.
Wat bedoel je precies?

--
Bart

sid kl 30.1

ongelezen,
8 mei 2004, 10:34:5808-05-2004
aan
Bart Dinnissen drukte met precisie uit :

zoals is ik het zeg
download hijackthis
die laat je scannen, en 2 telen later kun je aanvinken waar je vanaf
wilt...

http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html

Bart Dinnissen

ongelezen,
8 mei 2004, 11:05:1608-05-2004
aan
sid kl 30.1 schreef:

> Bart Dinnissen drukte met precisie uit :

> zoals is ik het zeg
> download hijackthis

Maar waarom zeg je dat tegen mij? *Ik* heb geen probleem. En de link naar
Hijack This gaf ik al.

--
Bart

0 nieuwe berichten